abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104751560
Die andere video op die site vind ik trouwens ook maar zielig

Als 1 van mijn honden verlamd zou raken en je dit dus zou bereiken na maaaaanden werk, was het voor mij gelijk in het begin wel over hoor. Van lekker keihard rennen naar amper normaal kunnen lopen..neuh..dat zou ik ze niet aandoen.
  donderdag 24 november 2011 @ 09:48:09 #202
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_104751689
Oh ik ga de rest niet eens meer bekijken _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_104758672
Zo, nadat mijn hondje *stiekem* een paar uurtjes is meegeweest naar mijn werk en naar mijn (mensen)kapper gaan we nu lekker op de bank liggen soezen ipv uren te gaan lopen, al heb ik daar nu best tijd voor. :6 ;) :D

144 Red een dier
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  donderdag 24 november 2011 @ 18:06:17 #204
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_104767751
Ik laat Koda zo wel even uit, en loop dan snel door naar de winkel om ff boodschapje voor mijn moeder te doen en ff een pak Milk&Fruit op te halen :@
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  donderdag 24 november 2011 @ 20:25:37 #205
24188 Belana
kloon van belana
pi_104774668
Boyo O+
stormy waters...
sailin'
  donderdag 24 november 2011 @ 22:05:35 #206
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_104781913
Guys, ik heb even wat advies nodig. Met onze podenco Dexter gaat alles supergoed, we hebben een hondentrainer in de arm genomen (cursus begint pas over 4 maanden) en dat werpt zijn vruchten af. Momenteel hebben we echter last van het volgende:

We hebben 3 katten. De 1e week zaten die alleen maar op hun kamer, de 2e week kwamen ze er voorzichtig uit en durfden ze ook in dezelfde ruimet als Dexter. De 3e week waren ze weer redelijk als vanouds met door het huis lopen, maar nog steeds geen probleem. Ze negeerden de hond eigenlijk en vice versa.

Sinds een weekje heeft 1 van onze poezen (Nosy) steeds aanvaringen met de hond. Dit gaat als volgt: Nosy sluipt door de kamer en kijkt naar de hond, best wel indringend. Soms reageert Dexter niet, maar soms blaft hij een paar keer en jaagt hij Nosy weg. Nu dit een paar keer gebeurd is reageert hij ook zo als het broertje van Nosy (Muffin) naar hem kijkt. Alleen Kita (geen familie van Nosy en Muffin en 2 jaar ouder) heeft nog geen aanvaring met hem gehad en die 2 gaan ook prima.

Ik weet dat toen Kita hier kwam wonen dat Nosy ook heel erg haar territorium verdedigde en behoorlijk fel kon reageren. Dat is echter prima, daar wordt een balans opgemaakt. Ik weet niet zo goed hoe dit met hond/kat moet. Pas was Dexter ook aan zijn kluif aan het eten en kwam Nosy er op af en toe haalde hij een beetje uit.

Aan de ene kant is het goed als de hond zijn plek verdedigt en niet met zich laat sollen door de katten. Ze dagen het immers uit door aan zijn kluif te zitten of naar hem te staren. Aan de andere kant vind ik het niet cool dat Dexter zo uithaalt en Nosy en Dexter nu in ieder geval niet meer samen in 1 ruimte kunnen...

Wat is jullie advies? We leggen dit ook voor aan de hondentrainer, dus geen zorgen ;)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 24 november 2011 @ 23:59:22 #207
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_104788530
Iemand nog goede adresjes voor leuke honden halsbanden? Wil voor Koda een leuke vrolijke halsband. :)
  vrijdag 25 november 2011 @ 20:22:10 #208
24188 Belana
kloon van belana
pi_104819916
quote:
Behehehe, stay calm and assertive! :D

Kijk mij dog whisperer zijn; ik heb ons oudje geleerd niet op de nieuwe bank te springen (mijn ouders en opvoeden... faalhazen 1ste klas). Punkie has surrended to the exercise. (8>

You can't teach an old dog new tricks, my ass! :7

Maar er wordt niet alleen maar afgezien, ook gechilld:

Whaddup?
pi_104848721

La derecha oprime, la izquierda libera
pi_104855839
weet niet of dit werkt hoor:

Stare-Down contest xD

Edit: JA hij is echt nog maar 12 weken :P
pi_104856433
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 21:16 schreef FranticDJ het volgende:

[ afbeelding ]

Stare-Down contest xD

Mooie hond hoor :) en nog maar 12 weken. Dat zal een flink beestje worden.

Wij zijn aan het overwegen om een border collie te nemen.
Vergeet niet dat je uniek bent, net zoals iedereen
pi_104856569
quote:

[ afbeelding ]

Stare-Down contest xD

Oh my O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_104856691
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 22:05 schreef maniack28 het volgende:
Guys, ik heb even wat advies nodig. Met onze podenco Dexter gaat alles supergoed, we hebben een hondentrainer in de arm genomen (cursus begint pas over 4 maanden) en dat werpt zijn vruchten af. Momenteel hebben we echter last van het volgende:

We hebben 3 katten. De 1e week zaten die alleen maar op hun kamer, de 2e week kwamen ze er voorzichtig uit en durfden ze ook in dezelfde ruimet als Dexter. De 3e week waren ze weer redelijk als vanouds met door het huis lopen, maar nog steeds geen probleem. Ze negeerden de hond eigenlijk en vice versa.

Sinds een weekje heeft 1 van onze poezen (Nosy) steeds aanvaringen met de hond. Dit gaat als volgt: Nosy sluipt door de kamer en kijkt naar de hond, best wel indringend. Soms reageert Dexter niet, maar soms blaft hij een paar keer en jaagt hij Nosy weg. Nu dit een paar keer gebeurd is reageert hij ook zo als het broertje van Nosy (Muffin) naar hem kijkt. Alleen Kita (geen familie van Nosy en Muffin en 2 jaar ouder) heeft nog geen aanvaring met hem gehad en die 2 gaan ook prima.

Ik weet dat toen Kita hier kwam wonen dat Nosy ook heel erg haar territorium verdedigde en behoorlijk fel kon reageren. Dat is echter prima, daar wordt een balans opgemaakt. Ik weet niet zo goed hoe dit met hond/kat moet. Pas was Dexter ook aan zijn kluif aan het eten en kwam Nosy er op af en toe haalde hij een beetje uit.

Aan de ene kant is het goed als de hond zijn plek verdedigt en niet met zich laat sollen door de katten. Ze dagen het immers uit door aan zijn kluif te zitten of naar hem te staren. Aan de andere kant vind ik het niet cool dat Dexter zo uithaalt en Nosy en Dexter nu in ieder geval niet meer samen in 1 ruimte kunnen...

Wat is jullie advies? We leggen dit ook voor aan de hondentrainer, dus geen zorgen ;)
Ik zou graag tips of advies geven, maar ik heb geen katten, dus misschien dat iemand anders hier in het topic wel wat tips heeft! :)
pi_104857021
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Iemand nog goede adresjes voor leuke honden halsbanden? Wil voor Koda een leuke vrolijke halsband. :)
Wil je alleen een vrolijke halsband of ook een bijpassende (lange / korte) lijn? :)

Rogz for dogs heeft veel printjes en kleuren, en is overal wel op internet te bestellen (en tegenwoordig bij veel dierenwinkels te koop).
Evenals Mimi Green en Walk-e-woo :Y Die 3 zijn echt van de printjes en kleurtjes. O+
Voor effen halsbanden zijn er weer andere merken, al zitten er bij deze merken ook wel wat effen dingen tussen. Maar misschien zoek je ook een wat bredere halsband (Lab heb je toch?).
pi_104857083
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 21:29 schreef WillieW het volgende:

[..]

Mooie hond hoor :) en nog maar 12 weken. Dat zal een flink beestje worden.

Duitse Dog he ;) Standaard al hondXXL hehe
pi_104857437
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik vind halsbanden e.d. van Koko von Knebel heel leuk, weet niet of je dat in Nederland kunt krijgen. Ik heb er dit tuigje van:

pi_104858048
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 21:51 schreef K.Weenie het volgende:

[..]

Ik vind halsbanden e.d. van Koko von Knebel heel leuk, weet niet of je dat in Nederland kunt krijgen. Ik heb er dit tuigje van:

[ afbeelding ]
Ik ging meteen even googlen, die (lachende) rechter hond op de site :D

zondag 27 november 2011 @ 00:00:59 #219
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_104863480
Heel leuk maar 60-70 euro is wel erruuuug veel :x
  zondag 27 november 2011 @ 00:34:41 #220
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_104864978
Ik heb er een van www.nexzz.nl, die hebben leuke motiefjes, zijn goed stevig, op maat en niet te duur.

Hij is er alleen nu wel ongeveer uitgegroeid dus moet maar eens een nieuwe kopen ook.

Oh ik zie dat de webshop tijdelijk gesloten is :?
En oeh ik wil deze O+
an urge to help mankind overcomes me
  zondag 27 november 2011 @ 00:40:09 #221
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_104865202
Had nog een vraagje trouwens, Koda wil 's avonds als ik hem om 11 uur uitlaat niet poepen. Hij piept 's nachts verder ook niet dat hij er uit moet en doet het ook niet in zijn benche, maar is dit wel goed voor zijn maagje?
pi_104870421
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 00:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Had nog een vraagje trouwens, Koda wil 's avonds als ik hem om 11 uur uitlaat niet poepen. Hij piept 's nachts verder ook niet dat hij er uit moet en doet het ook niet in zijn benche, maar is dit wel goed voor zijn maagje?
Heeft hij dan 's middags wel gepoept?

Mijn hond poept nooit 's avonds, alleen 's ochtends en/of 's middags. Het schijnt dat honden, net als mensen, een bepaald defecatie ritme hebben ;)
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_104870490
quote:

[ afbeelding ]

Stare-Down contest xD

Ohhhhh wat een lief koppie O+
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_104871998
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 00:34 schreef saaw het volgende:
Ik heb er een van www.nexzz.nl, die hebben leuke motiefjes, zijn goed stevig, op maat en niet te duur.
[ afbeelding ]
Hij is er alleen nu wel ongeveer uitgegroeid dus moet maar eens een nieuwe kopen ook.

Oh ik zie dat de webshop tijdelijk gesloten is :?
En oeh ik wil deze O+
[ afbeelding ]
Oh ik zie op die site een hele mooie met bloemetjes O+

En doet me meteen denken aan de puppycursus, waar een vrouw voor haar Teckel ook zo'n brede (windhonden)band gekocht had. Staat ook echt leuk bij kleine hondjes. En bij windhonden helemaal O+
  zondag 27 november 2011 @ 14:22:41 #225
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_104876450
Gisteren is de jachttraining weer begonnen *O*.

We reden het kanaal over en Lara was al helemaal hyperdepieper aan het rondjes draaien achter in de auto [en dan duurt het nog een minuut of 10 voordat we er eindelijk zijn].

Ze had er echt heel veel zin in om weer te beginnen. Eindelijk zag ze haar vriendjes en vriendinnetjes weer en kon ze weer naar hartelust rennen, zwemmen en vooral heel veel apporteren.

We zijn dit jaar met 7 honden in de groep, 2 labrador retrievers, 4 flatcoat retrievers [platjassen] en Lara als enige staande hond. Dat is wel jammer, het is altijd wel leuk om te zien hoe verschillend retrievers en staande honden te werk gaan.

Na de les lag ze al te slapen toen we maar net 3 minuten onderweg naar huis waren. We stonden al op de oprit en ik moest haar nog aanmoedigen om uit de auto te komen. Eenmaal binnen plofte ze neer op haar kussen, daar heeft ze de rest van de middag en en avond gelegen. Tussendoor hebben we samen nog een dutje gedaan op de fatboy.

We hadden het gisteren allebei zwaar... vrijdagavond hebben meneer Sjeekie_Beekies verjaardag gevierd en we lagen er pas om 5 uur in. Om 11h moest ik mezelf echt uit bed sleuren om naar de training te gaan. Tegen de tijd dat we er eindelijk waren, hadden we er wel zin in, maar het viel niet mee.

Nu is ze mee de kinderen naar huis brengen en mag de ze met de baas lekker wandelen in de polder op de terugweg. Ik maak even mijn verslag af en dan kunnen we naar een zilveren bruiloft. Dan heeft ze eindelijk weer het rijk alleen, kan ze ongestoord slapen :z.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_104881811
Zo hoort het sjeekie_beekie, klinkt als een heerlijk hondenleven :D
  zondag 27 november 2011 @ 21:27:17 #227
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_104897316
Oscar woont al weer 3 dagen bij ons =), de eerste dag was het even wennen de kamer verkennen. Hij ging die avod zonder problemen de bench in sliep gewoon door en we hebben hem de hele nacht iet gehoord. Afgelopen nacht ook de hele nacht niet gehoord.
Alleen nog wel regelmatig ongelukjes en hij wil nog niet echt aan de riem lopen maar dat gaat steeds beter.
Oscar is wel heel lief verder O+ morgen foto's
Maar stiekem toch meer een lurker.
pi_104914420
Wat een tophond dat ie meteen al doorslaapt ^O^

Mijn hondje heeft griep maarin ieder geval met goed gezelschap O+

maandag 28 november 2011 @ 14:46:04 #229
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_104922256
Dat is ook heel fijn ja =) ik ben net met hem uitgeweest aan de lijn lopen gaat wel iets beter. Komt vanzelf wel poos aan het spelen geweest, Oscar ligt nu lekker in de bench te slapen en ik zit boven om 4 uur ga ik weer stukje lopen en dan is mijn moeder inmiddels ook thuis van haar werk dus hij hoeft dan ook niet meer in de bench.
Maar stiekem toch meer een lurker.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 november 2011 @ 23:06:47 #230
163650 Greys
pi_104949458
:')

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_104950079
_O-
pi_104966430
Ohai :W Mag ik ook even mijn hond showen?

Een welsh corgi pembroke die luistert naar de naam Samson (of sukkel... of boef... :D ). Nu iets ouder dan 2 jaar.

No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:38:01 #233
176471 oh-oh
pi_104966949
Ooooooooh Samsonneke , wat een leukie O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_104967915
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:19 schreef PriemGirl het volgende:

Een welsh corgi pembroke die luistert naar de naam Samson (of sukkel... of boef... :D ). Nu iets ouder dan 2 jaar.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
OHHHHHHHH volgens mij een eerste Corgi in dit topic (of lang geen gezien!).
Ik ben gek op Corgi's, wat is Samson leuuuuuuuuk! O+
pi_104967956
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
:')

[ afbeelding ]
Wat lady-like van Biet _O-
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:16:12 #236
176471 oh-oh
pi_104968279
I O+ my Chico
( Groucho Marx )
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:17:35 #237
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_104968326
Haha awesome. Met zijn mooie pakje.

Pixel was gister jarig. Een bot gehad met ham, en aardbeien bavaroistaart en kaasfondue. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_104969018
Wat kijkt die grappig oh-oh _O-
pi_104969890
*O*

pi_104978524
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:19 schreef PriemGirl het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Jaaa een corgi! :D

Ik ga je meteen met vragen bestoken! *O* :')
Mijn vriend wil graag een hondje, dus heb ik wat rond zitten kijken naar rassen en toen leek me o.a. de corgi wel heel leuk. Maar op de ene site lees ik dat ze heel intelligent en makkelijk te trainen zijn, en op de andere staat weer dat ze juist moeilijk te trainen zijn, volgens de ene bron zijn ze fel en eigenwijs, en volgens de andere weer niet. Hoe zit het precies? (Hij heeft niet heel veel ervaring met honden en wil graag een makkelijk ras, dus als het een beetje op een Jack Russell lijkt dan is dat natuurlijk niet zo handig. :') )
pi_104978725
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:16 schreef oh-oh het volgende:
I O+ my Chico
[ afbeelding ]
Ik moet ineens aan Arnold Schwarzenegger denken, zal wel aan de outfit liggen, een beetje een spierballenpak. :')
  dinsdag 29 november 2011 @ 19:28:18 #242
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_104978862
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2011 19:22 schreef K.Weenie het volgende:

[..]

Mijn vriend wil graag een hondje, dus heb ik wat rond zitten kijken naar rassen en toen leek me o.a. de corgi wel heel leuk. Maar op de ene site lees ik dat ze heel intelligent en makkelijk te trainen zijn, en op de andere staat weer dat ze juist moeilijk te trainen zijn, volgens de ene bron zijn ze fel en eigenwijs, en volgens de andere weer niet. Hoe zit het precies? (Hij heeft niet heel veel ervaring met honden en wil graag een makkelijk ras, dus als het een beetje op een Jack Russell lijkt dan is dat natuurlijk niet zo handig. :') )
Mag ik je een labrador aanraden? Geven je heel veel liefde als je dat ook aan hun geeft. Zijn soms ietwat eigenwijs maar gaan voor hun baasjes door het vuur. Heb nou sinds 7 weken een labje in huis, en ik ben al sinds januari dit jaar ziek en daarbij ook een beetje depressief, maar als ik dat koppie van mijn hondje zie fleur ik spontaan weer helemaal op O+ ! Natuurlijk zul je dit ook wel met andere honden hebben, maar een labrador is ook erg slim en leergierig. Wel worden ze soms een beetje groot (mijn labje Koda heeft dan ook 1/4e deense dog bloed :D ).
pi_104979523
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 19:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Mag ik je een labrador aanraden? Geven je heel veel liefde als je dat ook aan hun geeft. Zijn soms ietwat eigenwijs maar gaan voor hun baasjes door het vuur. Heb nou sinds 7 weken een labje in huis, en ik ben al sinds januari dit jaar ziek en daarbij ook een beetje depressief, maar als ik dat koppie van mijn hondje zie fleur ik spontaan weer helemaal op O+ ! Natuurlijk zul je dit ook wel met andere honden hebben, maar een labrador is ook erg slim en leergierig. Wel worden ze soms een beetje groot (mijn labje Koda heeft dan ook 1/4e deense dog bloed :D ).
Qua karakter zou een labrador inderdaad heel goed passen, maar helaas wil hij een wat kleiner hondje (daar gaat mijn smooth collie wens), vandaar de corgi. Aanvankelijk zat hij aan hondjes uit de categorie westie, bichon frise, boomer te denken, maar die vind ik ver-schri-ke-liiiiiijjjjjk, gelukkig heb ik hem van dat pad af weten te houden. :')
pi_104979585
Wat verschrikkelijk dat je hond overleden is. mijn moeder is ook altijd bang als ons hondje bij het schrikdraad komt daarom juist! ik wens je verschrikkelijk veel sterkte want het is een hele mooie hond en zo als ik lees een lieverd.

P.s.
Ik reageer nu op de tweede poost
pi_104980082
quote:

[..]

De meeste die ik ken zijn ook wel pittig en enkelbijters.. Zou dan eerder kijken voor een volwassen herplaatser ofzo waarvan je al het karakter kent en die al een beetje opgevoed zijn.
  dinsdag 29 november 2011 @ 19:54:57 #246
176471 oh-oh
pi_104980492
:D _O- Dat blij bakkes van Jules, Sjon zou daar heerlijk mee kunnen racen :D
( Groucho Marx )
pi_104983224
quote:

[..]

Dit is onze eerste corgi (en mijn eerste hond); maar ik kan in ieder geval even meegeven wat ik met hem meemaak(te) :D
Ze zijn zéér intelligent en pikken dingen erg makkelijk op ! Op puppycursus en basiscursus was ie altijd veel sneller weg met dingen dan anderen. Zijn zeer leergierig en willen ook echt werken voor de bazen :Y
Tijdens opgroeien moeten jullie wel zorgen dat je op 1 lijn zit. Ze kúnnen best fel zijn; maar als je qua opvoeding streng (en rechtvaardig uiteraard) bent en zorgt dat jullie beiden dezelfde instelling hebben; moet het zeker lukken :Y
Hij kan wel uitdagend doen (blaffen); maar zolang jij de alpha bent; zal dat zeker goed komen.
Na 2 jaar is ie nu een stuk rustiger natuurlijk; en echt een lieverdje.
ABSOLUUT geen enkelbijter (ja als puppy; maar welke puppy bijt er niet? :') ). Hij bijt echt nooooooi nooit nooit !

Zorg dat je veel inleest en een training kiest die voor jou (en de hond) past. Ik heb voorbeeld clickertraining met hem gedaan (ongeveer anderhalf jaar; ik ben er nu mee gestopt) en af en toe leer ik hem nog dingen met de clicker :Y

En om af te sluiten; een filmpje toen ie iets minder dan een jaar was :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 29 november 2011 @ 20:56:57 #248
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_104983787
Haha leuk filmpje zeg ! :D Die high-fivejes <3
pi_104985205
quote:

[..]

Anders kan je ook eens bij het asiel om advies vragen. Daar zitten ook veel hondjes die een huis zoeken ;)
pi_104985248
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:16 schreef oh-oh het volgende:
I O+ my Chico
[ afbeelding ]
O+
en dat piemeltje :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo