Op zaterdag?quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:38 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Rond 9 uur? Dan had ze waarschijnlijk net de kids naar school gebracht
Zulke woorden zijn we van jou niet gewend, minneminquote:
inderdaad....schrik ervanquote:Op zondag 20 november 2011 03:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zulke woorden zijn we van jou niet gewend, minnemin
Euhm...dus is hij nooit in dienst gekomen en loopt toch rond op jullie personeelsfeest?quote:Op zondag 20 november 2011 09:48 schreef J0ycie88 het volgende:
Liep er een leuke man rond gisteren op het personeelsfeest, kom ik achter zijn naam.. Blijkt het de persoon die zonder afmelding niet is op komen dagen bij een sollicitatie met mij en mijn leidinggevende.
Toen was het gauw over zeg maar...
??quote:Op zondag 20 november 2011 11:19 schreef Thornado het volgende:
[..]
Euhm...dus is hij nooit in dienst gekomen en loopt toch rond op jullie personeelsfeest?
Klopt, de dame die ik dinsdag zie, ben ik pas een dag of 5 mee aan het chatten....quote:Op zondag 20 november 2011 11:19 schreef Thornado het volgende:
De meeste kans op succes is volgens mij toch als je snel date na een leuke chat. Niet een avondje in de week wat mailen en dan volgende maand eens een keer op date...je moet wel de interesse zien vast te houden, anders is jouw 'wandelman' er straks met een ander vandoor.
Vergeet ook niet dat daten vrijblijvend is.
Drink wat, klets wat en dan zie je wel verder.
Wordt date 4 intussen voor jullie...toch ?quote:Op zondag 20 november 2011 12:12 schreef macondo het volgende:
Morgen weer date, direct na het werk door naar haar toe. Gaat een gevalletje vooruit-denken worden want doorgaans ben ik na een werkdag wel een beetje wasted. Schoon shirt / deo etc maar meenemen morgen ochtend..
Je gaat bij haar thuis eten ?quote:Op zondag 20 november 2011 12:12 schreef macondo het volgende:
Morgen weer date, direct na het werk door naar haar toe. Gaat een gevalletje vooruit-denken worden want doorgaans ben ik na een werkdag wel een beetje wasted. Schoon shirt / deo etc maar meenemen morgen ochtend..
Poets ook even je tanden op je werk voor je weggaatquote:Op zondag 20 november 2011 12:12 schreef macondo het volgende:
Precies, en waar ik toe nu toe erg terughoudend ben geweest ("ik zie wel hoe het loopt") lijkt het nu wel echt ergens toe te leiden. Je heb haar foto gezien Cinderella, en het is écht het mooiste meisje ter wereld. En ze is nog leuker/grappiger/interessanter dan ze mooi isquote:Op zondag 20 november 2011 12:14 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Wordt date 4 intussen voor jullie...toch ?
Check. Woont gewoon in dezelfde stad trouwens. Fietsafstand.quote:Op zondag 20 november 2011 12:18 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je gaat bij haar thuis eten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |