Ik heb gelezen van wel, 99% kans althansquote:Op zondag 13 november 2011 03:15 schreef roepdeman het volgende:
Big John reft de main event?? Zou ik super vinden:) eigenlijk hoop ik meer op Herb
Ik ook man.. zal morgen te downloaden zijn ook al is het dan niet meer zo relevantquote:
ik zie dat op de pro streamquote:Op zondag 13 november 2011 03:24 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik ook man.. zal morgen te downloaden zijn ook al is het dan niet meer zo relevant
quote:
Nee joh. De preview show alleen al had 2 miljoen, en dat was volgens mij op FUEL, niet op FOX. FOX is echt bij iedereen te zien, en boxen begint pas een uur na deze UFConFOX show. Ik denk zo rond de 5 miljoenquote:Op zondag 13 november 2011 03:23 schreef Geo3kant het volgende:
Denk dat je met 2 miljoen al flink in je handjes mag knijpen hoor.. zal niet zo'n storm lopen aangezien het ook boxen is
Niet helemaal nee. Daar werd uitgebreid 20 minuten lang voorbeschouwd schijnt het.quote:Op zondag 13 november 2011 03:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dus wat wij zien is helemaal geen FOX stream?
Ik heb ze nu allebei aan staanquote:Op zondag 13 november 2011 03:26 schreef Geo3kant het volgende:
Wtf loopt die shit allemaal door elkaar
Zie je over een maand of 3/4 ..quote:Op zondag 13 november 2011 03:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ga fullscreen kijken
Tot na de overwinning van JDS![]()
Ze gaan allebei altijd voor de finish, dus het zou me erg verbazen. Maar het kan.quote:Op zondag 13 november 2011 03:27 schreef Geo3kant het volgende:
Als het maar een top gevecht wordt.. niet zo'n aftast 5minuten amper wat doen eerste ronde of een mir vs crocop fight.. vaak denk je dit wordt vuurwerk en wordt het niet veel..
Maarja, ik DENK dat dat niet is met deze 2 maar dat zeiden we al vaker..
Dit was vorige week, en dit was honkbal. En honkbal is THE American Pasttime. Dus ik verwacht echt niet meer dan de helft van datquote:Fox topped the Saturday night ratings this weekend with the third game in the Major League Baseball World Series.
The network scored a 3.2 rating in the adults 18-49 demographic, averaging 11.3m viewers over the course of the night.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |