abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104881811
Zo hoort het sjeekie_beekie, klinkt als een heerlijk hondenleven :D
  zondag 27 november 2011 @ 21:27:17 #227
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_104897316
Oscar woont al weer 3 dagen bij ons =), de eerste dag was het even wennen de kamer verkennen. Hij ging die avod zonder problemen de bench in sliep gewoon door en we hebben hem de hele nacht iet gehoord. Afgelopen nacht ook de hele nacht niet gehoord.
Alleen nog wel regelmatig ongelukjes en hij wil nog niet echt aan de riem lopen maar dat gaat steeds beter.
Oscar is wel heel lief verder O+ morgen foto's
Maar stiekem toch meer een lurker.
pi_104914420
Wat een tophond dat ie meteen al doorslaapt ^O^

Mijn hondje heeft griep maarin ieder geval met goed gezelschap O+

maandag 28 november 2011 @ 14:46:04 #229
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_104922256
Dat is ook heel fijn ja =) ik ben net met hem uitgeweest aan de lijn lopen gaat wel iets beter. Komt vanzelf wel poos aan het spelen geweest, Oscar ligt nu lekker in de bench te slapen en ik zit boven om 4 uur ga ik weer stukje lopen en dan is mijn moeder inmiddels ook thuis van haar werk dus hij hoeft dan ook niet meer in de bench.
Maar stiekem toch meer een lurker.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 november 2011 @ 23:06:47 #230
163650 Greys
pi_104949458
:')

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_104950079
_O-
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_104966430
Ohai :W Mag ik ook even mijn hond showen?

Een welsh corgi pembroke die luistert naar de naam Samson (of sukkel... of boef... :D ). Nu iets ouder dan 2 jaar.

No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:38:01 #233
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_104966949
Ooooooooh Samsonneke , wat een leukie O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_104967915
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:19 schreef PriemGirl het volgende:

Een welsh corgi pembroke die luistert naar de naam Samson (of sukkel... of boef... :D ). Nu iets ouder dan 2 jaar.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
OHHHHHHHH volgens mij een eerste Corgi in dit topic (of lang geen gezien!).
Ik ben gek op Corgi's, wat is Samson leuuuuuuuuk! O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_104967956
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
:')

[ afbeelding ]
Wat lady-like van Biet _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:16:12 #236
176471 oh-oh
pi_104968279
I O+ my Chico
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:17:35 #237
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_104968326
Haha awesome. Met zijn mooie pakje.

Pixel was gister jarig. Een bot gehad met ham, en aardbeien bavaroistaart en kaasfondue. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_104969018
Wat kijkt die grappig oh-oh _O-
pi_104969890
*O*

pi_104978524
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:19 schreef PriemGirl het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Jaaa een corgi! :D

Ik ga je meteen met vragen bestoken! *O* :')
Mijn vriend wil graag een hondje, dus heb ik wat rond zitten kijken naar rassen en toen leek me o.a. de corgi wel heel leuk. Maar op de ene site lees ik dat ze heel intelligent en makkelijk te trainen zijn, en op de andere staat weer dat ze juist moeilijk te trainen zijn, volgens de ene bron zijn ze fel en eigenwijs, en volgens de andere weer niet. Hoe zit het precies? (Hij heeft niet heel veel ervaring met honden en wil graag een makkelijk ras, dus als het een beetje op een Jack Russell lijkt dan is dat natuurlijk niet zo handig. :') )
pi_104978725
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:16 schreef oh-oh het volgende:
I O+ my Chico
[ afbeelding ]
Ik moet ineens aan Arnold Schwarzenegger denken, zal wel aan de outfit liggen, een beetje een spierballenpak. :')
  dinsdag 29 november 2011 @ 19:28:18 #242
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_104978862
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2011 19:22 schreef K.Weenie het volgende:

[..]

Mijn vriend wil graag een hondje, dus heb ik wat rond zitten kijken naar rassen en toen leek me o.a. de corgi wel heel leuk. Maar op de ene site lees ik dat ze heel intelligent en makkelijk te trainen zijn, en op de andere staat weer dat ze juist moeilijk te trainen zijn, volgens de ene bron zijn ze fel en eigenwijs, en volgens de andere weer niet. Hoe zit het precies? (Hij heeft niet heel veel ervaring met honden en wil graag een makkelijk ras, dus als het een beetje op een Jack Russell lijkt dan is dat natuurlijk niet zo handig. :') )
Mag ik je een labrador aanraden? Geven je heel veel liefde als je dat ook aan hun geeft. Zijn soms ietwat eigenwijs maar gaan voor hun baasjes door het vuur. Heb nou sinds 7 weken een labje in huis, en ik ben al sinds januari dit jaar ziek en daarbij ook een beetje depressief, maar als ik dat koppie van mijn hondje zie fleur ik spontaan weer helemaal op O+ ! Natuurlijk zul je dit ook wel met andere honden hebben, maar een labrador is ook erg slim en leergierig. Wel worden ze soms een beetje groot (mijn labje Koda heeft dan ook 1/4e deense dog bloed :D ).
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_104979523
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 19:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Mag ik je een labrador aanraden? Geven je heel veel liefde als je dat ook aan hun geeft. Zijn soms ietwat eigenwijs maar gaan voor hun baasjes door het vuur. Heb nou sinds 7 weken een labje in huis, en ik ben al sinds januari dit jaar ziek en daarbij ook een beetje depressief, maar als ik dat koppie van mijn hondje zie fleur ik spontaan weer helemaal op O+ ! Natuurlijk zul je dit ook wel met andere honden hebben, maar een labrador is ook erg slim en leergierig. Wel worden ze soms een beetje groot (mijn labje Koda heeft dan ook 1/4e deense dog bloed :D ).
Qua karakter zou een labrador inderdaad heel goed passen, maar helaas wil hij een wat kleiner hondje (daar gaat mijn smooth collie wens), vandaar de corgi. Aanvankelijk zat hij aan hondjes uit de categorie westie, bichon frise, boomer te denken, maar die vind ik ver-schri-ke-liiiiiijjjjjk, gelukkig heb ik hem van dat pad af weten te houden. :')
pi_104979585
Wat verschrikkelijk dat je hond overleden is. mijn moeder is ook altijd bang als ons hondje bij het schrikdraad komt daarom juist! ik wens je verschrikkelijk veel sterkte want het is een hele mooie hond en zo als ik lees een lieverd.

P.s.
Ik reageer nu op de tweede poost
pi_104980082
quote:

[..]

De meeste die ik ken zijn ook wel pittig en enkelbijters.. Zou dan eerder kijken voor een volwassen herplaatser ofzo waarvan je al het karakter kent en die al een beetje opgevoed zijn.
  dinsdag 29 november 2011 @ 19:54:57 #246
176471 oh-oh
pi_104980492
:D _O- Dat blij bakkes van Jules, Sjon zou daar heerlijk mee kunnen racen :D
( Groucho Marx )
pi_104983224
quote:

[..]

Dit is onze eerste corgi (en mijn eerste hond); maar ik kan in ieder geval even meegeven wat ik met hem meemaak(te) :D
Ze zijn zéér intelligent en pikken dingen erg makkelijk op ! Op puppycursus en basiscursus was ie altijd veel sneller weg met dingen dan anderen. Zijn zeer leergierig en willen ook echt werken voor de bazen :Y
Tijdens opgroeien moeten jullie wel zorgen dat je op 1 lijn zit. Ze kúnnen best fel zijn; maar als je qua opvoeding streng (en rechtvaardig uiteraard) bent en zorgt dat jullie beiden dezelfde instelling hebben; moet het zeker lukken :Y
Hij kan wel uitdagend doen (blaffen); maar zolang jij de alpha bent; zal dat zeker goed komen.
Na 2 jaar is ie nu een stuk rustiger natuurlijk; en echt een lieverdje.
ABSOLUUT geen enkelbijter (ja als puppy; maar welke puppy bijt er niet? :') ). Hij bijt echt nooooooi nooit nooit !

Zorg dat je veel inleest en een training kiest die voor jou (en de hond) past. Ik heb voorbeeld clickertraining met hem gedaan (ongeveer anderhalf jaar; ik ben er nu mee gestopt) en af en toe leer ik hem nog dingen met de clicker :Y

En om af te sluiten; een filmpje toen ie iets minder dan een jaar was :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 29 november 2011 @ 20:56:57 #248
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_104983787
Haha leuk filmpje zeg ! :D Die high-fivejes <3
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_104985205
quote:

[..]

Anders kan je ook eens bij het asiel om advies vragen. Daar zitten ook veel hondjes die een huis zoeken ;)
pi_104985248
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:16 schreef oh-oh het volgende:
I O+ my Chico
[ afbeelding ]
O+
en dat piemeltje :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo