Jup. Moet je niet nog een keer herhalen dat het puur semantische verschillen zijn, terwijl dat dus niet zo is? Je hebt gewoon geen gelijk. Normaal zou ik er niet zo'n punt van maken, maar jij vond het nodig anderen dom te noemen terwijl je zelf zo'n domme fout maakt.quote:Op zondag 13 november 2011 02:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Blijf inderdaad maar roepen dat het 2 verschillende diersoorten zijn, iets wat ik al 2 keer heb onderstreept.
Brock Lesnar wijst naar boven:quote:Op zondag 13 november 2011 02:24 schreef Jajong het volgende:
Gooo Bensonnnnn! Als ie niet altijd zo overdreven God zou bedanken zou ik pas echt een fan zijn. Niks tegen religie maar hou 't uit de sport plx.
Die moet gewoon Preacher worden. Onuitstaanbaar zulke types. Hij heeft zijn atmosphere niet weten te creeren met Anderson Silva.quote:Op zondag 13 november 2011 02:25 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Amen brother!![]()
Ik bedoel, met je eens. Vitor Belfort heeft er ook zo'n handje van...
Je kan eindeloos blijven roepen dat je vindt dat ik ongelijk heb, en een domme fout maak maar ik denk dat onze opvattingen van waarheid nogal verschillen. Je doet me een beetje denken aan een vriend van mij, je studeert zeker een exacte wetenschap? Of je hebt dat gedaan?quote:Op zondag 13 november 2011 02:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jup. Moet je niet nog een keer herhalen dat het puur semantische verschillen zijn, terwijl dat dus niet zo is? Je hebt gewoon geen gelijk. Normaal zou ik er niet zo'n punt van maken, maar jij vond het nodig anderen dom te noemen terwijl je zelf zo'n domme fout maakt.
quote:Op zondag 13 november 2011 02:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
"Jason Guida is a very good fighter"
Goldberg heeft weer een brain fart
18-26-0quote:Op zondag 13 november 2011 02:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
"Jason Guida is a very good fighter"
Goldberg heeft weer een brain fart
Klopt. Maar ik vind niet dat je ongelijk hebt; je hebt gewoon geen gelijk. Maar jij bent iemand die graag uit de hoogte doet tegen anderen, dus als jij in je gelijk wilt blijven geloven, mag dat van mij hoorquote:Op zondag 13 november 2011 02:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je kan eindeloos blijven roepen dat je vindt dat ik ongelijk heb, en een domme fout maak maar ik denk dat onze opvattingen van waarheid nogal verschillen. Je doet me een beetje denken aan een vriend van mij, je studeert zeker een exacte wetenschap? Of je hebt dat gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook gewoon spam.. dat jij niet door hebt dat er een kruisje boven zit kan ik niks aan doenquote:Op zondag 13 november 2011 02:35 schreef Fyodor het volgende:
En bedankt Geo, die onderste link geeft aan dat ik eerst een xvid codec moet installeren. Vervolgens flipt mn virusscanner door de troep die er mee binnen komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |