Yeah Topquote:Op donderdag 17 november 2011 21:43 schreef Nielsch het volgende:
Stond gisteren in de rij voor het stoplicht bij de kruising op de Vondellaan. Omdat daar nu wordt gewerkt is het fietspad in twee kleine paden opgedeeld, waardoor er hele lange rijen voor het stoplicht ontstaan. Stond een beetje vooraan en achter mij stond een hele range rij. Iedereen bleef netjes wachten en maakte geen gebruik van de andere fietsstrook, op een ouwe man op een racefiets na. Toen hij zich na iedereen voorbij gefietst te zijn voor mij in de rij wurmde vroeg ik of hij niet net zoals iedere andere fietser netjes in de rij kon wachten? Schreeuwde hij: "NEE! IK BEN 72, IK HEB HET RECHT OM VOOR TE DRINGEN!"
Echt, WTF
De bejaarden van tegenwoordig
Whehehe.quote:Op vrijdag 18 november 2011 07:23 schreef Nielsch het volgende:
Het leuke was wel dat hij tegen een scooter opknalde toen hij weer ging fietsen en nog steeds boos naar mij aan het kijken was
Tegenwoordig gaan we op zondag boodschappen doen bij de Makro (elke zondag al vroeg open) maar voorheen kwamen we ook vaak in de AH van Lunetten op zondag. Eigenlijk nooit problemen gehad. Prettiger dan de AH op Kanaleneiland.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:49 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Lunetten.![]()
Ik kom daar wel eens op een verdwaalde zondag om boodschappen te halen. Er is altijd wel iets aan de hand met van die kutmarrokkanen. De laatste keer dat ik er was werd er bijvoorbeeld een kerel van een jaar of 65 getrapt omdat hij er even langs moest om zijn karretje weg te zetten.
Haha, dat lijkt wel een pretpark daar... Wat een drukte altijd!quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:45 schreef Ireth het volgende:
Wij gaan wel eens een dagje uit op zondag naar de AH op de ASW... ben je gewoon 4 uur de deur uit voor een vergeten pakje croma ofzo
Inderdaad. Toen dat zwembad daar nog open was gingen we daar dan eerst zwemmen en vervolgens boodschappen doen. Heb je ook zelfscanners, die zijn echt ftw! Is het trouwens al weer open, dat zwembad?quote:
Yep, dies al weer een tijdje openquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Inderdaad. Toen dat zwembad daar nog open was gingen we daar dan eerst zwemmen en vervolgens boodschappen doen. Heb je ook zelfscanners, die zijn echt ftw! Is het trouwens al weer open, dat zwembad?
Ah leuk, maar weer eens langsgaan met de kleine. Ze is dol op zwemmen; eigenlijk al vanaf haar geboorte.quote:
Als ze geen zelfscanners hadden zou ik daar niet komenquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Inderdaad. Toen dat zwembad daar nog open was gingen we daar dan eerst zwemmen en vervolgens boodschappen doen. Heb je ook zelfscanners, die zijn echt ftw! Is het trouwens al weer open, dat zwembad?
Ja, plus al je boodschappen al tijdens het winkelen in een krat zetten en na betalen zo hop dat krat in de auto.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:48 schreef Blik het volgende:
[..]
Als ze geen zelfscanners hadden zou ik daar niet komenIk snap niet dat er mensen zijn die die zelfscanners niet gebruiken, het is altijd enorm druk bij de kassa's, en bij de zelfscanners kun je zo doorlopen.
+1quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, plus al je boodschappen al tijdens het winkelen in een krat zetten en na betalen zo hop dat krat in de auto.
Waarom fiets je niet gewoon.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
+1
In Nijmegen ga ik ook alleen naar de AH XL (7 minuten rijden) ipv de AH (3 minuten rijden). Het is gewoon prettiger winkelen met een zelfscanner.
Ja, lekker al je weekboodschappen inclusief luiers, kattenvoer en toiletpapier aan je stuur hangenquote:
Ik heb ook een AH dichter in de buurt dan de AH XL, voor kleine boodschappen ga ik naar de kleine toe. Voor de weekboodschappen naar de XLquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
+1
In Nijmegen ga ik ook alleen naar de AH XL (7 minuten rijden) ipv de AH (3 minuten rijden). Het is gewoon prettiger winkelen met een zelfscanner.
Ik moet dan drie kwartier fietsen ofzoquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:27 schreef Ireth het volgende:
Ik heb alleen een kleineAls ik naar een XL wil moet ik een half uur lopen
Uhuh, neem jij 2-3 kratten vol boodschappen mee op de fiets?quote:
Als ik snel 1 á 2 artikelen nodig heb, dan ga ik ook gewoon op de fiets naar de AH.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik heb ook een AH dichter in de buurt dan de AH XL, voor kleine boodschappen ga ik naar de kleine toe. Voor de weekboodschappen naar de XL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |