abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104359399
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 17:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Met een beetje sterke drank ben je dronken voor je het in de gaten hebt hoor. Ik heb nooit echt veel gedronken, laatste half jaar 5-10 biertjes meer niet, maar voordat je het 1e shotje merkt heb je er alweer 3 op. Gelukkig ga ik niet agressief doen, maar alleen heel hard rondjes rennen enzo :') dat ik nog wel weet wat ik doe, maar toch half onbewust.
Mwah ik ben nog nooit zó dronken geweest dat ik het niet meer weet. :') Ik word ook niet agressief, ik vind iedereen altijd heeeeeeeeeel erg lief. O+
pi_104359459
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2011 17:47 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Mwah ik ben nog nooit zó dronken geweest dat ik het niet meer weet. :') Ik word ook niet agressief, ik vind iedereen altijd heeeeeeeeeel erg lief. O+
Als je veel drinkt val je in ieder geval ook goed af. Als ik een avond aan de sterke drank heb gezeten hoef ik de volgende dag bijna niks te eten.
pi_104359485
quote:

[..]

Ik heb ook zat avonden gehad dat ik gewoon zwaar vriendelijk was maar zodra er iemand me gaat duwen of face2face komt staan om te intimideren dan knapt er gewoon iets.
pi_104359486
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 17:48 schreef sthomass het volgende:

[..]

Als je veel drinkt val je in ieder geval ook goed af. Als ik een avond aan de sterke drank heb gezeten hoef ik de volgende dag bijna niks te eten.
Ik weet niet of dat een goede manier van afvallen is. :+
pi_104359547
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 17:49 schreef Spacevietnamees het volgende:

[..]

Ik heb ook zat avonden gehad dat ik gewoon zwaar vriendelijk was maar zodra er iemand me gaat duwen of face2face komt staan om te intimideren dan knapt er gewoon iets.
Dan vertrek ik naar een andere kroeg,
pi_104359629
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 17:35 schreef Spacevietnamees het volgende:

[..]

Ja gebeurde mij pas afgelopen vrijdag, heb schijnbaar ruzie gehad in de kroeg. Wat ik mij herinner was dat mijn maat een knuppel had gepakt uit zijn auto en ik die uit zijn handen trok zodat hij daar niet gek mee ging doen. Hoor ik later dat ik de eigenaar heb staan bedreigen met die knuppel.

Toen bij die maat in de straat kwam ik erachter dat mijn ring kwijt was die van mijn opa is geweest. Herinner me nog dat mijn beste vrienden mij moesten tegenhouden een flits later stond ik met 2 kapmessen in mijn hand buiten. Ik ben dus heel de weg naar huis gelopen en teruggekomen maar ik herinner me dat niet eens.

1 maat een gat in zijn hand, de ander een gat in zijn hoofd nog een ander een snee in zijn been.
Auto total loss, toen nog meer flippen en geschreeuw uiteindelijk stond ik weer voor de kroeg maar toen met die kapmessen, gelukkig wassie gesloten want wie weet wat ik zou hebben gedaan.

Volgende ochtend werd ik wakker en dacht ik wtf is er mis met mij, heel het dorp heeft mij zien staan met die knuppel, 2 vrienden praten niet meer tegen mij en eentje begrijpt het wel.

Deze avond stond ik continu vodka te shotten en daarom is het nu beter dat ik gewoon helemaal niet drink omdat ik bang ben voor mezelf.
Das idd niet normaal...goede beslissing om helemaal geen alcohol meer te nuttigen...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_104359831
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 17:35 schreef Spacevietnamees het volgende:

[..]

Ja gebeurde mij pas afgelopen vrijdag, heb schijnbaar ruzie gehad in de kroeg. Wat ik mij herinner was dat mijn maat een knuppel had gepakt uit zijn auto en ik die uit zijn handen trok zodat hij daar niet gek mee ging doen. Hoor ik later dat ik de eigenaar heb staan bedreigen met die knuppel.

Toen bij die maat in de straat kwam ik erachter dat mijn ring kwijt was die van mijn opa is geweest. Herinner me nog dat mijn beste vrienden mij moesten tegenhouden een flits later stond ik met 2 kapmessen in mijn hand buiten. Ik ben dus heel de weg naar huis gelopen en teruggekomen maar ik herinner me dat niet eens.

1 maat een gat in zijn hand, de ander een gat in zijn hoofd nog een ander een snee in zijn been.
Auto total loss, toen nog meer flippen en geschreeuw uiteindelijk stond ik weer voor de kroeg maar toen met die kapmessen, gelukkig wassie gesloten want wie weet wat ik zou hebben gedaan.

Volgende ochtend werd ik wakker en dacht ik wtf is er mis met mij, heel het dorp heeft mij zien staan met die knuppel, 2 vrienden praten niet meer tegen mij en eentje begrijpt het wel.

Deze avond stond ik continu vodka te shotten en daarom is het nu beter dat ik gewoon helemaal niet drink omdat ik bang ben voor mezelf.
Gast :') , dat is bijna filmwaardig zo'n verhaal :P Sterker nog, die film heet The Hangover! :D
Fingerspitzgefühl
pi_104360038
Ik ga denk ik misschien ook maar eens minder drinken. Ik had vorige week ook teveel sterke drank op, ik had de volgende dag veel buikpijn.. Vooral Goldstrike kan nogal zwaar vallen. Ik ga denk ik vanaf nu max. 25 shotjes per avond doen, meer is volgens mij niet zo goed voor iemand van 60 kg..
pi_104360081
quote:

[..]

Beter dat je niet zo agressief wordt ofzo..

Maar goed, kenmerk van alcohol is dus dat het je remmingen eraf haalt, en dat het vergeetachtigheid in de hand werkt:

Kortom, eenmaal aangeschoten, wil je er nog wel een, best wel dorst na net gepissen te hebben..

3 bier/wijn etc verder begin je toch dronken te worden. Was het nu 7 of 10 bier? Hmm, je hebt weer dorst, eerst ff pissen en er nog 1..

Tering, je bent lam zeg. Laatste en dan naar huis...

:')

Als je rustig drinkt, dus gewoon lekker babbelt, en af en toe iets non-alcoholisch drinkt, kom je nooit over die onzichtbare grens heen... Zullen je lever en hersens blij mee zijn :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_104360251
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 17:57 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Gast :') , dat is bijna filmwaardig zo'n verhaal :P Sterker nog, die film heet The Hangover! :D
Alleen is dit echt gebeurd en ben ik dus 2 beste maten kwijtgeraakt afgelopen vrijdag, kan niet door me eigen dorp meer heenlopen zonder nagekeken te worden. Slapeloze nachten van schuldgevoel omdat ik mezelf niet kon beheersen, afgelopen nacht maar 2 uur geslapen. Ga nu naar de sportschool.
pi_104360414
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 18:07 schreef Spacevietnamees het volgende:

[..]

Alleen is dit echt gebeurd en ben ik dus 2 beste maten kwijtgeraakt afgelopen vrijdag, kan niet door me eigen dorp meer heenlopen zonder nagekeken te worden. Slapeloze nachten van schuldgevoel omdat ik mezelf niet kon beheersen, afgelopen nacht maar 2 uur geslapen. Ga nu naar de sportschool.
Je maakt je nick wel waar :D
pi_104360422
quote:

[..]

Ja hoor :') als je zomaar ineens ergens een knuppel en kapmessen ( :') ) vandaan weet te toveren dan ben je nuchter waarschijnlijk ook al niet helemaal normaal.
pi_104360452
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2011 17:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik snap gewoon niet dat je zoveel kan zuipen dat je niet meer weet wat je doet. Ik kan daar met mijn verstand niet bij dat je doet. Dat is niet meer drinken om de lekkerheid, dat is gewoon zuipen om het zuipen.
Sia schreef er een liedje over; 'drink to get drunk'.
Ja, ik generaliseer.
pi_104360482
quote:

[..]

Vooral niet schuldig voelen, ik heb ook al zat dingen meegemaakt in bezopen toestand. Gewoon op oude voet verdergaan. Ik moest bijvoorbeeld een keer pissen, dus dacht ik dat in het gras te doen. Het was erg vlak, maar er bleek dus op dezelfde hoogte een slootje met allemaal kroos te zijn. Dat zie je alleen niet erg goed als je bezopen en dronken bent.. Je kan wel raden hoe het afliep.. Stinksloot..
pi_104360577
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 18:02 schreef sthomass het volgende:
Ik ga denk ik misschien ook maar eens minder drinken. Ik had vorige week ook teveel sterke drank op, ik had de volgende dag veel buikpijn.. Vooral Goldstrike kan nogal zwaar vallen. Ik ga denk ik vanaf nu max. 25 shotjes per avond doen, meer is volgens mij niet zo goed voor iemand van 60 kg..
Veel succes met je levercirrose.
pi_104360642
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2011 18:14 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Veel succes met je levercirrose.
Dat is allemaal wel erg overdreven he.. Dat bedoel ik nou met mensen die overdrijven..
pi_104360689
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 18:02 schreef sthomass het volgende:
Ik ga denk ik vanaf nu max. 25 shotjes per avond doen, meer is volgens mij niet zo goed voor iemand van 60 kg..
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 18:16 schreef sthomass het volgende:
Dat bedoel ik nou met mensen die overdrijven..
Ja, ik generaliseer.
pi_104360823
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 18:17 schreef Northside het volgende:

[..]

[..]

Je denkt dat ik overdrijf? :')
pi_104360902
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 18:20 schreef sthomass het volgende:

[..]

25 shotjes is niet echt normaal hoor..

25 bier is al veel (zoveel haal ik al geeneens)
pi_104360916
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 18:20 schreef sthomass het volgende:
Dan ben je echt een fucking alcoholist. :)
Ja, ik generaliseer.
pi_104361016
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 18:16 schreef sthomass het volgende:

[..]

Dat is allemaal wel erg overdreven he.. Dat bedoel ik nou met mensen die overdrijven..
Dat is dus niet overdreven, het is gewoon onwetendheid bij mensen met alcoholmisbruik.

quote:
Uiteraard is af en toe alcohol geen probleem. Als je echter te veel drinkt en dat regelmatig doet, kan er blijvende schade aan de lever ontstaan. Voor vrouwen worden maximaal 2 glazen per dag aangeraden en voor mannen 3 glazen per dag. Dit is geen gemiddelde! Dus één keer per week 15 glazen bier drinken en de andere dagen niets, is niet de bedoeling.
http://www.maagdarmlever.nl/content/lever/alcohol-en-de-lever.asp
pi_104361049
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 18:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

25 shotjes is niet echt normaal hoor..

25 bier is al veel (zoveel haal ik al geeneens)
Shotjes drinken ook veel makkelijker weg dan bier. Na bier zit je maag vol, terwijl je met een lege maag echt behoorlijk wat sterke drank naar binnen kunt werken.

quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 18:22 schreef Northside het volgende:

[..]

Dan ben je echt een fucking alcoholist. :)
Ik doe het alleen in het weekend en daar ben je student voor. Mijn prestaties lijden er tot dusver niet onder, dus dan zal het wel. Mijn vader drinkt trouwens ook elke dag een paar flessen wijn en een halve fles whisky terwijl hij overdag gewoon goed werkt, maar maakt hem dat dan ook een alcoholist? Ik vind dat iemand erg snel een alcoholist wordt genoemd.

[ Bericht 0% gewijzigd door sthomass op 14-11-2011 18:31:26 ]
pi_104361524
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 18:25 schreef sthomass het volgende:

[..]

Shotjes drinken ook veel makkelijker weg dan bier. Na bier zit je maag vol, terwijl je met een lege maag echt behoorlijk wat sterke drank naar binnen kunt werken.

[..]

Ik doe het alleen in het weekend en daar ben je student voor. Mijn prestaties lijden er tot dusver niet onder, dus dan zal het wel. Mijn vader drinkt trouwens ook elke dag een paar flessen wijn en een halve fles whisky terwijl hij overdag gewoon goed werkt, maar maakt hem dat dan ook een alcoholist? Ik vind dat iemand erg snel een alcoholist wordt genoemd.
Alcoholist is een drankverslaafde.

Elke dag een paar flessen wijn en een halve fles whiskey begint daar aardig op te lijken.

Je hebt ook nog probleemdrinkers: niet verslaafd aan de drank (overige week/weken zonder kunnen) maar toch regelmatig bezopen zijn met sociale gevolgen..

Het ergste is natuurlijk en drankverslaafd zijn, en er al problemen mee hebben..
pi_104361664
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2011 18:33 schreef Godshand het volgende:

[..]

Alcoholist is een drankverslaafde.

Elke dag een paar flessen wijn en een halve fles whiskey begint daar aardig op te lijken.

Je hebt ook nog probleemdrinkers: niet verslaafd aan de drank (overige week/weken zonder kunnen) maar toch regelmatig bezopen zijn met sociale gevolgen..

Het ergste is natuurlijk en drankverslaafd zijn, en er al problemen mee hebben..
Zolang je er zelf maar geen problemen mee hebt.
pi_104361703
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2011 18:36 schreef sthomass het volgende:

[..]

Zolang je er zelf maar geen problemen mee hebt.
Die komen wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')