SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierThe Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
Sorry, kon me niet inhouden xDquote:Op zondag 13 november 2011 03:27 schreef heloef het volgende:
Ik lees nu alle dingen terug die er gisterennacht gezegd zijn, briljant.
Ik krijg vooral heel veel veren in mijn reet.quote:
Yep, je hebt wat afgelachen daarzo en je had zeker je bekkie thuis, kutte is dan dat het met vrouwen niet lukt, ik ken erover meepraten, ben de grootste prater van bijna al mijn vrienden, ik spring zo uit een vliegtuig met een parachute, ga 5x achter elkaar front-seat in de Kingda Ka , maar een vrouw benaderen ho-maar.quote:Op zondag 13 november 2011 03:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik krijg vooral heel veel veren in mijn reet.
Altijd leuk.
Was dat een foto van dat meisje? Voor je het weet gaat er bij haar of een bekende een freak-alarm branden hoorquote:Op zondag 13 november 2011 03:41 schreef Keyos het volgende:
Ik kijk de aflevering af , dan ga ik het doen.
Had er al eens eerder 1 gepost dus het kan geen suprise zijn , maar het is misschien indeed niet het verstandigste om dat te posten.quote:Op zondag 13 november 2011 03:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Was dat een foto van dat meisje? Voor je het weet gaat er bij haar of een bekende een freak-alarm branden hoor
Succes manquote:Op zondag 13 november 2011 04:11 schreef Keyos het volgende:
Nou, hij is verzonden, ik ga maar eens slapen, let's see of we een reactie hebben morgen , is het een ja, was ze dus al geïnteresseerd in mij , is het een nee, had het waarschijnlijk toch niets geworden, heb ik gelijk duidelijkheid. Sowieso heb ik niet het woord "date" in de mond genomen in het bericht, gewoon eens gezellig wat drinken, maar ik denk dat de intenties duidelijk moeten zijn daarmee.
Zo is het.quote:Op zondag 13 november 2011 04:21 schreef Keyos het volgende:
Dankje, scheit hem drie kleuren in de broek met dit soort dingen, niet normaal meer, maar als ik het niet op de directe zmanier doe komt er nooit wat van, dus kijken of deze aanpak werkt,voor paar dagen geleden sprak ik haar alleen heeeeel af en toe , heb dus echt niets te verliezen, een nee heb ik namelijk toch al.
Ze moeten van animalsex houden?quote:Op zondag 13 november 2011 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goedemorgen. En succes Eloy!
Ik zie dat ik gister aardig wat gemist heb.
Zitten er nog leuke dames op FOK voor mij?
Open, gevoel voor humor, leeftijd tot 25, liefst blond (of roze haar), kleine borsten en moet van dieren houden.
Geen idee, ik ken niet zoveel dames op FOK, behalve degenen in deze reeks...quote:Op zondag 13 november 2011 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goedemorgen. En succes Eloy!
Ik zie dat ik gister aardig wat gemist heb.
Zitten er nog leuke dames op FOK voor mij?
Open, gevoel voor humor, leeftijd tot 25, liefst blond (of roze haar), kleine borsten en moet van dieren houden.
Ik ook niet. Help mij.quote:Op zondag 13 november 2011 10:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken niet zoveel dames op FOK, behalve degenen in deze reeks...
Inderdaad.quote:Op zondag 13 november 2011 03:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep, je hebt wat afgelachen daarzo en je had zeker je bekkie thuis, kutte is dan dat het met vrouwen niet lukt, ik ken erover meepraten, ben de grootste prater van bijna al mijn vrienden, ik spring zo uit een vliegtuig met een parachute, ga 5x achter elkaar front-seat in de Kingda Ka , maar een vrouw benaderen ho-maar.
Overigens, dit is de Kingda Ka, de orgasme machine:
[ afbeelding ]
Dries Roelvink?quote:Op zondag 13 november 2011 11:46 schreef formerjellybean het volgende:
zo nacht overleeft geen nachtmerries over gele zwembroekjes
Ik ken Martin niet maar Dries Roelvink is al reden genoeg tot een nachtmerrie. The horror. Dries in je droom.quote:Op zondag 13 november 2011 12:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Yup zag foto van Martin op facebook meeblerend naast Dries Roelvink
Oh, vertel eens!quote:Op zondag 13 november 2011 12:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Yup zag foto van Martin op facebook meeblerend naast Dries Roelvink
haha wat ging er nog mis op het eind?quote:Op zondag 13 november 2011 12:10 schreef kedge het volgende:
Stond gisteravond even te praten met iemand in de kroeg en zie vervolgens een paard van een meid binnen komen. Ik dacht meteen zo wat een mooie meid. Om haar even te omschrijven: rond de 1.85 met hakken, blond, rond de 35 jaar, aardig figuur met een hele aantrekkelijke uitstraling.
Soms zie je op national geographic of animal planet wel eens een leeuw, tijger of wat dan ook een veel groter diersoort dan zichzelf vangen. Dus ik wist dat ondanks mijn lengte en leeftijd ik een kans zou maken met de juiste tactiek. Na 2 kleine prooien met succes achter de kiezen te hebben gehad barste ik van het zelfvertrouwen.
Ze vervoegde zich bij 2 vriendinnen en zag meteen dat ze elkaar op lengte hebben gekozen. Ik wist meteen dat ik als leeuw meerdere leeuwen nodig had om de kudde uiteen te drijven en zo mijn prooi te kunnen scheiden van de kudde.
Zo gezegd, zo gedaan. De leeuwen hadden hun werk goed gedaan en de kudde werd gescheiden. Als een hopeloos lammetje was mijn prooi gescheiden van haar kudde en stond ze weerloos om zich heen te kijken, met haar drankje in haar hand.
Natuurlijk was ik al wat dichterbij geslopen als een leeuw zich beweegt in het gras naar zijn prooi toe; onopvallend en nauwlettend op mijn prooi. Het was "nu of nooit!" ik loop naar mijn prooi toe door de mensenmassa en daar staat ze; ik spreek haar aan en verlies het gevecht met mijn prooi op leeftijd![]()
[ afbeelding ]
Niets bijzonders , waarschijnlijk zijn mensen die ik ken naar concert Dries Roelvink gegaan en waarschijnlijk was Martin nogal enthousiast , en staat die ineens meeblerend op foto van hem die ik dus ook zag. Gewoon echt dus uit publiek getrokken en meezingend .quote:
Wil ik ook wel wetenquote:Op zondag 13 november 2011 12:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha wat ging er nog mis op het eind?
Inderdaadquote:
Het is al middag hoorquote:
Welkom in het land der wakkere mensenquote:
Lijkt wel een haikuquote:Op zondag 13 november 2011 12:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
Middag. Zon. November. Zondag. Bier.
sowieso kattenquote:Op zondag 13 november 2011 12:37 schreef formerjellybean het volgende:
grrrrrrrrr kattenhaar en laptop zijn geen goede combo
Niet helemaal he? Dan had hij het zo moeten doenquote:
quote:Op zondag 13 november 2011 12:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Wil de middagzon
november is koud en kil
Wil bier op zondag.
Ik heb niet zo veel met katten, zeker niet omdat ik er overgevoelig voor ben.quote:Op zondag 13 november 2011 12:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Katten zijn liefbehalve als ze over je laptop lopen
Tijnbrein is zeer fijnquote:Op zondag 13 november 2011 12:41 schreef tijnbrein het volgende:
Benzin in de mist
November is koud en guur
Sint komt aan
Waarom hebben vrouwen toch altijd iets met katten?quote:
Valt me ook op, misschien moet ik mijn snorharen laten staanquote:Op zondag 13 november 2011 12:45 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Waarom hebben vrouwen toch altijd iets met katten?
Hahaquote:Op zondag 13 november 2011 12:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Tijnbrein is zeer fijn
Hofdichter van dit topic
Grote dichtmeester
Maar dat ben ik ookquote:Op zondag 13 november 2011 12:48 schreef formerjellybean het volgende:
Omdat ze lief zijn en gezellig
Dat heb ik toch liever van een mens dan een dier. Met een mens kan je praten een dier niet. En hoe geeft dat dier die gezelligheid dan?quote:Op zondag 13 november 2011 12:48 schreef formerjellybean het volgende:
Omdat ze lief zijn en gezellig
* tijnbrein geeft bolletje wol aan Benzin Zo die is even zoetquote:Op zondag 13 november 2011 12:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar dat ben ik ook![]()
Alleen ik moet nog oefenen op mijn prrrr en miauw.
Hoe meer jij je kat beschrijft, hoe meer ik erop ga lijken.quote:Op zondag 13 november 2011 12:52 schreef formerjellybean het volgende:
Nou gewoon , ze is gezellig doordat ze vaak als ik tv zit te kijken bij me komt zitten en dan luidt knort en ze knuffelt graag .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |