http://www.google.com/search?q=lloyd+webberhof+treiterenquote:Op zondag 13 november 2011 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Owww ik was even in de war met straatnamen, jij gaat aan de andere kant van het park wonenWelk incident was dat dan
Ah ok, ik werd dus niet gek.quote:Op zondag 13 november 2011 11:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
http://www.google.com/search?q=lloyd+webberhof+treiteren
Het appartement aan de Operettelaan (ten westen van het Waterwinpark) waar ik ook interesse in had is inderdaad in de buurt van die vervelende straten. Het andere appartement waar ik interesse in had (en heb aanvaard) is aan de andere kant van het park.
Echte Utrechters? Woont er uberhaupt iemand van de vaste posters binnen de spoorlijn?quote:Op zondag 13 november 2011 02:16 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Nooooob!
......
Ik krijg het gevoel dat wij echte utrechters in de minderheid raken....
Volgens mij de driehoekspoorlijn Utrecht Centraal / Utrecht Overvecht / Utrecht Maliebaan. Daar val jij binnen ja.quote:Op zondag 13 november 2011 13:20 schreef Vanyel het volgende:
Ja hoi (tenminste, ik weet niet welke lijn jij precies bedoelt, maar ik gok zomaar dat ik er binnen val).
Maar ik ben geen echte Utrechter hoor.
Oh wacht, ik ben ook geen echte vaste poster natuurlijk
Nu hoor ik erbijquote:Op zondag 13 november 2011 13:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Volgens mij de driehoekspoorlijn Utrecht Centraal / Utrecht Overvecht / Utrecht Maliebaan. Daar val jij binnen ja.
Op precies een meter of 10 woon ik binnen de spoorlijn.quote:Op zondag 13 november 2011 13:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Echte Utrechters? Woont er uberhaupt iemand van de vaste posters binnen de spoorlijn?
Natuurlijk, votulast represent! Om de hoek bij vanyel! (Het wipstoeltje wordt veelvuldig gebruikt, als het niet door mijn dochter is danwel door de kat!)quote:Op zondag 13 november 2011 13:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Echte Utrechters? Woont er uberhaupt iemand van de vaste posters binnen de spoorlijn?
Topquote:Op zondag 13 november 2011 18:50 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Natuurlijk, votulast represent! Om de hoek bij vanyel! (Het wipstoeltje wordt veelvuldig gebruikt, als het niet door mijn dochter is danwel door de kat!)
En die komen toch vrijwel nooit uit Utrecht.quote:Op zondag 13 november 2011 22:16 schreef Nielsch het volgende:
Vooral corpsleden spreken over 'de verkeerde kant van het spoor'... (alles ten westen van het station).
He de huizen rondom het zwartewater stonden er al in de middeleeuwen! Uiteraard niet dezelfde huizen, maar toch....quote:Op zondag 13 november 2011 22:10 schreef speknek het volgende:
Iemand zei ooit eens dat dat het echte Utrecht was, maar het rammelt natuurlijk nogal, want wijken als tolsteeg en lombok zijn een stuk ouder dan bijvoorbeeld tuinwijk/dorp.
dat was toen een apart (industrie) stadje, compleet met eigen stadsmuren. vandaar de naam bemuurde weert.quote:Op zondag 13 november 2011 22:41 schreef zatoichi het volgende:
[..]
He de huizen rondom het zwartewater stonden er al in de middeleeuwen! Uiteraard niet dezelfde huizen, maar toch....
Wat een leuk idee! Had volgens mij idd een mooi gezicht geweestquote:Op zondag 13 november 2011 23:40 schreef Naamah het volgende:
Ik zou het Zadelstraatgebeuren nog uitleggen nu het afgelopen is. Ben je nog geweest, Nielsch?
Er kwamen in elk geval elk heel uur allemaal gouden tasjes met de tekst 'voor jou' uit de lucht zweven, wat er ten eerste heel mooi uitzag en waar daarnaast bonnen in zaten waarmee je kadootjes op kon halen in de winkels in de Zadelstraat.
Nee, de kleine sliep tot na vieren en ik wist niet zeker of het om 5 uur ook nog zou zijn, dus ben niet meer gegaan.... Meestal slaapt ze tot een uur of 2 ofzo, dus dit was wel wat uitzonderlijk lang. Ze is dan ook niet helemaal fit.quote:Op zondag 13 november 2011 23:40 schreef Naamah het volgende:
Ik zou het Zadelstraatgebeuren nog uitleggen nu het afgelopen is. Ben je nog geweest, Nielsch?
Er kwamen in elk geval elk heel uur allemaal gouden tasjes met de tekst 'voor jou' uit de lucht zweven, wat er ten eerste heel mooi uitzag en waar daarnaast bonnen in zaten waarmee je kadootjes op kon halen in de winkels in de Zadelstraat.
Dat bedoel ik, of als je op hoorafstand van de Dom bent geboren, net zo'n beetje als met Cockneys in Londen.quote:Op zondag 13 november 2011 22:32 schreef obolos het volgende:
Als je een grens zou willen trekken dan is het echte Utrecht het gebied binnen de singels.
quote:Parkeergarage Jaarbeursplein sluit per 01/01/2012
De parkeergarage aan het Jaarbeursplein sluit per 1 januari 2012. Alle auto's moeten daarom op 31 december 2011 voor 23.00 uur uit de garage verwijderd zijn. De sluiting van de parkeergarage is nodig om in de eerste maanden van 2012 de garage te kunnen slopen.
Waarom sloop parkeergarage?
Op de plek van de huidige garage wordt vanaf medio 2012 gebouwd aan de tijdelijke eindhalte van de tram. De eindhalte van de tram uit Nieuwegein/IJsselstein verhuist namelijk begin 2013 van de oost- naar de westkant van het station om aan de oostzijde ruimte te maken voor de bouw van de OV-terminal en diverse andere projecten.
Dat noem jij mooi? Kan niet wachten totdat die lelijke puist gesloopt gaat worden.quote:Op maandag 14 november 2011 16:38 schreef Q. het volgende:
En weer een mooi stukje nostalgie weg:
[..]
Ik gok op makelaarspraatjes.quote:Op maandag 14 november 2011 21:16 schreef marcek het volgende:
Was er niet onlangs het bericht dat door de toevoeging van leidserijn en omgeving het centrum van utrecht zich verplaatst had naar de omgeving bij de munt?
Zo ja dan wonen wij bijna in het hartje van utrecht
Uiteraard even de discussie terzijde of leidserijn wel of niet utrecht is
Ik doelde ook uiteraard op het geografische centrum, maar in het kader van makelaarpraatquote:Op maandag 14 november 2011 22:26 schreef okiokinl het volgende:
het geografische centrum misschien..
ze willen wel van centrum leidssche rijn een 2de centrum van utrecht gaan maken, ik ben benieuwd. ik zag wat impressies, zag er best leuk uit, misschien beetje saai. zal wel niet veel succesvoller worden dan bisonspoor of centrum nieuwegein, gok ik..
ik heb ook niks met die parkeer garage, weg ermee.
lol, geen slechte plek dan inderdaad.. :pquote:Op maandag 14 november 2011 23:13 schreef marcek het volgende:
[..]
Ik doelde ook uiteraard op het geografische centrum, maar in het kader van makelaarpraat
is het mischien ooit handig te gebruiken bij de verkoop van ons huis
En dat er ooit een kartbaan in aangelegd is:quote:Op maandag 14 november 2011 22:48 schreef zatoichi het volgende:
Het enige wat over die parkeergarage gezegd kan worden is dat een deel van die clip van c-mon & kypski er is opgenomen...
Mijn fiets staat lekker ijsvrij binnen, op 5 minuten van mn werk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:49 schreef The6thgate het volgende:
Hmpf voor het eerst weer moeten krabben vanochtend. Toch jammer om straks daarvoor weer 10 min eerder de deur uit te moeten
Ik ook. Ik zat in m'n auto en begreep al niet waarom die condens niet wegging toen ik de ruitenwissers aanzette. Ik keek volgens mij echt zo:quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:49 schreef The6thgate het volgende:
Hmpf voor het eerst weer moeten krabben vanochtend. Toch jammer om straks daarvoor weer 10 min eerder de deur uit te moeten
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:32 schreef Nielsch het volgende:
in de tijd dat andere mensen buiten staan om hun auto te krabben ben ik al op m'n werk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |