Waar ik zei mensen bedoel ik mongolen. Stop de tijd.quote:Op zondag 13 november 2011 13:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ontzettend terechte klacht. Die mensen snappen er dus echt geen fuck van he.
En waar moeten de Turken dan heen hè?quote:Op zondag 13 november 2011 13:22 schreef Kaskade het volgende:
Terechte klacht.
Alle Marokkanen terug naar Turkije.
Ach. Snappen kindertjes dan dat zwarte Piet de duivel is, geknecht door de Bisschop Nicolaas van Myra en gedwongen hem te dienen ?quote:Op zondag 13 november 2011 13:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ontzettend terechte klacht. Die mensen snappen er dus echt geen fuck van he.
Griekenland.quote:Op zondag 13 november 2011 13:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En waar moeten de Turken dan heen hè?
Ik ben oprecht geinteresseerd in zijn uitleg. Misschien kan hij mij overtuigen.quote:Op zondag 13 november 2011 13:31 schreef Shispeed het volgende:
[..]
niet snappen dat je HSG moet negeren
Daarom juist? Alsof kinderen het een fuck kan schelen waarom Piet zwart is. Kinderen denken daar niet over na en dus werkt Sinterklaas racisme niet in de hand.quote:Op zondag 13 november 2011 13:23 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ach. Snappen kindertjes dan dat zwarte Piet de duivel is, geknecht door de Bisschop Nicolaas van Myra en gedwongen hem te dienen ?
Oké.quote:Op zondag 13 november 2011 13:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geef Allah een blowjob, dan mag het vast wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |