Inderdaad, laat de 13-jarigen maar over voor de 39-jarigen.quote:Op zondag 13 november 2011 19:05 schreef Djoezt het volgende:
Wat moet een 18-jarige man nou met een meisje van 13. Laat je eens even nakijken, TS. Later mag dat prima, een jaar of 5 verschil, maar onder de 20 moet er echt niet meer dan 2 tussen zitten. Dit topique neigt sterk naar misbruik
Iddquote:Op zondag 13 november 2011 19:05 schreef Djoezt het volgende:
Wat moet een 18-jarige man nou met een meisje van 13. Laat je eens even nakijken, TS. Later mag dat prima, een jaar of 5 verschil, maar onder de 20 moet er echt niet meer dan 2 tussen zitten. Dit topique neigt sterk naar misbruik
Homoquote:Op zondag 13 november 2011 11:59 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik niet iemand die op sex gericht is, juist helemaal niet.
Voor de rest was alleen mijn vraag wat jullie vinden van hoe het is afgelopen, en wat ik nu het best kan doen.
Nee. Tuurlijk niet..quote:Op zondag 13 november 2011 11:59 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik niet iemand die op sex gericht is, juist helemaal niet.
Voor de rest was alleen mijn vraag wat jullie vinden van hoe het is afgelopen, en wat ik nu het best kan doen.
Nee, want de inhoud van die 4 jaar zit niet in je OP. Meningen op basis van alleen je OP zijn waardeloos voor je, want die kunnen nooit voldoende gefundeerd zijn.quote:Op zondag 13 november 2011 11:32 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Nee, ik heb een bericht aangemaakt via Fok zodat niet in mijn hoofd zit met die vraag, dat er mensen die los van onze situatie hun mening kunnen uiten over ons.
En dan?quote:Op maandag 14 november 2011 03:09 schreef damirovic het volgende:
Het verbaast me dat niemand hier om pics vraagt...
dus ts, pics van je sletje plox
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |