Geld en schulden hebben wij allebei ook nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wij hebben allebei geen grote hoeveelheden geld of spullen, maar ook geen schulden, dus hebben lekker voor in gemeenschap van goederen gekozen.
In jouw geval zou ik ook voor huwelijkse voorwaarden kiezen hoor, gedoe anders en risico's enzo.
We hebben al aardig veel gehad, toiletjes komen ook wel goedquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oei, bummer.. Nouja, eerst dit deel maar eens he?step by step enzo, blablabralleut..
Da's dus een schuld van je vent. En als jij daar niet aansprakelijk voor wilt zijn, moet je dan inderdaad niet in gemeenschap van goederen trouwenquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:56 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Geld en schulden hebben wij allebei ook niet
Maar dat koophuis... Daar komt nog wel een schuld van af als het ooit nog verkocht wordt. En weet niet hoe dat geregeld is juridisch, maar ik wil daar gewoon absoluut niet aansprakelijk voor zijn.
Mijn vriend en ik willen dat later ook (ALS het er ooit van komtquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:56 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Geld en schulden hebben wij allebei ook niet
Maar dat koophuis... Daar komt nog wel een schuld van af als het ooit nog verkocht wordt. En weet niet hoe dat geregeld is juridisch, maar ik wil daar gewoon absoluut niet aansprakelijk voor zijn.
Ja, ik had geen inspiratie, dus dan maar deze TTquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:57 schreef Jacqie1986 het volgende:
Oh wacht... mannen afzeiken...
Uuuuh.... Mijn vent rijdt bagger en vindt het soms eng als ik rijd...
Mijn vent heeft niet eens een rijbewijsquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:57 schreef Jacqie1986 het volgende:
Oh wacht... mannen afzeiken...
Uuuuh.... Mijn vent rijdt bagger en vindt het soms eng als ik rijd...
And then the babymaking commences!quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
We hebben al aardig veel gehad, toiletjes komen ook wel goed
Daarna nog te tuin (laten we doen) en de zolder (deels zelf deels laten we die doen)
Ja ok, heb ik toen goed geredeneerdquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's dus een schuld van je vent. En als jij daar niet aansprakelijk voor wilt zijn, moet je dan inderdaad niet in gemeenschap van goederen trouwen
Dat ook inderdaadquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik willen dat later ook (ALS het er ooit van komt) gewoon omdat hij gezeik met zijn ouders heeft gezien en je weet nooit wat er gebeurd. Als je echt zoveel van elkaar houdt en je blijft altijd bij elkaar heb je er toch geen last van
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
And then the babymaking commences!![]()
Samesamequote:Op zaterdag 12 november 2011 20:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn vent heeft niet eens een rijbewijsik ben altijd de bob
en dan ga ik de hele dag in OUD zitten zeiken op andere mama's endezoquote:
Verrry true! Maar als we naar zijn vader moeten die in Belgie woont baal ik toch altijd een beetjequote:Op zaterdag 12 november 2011 20:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
SamesameFlipside: altijd de auto tot je beschikking
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:59 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]Ik ben nog helemaal geen ouwe dooz!
Wiz big boobies and buttocksquote:
Blijf je wakker vanquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, ik moet helemaal wennen aan al die lange, inhoudvolle posts
EINZ!!1!!1 (dat snap je wel toch?)quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Stinkhoer!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sowwyquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Soms heus nog wel hoor!!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je hebt net voetballende jongeren weggestuurd meis, dn ben je op z'n minst geen kindertje meer
Mijn vriend is allergisch voor autovakantiesquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Sowwy
UFT, jah, snap ik.. Heb ik altijd met autovakanties. Gezellig naar Florence
Heerlijk dat soort humorquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had vanmiddag wel weer humor met die vent van mij
Hij had een oogbeschermer/bril/ding op, met zwarte dingen aan de zijkant, dus ik vragen wat dat is, hij geeft aan dat het ventilatie is.
Dus ik zeg: anders krijg je een dampoog ofzo?
Dus ik steeds achter hem aan rennen en in zijn bril ademen en roepen "dampoog dampoog"
Hehehehe, en hij dus meedoen he... heerlijk!
Jammer mevrouw!quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had vanmiddag wel weer humor met die vent van mij
Hij had een oogbeschermer/bril/ding op, met zwarte dingen aan de zijkant, dus ik vragen wat dat is, hij geeft aan dat het ventilatie is.
Dus ik zeg: anders krijg je een dampoog ofzo?
Dus ik steeds achter hem aan rennen en in zijn bril ademen en roepen "dampoog dampoog"
Hehehehe, en hij dus meedoen he... heerlijk!
Serieus, wat voor vent heb jij????quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn vriend is allergisch voor autovakantiesterwijl ik het echt heerlijk vind om lang in de auto te zitten. Vooral als ik gereden word
Ik heb ook helemaal geen hekel aan autorijden gelukkig.
Ze noemt me 'mevrouw'quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jammer mevrouw!
Het is tijd om uw haar kort te knippen en pittig rood te verven!
Beetje zoals Lindy, alleen die moet haar lengte van haar haar nog aanpassen aan haar kleur
HAHAHA WAS JE FF IN DE WAR HE! EINZ!!!1!!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
EINZ!
Had het gevoel in OUD te zitten joh, met kinderen, huizen verbouwen, huwelijkse voorwaarden...,:')
In OUD hebben ze toch altijd ruzie? en zitten ze elkaar af te zeiken?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
EINZ!
Had het gevoel in OUD te zitten joh, met kinderen, huizen verbouwen, huwelijkse voorwaarden...,:')
Niet als je de ogen van Lin hebtquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:04 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ze noemt me 'mevrouw'![]()
kort pittig en rood hoeft toch pas nadat je kinders hebt??
of als je kinderen aanspreekt op hun gedragquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:04 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ze noemt me 'mevrouw'![]()
kort pittig en rood hoeft toch pas nadat je kinders hebt??
Anders zou je hier ook vast niet kunnen aardenquote:
Dan ga ik maar een afspraak maken bij de kapper ...quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of als je kinderen aanspreekt op hun gedrag
Ik heb mijn eigen ogen ja!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet als je de ogen van Lin hebt
Hij isquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Serieus, wat voor vent heb jij????
Wat is er wel leuk/tof/super aan hem? Als ik die verhalen lees denk ik alleen maar "tering, wat een verwend jong snotaapje!"
Weet ik veel, ik kom daar nooit!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
In OUD hebben ze toch altijd ruzie? en zitten ze elkaar af te zeiken?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:06 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dan ga ik maar een afspraak maken bij de kapper ...
[..]
Ik heb mijn eigen ogen ja!
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
In OUD hebben ze toch altijd ruzie? en zitten ze elkaar af te zeiken?
Zou ik zeker doen! Je kunt het ook zelf doen, gewoon wat met een tondeuse heen en weer raggen, maakt niet zo uit of het nauwkeurig is.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:06 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dan ga ik maar een afspraak maken bij de kapper ...
Zo van: ik heb er toch zelf voor betaald, EINZZZZ1!!!1111quote:[..]
Ik heb mijn eigen ogen ja!
Ja dat heb ik ook. Kan ook chaggo worden als hij lekker onderuitgezakt ligt te maffenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Anders zou je hier ook vast niet kunnen aarden
BBQ, haha, fijn zulksWij hebben vandeweek heel hard gelachen met zoiets
UFT, autorijden vind ik heerlijk, maar 1400 km in je eentje rijden betekent wel dat je er meerdere dagen over doet. Op de heenweg prima, maar als ik naar huis wil wil ik NU ook thuis zijn zeg maar
Ik wil er maar 1 eigenlijk.. Naja, toch geen geld ookquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Als iemand nog Sleekjes wil inslaan, 3 voor de prijs van 2, die actie loopt weer, nu tot morgenavond
Behalve kapsalons op tijd brengenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hij is
Dat wat jij net beschreef heb ik bijna elke dag met hemHij is moeilijk om mee te leven
weet ie zelf ook. Maar we zijn nu perfect op elkaar afgestemd. En hij doet alles voor me
Tondeuse *check*quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zou ik zeker doen! Je kunt het ook zelf doen, gewoon wat met een tondeuse heen en weer raggen, maakt niet zo uit of het nauwkeurig is.
[..]
Zo van: ik heb er toch zelf voor betaald, EINZZZZ1!!!1111
Ik zal even de code opzoeken als die nodig isquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik wil er maar 1 eigenlijk.. Naja, toch geen geld ook
beetje paarsige gloed. Leukst is nog als je de voor pluk iets langer laat en zwart-blauwig verftquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:10 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Tondeuse *check*
Nog tips voor merk/kleur haarverf? Of is elke vorm van rood/oranje goed??
Oh, dat vind ik nooit echt erg, vooral niet als ik naar huis rij van een concert ofzo. Lekker chill muziekje op, de andere passagiers dommelen en ik lekker over een lege snelweg crossen in het donkerquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Kan ook chaggo worden als hij lekker onderuitgezakt ligt te maffenMaar dan ben ik aan de andere kant ook weer heel blij dat we een autootje hebben en lekker kunnen karren.
Moedermaffiaquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Behalve kapsalons op tijd brengen![]()
Ik zou er niet mee kunnen leven, maar goed, ik ben ook een verwende hoer wat betreft mannen. ``
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
beetje paarsige gloed. Leukst is nog als je de voor pluk iets langer laat en zwart-blauwig verft![]()
Swarovski sjaaltje + armband erbij and you're done
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik nooit echt erg, vooral niet als ik naar huis rij van een concert ofzo. Lekker chill muziekje op, de andere passagiers dommelen en ik lekker over een lege snelweg crossen in het donker
En auto = vrijheid![]()
Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans,quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jeej, ben in Rotterdam, nog maar 1 station.
En ik ben nog wakker Einz!
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik rij het liefste snachts!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik nooit echt erg, vooral niet als ik naar huis rij van een concert ofzo. Lekker chill muziekje op, de andere passagiers dommelen en ik lekker over een lege snelweg crossen in het donker
En auto = vrijheidEn wij kamperen graag, dus dan is het wel eenn onmisbaar item voor je gear
Het klinkt toch wel vermakelijk, moet er maar eens kijken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Moedermaffia![]()
Ik geloof niet echt dat ik daartussen pas... geloof ik (lees: HOOP IK)
Je bedoelt Belgische snelwegen? Whehehehe, dat zijn ook enge situaties.... elke afslag/kruising weer...quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik rij het liefste snachts!Helemaal niemand op de snelweg. Maar overdag vanuit Belgie naar Nederland in de file vind ik minder
en heb nog niet heul lang mijn rijbewijs (2 jaar) dus sommige situaties maken me nog een beetje zenuwachtig
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat is daar echt té makkelijk...quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het klinkt toch wel vermakelijk, moet er maar eens kijken.
Rellen
Ja en lekker het franstalige gedeelte.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je bedoelt Belgische snelwegen? Whehehehe, dat zijn ook enge situaties.... elke afslag/kruising weer...
Nee ze woont in Monster, toch?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Woon jij in Rotterdam?
waar?
Die zijn net dus allemaal uitgestaptquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans, Rotterdam, Hooligans,
of kutkind, dan heb je het meteen weer gedaanquote:
Precies... Franstalige gedeelte, is zo arm, pauper en lelijk vaak (niet alles, dat snap ik ook wel).quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja en lekker het franstalige gedeelte.Borden die nergens op slaan wegen die verrot zijn, yay.
Station na R'dam is soms DHquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:15 schreef Jacqie1986 het volgende:
Monster ligt toch niet bij Rotterdam?
Ook als je het over je eigen kind hebt?quote:
No idea?? Ik riep maar wat aannemelijks!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ook als je het over je eigen kind hebt?
Nee man, ik kom heul niet uit een dorpquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee ze woont in Monster, toch?
* BBQ-kip het niet meer weet
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Moedermaffia![]()
Ik geloof niet echt dat ik daartussen pas... geloof ik (lees: HOOP IK)
Ja precies. En omdat ze NL op je kenteken zien hebben ze bij voorbaat al een hekel aan jequote:Op zaterdag 12 november 2011 21:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Precies... Franstalige gedeelte, is zo arm, pauper en lelijk vaak (niet alles, dat snap ik ook wel).
Wel een takke-eind weg zeg....
Bretagne is wel mooiquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:17 schreef Jacqie1986 het volgende:
Mijn paps woont in Bretagne
[..]
No idea?? Ik riep maar wat aannemelijks!
En dat is volgens mij het hele lastige over praten over opvoeding met anderen...quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Er zijn een heleboel lieverds daar, alleen helaas is het lastig met zekere onderwerpen, omdat je kind, opvoeding en keuzes hieromtrent klaarblijkelijk érg gevoelig ligt. Iedereen is ervan overtuigd dat hij het beste doet voor zijn kind en dat moet ook, maar wanneer iedereen zo denkt maar wel een andere mening heeft wil dat nog wel eens botsen jah
Een vriendin van mij vroeg eens naar advies voor een drager (om je baby op je lichaam te strappen) op facebook en toen ik zei dat ze de ergonomie in de gaten moest houden omdat een populaire drager erg slecht is voor de heupjes gingen er meteen 8 moeders mij terechtwijzen omdat zij ook gewoon die drager hadden gebruikt en dat ging echt heus wel heel heel geweldig hoor!!!!!!?1! Gevoelig punt dus, zoies. Kaarblijkeli
En nu ben ik al zolang aan het typen dat ik vast alweer mosterd na de maaltijd ben.
Tevens: ik moet zeiken.
Stop.
Oh Delluf!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee man, ik kom heul niet uit een dorp![]()
Woon in Delluf!![]()
Waar ik tevens binnen enkele minuten ga binnen komen![]()
Dan kan ik roken
Bretagne is heel mooi jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bretagne is wel mooi
Kunnen we daar volgend jaar een meet doen?![]()
Over die ban, geen idee.... ben nooit zo ontzettend vaak geband op Fok,valt mee
Sinds ik de ring van Milaan in de ochtendspits deed en zonder kaart, met een mega-cultureshock en jetlag mijn weg moest zoeken naar een hotel een km of 15 van het vliegveld af in de US (en voor het eerst in een automaat reed) vind ik de rest niet zo heel spannend meerquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik rij het liefste snachts!Helemaal niemand op de snelweg. Maar overdag vanuit Belgie naar Nederland in de file vind ik minder
en heb nog niet heul lang mijn rijbewijs (2 jaar) dus sommige situaties maken me nog een beetje zenuwachtig
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik dacht ik ga eens kijken in OUD
Het eerste wat ik zie: het dreumestopic.
*klikt weg*
Laat maar
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh Delluf!
Ik probeer het te onthouden, middels associatie. Kapper met die graffiti erop = Delft = schaar
Dát soort moeders iddquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Er zijn een heleboel lieverds daar, alleen helaas is het lastig met zekere onderwerpen, omdat je kind, opvoeding en keuzes hieromtrent klaarblijkelijk érg gevoelig ligt. Iedereen is ervan overtuigd dat hij het beste doet voor zijn kind en dat moet ook, maar wanneer iedereen zo denkt maar wel een andere mening heeft wil dat nog wel eens botsen jah
Een vriendin van mij vroeg eens naar advies voor een drager (om je baby op je lichaam te strappen) op facebook en toen ik zei dat ze de ergonomie in de gaten moest houden omdat een populaire drager erg slecht is voor de heupjes gingen er meteen 8 moeders mij terechtwijzen omdat zij ook gewoon die drager hadden gebruikt en dat ging echt heus wel heel heel geweldig hoor!!!!!!?1! Gevoelig punt dus, zoies. Kaarblijkeli
En nu ben ik al zolang aan het typen dat ik vast alweer mosterd na de maaltijd ben.
Tevens: ik moet zeiken.
Stop.
Okeequote:Op zaterdag 12 november 2011 21:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee man, ik kom heul niet uit een dorp![]()
Woon in Delluf!![]()
Waar ik tevens binnen enkele minuten ga binnen komen![]()
Dan kan ik roken
Nee dat was ikquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee ze woont in Monster, toch?
* BBQ-kip het niet meer weet
Subforum SEX?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:21 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]![]()
Wel bij het begin beginnen he??
Oh ja, taart = Monster....quote:
Westlanddddddquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:22 schreef Jacqie1986 het volgende:
Monster ligt naast/onder/tegen Den Haag toch?
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Sinds ik de ring van Milaan in de ochtendspits deed en zonder kaart, met een mega-cultureshock en jetlag mijn weg moest zoeken naar een hotel een km of 15 van het vliegveld af in de US (en voor het eerst in een automaat reed) vind ik de rest niet zo heel spannend meer
Agreequote:Op zaterdag 12 november 2011 21:19 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
En dat is volgens mij het hele lastige over praten over opvoeding met anderen...
Daar woon ik ook nog twee wekenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
*klikt weg*
Laat maar
Goed idee!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:20 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Bretagne is heel mooi ja
Maar wel lang rijden...
En hij woont dan ook echt in het midden ervan...
Een meet past daar makkelijk
Allemaal tent/caravan mee
Zal het vast doorgeven aan 'm
Maak een spreadsheet! Of kijk schaar lief aan.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, taart = Monster....
Hoe ga ik dat eens onthouden..... denk denk denk
Ik ben enen luien kip, duh!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je kunt ook in m'n profiel kijken
spreadsheetquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maak een spreadsheet! Of kijk schaar lief aan.
Ik vind ze ook heul lief, mijn zusje is nu 3 dus al wel wat verder. Maar over opvoeding hoef ik nog nix te wetenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Agree
[..]
Daar woon ik ook nog twee wekenmijn dreumes is bijna een peuter
op papier dan, want de peuterpuberteit is allang in da house hoor
Al vinden we elkaar allemaal niet leuk... Genoeg land om het huis heen om je tentje op te zettenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Goed idee!
Als we elkaar dan nog allemaal leuk vinden lijkt me dat serieus wel cool!
kamperen![]()
![]()
![]()
Keten![]()
![]()
![]()
Kampvuurtjes mogelijk? Dat is het ultieme kamperen voor mij![]()
![]()
![]()
Weet je nog waar ik woon?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
spreadsheet![]()
Ik vraag het wel een keer of 30 per jaar, op een gegeven moment onthoud ik het wel
Ik heb nog nooit gekampeerdquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Goed idee!
Als we elkaar dan nog allemaal leuk vinden lijkt me dat serieus wel cool!
kamperen![]()
![]()
![]()
Keten![]()
![]()
![]()
Kampvuurtjes mogelijk? Dat is het ultieme kamperen voor mij![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik geloof dat wij ook wel redelijk chill zijn met dingen. Er zijn mensen die echt hele strategieën uitstippelen enzoquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dát soort moeders idd![]()
Gelukkig zie ik bij de mensen om me heen andere dingen
Gewoon lekker relaxed met je kids om gaan, komt wel goed allemaal
Whehe dan heb je ook wel meteen de hel aangekliktquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
*klikt weg*
Laat maar
Almere toch? Daar heb ik zo'n beeld bij, dat vergeet ik niet zo snelquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Weet je nog waar ik woon?Of wist je dat nooit?
Ohhhhh, kamperen is zoooo cool!!!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gekampeerd
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Almere toch? Daar heb ik zo'n beeld bij, dat vergeet ik niet zo snel
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ohhhhh, kamperen is zoooo cool!!!
Ik hou ervan!![]()
Volgend jaar eerste keer?
Ik ook niet. Maar zie dat maar eens vol te houden als je kind zich al 'NEEE!!'-gillend ter aarde heeft geworpen en jij moet gaan bedenken hoe je dat krijsende, schoppende en slaande stuk vreten nu weer thuis krijgtquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind ze ook heul lief, mijn zusje is nu 3 dus al wel wat verder. Maar over opvoeding hoef ik nog nix te weten
Whahaha heerlijke gedachtegangquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik denk dat ik geloof dat wij ook wel redelijk chill zijn met dingen. Er zijn mensen die echt hele strategieën uitstippelen enzoIk kan dat nit zo goed en leef samen met een ADD-er, dus bij ons gaat het meestal van 'jah, eigenlijk wel lastig he, dat hij elke avond met zijn eten gooit sinds hij vast oedsel krijgt?' 'ohja, misschien moeten we daar eens ies mee doen ofzo?'
Ik ben wel revalidatietherapeut, dus ik hoop dat dat gegeven (alles = leren) onze toekomstige kids niet vergaldquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik denk dat ik geloof dat wij ook wel redelijk chill zijn met dingen. Er zijn mensen die echt hele strategieën uitstippelen enzoIk kan dat nit zo goed en leef samen met een ADD-er, dus bij ons gaat het meestal van 'jah, eigenlijk wel lastig he, dat hij elke avond met zijn eten gooit sinds hij vast oedsel krijgt?' 'ohja, misschien moeten we daar eens ies mee doen ofzo?'
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar zie dat maar eens vol te houden als je kind zich al 'NEEE!!'-gillend ter aarde heeft geworpen en jij moet gaan bedenken hoe je dat krijsende, schoppende en slaande stuk vreten nu weer thuis krijgt
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
BBQ in Maassluis?? Trix weet ik niet
Den Haagquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
BBQ in Maassluis?? Trix weet ik niet
quote:
de auto instappen en weg rijden?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar zie dat maar eens vol te houden als je kind zich al 'NEEE!!'-gillend ter aarde heeft geworpen en jij moet gaan bedenken hoe je dat krijsende, schoppende en slaande stuk vreten nu weer thuis krijgt
Overheen stappen en weglopen. Werkt hier nog elke keerquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
waaro in DH?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Den Haag![]()
Ennuhm,kamperen is cool!! Goeden tip: natuurparken in Amerika
Prakjes blieft meneer nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:27 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Whahaha heerlijke gedachtegang
Terugzetten of prakjesHoewel dat wel heel leuk aan de muur blijft plakken natuurlijk...
quote:
Karma is a bitchquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
ik was zo'n teringkind... hoop dat die van ons leuker worden
Wheheheheh wordt zeker een sport van gemaakt om dat zo ver mogelijk er uit te laten spuiten?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Prakjes blieft meneer nietDa's voor baby's
En ja, wat híj ook leert of niet, wíj hebben al heel erg veel geleerd de afgelopen twee jaar. Geen knijpfruitjes (zakjes met een soort fruitmoes, ideaal zwijgvoer) geven als je in je eigen auto/huis bent bijvoorbeeld..
Ik heb een postzegelformaat tuin, dat gaat hem niet worden ben ik bangquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]En als het in België niet kan, dan in jouw achtertuin? Gezellig voor je buren ook
Tentjes binnen op zetten?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb een postzegelformaat tuin, dat gaat hem niet worden ben ik bang
Lekker knusquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb een postzegelformaat tuin, dat gaat hem niet worden ben ik bang
Mijn vent was een lief kind, misschien scheelt datquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Prakjes blieft meneer nietDa's voor baby's
En ja, wat híj ook leert of niet, wíj hebben al heel erg veel geleerd de afgelopen twee jaar. Geen knijpfruitjes (zakjes met een soort fruitmoes, ideaal zwijgvoer) geven als je in je eigen auto/huis bent bijvoorbeeld..
uhm.... daar bedoelen we hier altijd anders soort dingen meequote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
de auto instappen en weg rijden?![]()
ik ben erg streng met dit soort dingen, merk ik nu al met mijn nichtje van 8 maanden en neefje van 4 jaar...
maar wel lief en leuk hoor, maar ook streng en consequent
Ja zeg, die tip las ik in OUD ook al een keer of honderd. Weet je wat Stef dan doet?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Overheen stappen en weglopen. Werkt hier nog elke keer
Oja... Oeps... Whahahahaquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
uhm.... daar bedoelen we hier altijd anders soort dingen mee
Odolquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
uhm.... daar bedoelen we hier altijd anders soort dingen mee
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En je kind langs een weg waar auto's met 60 km per uur langsdenderen laten liggen in de hoop dat hij niet opspringt en oversteekt?
[..]
Ja zeg, die tip las ik in OUD ook al een keer of honderd. Weet je wat Stef dan doet?
Smile and wave, boys!![]()
En als ik me dan uit zicht verberg gaat hij me zoeken en als hij me vind rent hij terug naar de plek waar hij zich ter aarde stortte en gaat weer verder met dwarsliggen
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Odol
Jullie mogen wel bij mij kamperen, plek zat
[..]
Ja zeg, die tip las ik in OUD ook al een keer of honderd. Weet je wat Stef dan doet?
En als ik me dan uit zicht verberg gaat hij me zoeken en als hij me vind rent hij terug naar de plek waar hij zich ter aarde stortte en gaat weer verder met dwarsliggen
Dat zou wel kunnen ja, hoe cool was dat vroeger!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:33 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oja... Oeps... Whahahaha
Uuuh... Een groot laken over de eettafel hangen en dan daaronder gaan slapen??
[..]
En je kind langs een weg waar auto's met 60 km per uur langsdenderen laten liggen in de hoop dat hij niet opspringt en oversteekt?
[..]
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Odol
Jullie mogen wel bij mij kamperen, plek zat
En hoe debiel zou dat er nu uitzienquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen ja, hoe cool was dat vroeger!
Laken over de waslijnen in de tuin en dan "kamperen"" en bij slecht weer onder de tafel
Jaaaaaa!! Dat was altijd super stoer!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen ja, hoe cool was dat vroeger!
Laken over de waslijnen in de tuin en dan "kamperen"" en bij slecht weer onder de tafel
Who cares?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En hoe debiel zou dat er nu uitzienMet zn allen onder een laken
Haha etterbakquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[..]
Dat dusquote:
Gaitjes ja en kippenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Taart, jij hebt ook dieren toch? Geitjes enzo?![]()
Meeeee! Ik zou mn lachen niet kunnen inhouden hoor, als we met zn allen onder een laken zitten te doen of we aan het kamperen zijn.quote:
Oh dearquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:36 schreef Incantrix het volgende:
BBQ, haha, dat zei ik ook altijd, ik kan beter niet aan kinderen beginnen want dat worden vast net zulke leijers als ik was. Guesss what? Dat was een correcte gedachtengang
Jacqie, yup, we moeten eigenlijk alle muren alweer overschilderenhoewel er maar 2 vol knijpfruit zitten, de derde zit vol melkspetters en de vierde vol blauwe verfspetters
UFT, yup, over 2 weekjes ongeveer. The worst is yet to come
quote:
Maar dat zijn serieuze zakenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:39 schreef Jacqie1986 het volgende:
2 weken geleden nog met m'n moeder en haar achterneefje onder de tafel gezeten bij m'n oom...![]()
[ afbeelding ]
Met z'n allen de slappe lach onder de tafel!!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Meeeee! Ik zou mn lachen niet kunnen inhouden hoor, als we met zn allen onder een laken zitten te doen of we aan het kamperen zijn.
Ja is ook wel zo...quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar dat zijn serieuze zaken
Ik ga echt dood als jij een hoogbegaafd kind krijgtquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh dear![]()
![]()
Ach, lijkt me ook wel leuk ook nog![]()
Gelukkig ben ik een IQ-puntje of 40 slimmer dan mijn moeder, misschien scheelt dat ook nog wel ( wie weet, een mens kan hopen)
Die fruitmand onder de tafel ookquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:40 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ja is ook wel zo...
De gogo's bij de juiste sticker plaatsen...
Volgende verfbeurt gaat er zwart op de muren??quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:36 schreef Incantrix het volgende:
BBQ, haha, dat zei ik ook altijd, ik kan beter niet aan kinderen beginnen want dat worden vast net zulke leijers als ik was. Guesss what? Dat was een correcte gedachtengang
Jacqie, yup, we moeten eigenlijk alle muren alweer overschilderenhoewel er maar 2 vol knijpfruit zitten, de derde zit vol melkspetters en de vierde vol blauwe verfspetters
UFT, yup, over 2 weekjes ongeveer. The worst is yet to come
Dan gaan we elk weekend kamperen en moet hij/zij op sociale vaardigheids trainingen en zulksquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ga echt dood als jij een hoogbegaafd kind krijgt
Die stond flink in de weg ja!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die fruitmand onder de tafel ook
Ben nu wel benieuwd hoor!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:40 schreef Incantrix het volgende:
Jaaaahh, kamperen bij Taart![]()
![]()
Toen ik vandeweek bij je het eh, terrein (?) opliep dacht ik nog bij mezelf dat dit werkelijk de eerste keer was dat ik me de charme van op zo'n plek wonen volledig voor kon stellen.. En dat voor een stadskind
En mjah, bijdehand issie wel jaen meestal doet hij dit soort dingen op straat en daar durf ik hem toch echt niet meer als een meter of 10 achter te laten.. Maja, zoals ik al zei, the worst is yet to come, mijn beste streken haalde ik uit toen ik ca 4 a 5 was
Ik zou echt niet meer in een woonwijk willen wonen, doe mij deze rust en ruimte maarquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:40 schreef Incantrix het volgende:
![]()
Toen ik vandeweek bij je het eh, terrein (?) opliep dacht ik nog bij mezelf dat dit werkelijk de eerste keer was dat ik me de charme van op zo'n plek wonen volledig voor kon stellen.. En dat voor een stadskind
En mjah, bijdehand issie wel jaen meestal doet hij dit soort dingen op straat en daar durf ik hem toch echt niet meer als een meter of 10 achter te laten.. Maja, zoals ik al zei, the worst is yet to come, mijn beste streken haalde ik uit toen ik ca 4 a 5 was
Maar zijn jullie loaded dan? De huizen zijn niet bepaald goedkoop daaro...quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zou echt niet meer in een woonwijk willen wonen, doe mij deze rust en ruimte maar
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:41 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Volgende verfbeurt gaat er zwart op de muren??
Mijn zusje kan heel goed praten sinds dr 2,5e al. Toen liep ze tegen iedereen te verkondigen dat ze al 5 was. En iedereen keek echt zo: 'huhquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:40 schreef Incantrix het volgende:
![]()
En mjah, bijdehand issie wel jaen meestal doet hij dit soort dingen op straat en daar durf ik hem toch echt niet meer als een meter of 10 achter te laten.. Maja, zoals ik al Ei, the worst is yet to come, mijn beste streken haalde ik uit toen ik ca 4 a 5 was
Jaaa foto's!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd hoor!
Heb je foto's, Taart?
Mijn lijkt het geweldig, zeker zo'n plekje ergens bij Maasland of Schipluiden ofzo![]()
![]()
Hmmz... Hem z'n eigen muur met schoolbordverf geven?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Neuh, dan vind hij wel weer iets wits om erop te kalken, schat ik zobeetje creatief schuiven met meubels doet ook nog best wat
![]()
En BBQ, 1 troost: je leert met trial en error en een beetje consequent zijn best wel hoe je jouw kind het beste zo ver krijgt dat 'ie doet wat jij wiler zijn dus momenten zoals ik net omschreef en dat is kut, maar over het algemeen luistert Stef best aardig voor een tweejarige. Geloof ik
Snap ik nu wel, voor het eerst, een soort van. Maar ik denk toch dat ik dood zou gaan in -pak 'm beet- Poeldijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zou echt niet meer in een woonwijk willen wonen, doe mij deze rust en ruimte maar
Ik ga er vanuit dat ik met mijn opleidings- en werkachtergrond, gecombineerd met mijn vermogen om emotie enorm los te koppelen van denken (emotionele chantage doet me echt niks) er wel komquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Neuh, dan vind hij wel weer iets wits om erop te kalken, schat ik zobeetje creatief schuiven met meubels doet ook nog best wat
![]()
En BBQ, 1 troost: je leert met trial en error en een beetje consequent zijn best wel hoe je jouw kind het beste zo ver krijgt dat 'ie doet wat jij wiler zijn dus momenten zoals ik net omschreef en dat is kut, maar over het algemeen luistert Stef best aardig voor een tweejarige. Geloof ik
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn zusje kan heel goed praten sinds dr 2,5e al. Toen liep ze tegen iedereen te verkondigen dat ze al 5 was. En iedereen keek echt zo: 'huhmaar ze is nog zo klein'
Nu gaat ze regelmatig als we in de supermarkt zijn ff een plakje worst halen bij de slager. Dan zegt ze: 'Let jij effe op me kar, ik ga ff een plakkie worst halen.' Dan lig ik echt helemaal in een scheur
Whehehehehe, briljant die kids...quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn zusje kan heel goed praten sinds dr 2,5e al. Toen liep ze tegen iedereen te verkondigen dat ze al 5 was. En iedereen keek echt zo: 'huhmaar ze is nog zo klein'
Nu gaat ze regelmatig als we in de supermarkt zijn ff een plakje worst halen bij de slager. Dan zegt ze: 'Let jij effe op me kar, ik ga ff een plakkie worst halen.' Dan lig ik echt helemaal in een scheur
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]Geweldig!
Stef is juist groot voor zijn leeftijd, die wordt meestal rond de 3 a 3,5 geschat. Gaan ze een enorm blaatverhaal teen hem ophangen over boodschapjes doen met mama en een plakje worst en dan roept hij heel blij 'auto!' en dan gaan die mensen meestal vanEn ik van
![]()
Oe, dit klonk wel een beetje als Masja trouwensquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ik met mijn opleidings- en werkachtergrond, gecombineerd met mijn vermogen om emotie enorm los te koppelen van denken (emotionele chantage doet me echt niks) er wel kom
In dat zwembad en ik getrouwd!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:47 schreef Jacqie1986 het volgende:
Ik ben vroegâh ooit eens wezen zwemmen in Monster!
Ik vrees dat wij later ook van die bijdehandte kindjes gaan krijgen...quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whehehehehe, briljant die kids...
Wel heb ik de neiging om met vooral die bijdehante tantetjes, ze erg strak te houden. Zeker als ze zich als prinsesjes gaan gedragen enzo.
Bij de AH vanavond, waren er 3 meisjes van rond de 7, die te weinig geld hadden voor hun snoepjes, dus ze moesten thuis meer gaan halen.
Zegt de gozer achter de kassa: "zet maar jullie mandje bij die mevrouw daar neer, dan kunnne jullie het straks weer pakken"
Meisjes: "maar pikt zij ons snoep dan niet"
Vrouw: "nee hoor, ik pik het niet"
Meisjes: "ik geloof haar niet meneer"
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wel heb ik de neiging om met vooral die bijdehante tantetjes, ze erg strak te houden. Zeker als ze zich als prinsesjes gaan gedragen enzo.
Bij de AH vanavond, waren er 3 meisjes van rond de 7, die te weinig geld hadden voor hun snoepjes, dus ze moesten thuis meer gaan halen.
Zegt de gozer achter de kassa: "zet maar jullie mandje bij die mevrouw daar neer, dan kunnne jullie het straks weer pakken"
![]()
Wat leuk!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ons huis en onze tuin heb ik een klein stukje beeld van, zal ik ff zoeken.
Hij is zo'n 1400 vierkante meter. En nee we zijn niet loaded, we hebben mazzel gehad
Oh gaafquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
In dat zwembad en ik getrouwd!
En BBQ, dat moet lukken. Hoewel het wel anders is met je eigen kind hoor, toch wel. Het gaat ook niet van de ene op de andere dag zeg maar, het sluipt er heel geleidelijk in. In het begin zijn ze echt alleen maar behoeftig, dus dan betekent huilen ook dat er een behoefte is. Als je vanuit dat oogpunt ineens ontdekt dat je kind dat stadium voorbij is en dat er ook iets anders aan ten grondslag kan liggen wordt het lastig. Vooral 's-nachts
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zegt de gozer achter de kassa: "zet maar jullie mandje bij die kassamevrouw daar neer, dan kunnne jullie het straks weer pakken"
![]()
Ik wil daar kamperenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ons huis en onze tuin heb ik een klein stukje beeld van, zal ik ff zoeken.
Hij is zo'n 1400 vierkante meter. En nee we zijn niet loaded, we hebben mazzel gehad
In mijn jeugd veel tijd doorgebracht, en de trouwzaal in Monster was veruit de mooiste en grootste in heel de omgeving. We hadden meer als 100 genodigden en bij ons was je automatisch uitgenodigd voor de hele dag, dus bij de huwelijksvoltrekking hadden we nogal wat ruimte nodig. Monster dus, en daarna lekker zwemmen met iedereenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:51 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oh gaaf
Speciale reden om in dat zwembad te trouwen??
*spingt in auto voor een kop koffie en stukje appeltaart bij BBQ*quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Vent is nu koffie aan het maken![]()
Met nog een stukje appeltaart erbij NOMNOMNOM
Superleuk! En erg origineel!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
In mijn jeugd veel tijd doorgebracht, en de trouwzaal in Monster was veruit de mooiste en grootste in heel de omgeving. We hadden meer als 100 genodigden en bij ons was je automatisch uitgenodigd voor de hele dag, dus bij de huwelijksvoltrekking hadden we nogal wat ruimte nodig. Monster dus, en daarna lekker zwemmen met iedereen
Jammer, opperdepopquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:54 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
*spingt in auto voor een kop koffie en stukje appeltaart bij BBQ*
Wat grappig zeg om van 'prachtig in je trouwjurk' naar 'zwemkleding' te gaan. Of zijn jullie op het droge gebleven??quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
In mijn jeugd veel tijd doorgebracht, en de trouwzaal in Monster was veruit de mooiste en grootste in heel de omgeving. We hadden meer als 100 genodigden en bij ons was je automatisch uitgenodigd voor de hele dag, dus bij de huwelijksvoltrekking hadden we nogal wat ruimte nodig. Monster dus, en daarna lekker zwemmen met iedereen
Opgegroeid in Loosduinen, woon nu in Houtwijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Superleuk! En erg origineel!
Woon(de) jij in Den haag Zuid?
Dat denk ik ook wel ja... In minder dan een uur ga ik het niet redden zonder een stapel bekeuringen thuis te krijgenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jammer, opperdepop![]()
(ok, nog niet, maar wel als jij aan komt denk ik)
Tuindersvilla's zijn lelluk wheheheequote:Op zaterdag 12 november 2011 21:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ link | afbeelding ]
P1040114 by De_Taartjesfee, on Flickr
En dit is onze tuin, iig de oppervlakte wordt wel aardig duidelijk. Tot die hoge bomen en dat huis op de achtergrond is van ons.
En nee geen tuindersvilla, ik haat luxe nieuwbouw en protserige huizen.
En ik denk dat we het nooit wegdoen
Ik heb heeeerlijk die choco cocos cake weer! Verslaving aan het kweken einz!!1!!!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Vent is nu koffie aan het maken![]()
Met nog een stukje appeltaart erbij NOMNOMNOM
Ohhhhh..... hoop dat je er wel van kan genieten...quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:55 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga iets doms doen. Ik ga snoepjes eten, terwijl ik nu al weet dat ik ze niet binnenhou. Maar je taart klinkt zo aanstekelijk, BBQ
Neenee, zelf de openingssprong van de duikplank gedaanquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:55 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wat grappig zeg om van 'prachtig in je trouwjurk' naar 'zwemkleding' te gaan. Of zijn jullie op het droge gebleven??
Scheur ik erg vaak langs op weg naar mijn werk, lekker keihard over de Escamplaan karren, vroeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Opgegroeid in Loosduinen, woon nu in Houtwijk
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb heeeerlijk die choco cocos cake weer! Verslaving aan het kweken einz!!1!!!
Heerlijk zoveel ruimte!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ link | afbeelding ]
P1040114 by De_Taartjesfee, on Flickr
En dit is onze tuin, iig de oppervlakte wordt wel aardig duidelijk. Tot die hoge bomen en dat huis op de achtergrond is van ons.
En nee geen tuindersvilla, ik haat luxe nieuwbouw en protserige huizen.
En ik denk dat we het nooit wegdoen
Waar woonde jij dan? Ben het nu al vergeten geloof ikquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:56 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja... In minder dan een uur ga ik het niet redden zonder een stapel bekeuringen thuis te krijgen
O de heenweg welquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ohhhhh..... hoop dat je er wel van kan genieten...
De Escamplaan rulesquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Scheur ik erg vaak langs op weg naar mijn werk, lekker keihard over de Escamplaan karren, vroeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem
Ooooh wat cool!!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Neenee, zelf de openingssprong van de duikplank gedaan
Was echt superleuk, terwijl wij op weg waren naar Zwitseeland voor onze huwelijksreis zaten oze vrienden op het terras blauwe plekken in de vorm van badeendjes (de bedankjes) te vergelijken, want daar was een enorm gevecht mee onttaan toen we die halverwege in het water hadden gemikt
Heb ik wel de credits voor he, he he he he hequote:Op zaterdag 12 november 2011 21:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb heeeerlijk die choco cocos cake weer! Verslaving aan het kweken einz!!1!!!
Tis goed te doen met krukken heb ik al uitgetestquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tuindersvilla's zijn lelluk whehehee
Zo smakelijk, ookal duur
Kan me voorstellen dat jullie het nooit weg gaan doen, heerlijk hoor en prima om te bouwen als je ooit op wielen moet rijden of wat dan ook als je een oud en kreupel omaatje en opaatje bent
Gaan je buren niet verhuizen?
Oh nee, ons eigen huis is ook wel fijn en moet eerst af
Bij de dolfijnenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waar woonde jij dan? Ben het nu al vergeten geloof ik
Oh ja, da;s waar ook!quote:
Wheheheh is dat je ezelsbruggetje om mijn woonplaats te onthouden??quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, da;s waar ook!
Tonijnvriendelijk gevangen
Nou, mocht je ooit een ergotherapeut (ook wel "ergernistherapeut" genoemd) nodig hebben, weet je me wel te vinden hequote:Op zaterdag 12 november 2011 21:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Tis goed te doen met krukken heb ik al uitgetesten alles is gelijkvloers dus met mijn bekkeninstabiliteit erg handig :-)
Heb jij geen foto's van jouw huis? Ik ben wel benieuwd!
Was echt briljant iddquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:58 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ooooh wat cool!!
En lachen zeg die strijd om badeendjes !
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:00 schreef BGTes het volgende:
Oh hier zijn jullie
Ik heb een neuqseks en verjaardagsweekend dus ik ben een beetje stil
Yepquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jacqie, staat jouw naam voor Jacqueline?
Neucken op een verjaardag?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:00 schreef BGTes het volgende:
Oh hier zijn jullie
dat vind ik engquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:59 schreef Incantrix het volgende:
Naja, als je eens zin hebt in een bakkie..vanaf de Escamplaan ben je in 4 minuten bij mij thuis
Jacques Cousteau???quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:00 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wheheheh is dat je ezelsbruggetje om mijn woonplaats te onthouden??
stil tijdens de sex???quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:00 schreef BGTes het volgende:
Oh hier zijn jullie
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn moeder heet ook Jacqueline
haha wie weet binnenkort, hangt er van af wat de reumatoloog allemaal gaat vinden. Al denk ik dat ik te eigenwijs ben voor jouquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou, mocht je ooit een ergotherapeut (ook wel "ergernistherapeut" genoemd) nodig hebben, weet je me wel te vinden he
Oh en foto's... ja, er zwerft nog ergens een huis-klus-topic van mij
even zoeken zo
quote:
Ze sturen altijd de meest eigenwijze naar mij toequote:Op zaterdag 12 november 2011 22:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
haha wie weet binnenkort, hangt er van af wat de reumatoloog allemaal gaat vinden. Al denk ik dat ik te eigenwijs ben voor jou
Niet Jacq, maar dan uitgesproken als "Zak"?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Mijn moeder noemt zich altijd Jacq of Jackie. Vind Jacqie wel een bijzondere
Ik zal bij voorbaat waarschuwenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze sturen altijd de meest eigenwijze naar mij toe
Wie weet, zou best kunnen hoor, maar als er iemand komt die De Taartjesfee heet uit Monster, gooi ik je wel door naar een collegawhehehehe
Ik vind dat serieus eng, whehehehe.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:03 schreef Incantrix het volgende:
En anders roep je gewoon dat je weer verder momet voor je werk en ren je weg
Maarehm, er is niks verplicht natuurlijk
Jackie wordt vaak uitgesproken als 'Djekkie', terwijl ik het bedoel als 'Sjakkie' *ofzo*quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Mijn moeder noemt zich altijd Jacq of Jackie. Vind Jacqie wel een bijzondere
Nee Sjak(ie)!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Niet Jacq, maar dan uitgesproken als "Zak"?
Ik ben de enige fatty in mijn team, dus voor jou is het zo duidelijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zal bij voorbaat waarschuwen
En trix is vet lief!
Slak?quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zal bij voorbaat waarschuwen
En trix is vet lief!
Ja ik snap wat je bedoeltquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:04 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Jackie wordt vaak uitgesproken als 'Djekkie', terwijl ik het bedoel als 'Sjakkie' *ofzo*
Zout op gooien, dan gaan ze praten!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Naaktslak hahahah EINZ!1!!!
http://www.imdb.com/title/tt0362270/quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:03 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]![]()
Ik vind tonijnvriendelijk gevangen veel beter hoor!
xienix!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0362270/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet naar de leyweg dacht ik. Moet me er eens in verdiepen want moet nog op papier zetten wat de klachten zijn. Wat nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben de enige fatty in mijn team, dus voor jou is het zo duidelijk
Maar Monster gaat meestal naar een andere locatie dan waar ik zit
Trix is het probleem niet, ikzelf
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:07 schreef BGTes het volgende:
Nuecken op mijn eigen "verjaardag"
En ik ben dan niet stil, maar hier wel
Borrelenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:07 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Zout op gooien, dan gaan ze praten!
The Life Acquatic, met Bill Murray, leuken filmquote:
Kennikniquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
The Life Acquatic, met Bill Murray, leuken film
Owwwwquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
The Life Acquatic, met Bill Murray, leuken film
Ah, het LEYKENBURG ZIEKENHUIS!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik moet naar de leyweg dacht ik. Moet me er eens in verdiepen want moet nog op papier zetten wat de klachten zijn. Wat niet
Nee dinsdag pasquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
GefeliciteerdVandaag jarig ook echt? Of gisteren?
Ennuhm, dat is goed, neem ik aan? Of was het zo erg dat je er nog stil van bent?
Dat dusquote:
Ja hey zeg! Soms doen ze ook nog wel eens iets goed hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, het LEYKENBURG ZIEKENHUIS!
Succes en sterkte
Ik las travestietbakquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:09 schreef Jacqie1986 het volgende:
Ik ga eens op zoek naar zo'n travelasbak...
Ja joh, tuurlijk, is allemaal zo slecht niet meer, zoals vroeger enzoquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja hey zeg! Soms doen ze ook nog wel eens iets goed hoor
Goezzoquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:09 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nee dinsdag pasmaar ik vier het morgen
Haha ja dat is goed! Mijnis
Er kan weing méér aan kapot, zal wel goedkomenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, het LEYKENBURG ZIEKENHUIS!
Succes en sterkte
Ik dacht: wat is een trave-las-bak?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:09 schreef Jacqie1986 het volgende:
Ik ga eens op zoek naar zo'n travelasbak...
Volgens mij verschilt het er per afdeling.. Mijn papa hebben ze.. Euhm.. Een jaar of 22 geleden zijn voet gered, maar mijn oma hebben ze er (letterlijk) verkankerd beyond repairquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja joh, tuurlijk, is allemaal zo slecht niet meer, zoals vroeger enzo
Ik begrijp hem nu pasquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:11 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik dacht: wat is een trave-las-bak?
het ligt helemaal aan de medewerker, de afdeling en de patiënt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Volgens mij verschilt het er per afdeling.. Mijn papa hebben ze.. Euhm.. Een jaar of 22 geleden zijn voet gered, maar mijn oma hebben ze er (letterlijk) verkankerd beyond repair
Travel asbak... Hoe noem je zo'n ding??quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik begrijp hem nu pasDoordat jij trave-las-bak typte d8 ik 'huh dat staat er toch ook?
'
Dat had ik ookquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik begrijp hem nu pasDoordat jij trave-las-bak typte d8 ik 'huh dat staat er toch ook?
'
boloogkikkerquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat had ik ook
Heerlijk, zulke woorden. Net als bommeldingen en een banaanvraag
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat had ik ook
Heerlijk, zulke woorden. Net als bommeldingen en een banaanvraag
Dat denk ik ook jah, ook dat 'voor elk ziekenhuis' idd. Ik heb zelf ook goede ervaringen bij het Leyenburg nu, ivm onze miskramen. De Hematoloog die we hebben is echtquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het ligt helemaal aan de medewerker, de afdeling en de patiënt.
Geen zinnig woord over te zeggen, geldt voor elk ziekenhuis wel heb ik zo ervaren.
Je keuken en die ramen overalquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Voor de mensen die mijn dramatisch slecht bijgehouden huis-topic nog leuk vinden om te zien (veel hele oude foto's)
Het jaren '60 huis van BBQ-kip
Wat een heerlijk groot raam in de woonkamer!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Voor de mensen die mijn dramatisch slecht bijgehouden huis-topic nog leuk vinden om te zien (veel hele oude foto's)
Het jaren '60 huis van BBQ-kip
Ik had precies dezelfde gedachtengang tijdens het kijkenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:16 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wat een heerlijk groot raam in de woonkamer!
*verder kijken gaat*
En die aan de achterkant!!!!!
Hoi! Nog toffe lakjes gescoord?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:17 schreef Diconnected het volgende:
Hullo! Meet was echt supersupersuper gezelligben nu echt wel helemaal gaar
Ocherm, knullekequote:Op zaterdag 12 november 2011 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga even mijn melk opschuimen want mijn vent beweert dat niet te kunnen
Heb je factor V Leiden o.i.d.?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat denk ik ook jah, ook dat 'voor elk ziekenhuis' idd. Ik heb zelf ook goede ervaringen bij het Leyenburg nu, ivm onze miskramen. De Hematoloog die we hebben is echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |