I did...en het is dat ze wat te jong is voor mijquote:Op zondag 20 november 2011 12:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies, en waar ik toe nu toe erg terughoudend ben geweest ("ik zie wel hoe het loopt") lijkt het nu wel echt ergens toe te leiden. Je heb haar foto gezien Cinderella, en het is écht het mooiste meisje ter wereld. En ze is nog leuker/grappiger/interessanter dan ze mooi is![]()
Morgen dus. Spannend of het wéér zo leuk is (en het echt ergens heen gaat) of dat het bij daten blijft steken.
[..]
Ik ookquote:Op zondag 20 november 2011 13:01 schreef Thornado het volgende:
Cool, ben ik ook wel benieuwd naar de foto
Natuurlijk wel, zo aardig is Macondo welquote:Op zondag 20 november 2011 13:10 schreef Provinciaaltje het volgende:
Alsof Macondo die gaat geven aan jullie
quote:
Haha, en dat baseer je op... ?quote:Op zondag 20 november 2011 09:44 schreef macondo het volgende:
[..]
DigitalGirl is oprecht een vreemde verzuurde snuiter.
omdat voor macamondo een foto vrijgeven van zijn date al te veel is. Hij aanbid ze. En jij bent een ketter.quote:Op zondag 20 november 2011 13:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Haha, en dat baseer je op... ?
Ah, is leuk voor macondo butterfliesquote:Op zondag 20 november 2011 13:27 schreef picardmike het volgende:
[..]
omdat voor macamondo een foto vrijgeven van zijn date al te veel is. Hij aanbid ze. En jij bent een ketter.
quote:Op zondag 20 november 2011 14:50 schreef Godshand het volgende:
Nu weer een weekje wat vaker op Paiq Speed-/Battledates gedaan, en ik kan weer bijna een nieuw boek schrijven..
-een psychologe die snel een man zoekt, want ze gaat binnenkort bevallen. Koos mij uit een Battledate omdat ik niet slijmde zoals de ander bij de Battle. Ze is weg van haar vriend want die is psychotisch. Ik zeg: kan je dan niet beter wachten tot zn psychose behandeld is? Maar nee, allemaal niet waar. Ik heb haar succes met de bevalling gewenst, en het leven als alleenstaande moeder...
-een dame die mij veeels te avontuurlijk en ook nog eigenwijs vond (als ik zeg dat de Veluwe een mooie streek is). Ze is huismus en moet ook een mannelijke huismusOok maar succes op haar zitbank gewenst.
-een dame die de speeddate afbrak, omdat ik nooit geskied had. Juist ja
Wonderlijke wereld toch weer
Maar soms, heel soms, loop je tegen een dame aan waarvan je denkt....euhh..wow....dat houdt ons allemaal op de beenquote:Op zondag 20 november 2011 14:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]![]()
Het is inderdaad wonderbaarlijk wat je allemaal tegenkomt
Ik heb er nog bijna geen een gemaakt zonder chronische afwijking. En ik kan qua afwijkingen nog best wat hebben. Ik heb mijn paiq-schoenen aan de wilgen gehangen, wat een ellendige types. En natuurlijk lopen er ook leuke vrouwen, maar je moet wel 10 km aan shit doortijgeren....quote:Op zondag 20 november 2011 14:50 schreef Godshand het volgende:
Nu weer een weekje wat vaker op Paiq Speed-/Battledates gedaan, en ik kan weer bijna een nieuw boek schrijven..
-een psychologe die snel een man zoekt, want ze gaat binnenkort bevallen. Koos mij uit een Battledate omdat ik niet slijmde zoals de ander bij de Battle. Ze is weg van haar vriend want die is psychotisch. Ik zeg: kan je dan niet beter wachten tot zn psychose behandeld is? Maar nee, allemaal niet waar. Ik heb haar succes met de bevalling gewenst, en het leven als alleenstaande moeder...
-een dame die mij veeels te avontuurlijk en ook nog eigenwijs vond (als ik zeg dat de Veluwe een mooie streek is). Ze is huismus en moet ook een mannelijke huismusOok maar succes op haar zitbank gewenst.
Waarom probeer je niet voor een maandje RP, om te kijken wat het verschil is. Het schiften zal namelijk véél sneller gaan - plus veel dames daar die lid zijn zijn toch een stuk serieuzer. Ben benieuwd wat voor verschil jij daar merktquote:Op zondag 20 november 2011 14:50 schreef Godshand het volgende:
Paiq is tijdsintensief en gaat niet zo snel. Dus het falen ligt hier niet zo aan jou.quote:Op zondag 20 november 2011 15:41 schreef Rapaille het volgende:
1 instant match in de week schiet niet echt op, en als ik op 'speeddate' drukt komen er geen reacties op binnenOp de een of andere manier faal ik hard, zeker als ik hier lees hoeveel contact jullie hier hebben.
I know, het kost tijd.quote:Op zondag 20 november 2011 15:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Waarom probeer je niet voor een maandje RP, om te kijken wat het verschil is. Het schiften zal namelijk véél sneller gaan - plus veel dames daar die lid zijn zijn toch een stuk serieuzer. Ben benieuwd wat voor verschil jij daar merkt
Paiq is tijdsintensief en gaat niet zo snel. Dus het falen ligt hier niet zo aan jou.
Paiq en RP hebben beiden hun voor- en nadelen......date van deze week komt van RP en heeft een meer dan prima kapselquote:Op zondag 20 november 2011 16:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
I know, het kost tijd.
Maar door 4 scharrels en 1 relatie dia ik via paiq geregeld had, blijf ik er terugkomen. RP ook gedaan, hoog korte kapselgehalte en vrouwen die alleen over The Voice kunnen lullen. Vond er geen hol aan dus mijn abbo opgezegd.
Oh please dat iemand een andere kijk op iets heeft, bijv. online dating, en niet je mening deelt betekend nog niet dat hij of zij raar is.quote:
Hij is binnen de organisatie waar ik werk op een andere plek aangenomen.quote:Op zondag 20 november 2011 11:19 schreef Thornado het volgende:
[..]
Euhm...dus is hij nooit in dienst gekomen en loopt toch rond op jullie personeelsfeest?
Daten met collega's is sowieso niet handig...dus het maakt niet uitquote:Op zondag 20 november 2011 21:37 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hij is binnen de organisatie waar ik werk op een andere plek aangenomen.
Daar heb je een punt..quote:Op zondag 20 november 2011 22:42 schreef Thornado het volgende:
[..]
Daten met collega's is sowieso niet handig...dus het maakt niet uit
Lol! Wat dan voor antwoord?quote:Op zondag 20 november 2011 22:45 schreef -Engel- het volgende:
pfff..
Kerel die ik gewoon eerlijk antwoord gaf., trok dat geheel niet.
quote:Op zondag 20 november 2011 23:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hmm. Met mijn geluk zal het wel een Rotterdamse havenarbeider zijn die uiteindelijk Cor blijkt te heten.
RP heb ik toevallig zelf net opgestaan voor een maandje. Stuk of 60 reacties gehad, zelf niet actief gezocht. Twee daarvan toegevoegd op msn. Met eentje spreek ik later deze week af.quote:Op zondag 20 november 2011 15:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Waarom probeer je niet voor een maandje RP, om te kijken wat het verschil is. Het schiften zal namelijk véél sneller gaan - plus veel dames daar die lid zijn zijn toch een stuk serieuzer. Ben benieuwd wat voor verschil jij daar merkt
Whaha, jij met je fietsafstand altijdquote:Op zondag 20 november 2011 12:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Check. Woont gewoon in dezelfde stad trouwens. Fietsafstand.
Ik geef het max 3 gesprekken dan ben je er vast achter :pquote:Op maandag 21 november 2011 09:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
Zowaar een oneliner gehad gisteren op dat paiq van een mooie dame. Mooi meisje, goed gevoel voor humor, leuke gesprekken. Waar zit het addertje?
Denk je wel even aan mij, als je weer eens in de file staat lieverd?quote:Op maandag 21 november 2011 09:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Whaha, jij met je fietsafstand altijdMaar leuk te horen joh! Ben benieuwd naar de update vanavond
Dat is niet nodig als je samenwoontquote:Op maandag 21 november 2011 10:36 schreef macondo het volgende:
[..]
Denk je wel even aan mij, als je weer eens in de file staat lieverd?
Meestal al na één, ik ga de krant nu al bellen.quote:Ik geef het max 3 gesprekken dan ben je er vast achter :p
Best snelquote:Op maandag 21 november 2011 11:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat is niet nodig als je samenwoont
Ach ja, ze heeft *eindelijk* eens een leuke kerel aan de haak geslagen. En gelukkig heeft ze qua kerels een betere kijk op de zaak dan als het gaat om het beoordelen van vrouwen..quote:
Hahaha! Scheelt dat je met Paiq elkaar makkelijk kan mislopen. Trouwens ik vind Paiq echt een rotsite. Ik krijg alleen maar bezette mannen die te weinig sex krijgen.quote:Op maandag 21 november 2011 12:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Meestal al na één, ik ga de krant nu al bellen.
Misschien je instellingen aanpassen?quote:Op maandag 21 november 2011 13:43 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Hahaha! Scheelt dat je met Paiq elkaar makkelijk kan mislopen. Trouwens ik vind Paiq echt een rotsite. Ik krijg alleen maar bezette mannen die te weinig sex krijgen.
Ik had laatst dat het zelf ging updaten? Denk dat ik me ga afmelden van Paiq, erger me steeds meer.quote:Op maandag 21 november 2011 13:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien je instellingen aanpassen?
Het percentage mafkezen is vrij groot, begrijp ik ook van een vriendin van me. Daarentegen geldt dit voor de vrouwen minimaal zo erg.quote:Hahaha! Scheelt dat je met Paiq elkaar makkelijk kan mislopen. Trouwens ik vind Paiq echt een rotsite. Ik krijg alleen maar bezette mannen die te weinig sex krijgen
Definieer te ver? want dat is voor iedereen weer subjectief natuurlijk!quote:Op maandag 21 november 2011 14:27 schreef ArtistA het volgende:
Hebben jullie ook altijd dat de leuke altijd te ver weg wonen?
ps: ik hoop niet dat ik de lapo heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |