Dat gehuil is natuurlijk niet echt een turn-on voor vrouwenquote:Op zondag 13 november 2011 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt me in een depressie geduwd door te beginnen over je relatie. [ afbeelding ]
Morgen jaquote:Op zondag 13 november 2011 00:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ga je vast iemand heel gelukkig maken
oh ik vind haar heel cutequote:Op zondag 13 november 2011 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje vlak wel. Geen uitgesproken gelaatstrekken, wat ik juist wel aantrekkelijk vind.
Ook goed!quote:
deze manquote:Op zondag 13 november 2011 00:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat gehuil is natuurlijk niet echt een turn-on voor vrouwen
Niets bijzonders eigenlijk. Ik weet niet; ik heb niets met die geposeerde model-achtige foto's.quote:Op zondag 13 november 2011 00:05 schreef mrk.n het volgende:
En Axel, wat vind je van haar gezicht dan?
[ afbeelding ]
Ik kan slechts voor mezelf spreken, maar de mensen die hier wel eens huilen, doen dan in het wild niet, hoor.quote:Op zondag 13 november 2011 00:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hou juist van expessieve gezichten, ik ben zelf al zo vlakquote:Op zondag 13 november 2011 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje vlak wel. Geen uitgesproken gelaatstrekken, wat ik juist wel aantrekkelijk vind.
+1.quote:Op zondag 13 november 2011 00:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Niets bijzonders eigenlijk. Ik weet niet; ik heb niets met die geposeerde model-achtige foto's.
Oh ik vind dr wel erg knap. Maar eigenlijk, als ik een kwartiertje onderweg ben zie ik vaak ook wel een paar knappe meiden (in de zomer).quote:Op zondag 13 november 2011 00:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Niets bijzonders eigenlijk. Ik weet niet; ik heb niets met die geposeerde model-achtige foto's.
Die quote over dissociatie ken ik en dat is bij mij dus juist de reden waarom voor mij werken heel moeilijk is juist omdat bij borderline redelijk vaak dat heb en het juist een rare combo is met add. Dat maakt werken voor mij veel moeilijker.quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 00:09 schreef minibeer het volgende:
[..]
Oh ik vind dr wel erg knap. Maar eigenlijk, als ik een kwartiertje onderweg ben zie ik vaak ook wel een paar knappe meiden (in de zomer).
Dat zeg ikquote:Op zondag 13 november 2011 00:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hou juist van expessieve gezichten, ik ben zelf al zo vlak
Als het op aantrekkelijkheid aankomt, zijn we allemaal bloedhonden. We merken het gewoon. Trust me. True story.quote:Op zondag 13 november 2011 00:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kan slechts voor mezelf spreken, maar de mensen die hier wel eens huilen, doen dan in het wild niet, hoor.
Maar dan nog helpt het niet
Niet alleen in de zomer, hoorquote:Op zondag 13 november 2011 00:09 schreef minibeer het volgende:
[..]
als ik een kwartiertje onderweg ben zie ik vaak ook wel een paar knappe meiden (in de zomer).
Het blijft een rare gedachte maar het zal wel kloppen, ik ken ergere gevallen en daar worden vrouwen ook gelukkig van op de een of andere manier.quote:
Ik was ook 100% serieus natuurlijk.quote:Op zondag 13 november 2011 00:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee dat zal ook wel; maar in zo'n foto is er niets wat mij triggert tot het gevoel "oww, die wil ik hebben" (om het ff plat uit te drukken). Ik val pas echt op een meid wanneer ik in haar uiterlijk iets terugzie van haar karakter of haar gevoel ofzo... zo'n foto's die hier langskomen geven me alleen maar de indruk dat die mensen geen eigen persoonlijkheid hebben oid.quote:Op zondag 13 november 2011 00:09 schreef minibeer het volgende:
[..]
Oh ik vind dr wel erg knap. Maar eigenlijk, als ik een kwartiertje onderweg ben zie ik vaak ook wel een paar knappe meiden (in de zomer).
daar voel je bij het neuken niks vanquote:Op zondag 13 november 2011 00:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee dat zal ook wel; maar in zo'n foto is er niets wat mij triggert tot het gevoel "oww, die wil ik hebben" (om het ff plat uit te drukken). Ik val pas echt op een meid wanneer ik in haar uiterlijk iets terugzie van haar karakter of haar gevoel ofzo... zo'n foto's die hier langskomen geven me alleen maar de indruk dat die mensen geen eigen persoonlijkheid hebben oid.
Niemand kan concurreren met dergelijke modellen, het zijn schoolvoorbeelden voor hoe je er uit zou moeten zien. Dus maak je niet druk, niemend ziet er zo uit.quote:Op zondag 13 november 2011 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Wat uitgesprokener lijnen in het gezicht vind ik wel mooier.
Niet dat ik met haar zou kunnen concurreren natuurlijk, maar toch
Daar draait het natuurlijk ook alleen om in het leven.quote:Op zondag 13 november 2011 00:11 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
daar voel je bij het neuken niks van
Volgens mij hebben alle dames die ik tegenkom iets vergelijkbaars en zien ze in mijn uiterlijk te veel van een karakter dat ze niet bevalt. Zou dat het 'm zijn?quote:Op zondag 13 november 2011 00:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik val pas echt op een meid wanneer ik in haar uiterlijk iets terugzie van haar karakter of haar gevoel ofzo...
typische fok!grootspraak. of fantasie, kan ook. zeg nou zelf. kans van 0 dat zij ooit in je bed beland.quote:Op zondag 13 november 2011 00:11 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Ìk dekte me in tegen een eventuele reactie van mrk.n waarin hij zou vragen of ik het recht wel had commentaar op haar te leveren met mijn eigen uiterlijk, natuurlijk maak ik me daar niet druk omquote:Op zondag 13 november 2011 00:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niemand kan concurreren met dergelijke modellen, het zijn schoolvoorbeelden voor hoe je er uit zou moeten zien. Dus maak je niet druk, niemend ziet er zo uit.
Maar ik moet wel eerst zin hebben om haar te neuken... je kunt wss ook een paard neuken en weinig verschil voelen... een slijmerig gat blijft een slijmerig gat.quote:Op zondag 13 november 2011 00:11 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
"Ergere gevallen"? Dude...quote:Op zondag 13 november 2011 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Het blijft een rare gedachte maar het zal wel kloppen, ik ken ergere gevallen en daar worden vrouwen ook gelukkig van op de een of andere manier.
en ze hebben iemand die de hele dag achter ze aan loopt voor hun make up en haar en zoquote:Op zondag 13 november 2011 00:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niemand kan concurreren met dergelijke modellen, het zijn schoolvoorbeelden voor hoe je er uit zou moeten zien. Dus maak je niet druk, niemend ziet er zo uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |