Wat ben je toch een aanstellerquote:Op zondag 13 november 2011 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt me in een depressie geduwd door te beginnen over je relatie. [ afbeelding ]
Geen idee, ik googlede.quote:Op zondag 13 november 2011 00:04 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Die Josh Holloway heb ik nog nooit gezien, waar is die van?
Coolquote:Op zondag 13 november 2011 00:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
1 keer, in utrecht (daar woon ik), en dat was wel vet
Dizer heb ik nooit gemeet. Maar die postte wel eens foto's.quote:Op zondag 13 november 2011 00:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel de meet expert geloof ik
Dan ga je vast iemand heel gelukkig makenquote:Op zondag 13 november 2011 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hou van jullie allemaal!
Jep, ik hoopte dat er meerdere mensen van het forum meewilden, maar dat valt een beetje tegen tot nu toequote:Op zondag 13 november 2011 00:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Cool. En meestal is het nog leuker wanneer je met een groepje leuke mensen bent (moet wel niemand bij zijn die alleen maar komt stoken enzo).
Aangepastquote:Op zondag 13 november 2011 00:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ga je vast newbie heel gelukkig maken
Beetje vlak wel. Geen uitgesproken gelaatstrekken, wat ik juist wel aantrekkelijk vind.quote:Op zondag 13 november 2011 00:05 schreef mrk.n het volgende:
En Axel, wat vind je van haar gezicht dan?
[ afbeelding ]
Misschien wil ik wel, hangt er vanaf waar en wanneer.quote:Op zondag 13 november 2011 00:06 schreef minibeer het volgende:
[..]
Jep, ik hoopte dat er meerdere mensen van het forum meewilden, maar dat valt een beetje tegen tot nu toe
Dat gehuil is natuurlijk niet echt een turn-on voor vrouwenquote:Op zondag 13 november 2011 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt me in een depressie geduwd door te beginnen over je relatie. [ afbeelding ]
Morgen jaquote:Op zondag 13 november 2011 00:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ga je vast iemand heel gelukkig maken
oh ik vind haar heel cutequote:Op zondag 13 november 2011 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje vlak wel. Geen uitgesproken gelaatstrekken, wat ik juist wel aantrekkelijk vind.
Ook goed!quote:
deze manquote:Op zondag 13 november 2011 00:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat gehuil is natuurlijk niet echt een turn-on voor vrouwen
Niets bijzonders eigenlijk. Ik weet niet; ik heb niets met die geposeerde model-achtige foto's.quote:Op zondag 13 november 2011 00:05 schreef mrk.n het volgende:
En Axel, wat vind je van haar gezicht dan?
[ afbeelding ]
Ik kan slechts voor mezelf spreken, maar de mensen die hier wel eens huilen, doen dan in het wild niet, hoor.quote:Op zondag 13 november 2011 00:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat gehuil is natuurlijk niet echt een turn-on voor vrouwen
Ik hou juist van expessieve gezichten, ik ben zelf al zo vlakquote:Op zondag 13 november 2011 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje vlak wel. Geen uitgesproken gelaatstrekken, wat ik juist wel aantrekkelijk vind.
+1.quote:Op zondag 13 november 2011 00:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Niets bijzonders eigenlijk. Ik weet niet; ik heb niets met die geposeerde model-achtige foto's.
Oh ik vind dr wel erg knap. Maar eigenlijk, als ik een kwartiertje onderweg ben zie ik vaak ook wel een paar knappe meiden (in de zomer).quote:Op zondag 13 november 2011 00:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Niets bijzonders eigenlijk. Ik weet niet; ik heb niets met die geposeerde model-achtige foto's.
Die quote over dissociatie ken ik en dat is bij mij dus juist de reden waarom voor mij werken heel moeilijk is juist omdat bij borderline redelijk vaak dat heb en het juist een rare combo is met add. Dat maakt werken voor mij veel moeilijker.quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 00:09 schreef minibeer het volgende:
[..]
Oh ik vind dr wel erg knap. Maar eigenlijk, als ik een kwartiertje onderweg ben zie ik vaak ook wel een paar knappe meiden (in de zomer).
Dat zeg ikquote:Op zondag 13 november 2011 00:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hou juist van expessieve gezichten, ik ben zelf al zo vlak
Als het op aantrekkelijkheid aankomt, zijn we allemaal bloedhonden. We merken het gewoon. Trust me. True story.quote:Op zondag 13 november 2011 00:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kan slechts voor mezelf spreken, maar de mensen die hier wel eens huilen, doen dan in het wild niet, hoor.
Maar dan nog helpt het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |