Haha leukquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:54 schreef saaw het volgende:
Ik vind het zo grappig om hem van die domme dingen te leren. In plaats van 'dood liggen' hebben wij een soort *piew* [poging to schietgeluid opschrijven], en ik ben hem nu aan het proberen op comando te leren gapen [gewoon steeds als hij gaapt een koekje] met het comando 'luiwammes'
[edit] belabberde collage [mn photoshop is kaduuk dus mooi met word] van nul [lees: 5 maanden, toen kregen we hem uit het asiel] tot nu
het moge duidelijk zijn dat hij ook graag in rare standjes ligt, en op de armleuning van de bank is zn nieuwe spot, kan ie de hele straat overzien
[ afbeelding ]
Wat een leukerdquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:54 schreef saaw het volgende:
Ik vind het zo grappig om hem van die domme dingen te leren. In plaats van 'dood liggen' hebben wij een soort *piew* [poging to schietgeluid opschrijven], en ik ben hem nu aan het proberen op comando te leren gapen [gewoon steeds als hij gaapt een koekje] met het comando 'luiwammes'
[edit] belabberde collage [mn photoshop is kaduuk dus mooi met word] van nul [lees: 5 maanden, toen kregen we hem uit het asiel] tot nu
het moge duidelijk zijn dat hij ook graag in rare standjes ligt, en op de armleuning van de bank is zn nieuwe spot, kan ie de hele straat overzien
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 november 2011 11:24 schreef Nonneke het volgende:
"Waar heb je de markiesjes gelaten ??"
"gewoon in de keuken"
"nou ik zie ze niet ho....oh wacht ik geloof dat ik ze gevonden heb...."
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
schurk
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de lekkerste kluifjes van de wereld![]()
![]()
Faas moet zulke dingen altijd perse boven in dr bedje opeten dus die staat niet op de foto
wat een gek he, blijkbaar is 1 koekje pikken voor losers (of er gewoon om vragen wat ze normaal doenquote:
Waarom reageer je zo onaardig?:-( Ik vind het wel schattig:)quote:Op woensdag 30 november 2011 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Gruwelijk die broodfokteacupchihuahua, echt...
"gewoon in de keuken"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
schurk
![]()
Ik vind dat echt super schattig, ondeugend maar wel grappig!!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Faas moet zulke dingen altijd perse boven in dr bedje opeten dus die staat niet op de foto
Omdat zulke praktijken echt gruwelijk zijn, die kleine hondjes mankeren van alles en die mensen vragen er duizenden euro's voor, echt, te triest voor woorden...quote:Op woensdag 30 november 2011 14:41 schreef Fluxy het volgende:
[..]
Waarom reageer je zo onaardig?:-( Ik vind het wel schattig:)
Wat zielig dat is idd echt triest wat gemeen!!!!quote:Op woensdag 30 november 2011 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat zulke praktijken echt gruwelijk zijn, die kleine hondjes mankeren van alles en die mensen vragen er duizenden euro's voor, echt, te triest voor woorden...
"gewoon in de keuken"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
schurk
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
ow!! Ik wil hemquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:16 schreef FranticDJ het volgende:
weet niet of dit werkt hoor:
[ afbeelding ]
Stare-Down contest xD
Edit: JA hij is echt nog maar 12 weken
Ah dat klinkt wel goed, ik heb wel ervaring met honden maar dan moet ik hem maar even bijspijkeren. Dat komt wel goed. Hij voert af en toe een monoloog tegen mijn hond die het dan allemaal aandachtig aanhoort.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dit is onze eerste corgi (en mijn eerste hond); maar ik kan in ieder geval even meegeven wat ik met hem meemaak(te)
Ze zijn zéér intelligent en pikken dingen erg makkelijk op ! Op puppycursus en basiscursus was ie altijd veel sneller weg met dingen dan anderen. Zijn zeer leergierig en willen ook echt werken voor de bazen
Tijdens opgroeien moeten jullie wel zorgen dat je op 1 lijn zit. Ze kúnnen best fel zijn; maar als je qua opvoeding streng (en rechtvaardig uiteraard) bent en zorgt dat jullie beiden dezelfde instelling hebben; moet het zeker lukken
Hij kan wel uitdagend doen (blaffen); maar zolang jij de alpha bent; zal dat zeker goed komen.
Na 2 jaar is ie nu een stuk rustiger natuurlijk; en echt een lieverdje.
ABSOLUUT geen enkelbijter (ja als puppy; maar welke puppy bijt er niet?). Hij bijt echt nooooooi nooit nooit !
Zorg dat je veel inleest en een training kiest die voor jou (en de hond) past. Ik heb voorbeeld clickertraining met hem gedaan (ongeveer anderhalf jaar; ik ben er nu mee gestopt) en af en toe leer ik hem nog dingen met de clicker
En om af te sluiten; een filmpje toen ie iets minder dan een jaar was
[ link | afbeelding ]
Een hondje uit het asiel zou ik inderdaad ook prima vinden hoor, op dierenasiels.com had ik al een Franse Bulldog van 7 gezien die heel goed zou passen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Anders kan je ook eens bij het asiel om advies vragen. Daar zitten ook veel hondjes die een huis zoeken
Wat leuk om te zienquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
En om af te sluiten; een filmpje toen ie iets minder dan een jaar was
[ link | afbeelding ]
Blij eiquote:
Errrrrrg schattigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |