SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[Sarcasme modus aan]Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op zondag 13 november 2011 15:50 schreef SoldMayor het volgende:
Tsja heel de MW2SC valt uit elkaar.
COD is over.
OVER ZEG IK JE!!!!!!!!!
Mooizoquote:Op zondag 13 november 2011 15:50 schreef SoldMayor het volgende:
COD is over.
OVER ZEG IK JE!!!!!!!!!
Iedereen te druk bezig met knallenquote:
quote:Op zondag 13 november 2011 15:10 schreef Kutstudent het volgende:
Weet iemand of AC:R region restricted is?
Hoezo?quote:Op zondag 13 november 2011 15:50 schreef SoldMayor het volgende:
COD is over.
OVER ZEG IK JE!!!!!!!!!
quote:
Ubisoft hè, nja zal wel op internet staanquote:
Oh, ik speel wel mw3quote:Op zondag 13 november 2011 16:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Omdat er op dit moment of BF3, SR3 of Skyrim of AC wordt gespeeld.
Ik vind het niet zo heel leuk meer.quote:
De tar.quote:Op zondag 13 november 2011 16:34 schreef KoningStoma het volgende:
FAD gewoon. Blijkbaar is 'ie een beetje zoals de TAR.
Die is heel lekker inderdaad.quote:Op zondag 13 november 2011 16:39 schreef Tauchmeister het volgende:
Wanneer unlock je die FAD? Krijg bij de CM901 silenced ook wel een beetje een 'TAR-feeling'
level 78 ofzo. De ironsight is fijner dan een red dot en een silencer maakt hem niet veel zwakker.quote:Op zondag 13 november 2011 16:39 schreef Tauchmeister het volgende:
Wanneer unlock je die FAD? Krijg bij de CM901 silenced ook wel een beetje een 'TAR-feeling'
Hulsen.quote:
Ja zou goed kunnen ik kwam uit Amsterdam. Was met de vriendin op weg naar huisquote:Op zondag 13 november 2011 19:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hulsen.Weekend lang in een zuipschuur gezeten.
Maar ik zag jou van het station afkomen toen ik ook het station uitliep. Denk dat we in dezelfde trein hebben gezeten.
Welcome to my life.quote:Op zondag 13 november 2011 20:00 schreef dreamzk het volgende:
1ste minuut van de wedstrijd en deze jongen gaat in de baan van een schot op goal staan. Resultaat bal vol tegen de knie aan waardoor ik hem nu niet meer kan strekken en volledig buigen door de zwellingTitty kom je me troosten vanavond?
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 13 november 2011 20:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jij doet ook al die kaksport?
I dont like youre life.quote:
Zeker met de trein richting Maastricht?quote:Op zondag 13 november 2011 19:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja zou goed kunnen ik kwam uit Amsterdam. Was met de vriendin op weg naar huis
Klopt!quote:Op zondag 13 november 2011 20:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zeker met de trein richting Maastricht?
Ik doelde op het gedeelte van de knie...quote:Op zondag 13 november 2011 20:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jij doet ook al die kaksport?
Zijn we het toch ergens over eens.quote:
Noorderlingen die komen carnavallen.quote:Op zondag 13 november 2011 21:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zijn we het toch ergens over eens.
quote:Op zondag 13 november 2011 21:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hebben we nog geen spec ops gedaan nigga.
quote:Op zondag 13 november 2011 21:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Pringles, kom eens online! We hebben een host nodig
kssht, ik woon onderhand in Brabant.quote:Op zondag 13 november 2011 21:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Noorderlingen die komen carnavallen.
Ik heb er ook zin in man. Was fijn om dit weekend wakker te worden met dweilorkestjes door de straat hier.quote:Op zondag 13 november 2011 21:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Noorderlingen die komen carnavallen.
Hoe is AC?quote:Op zondag 13 november 2011 22:05 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik heb er ook zin in man. Was fijn om dit weekend wakker te worden met dweilorkestjes door de straat hier.
Tot nu toe heb ik nog een beetje een AC 2.8 gevoel, maar heb er pas een uurtje inzitten ofzo. Zo nog even doorspelen.quote:
Het is ook een soort van AC 2.8 natuurlijkquote:Op zondag 13 november 2011 22:09 schreef Frankii het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik nog een beetje een AC 2.8 gevoel, maar heb er pas een uurtje inzitten ofzo. Zo nog even doorspelen.
Maar 2.8 is altyd beter dan 2.5quote:Op zondag 13 november 2011 22:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is ook een soort van AC 2.8 natuurlijk
Hopen dat ik hem morgen binnenkrijg
Brotherhood was 2.5quote:Op zondag 13 november 2011 22:36 schreef badboynova het volgende:
[..]
Maar 2.8 is altyd beter dan 2.5
Druten moet niet hopen op Brabant.quote:Op zondag 13 november 2011 21:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
kssht, ik woon onderhand in Brabant.
Ja echt kut dat ik er niet bij kon zijn. Maargoed, gelukkig wel echt een topweekend achter de rug.quote:Op zondag 13 november 2011 22:05 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik heb er ook zin in man. Was fijn om dit weekend wakker te worden met dweilorkestjes door de straat hier.
Dushi is schatje.quote:Op maandag 14 november 2011 08:50 schreef KoningStoma het volgende:
Bombaklat = kontlap?
Dushi = lekker, of hot?
Ok. [ afbeelding ]
Yes dat kan ik: https://connect.microsoft.com/XboxLIVEUpdate/Feedbackquote:Op maandag 14 november 2011 09:34 schreef badboynova het volgende:
Rossdale kan jij op de connect site de feedback pagina voor de dashboard nog zien, want ik kan hem niet meer vinden.
Thanks, ik heb het gevonden (was met de verkeerde account ingelogdquote:Op maandag 14 november 2011 09:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Yes dat kan ik: https://connect.microsoft.com/XboxLIVEUpdate/Feedback
Ik heb zelf een ticket ingeschoten met een bug, maar nog geen reactie helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
SR3? AC? Skyrim? Halo? mw3? Lego Harry Potter? Marvel vs Capcom?quote:Op maandag 14 november 2011 11:01 schreef KneusTeun het volgende:
Komt er nog snel wat leuks uit?
Got money to burn, en zoek weer ff een game die me naast BF3 ook weer lange tijd gaat boeien.
Volgens mij is het voor dit jaar klaar met top titels, pas in feb 2012 komt er als het goed is weer boeiende titels.quote:Op maandag 14 november 2011 11:01 schreef KneusTeun het volgende:
Got money to burn, en zoek weer ff een game die me naast BF3 ook weer lange tijd gaat boeien.
Skyrim? Saints Row? Revelations?quote:Op maandag 14 november 2011 11:01 schreef KneusTeun het volgende:
AC komt er wel, skyrim gaat de vrouw nog halen.quote:Op maandag 14 november 2011 11:06 schreef Pixell het volgende:
[..]
SR3? AC? Skyrim? Halo? mw3? Lego Harry Potter? Marvel vs Capcom?
Mass Effect 3quote:Op maandag 14 november 2011 11:06 schreef badboynova het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor dit jaar klaar met top titels, pas in feb 2012 komt er als het goed is weer boeiende titels.
Heb me nog steeds niet helemaal door deel 1 geworsteld.quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 10:42 schreef badboynova het volgende:
Hey Ross sluit je kinect aan, ik hebzo een vermoeden dat hy binnen kort heel veel gebruikt gaat worden.Je kunt videochatten/cammenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |