En ik dacht dat ik een player wasquote:
sorry dat ik wel seks hebquote:Op zondag 13 november 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee omdat ik niet wanhopig ben.
Jij blijkbaar wel.
Ah da's gemeen.quote:Op zondag 13 november 2011 00:18 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
omdat je ziekelijk vreemd bent
Ook als die gestoord is ja?quote:Op zondag 13 november 2011 00:19 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
sorry dat ik wel seks heb![]()
even goede vrienden maar ik vind het echt heel erg vreemd om seks af te slaan met een leuke chick
heb jij haar gezien?quote:Op zondag 13 november 2011 00:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt je hebt een mooie knappe vriendin.
Ik heb der gezien, mooi meisje wel.quote:Op zondag 13 november 2011 00:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb jij haar gezien?
ik ben ondertussen ook wel heel benieuwd
Ik zag haar op facebook, ze is echt heel knap.quote:Op zondag 13 november 2011 00:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb jij haar gezien?
ik ben ondertussen ook wel heel benieuwd
Hij? Dus niet jij? Ik snap het niet meerquote:Op zondag 13 november 2011 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Lomp en bot valt wel mee eigenlijk nu ik er over nadenk.
Hij is vooral lomp en bot.
Uitstraling. Knap is uiterlijk, mooi is uiterlijk + uitstraling.quote:Op zondag 13 november 2011 00:20 schreef mrk.n het volgende:
Wat is het verschil tussen mooi en knap?
linkje?quote:Op zondag 13 november 2011 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag haar op facebook, ze is echt heel knap.
Ik vind het juist precies andersom.quote:Op zondag 13 november 2011 00:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Uitstraling. Knap is uiterlijk, mooi is uiterlijk + uitstraling.
Ik denk dat mooi een verlengde van knap is. Dus ook uitstraling, karakter etc. of zelfs iets kleins zoals een manier van kijken of een twinkeling in de ogenquote:Op zondag 13 november 2011 00:20 schreef mrk.n het volgende:
Wat is het verschil tussen mooi en knap?
Echt? Mooi vind ik beter dan knap.quote:Op zondag 13 november 2011 00:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het juist precies andersom.
Ja ik moet het even uitleggen.quote:Op zondag 13 november 2011 00:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij? Dus niet jij? Ik snap het niet meer
quote:Op zondag 13 november 2011 00:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echt? Mooi vind ik beter dan knap.
Sterker nog; ik heb geen idee of het aan of uit is.quote:Op zondag 13 november 2011 00:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jezus wat een vage relatie heb jij toch.Geloof er steeds minder van.
quote:Op zondag 13 november 2011 00:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, hij opperde iets, wat niet beantwoord kan worden zonder fotomateriaal. Ik beweer of gooi geen stelling er in die om mijn foto vraagt.
dus.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mijn PM-box staat open voor een foto-check/keuring.
mooi is voor de lust, knap voor de interessequote:Op zondag 13 november 2011 00:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echt? Mooi vind ik beter dan knap.
Er stond "zou iedereen doen uit de mediawereld"quote:Op zondag 13 november 2011 00:21 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
ja dat zei je der niet bij, en dan nog, seks, ontbijtje en de deur uit
Je bent haar nu niet aan het batsen, dus vanavond is het even uitquote:Op zondag 13 november 2011 00:23 schreef mrk.n het volgende:
Sterker nog; ik heb geen idee of het aan of uit is.
Linkje mrk?quote:Op zondag 13 november 2011 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu echt alles privé heeft gemaakt. Je moet het hem zelf maar vragen.
Juist andersom voor mij.quote:Op zondag 13 november 2011 00:23 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
mooi is voor de lust, knap voor de interesse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |