Nee joh.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:55 schreef tliciouz het volgende:
Nou zeg, zijn jullie allemaal met het verkeerde been uit bed gestapt.
Allemaal? Jij ziet ze vliegen volgens mij!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:55 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:01 schreef Pixell het volgende:
[..]
Allemaal? Jij ziet ze vliegen volgens mij!
Neequote:Op dinsdag 15 november 2011 15:55 schreef tliciouz het volgende:
Zeer zeker nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:55 schreef tliciouz het volgende:
Dat zijn echt je idolen he?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zeer zeker niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat ben jijquote:
Like a baws inderdaad.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, dat ben jij3-sterren Little Bros en Over Reactor like a baws
Heb ook vaak vastlopers man. Menu is ook echt retetraag net als black ops. Bij MW2 was het snel 3x op a drukken en je zat in een lobby. WTF hebben ze gedaan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:32 schreef SoldMayor het volgende:
Wat is dit nou weer voor kanker...
mw3 loopt overal vast, in de menus , kan zelfs geen game joinen want alles loopt hele tijd vast...
Ja, dat heb ik ook gehad. Alles deed toen traag. Scrollen door classes, zelfs xbox uitschakelen haperde.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:35 schreef SoldMayor het volgende:
Nee maar als ik multiplayer in ga dan crashed me xbox gewoon helemaal hij doet er 10 seconden over om creat a class te laden ... wtf is dit....
yep dat dus.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook gehad. Alles deed toen traag. Scrollen door classes, zelfs xbox uitschakelen haperde.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:52 schreef dreamzk het volgende:
Verwachte reactie van mij Teun en Ross:
MW3
Verwachte reactie van heel de wereld. Aangezien zelfs tauch teleurgesteld is in MW3.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:52 schreef dreamzk het volgende:
Verwachte reactie van Michhas:
OH MY GOOOOD REVELATIONS NEUKEN FAPPEN SCHUREN ZOMG
Tauch is gewoon niet zo goed in MW3quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Verwachte reactie van heel de wereld. Aangezien zelfs tauch teleurgesteld is in MW3.
Mn huisgenoot heeft hem ook gekocht. Ik heb alleen de xbox en tv, en op die tv gaat alleen maar bf3 komenquote:
Mw3 is niet zo goed in MW.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Tauch is gewoon niet zo goed in MW3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |