Hallo, I'm back

!
Saerabella, ik heb je gemist! Vrijdag/zaterdag zijn de eerste twee live shows, maar er is dus al een introductieshow geweest twee weken geleden (Cee, nu ook op Immortalseed). Laten we hopen op een vlotte uploader dit jaar, want ik ga veel niet live kunnen zien.
Dienstmededeling: Aliona is door haar hoeven gegaan tijdens de training (breukje in haar enkel) en zal naar alle waarschijnlijkheid de eerste weken niet kunnen dansen. Er is nog geen nieuws over een vervanger, maar voorlopig speelt Ian Waite (!) voor bejaardenverzorger en traint met Johnny Ball.
Dan... taradaboemsjidee, het jaarlijkse 'lach om de officiële koppelfoto's'-moment. Je zou denken dat de fotograaf blind is, meine Güte...
Bruce & Tess: over the hill snol op vrijgezellenfeestje omarmt wassen beeld bij Madam Tussaud's...
Colin & Kristina: kadrering anyone?
Dani & Vincent: ze lijkt 40 ipv 23
Denise & James: als het nog niet obvious was... the couple we'll love to hate
Fern & Artem: mwa, kon erger
Jerry & Anton: kijk ons een leuk doen
Johnny & Aliona: foxtrottend naar de dagrecreatie
Kimberley & Pasha:

kon zij nog onflatteuzer op de foto?
Lisa & Robin: o God, de lollige dikkerd. En dat mag ik zeggen, want ik ben ook een real woman. Alleen geen lollige

.
Louis & Flavia: Flaaf is iets te enthousiast op Louis' paard voltige aan het rijden

?
Michael & Natalie: ladies and gentlemen, we have a winner

!
Nicky & Karen: niet slecht. Ze heeft wel een mannelijke kop, was me tijdens SYTYCD nooit zo opgevallen.
Richard & Erin: on your knees woman!
Sid & Ola: de leukste die erbij zit
Victoria & Brendan: wat een chemistry hè

?
[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 30-09-2012 13:43:23 ]