Taxichauffeur, geloof ik.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:14 schreef Ties02 het volgende:
Die pa lijkt me ook wel zo'n goudeerlijke londonse lad
Kloptquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat was die indo toch? Ik mis de band wel, dat was wel echt een vaste waarde in de show
Yep, Charlie Angenois.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat was die indo toch? Ik mis de band wel, dat was wel echt een vaste waarde in de show
Sabrina Starkequote:Op zaterdag 12 november 2011 21:25 schreef Adelante het volgende:
Is er een jonge Sylvana in Zeeland gevonden?
quote:
oh, daar hebben we cd's van geloof ikquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:26 schreef alors het volgende:
[..]
Sabrina StarkeRotterdams geloof ik
550+2*55 is idd te doenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:33 schreef alors het volgende:
[..]
nooo was uit mn hoofd, heel makkelijk toch? makkelijke getallen
kan ie zijn terugticket weer van betalenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Hele leuke afl! Vooral de Vader van Amy Winehouse. Fijn dat er 450 euro is opgehaald.
Reiskosten zullen ongetwijfeld door de VARA worden vergoed...quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
kan ie zijn terugticket weer van betalen
Dat denk ik ook!!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Reiskosten zullen ongetwijfeld door de VARA worden vergoed...
Sneu voor Paultwitter:Mediacourant twitterde op zondag 13-11-2011 om 11:37:19Nieuw: Nieuw laagterecord voor Paul de Leeuw http://t.co/1kxnH7yF reageer retweet
Nou nou, 2000 minder dan vorige week.quote:Op zondag 13 november 2011 11:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Sneu voor Paultwitter:Mediacourant twitterde op zondag 13-11-2011 om 11:37:19Nieuw: Nieuw laagterecord voor Paul de Leeuw http://t.co/1kxnH7yF reageer retweet
idd, ze weten het wel weer erg dramatisch te brengenquote:Op zondag 13 november 2011 12:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou nou, 2000 minder dan vorige week.
Ik zou me maar niet druk maken over die cijfers. Doet Paul ook niet. Het programma is goed en moet gewoon opnieuw een het publiek gaan veroveren en groeien. Komt vast allemaal goedquote:Op zondag 13 november 2011 11:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Onder welke regeling valt dat dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan is het nog net belastingvrij
Bovendien is een verschil van 2000 niet eens betrouwbaar te meten met de huidige 1200 kijkcijfer kastjesquote:Op zondag 13 november 2011 12:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou nou, 2000 minder dan vorige week.
Ik help je te hopenquote:Op zondag 13 november 2011 13:06 schreef RaymanNL het volgende:
Ik zou me maar niet druk maken over die cijfers. Doet Paul ook niet. Het programma is goed en moet gewoon opnieuw een het publiek gaan veroveren en groeien. Komt vast allemaal goedEind november is Hou van Holland weer afgelopen en worden de kaarten waarschijnlijk weer opnieuw geschud
Dat is wel waar...quote:Op maandag 14 november 2011 00:19 schreef mevrouwdebok het volgende:
kan iemand in godsnaam even aan Paul vertellen dat hij NIET kan zingen !!!!
Weet ie zelf ook.quote:Op maandag 14 november 2011 00:19 schreef mevrouwdebok het volgende:
kan iemand in godsnaam even aan Paul vertellen dat hij NIET kan zingen !!!!
quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:22 schreef zeebeschuit het volgende:
Aanstaande zaterdag:
Waldemar Torenstra
K3
Kees Jansma
Hanson
Thxquote:Op maandag 14 november 2011 11:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vind ook dat Paul goed kan zingen..
Kristelquote:
omg Hansonquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:22 schreef zeebeschuit het volgende:
Aanstaande zaterdag:
Waldemar Torenstra
K3
Kees Jansma
Hanson
Het enige waar de vaders maar al te graag mee naartoe gaan met hun kinderen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:34 schreef Adelante het volgende:
Muziek komt me de strot uit, maar de rokjes mogen hoger
Zijn afgelast vanwege tijdschema (na uitverkocht paradiso gisteren moesten ze door naar milaan. Show paul was te laat qua opname) dus verheug je er niet op. sorry.quote:
oh fackquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:39 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Zijn afgelast vanwege tijdschema (na uitverkocht paradiso gisteren moesten ze door naar milaan. Show paul was te laat qua opname) dus verheug je er niet op. sorry.
Gaat Kees nu die tijd ook vullen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:39 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Zijn afgelast vanwege tijdschema (na uitverkocht paradiso gisteren moesten ze door naar milaan. Show paul was te laat qua opname) dus verheug je er niet op. sorry.
Als het maar niet over Ajax gaatquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat Kees nu die tijd ook vullen?
Het is wel een beetje buitenland.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Doen alsof Heerenveen aan de andere kant van de wereld ligt
Wie nietquote:
Waldemar is acteur en presentatorquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik niet
En wie is Waldemar? Ik heb niet vanaf het begin gekeken.
Acteur. Man van Sophie Hilbrand.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
En wie is Waldemar? Ik heb niet vanaf het begin gekeken.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:11 schreef widmfan7 het volgende:
Ik ben geen PVV aanhanger maar dit constant bashen bij vrijwel alle Vara programma's vind ik ook vervelend worden. 5 minuten quiz gezien en een keer of 6 wordt de PVV aangehaald. Ze zijn er meer mee bezig dan andersom.
Het moet wel een keer ophouden ja, bij Dit Was Het Nieuws ben ik om ongeveer dezelfde reden afgehaakt (toen was het Verdonk).quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:11 schreef widmfan7 het volgende:
Ik ben geen PVV aanhanger maar dit constant bashen bij vrijwel alle Vara programma's vind ik ook vervelend worden. 5 minuten quiz gezien en een keer of 6 wordt de PVV aangehaald. Ze zijn er meer mee bezig dan andersom.
"Je doet gewoon niet meer mee."quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Het moet wel een keer ophouden ja, bij Dit Was Het Nieuws ben ik om ongeveer dezelfde reden afgehaakt (toen was het Verdonk).
Dat programma 'Fans' van SBS met die idolaat van Thomas Bergequote:Op zaterdag 19 november 2011 21:17 schreef Specularium het volgende:
Ik weet nog dat bij Man bijt Hond zo'n reportage was dat ze een meisje gingen volgen die erg emotioneel werd onder het zoeken naar de nieuwe K3.
Ze was 16 ofzo.
Ik krijg nog nachtmerries als ik aan dat mens denk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat programma 'Fans' van SBS met die idolaat van Thomas Berge
Daar werd die moeder toch razend? Dat was nog treuriger.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat programma 'Fans' van SBS met die idolaat van Thomas Berge
Ja volgens mij wel ja.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:21 schreef Provinciaaltje het volgende:
Daar was toch ook zo een dame bij die idolaat van K3 was ?
En dan moeten laten zienquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:27 schreef Karina het volgende:
Leuk als je op je werk komt: ah je hebt je laten waxen
Ik zat juist te wachten op een Ajax itempjequote:Op zaterdag 19 november 2011 21:29 schreef Provinciaaltje het volgende:
Nee niet weer voetbal en weer over dat kut Ajax
Schept een band met Paulquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
En Genee begint weer over de televizierring
Daarom zijn het ook backings hequote:
Nieuwe afleveringenquote:
Ok, dank voor de uitleg! Heb toen blijkbaar niet gekekenquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Heeft ie vorige week uitgelegd, vla is uit
Helemaal mee eens... Maar het klootjesvolk wil gewoon net als kleuters altijd maar het hetzelfde...quote:Op zondag 20 november 2011 12:02 schreef Stroekie het volgende:
Jammer dat er zo weinig mensen naar paul kijken want deze show is toch echt leuker dan ik hou van holland
Ik denk het niet want RTL 4 gaat nu natuurlijk TVOH ertegenover programmeren. Niet de hoofduitzending maar een soort van "kijk onze kandidaten eens leuk bezig zijn"quote:Op zondag 20 november 2011 13:37 schreef Adelante het volgende:
Volgende week geen IHVH meer, ben benieuwd of ie dan aan kijkers gaat winnen.
Nee een trouw programma komt er..kunnen mensen in de studio trouwen als ze winnen ..Word gepresenteerd door Winston Gerstanowitzquote:Op zondag 20 november 2011 13:37 schreef Adelante het volgende:
Volgende week geen IHVH meer, ben benieuwd of ie dan aan kijkers gaat winnen.
Dat wil toch geen hond zien?quote:Op zondag 20 november 2011 17:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee een trouw programma komt er..kunnen mensen in de studio trouwen als ze winnen ..Word gepresenteerd door Winston Gerstanowitz
Traumhochzeit ofzo ja, ook weer met Linda (hahahahahahaaaaaa) de Molquote:Op zondag 20 november 2011 17:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij was zo'n programma in de jaren '90 een heel groot succes
Maar Engelen bestaan niet....quote:Op zondag 20 november 2011 17:35 schreef Specularium het volgende:
Ik dacht aan Ron's Honeymoon Quiz.
Neen, ik kijk naar Paul .och nee ik ga naar Ramses de Musical toequote:
Volgens mij had hij dat toen ook door met Filemon en heeft ie hem daarom zogenaamd reporter op locatie gemaakt.quote:Op zondag 20 november 2011 17:47 schreef Loohcs het volgende:
Dat laatste quizje/spel was wel heel slecht met die oude grappen: 'geen snoer meer', 'het weekend staat voor de deur' en meer van die flauwe vragen.
En dat item met dat kussen is dat elke week, want dat is dan ook behoorlijk eentonig.
De quiz die door die o.a. door van Deudekom wordt gedaan is soms wel semi-grappig, maar tegelijkertijd imho wel een 'zwaktebod', omdat Paul de show blijkbaar niet meer helemaal zelf kan vullen.
Blijkbaar niet, vroeger wel, en andere grote Vara shows als DWDD en P&W welquote:
Volgende week denk ik dan... Bramsintquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:37 schreef Piles het volgende:
Ah, niet vandaag dus met Bram. Wanneer zei hij nou?
Anders zapt iedereen naar IHVHquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:46 schreef Specularium het volgende:
Bij MWDL had ie zo'n mooie balans tussen leuke en de wat moeilijkere verhalen.
Ik mis dat serieuze. Het lijkt alsof het luchtig moet blijven.
Successupporters.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Anders zapt iedereen naar IHVH
Echt álles aan MWDL was beter, best treurig eigenlijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:46 schreef Specularium het volgende:
Bij MWDL had ie zo'n mooie balans tussen leuke en de wat moeilijkere verhalen.
Ik mis dat serieuze. Het lijkt alsof het luchtig moet blijven.
Inderdaad, er zijn tig interpretaties.:')quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Alle Christenen over 1 kam scheren
omdat ?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:11 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
die zitten nu ook in elk programma
Hahaquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:23 schreef Adelante het volgende:
Kisscam gaat op simon en een hoer natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt zeker, meerdere keren al bevestigdquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:36 schreef Hippos het volgende:
Bram als Sint volgende week? Dacht dat Bram echt helemaal gestopt was, hoop dat Bram in ieder geval wel komt. Die heeft altijd een soort chemie met Paul
ik zit ook niet bij Ramese de musicalquote:Op zondag 20 november 2011 17:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Neen, ik kijk naar Paul .och nee ik ga naar Ramses de Musical toeEn kijk Paul op uitzendinggemist.nl
Op vrijdag ipv zaterdag toch? Ergens gelezen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:37 schreef StephanL het volgende:
Volgende nog een keer Bram als Sinterklaas
Mee eens, Sinterklaas is van iedereenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:28 schreef Specularium het volgende:
En toch vind ik het niet kunnen dat Kees dit niet doet.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:28 schreef Specularium het volgende:
En toch vind ik het niet kunnen dat Kees dit niet doet.
Amerigo is met de VUT, dit is z'n broerquote:
Volgens mij is dit wel de echte Americo. Zie de paardenpiet met de wortels. Dat is volgens mij de eigenaar en liep alle jaren ook mee met de intocht.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Amerigo is met de VUT, dit is z'n broer
Amerigo is politiepaard toch?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Volgens mij is dit wel de echte Americo. Zie de paardenpiet met de wortels. Dat is volgens mij de eigenaar en liep alle jaren ook mee met de intocht.
ja leek mij, ook je kunt ook goed zien dat dit een behoorlijk oud paard is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Volgens mij is dit wel de echte Americo. Zie de paardenpiet met de wortels. Dat is volgens mij de eigenaar en liep alle jaren ook mee met de intocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kalm karakter las ik. Maar perfect met mensenmassa's.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ex-politiepaard, hij was te rustigHij moest er vroeg mee stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |