Dushi is schatje.quote:Op maandag 14 november 2011 08:50 schreef KoningStoma het volgende:
Bombaklat = kontlap?
Dushi = lekker, of hot?
Ok. [ afbeelding ]
Yes dat kan ik: https://connect.microsoft.com/XboxLIVEUpdate/Feedbackquote:Op maandag 14 november 2011 09:34 schreef badboynova het volgende:
Rossdale kan jij op de connect site de feedback pagina voor de dashboard nog zien, want ik kan hem niet meer vinden.
Thanks, ik heb het gevonden (was met de verkeerde account ingelogdquote:Op maandag 14 november 2011 09:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Yes dat kan ik: https://connect.microsoft.com/XboxLIVEUpdate/Feedback
Ik heb zelf een ticket ingeschoten met een bug, maar nog geen reactie helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
SR3? AC? Skyrim? Halo? mw3? Lego Harry Potter? Marvel vs Capcom?quote:Op maandag 14 november 2011 11:01 schreef KneusTeun het volgende:
Komt er nog snel wat leuks uit?
Got money to burn, en zoek weer ff een game die me naast BF3 ook weer lange tijd gaat boeien.
Volgens mij is het voor dit jaar klaar met top titels, pas in feb 2012 komt er als het goed is weer boeiende titels.quote:Op maandag 14 november 2011 11:01 schreef KneusTeun het volgende:
Got money to burn, en zoek weer ff een game die me naast BF3 ook weer lange tijd gaat boeien.
Skyrim? Saints Row? Revelations?quote:Op maandag 14 november 2011 11:01 schreef KneusTeun het volgende:
AC komt er wel, skyrim gaat de vrouw nog halen.quote:Op maandag 14 november 2011 11:06 schreef Pixell het volgende:
[..]
SR3? AC? Skyrim? Halo? mw3? Lego Harry Potter? Marvel vs Capcom?
Mass Effect 3quote:Op maandag 14 november 2011 11:06 schreef badboynova het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor dit jaar klaar met top titels, pas in feb 2012 komt er als het goed is weer boeiende titels.
Heb me nog steeds niet helemaal door deel 1 geworsteld.quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 10:42 schreef badboynova het volgende:
Hey Ross sluit je kinect aan, ik hebzo een vermoeden dat hy binnen kort heel veel gebruikt gaat worden.Je kunt videochatten/cammenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |