Geld en schulden hebben wij allebei ook nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wij hebben allebei geen grote hoeveelheden geld of spullen, maar ook geen schulden, dus hebben lekker voor in gemeenschap van goederen gekozen.
In jouw geval zou ik ook voor huwelijkse voorwaarden kiezen hoor, gedoe anders en risico's enzo.
We hebben al aardig veel gehad, toiletjes komen ook wel goedquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oei, bummer.. Nouja, eerst dit deel maar eens he?step by step enzo, blablabralleut..
Da's dus een schuld van je vent. En als jij daar niet aansprakelijk voor wilt zijn, moet je dan inderdaad niet in gemeenschap van goederen trouwenquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:56 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Geld en schulden hebben wij allebei ook niet
Maar dat koophuis... Daar komt nog wel een schuld van af als het ooit nog verkocht wordt. En weet niet hoe dat geregeld is juridisch, maar ik wil daar gewoon absoluut niet aansprakelijk voor zijn.
Mijn vriend en ik willen dat later ook (ALS het er ooit van komtquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:56 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Geld en schulden hebben wij allebei ook niet
Maar dat koophuis... Daar komt nog wel een schuld van af als het ooit nog verkocht wordt. En weet niet hoe dat geregeld is juridisch, maar ik wil daar gewoon absoluut niet aansprakelijk voor zijn.
Ja, ik had geen inspiratie, dus dan maar deze TTquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:57 schreef Jacqie1986 het volgende:
Oh wacht... mannen afzeiken...
Uuuuh.... Mijn vent rijdt bagger en vindt het soms eng als ik rijd...
Mijn vent heeft niet eens een rijbewijsquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:57 schreef Jacqie1986 het volgende:
Oh wacht... mannen afzeiken...
Uuuuh.... Mijn vent rijdt bagger en vindt het soms eng als ik rijd...
And then the babymaking commences!quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
We hebben al aardig veel gehad, toiletjes komen ook wel goed
Daarna nog te tuin (laten we doen) en de zolder (deels zelf deels laten we die doen)
Ja ok, heb ik toen goed geredeneerdquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's dus een schuld van je vent. En als jij daar niet aansprakelijk voor wilt zijn, moet je dan inderdaad niet in gemeenschap van goederen trouwen
Dat ook inderdaadquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik willen dat later ook (ALS het er ooit van komt) gewoon omdat hij gezeik met zijn ouders heeft gezien en je weet nooit wat er gebeurd. Als je echt zoveel van elkaar houdt en je blijft altijd bij elkaar heb je er toch geen last van
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
And then the babymaking commences!![]()
Samesamequote:Op zaterdag 12 november 2011 20:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn vent heeft niet eens een rijbewijsik ben altijd de bob
en dan ga ik de hele dag in OUD zitten zeiken op andere mama's endezoquote:
Verrry true! Maar als we naar zijn vader moeten die in Belgie woont baal ik toch altijd een beetjequote:Op zaterdag 12 november 2011 20:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
SamesameFlipside: altijd de auto tot je beschikking
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:59 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]Ik ben nog helemaal geen ouwe dooz!
Wiz big boobies and buttocksquote:
Blijf je wakker vanquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, ik moet helemaal wennen aan al die lange, inhoudvolle posts
EINZ!!1!!1 (dat snap je wel toch?)quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Stinkhoer!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sowwyquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Soms heus nog wel hoor!!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je hebt net voetballende jongeren weggestuurd meis, dn ben je op z'n minst geen kindertje meer
Mijn vriend is allergisch voor autovakantiesquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Sowwy
UFT, jah, snap ik.. Heb ik altijd met autovakanties. Gezellig naar Florence
Heerlijk dat soort humorquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had vanmiddag wel weer humor met die vent van mij
Hij had een oogbeschermer/bril/ding op, met zwarte dingen aan de zijkant, dus ik vragen wat dat is, hij geeft aan dat het ventilatie is.
Dus ik zeg: anders krijg je een dampoog ofzo?
Dus ik steeds achter hem aan rennen en in zijn bril ademen en roepen "dampoog dampoog"
Hehehehe, en hij dus meedoen he... heerlijk!
Jammer mevrouw!quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had vanmiddag wel weer humor met die vent van mij
Hij had een oogbeschermer/bril/ding op, met zwarte dingen aan de zijkant, dus ik vragen wat dat is, hij geeft aan dat het ventilatie is.
Dus ik zeg: anders krijg je een dampoog ofzo?
Dus ik steeds achter hem aan rennen en in zijn bril ademen en roepen "dampoog dampoog"
Hehehehe, en hij dus meedoen he... heerlijk!
Serieus, wat voor vent heb jij????quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn vriend is allergisch voor autovakantiesterwijl ik het echt heerlijk vind om lang in de auto te zitten. Vooral als ik gereden word
Ik heb ook helemaal geen hekel aan autorijden gelukkig.
Ze noemt me 'mevrouw'quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jammer mevrouw!
Het is tijd om uw haar kort te knippen en pittig rood te verven!
Beetje zoals Lindy, alleen die moet haar lengte van haar haar nog aanpassen aan haar kleur
HAHAHA WAS JE FF IN DE WAR HE! EINZ!!!1!!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
EINZ!
Had het gevoel in OUD te zitten joh, met kinderen, huizen verbouwen, huwelijkse voorwaarden...,:')
In OUD hebben ze toch altijd ruzie? en zitten ze elkaar af te zeiken?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
EINZ!
Had het gevoel in OUD te zitten joh, met kinderen, huizen verbouwen, huwelijkse voorwaarden...,:')
Niet als je de ogen van Lin hebtquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:04 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ze noemt me 'mevrouw'![]()
kort pittig en rood hoeft toch pas nadat je kinders hebt??
of als je kinderen aanspreekt op hun gedragquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:04 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ze noemt me 'mevrouw'![]()
kort pittig en rood hoeft toch pas nadat je kinders hebt??
Anders zou je hier ook vast niet kunnen aardenquote:
Dan ga ik maar een afspraak maken bij de kapper ...quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of als je kinderen aanspreekt op hun gedrag
Ik heb mijn eigen ogen ja!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet als je de ogen van Lin hebt
Hij isquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Serieus, wat voor vent heb jij????
Wat is er wel leuk/tof/super aan hem? Als ik die verhalen lees denk ik alleen maar "tering, wat een verwend jong snotaapje!"
Weet ik veel, ik kom daar nooit!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
In OUD hebben ze toch altijd ruzie? en zitten ze elkaar af te zeiken?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:06 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dan ga ik maar een afspraak maken bij de kapper ...
[..]
Ik heb mijn eigen ogen ja!
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
In OUD hebben ze toch altijd ruzie? en zitten ze elkaar af te zeiken?
Zou ik zeker doen! Je kunt het ook zelf doen, gewoon wat met een tondeuse heen en weer raggen, maakt niet zo uit of het nauwkeurig is.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:06 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dan ga ik maar een afspraak maken bij de kapper ...
Zo van: ik heb er toch zelf voor betaald, EINZZZZ1!!!1111quote:[..]
Ik heb mijn eigen ogen ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |