quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Godverdomme Mal, ik zat al te twijfelen met m'n comment omdat ik bang was jou te beledigen omdat je misschien zelf die foto's had geshopt. Ik schrok effe.![]()
![]()
Of Kimberley, obviously. Hopelijk niet dat jonge grietje, die 'dynamic' hadden we vorig jaar al. Wil Pashke nu met een sexy wijf uit zijn eigen leeftijdscategorie. Al zou Jerry Hall me ook niet verbazenquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:19 schreef Cee het volgende:
Ik ken er 6, kan ermee door.
Denise voor onze Pas!
Ik denk Victoria en Pasha, en dat Denise naar Brendan gaat.quote:Op maandag 10 september 2012 22:07 schreef Cee het volgende:
Goddank
En ik voel echt aan m'n water dat Denise en Pasha gaan dansen samen. kvoelhet kvoelhet kvoelhet
Verder blijk ik Sid toch te kennen, godallejezus is die knakker al 40?![]()
En die Olympische turner herken ik ook nog, mede dankzij z'n foute kapsel. Pendleton ken ik alleen van naam, heb 'r alleen in wielren-attire gezien.
Zin an!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
Ja, gisteravond was de launch show. 5/6 oktober wordt er voor het eerst echt gedanst.quote:Op zondag 16 september 2012 02:37 schreef Cee het volgende:
Ik was vanavond niet thuis maar hebben we nou de eerste aflevering gemist?
Ik stuur je ff een linkje.quote:Op zondag 16 september 2012 10:30 schreef Cee het volgende:
Is het ergens neer te laden? Ik loop hopeloos achter met al m'n hopeloze TAL shows dus wil vanmiddag een hopelozeserie-middagje ervan maken.
Karen Hauerquote:Op zondag 16 september 2012 11:41 schreef Iwanius het volgende:
Gisteravond bij toeval even gekeken naar de BBC en hun SCD episode en 1 dat ballet van professionele danseressen waren "WOW" (beter dan die koeien van ons op dat podium)
[ afbeelding ]
(nieuwe aanwinst!)
Pasherleyquote:Op woensdag 19 september 2012 07:22 schreef Cee het volgende:
Moahhhhhhh
Ik ga dat kapsel gewoon even negeren. Dat kapsel heeft nooit bestaan. Overigens, Mallie, ik heb de uitzending nog niet kunnen zien maar ik blijf doorzoeken. En anders spring ik er vanaf zaterdag in 't diepe in. Zo, HOP, zonder enige voorkennis.
Achterliggen op Pasha, tut tut.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:39 schreef Cee het volgende:
Ik heb 'm nog niet neer kunnen laden, ik moet me aanmelden via je linkje en dat kan niet. Booeee! Nou, ik hou het wel even vol hoor. Ik lig sowieso ver achter op m'n schema, nog steeds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:54 schreef Malahide het volgende:
Oh hoi! Ik dacht al dat ik een topic zou moeten gaan openen vanaf mijn vakantieadres, maar het is er al. Jeuh!
Mijn God, aan wat voor een slapper hebben ze onze Pasha gekoppeld? Ik moest hier aan denken:
[ afbeelding ]
Het moet wel een danswonder buiten categorie zijn wil die er een flink aantal weken inblijven.
Daarentegen: Artem voor de tweede keer een potentiële winner. Artem, my Russian trash crush!
Zo, verder met vakantie vieren. Tomtiedom.
Ja, dat hoop ik ook. Ik heb vanmiddag nog een poging gedaan om met een half Koreaanse handleiding een antieke harddiscrecorder aan de praat te krijgenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:09 schreef Saeramir het volgende:
Ik kan zoiezo niet live kijken, hopelijk is de neerlaad er elke keer snel!
Iedere woensdag in It Takes Twoquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 06:31 schreef Saeramir het volgende:
![]()
![]()
Mallie die postzegels op Ian likt
![]()
Nog even en dan kunnen we onze ogen feesten op hem een aantal keer per week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |