Ik zou met een beste vriendin ook al heel blij zijn eigenlijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Doen man, ik hield een beste vriendin aan over.
Beter dan niets.
Ik neem niet met minder genoegen, want dat gaat toch niet werken. Zo belachelijk zijn mijn eisen niet. Ik heb al een paar exen rondlopen die prima aan dat profiel voldedenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Misschien zijn jullie eisenlijstjes/wensenlijstjes gewoon wat te streng, zo vinden jullie nooit iemand
Och, Jensen zou het waarschijnlijk goed doenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:42 schreef dawg het volgende:
[..]
voel je je nu beter na deze correctie?
Géén dierenquote:
Dank u.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als dat jou aantrekt, dan doet hij toch iets goed. Welkom
minder drugs gebruiken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had net de raarste ervaring ooit op mijn werk.
Of misschien niet de raarste, maar wel heel erg vreemd.
Ik stond daar en ineens wist ik even niet meer waar ik was en welke dag het was enzo, net alsof ik even een dissociatie van de werkelijkheid had, heel eng.
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:35 schreef Cactus1 het volgende:
Myra, zei dat er geen fokkers waren die vergelijkbaar zijn met hem:
[ afbeelding ]
Weg? Waarvan?quote:
Wat gebeurde er verder dan nog?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had net de raarste ervaring ooit op mijn werk.
Of misschien niet de raarste, maar wel heel erg vreemd.
Ik stond daar en ineens wist ik even niet meer waar ik was en welke dag het was enzo, net alsof ik even een dissociatie van de werkelijkheid had, heel eng.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:45 schreef minibeer het volgende:
[..]
minder drugs gebruiken.
Of geen ballonnen opblazen
Ik gebruik bijna nooit drugs.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:45 schreef minibeer het volgende:
[..]
minder drugs gebruiken.
Of geen ballonnen opblazen
Anders dan dat ze moet kunnen leven met een onaantrekkelijke, onervaren man met een soort humor die hij alleen zelf begrijpt eis ik ook nietsquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:45 schreef heloef het volgende:
Ik heb geen eisenlijst.
Wel dingen die ik graag zou willen zien maar goed je kan nooit alles hebben.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Myra, zei dat er geen fokkers waren die vergelijkbaar zijn met hem:
[ afbeelding ]
Want jij versiert niet meer?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:45 schreef Barbusse het volgende:
Dank u.Maar ik kan alleen maar off-topic posten vrees ik. Alhoewel dat niet uitmaakt, het is één grote SC hier.
Daarna was ik nog een tijdje duizelig en ineens best moe, maar na een halfuur voelde ik me weer normaalquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat gebeurde er verder dan nog?
Het is heel simpel een vrouw moet kunnen lachen om mij.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Anders dan dat ze moet kunnen leven met een onaantrekkelijke, onervaren man met een soort humor die hij alleen zelf begrijpt eis ik ook niets
Ja ik zou het verder ook niet weten. Bij andere mensen zou ik me zorgen maken, maar bij jou...quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik gebruik bijna nooit drugs.
Het was gewoon een hele rare ervaring, zomaar uit het niets
vaak een probleem op fok idd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:47 schreef mrk.n het volgende:
Haha. Ik heb wel serieus iemand voor Cactus. Ik DM je zo.
Maar, hebben de vrouwen in dit topic ook wel iets te bieden dan? Qua uiterlijk vooral.
Is dit nu het nieuwe en verbeterde babes en hunks topic? Of gaat dit over users die jullie lekker vinden?quote:
Nee. Maar ik ben wel heel aardigquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:47 schreef mrk.n het volgende:
Haha. Ik heb wel serieus iemand voor Cactus. Ik DM je zo.
Maar, hebben de vrouwen in dit topic ook wel iets te bieden dan? Qua uiterlijk vooral.
Wat een rare eis, 'normaal'.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn enige eisen zijn 'lief', 'normaal', 'voldoende uiterlijk' en ik wil graag dat ze mij tegelijk een beetje uit mijn schulp kan trekken maar tegelijk ook niet plotseling te ver (ze moet dus ook wel een beetje rustig zijn).
Verder heb ik geen eisen
Ik heb een collega die precies in het wensenlijstje past; alleen is hij dan ook nog extreem knap en extreem groot (2 meter en ruim 110 kilo). Echt vet om al die meiden constant na te zien gapen als hij ergens rondloopt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik neem niet met minder genoegen, want dat gaat toch niet werken. Zo belachelijk zijn mijn eisen niet. Ik heb al een paar exen rondlopen die prima aan dat profiel voldeden
ik heb het s ochtends vaakquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik gebruik bijna nooit drugs.
Het was gewoon een hele rare ervaring, zomaar uit het niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |