Jij hebt ook met Turbomuis?quote:Op woensdag 16 november 2011 10:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Maar hij was er toen wel heel blij mee
Enfin, mijn sexy backup date blijkt een Fokster, merk ik zojuist. Weet allleen niet welke.. ik geloof dat ik twee mensen even aan de tand moet voelen om dat uit te vinden
Sexy bedoel ik niet als in "date om mee te neuken", maar gewoon dat het een mooie leuke chick is.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ze zal zich vast bijzonder voelen, nu ze bekend staat als 'sexy backup date'.
Ik zou toch passen.
Still, we all are curiousquote:Op woensdag 16 november 2011 10:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Sexy bedoel ik niet als in "date om mee te neuken", maar gewoon dat het een mooie leuke chick is.
Het ging om de 'backup'quote:Op woensdag 16 november 2011 10:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Sexy bedoel ik niet als in "date om mee te neuken", maar gewoon dat het een mooie leuke chick is.
Ik verwacht dat ze eerder moeite zal hebben met het 'backup'-gedeelte van je omschrijving.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:50 schreef macondo het volgende:
Daarom, en als ze leuk genoeg is, dan zijn er hier genoeg die haar van de backup naar de front-office willen verplaatsen hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 11:02 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze eerder moeite zal hebben met het 'backup'-gedeelte van je omschrijving.
Hoezo? Ik heb haar nooit ontmoet, het is geen afwijzing dat ze tweede keus is geworden.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:02 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze eerder moeite zal hebben met het 'backup'-gedeelte van je omschrijving.
Dat, plus ze kent twee beruchte Fokkers.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:44 schreef Silenus het volgende:
Niet alleen op FOK worden smileys alsgebruikt. Maar de kans is dan wel groot ja.
Tis dan in ieder geval vaak wel iemand van een forumquote:Op woensdag 16 november 2011 11:44 schreef Silenus het volgende:
Niet alleen op FOK worden smileys alsgebruikt. Maar de kans is dan wel groot ja.
Mmm. Vals alarm. Ik keek verkeerd. Het enige bijzondere is dat het een afdankertje is van Silenus, dat is alles.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis dan in ieder geval vaak wel iemand van een forum
roflquote:Op woensdag 16 november 2011 11:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Mmm. Vals alarm. Ik keek verkeerd. Het enige bijzondere is dat het een afdankertje is van Silenus, dat is alles.
Tja, dat is de helft van de vrouwen in dit land.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Het enige bijzondere is dat het een afdankertje is van Silenus, dat is alles.
En waarom hielden de dates daarna op? Toch handig voor Macondo om te weten.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:01 schreef Silenus het volgende:
Haha.Heb er twee of drie dates mee gehad, weet het niet meer.
Pas op Silenus, dit zou haar zomaar kunnen zijn (als ze een paar jaar smokkelt met haar leeftijd in haar foboquote:Op woensdag 16 november 2011 12:05 schreef Lago het volgende:
[..]
En waarom hielden de dates daarna op? Toch handig voor Macondo om te weten.
Busted.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:15 schreef macondo het volgende:
[..]
Pas op Silenus, dit zou haar zomaar kunnen zijn (als ze een paar jaar smokkelt met haar leeftijd in haar fobo)
Verder ; ook wel benieuwd, maar ik ga natuurlijk voor mijn huidige date. Zo'n ontzettend mooi en leuk meisje.
quote:Op woensdag 16 november 2011 12:38 schreef Ordos20 het volgende:
[ afbeelding ]
*in spanning afwachten doet*
Maar het was tussen ons wel gezellig he!quote:Op woensdag 16 november 2011 12:18 schreef Lago het volgende:
[..]
Busted.Zit ik daar voor niks tijden te wachten tot onze date eens besproken werd.
Nee hoor, ik ben niemands backup. Dat weiger ik!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |