Ja, ik vroeg me nog af of ik die opmerking moest makenquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Grappig, ik ken eigenlijk sowieso alleen maar ronde cd's....
Nee, maar damn... Dan ben je echt goed bezig geweestWat was de buit?
Het ging over eten, jurkjes en de rest...quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zeh usual?
XMert: ik vond het ook wel wat voor jou inderdaad![]()
Vaaizor: I like a challenge*fling*
Omg nomquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het ging over eten, jurkjes en de rest...
Zal morgen trouwens de samenvatting voor de OP afmaken
Heb al gegeten, lekker wraps met mager rundvlees en een lading groente(en schimmel), wat sambal, hoop pepertjes en tzatziki.
WGTquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Welk spel? Kom LoL'en met Maria et moi
Omdat ie voor het grijpen lag.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Ewelina waarom is je O een bak chips?
Mager lijstje op zich er kunnen nog lekkere voedingstoffen bij
Hoeveel gram?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
@V1z0R: tis gratis te downloadenWat ia wgt?
@Uniek: ik zit inmiddels met kramp op de wcDat is de prijs die ik betaal voor gourmetten
quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoeveel gram?
Nah, niet leuk voor je
Hoop dat je het droog houdtquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Gourmetten!! Owww ik wil!!
Wat een leuk jurkje Maria.
Game ze V1
Heul veul eten op, nom
Zo 'de hel van 69' kijken en daarna slapen, aanstaande heeft hele weekend vroege dienst.
Ewelina waarom is je O een bak chips?
Mager lijstje op zich er kunnen nog lekkere voedingstoffen bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Woot! Kom je samen met ons ownenquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hoop dat je het droog houdt![]()
Cococakes, World Golf Tour![]()
Ben LoL al aan het downloaden
Zo sexy he, die verhalen van Cococakes
Yupquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:31 schreef Chicolate het volgende:
Mijn lymfeklieren zijn aan het groeien tot indrukwekkend formaat, maar het was wel gezellig met wat studiegenoten hier thuis (vergaderen en napraten) en nu maar eens gezond koken. Slavink, aardappel en doperwten. Net als thuisen makkelijk verteerbaar. En dan de rest van mn avond mn mond maar dichthouden
.
Is LoL ook leuk als je alleen maar tussendoor tijd hebt en geen hele avonden kan gamen?
Hmmm ik overweeg hetquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Yuppotjes duren van 20min tot een uur. In dat laatste geval heb je wel een lang potje te pakken btw.
Woohoo, chico komt ook lekker met ons lollen
Gewoon proberenquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hmmm ik overweeg het. Een deel van mij wil heel graag weer gamen namelijk. Een ander deel kijkt kritisch naar het to do lijstje xD.
SPOILER: Haarballen alert!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, kan het niet laten.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Moet ik mijn headset dan ook maar meteen opzoeken?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gewoon proberenTis toch gratis en extra leuk met allemaal awesome slankies
Np, ben vannacht hoogstens pas tegen twaalf onlinequote:Op zaterdag 12 november 2011 19:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Moet ik mijn headset dan ook maar meteen opzoeken?Misschien doe ik het wel ja. Maar ik vermoed niet vanavond, moet mezelf en mn stem wat rust gunnen
.
Gezien mijn eigen fascinatie voor ranzige shit zou helemaal niet gek op hebben gekeken van een hartje als posticonquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:44 schreef Ewelina het volgende:
Haha Coco, dan was mijn posticon geen hartje geweest.Mijn haarballen zijn mijn oogappeltjes.
Volgens mij ken ik het nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Blocks that matter is een leuk spelletje! Leve de humble bundle!
Is dat meer of minder nerderig dan LoL?
5 'Indie games' waarvoor je zelf mag kiezen hoeveel je ervoor betaalt. De opbrengst gaat deels naar een goed doel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik het niet
Zo, klaarEven rustig bijkomen nu, hehe
League of Legends?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:08 schreef Chicolate het volgende:
Google 'LoL' levert niet de hits op die ik zoek, waar kan ik het downloaden?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Zelfgebakken speculaaskoekjes, voor het eerst niet echt verbrand![]()
Sigme, hoe gaat het met jou?
Indiana Jones? Of volg ik het nu echt helemaal niet meer?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
5 'Indie games' waarvoor je zelf mag kiezen hoeveel je ervoor betaalt. De opbrengst gaat deels naar een goed doel.
Jarig (geweest)? Heb ik helemaal gemist. Alsnog gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik werd gefeliciteerd door T-mobile, ING en de nationale vacaturebank. Wat mag ik mij toch gelukkig prijzen nietwaar? Voor de rest was het een prima dag, met taartjes en familie om dat op te eten.
Vandaagquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jarig (geweest)? Heb ik helemaal gemist. Alsnog gefeliciteerd!
Geniet ervan! Is dat wel goed?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Vandaag. Ik denk niet dat je iets gemist hebt hoor, het staat nergens.
Dank.
Maar euh, nou niet allemaal gaan doen he. Ik geloof het zo ook wel.
Hij zegt dat ik geen internet heb. Wat nu?quote:
Werkelijk geen flauw ideequote:Op zaterdag 12 november 2011 20:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hij zegt dat ik geen internet heb. Wat nu?
Veel plezierquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klaar voor de stad!
Kruidkoekje, kan je echt niet zwanger zijn? Innestelingsbloeding ofzo.
Wie heeft je die leugens verteld?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Veel plezierHeb me laten vertellen dat het bij jou leuk is
Een van mijn feestboek vriendjes, wie weet komen we volgende week op visitequote:Op zaterdag 12 november 2011 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wie heeft je die leugens verteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |