Ja, ik vroeg me nog af of ik die opmerking moest makenquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Grappig, ik ken eigenlijk sowieso alleen maar ronde cd's....
Nee, maar damn... Dan ben je echt goed bezig geweestWat was de buit?
Het ging over eten, jurkjes en de rest...quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zeh usual?
XMert: ik vond het ook wel wat voor jou inderdaad![]()
Vaaizor: I like a challenge*fling*
Omg nomquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het ging over eten, jurkjes en de rest...
Zal morgen trouwens de samenvatting voor de OP afmaken
Heb al gegeten, lekker wraps met mager rundvlees en een lading groente(en schimmel), wat sambal, hoop pepertjes en tzatziki.
WGTquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Welk spel? Kom LoL'en met Maria et moi
Omdat ie voor het grijpen lag.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Ewelina waarom is je O een bak chips?
Mager lijstje op zich er kunnen nog lekkere voedingstoffen bij
Hoeveel gram?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
@V1z0R: tis gratis te downloadenWat ia wgt?
@Uniek: ik zit inmiddels met kramp op de wcDat is de prijs die ik betaal voor gourmetten
quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoeveel gram?
Nah, niet leuk voor je
Hoop dat je het droog houdtquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Gourmetten!! Owww ik wil!!
Wat een leuk jurkje Maria.
Game ze V1
Heul veul eten op, nom
Zo 'de hel van 69' kijken en daarna slapen, aanstaande heeft hele weekend vroege dienst.
Ewelina waarom is je O een bak chips?
Mager lijstje op zich er kunnen nog lekkere voedingstoffen bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Woot! Kom je samen met ons ownenquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hoop dat je het droog houdt![]()
Cococakes, World Golf Tour![]()
Ben LoL al aan het downloaden
Zo sexy he, die verhalen van Cococakes
Yupquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:31 schreef Chicolate het volgende:
Mijn lymfeklieren zijn aan het groeien tot indrukwekkend formaat, maar het was wel gezellig met wat studiegenoten hier thuis (vergaderen en napraten) en nu maar eens gezond koken. Slavink, aardappel en doperwten. Net als thuisen makkelijk verteerbaar. En dan de rest van mn avond mn mond maar dichthouden
.
Is LoL ook leuk als je alleen maar tussendoor tijd hebt en geen hele avonden kan gamen?
Hmmm ik overweeg hetquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Yuppotjes duren van 20min tot een uur. In dat laatste geval heb je wel een lang potje te pakken btw.
Woohoo, chico komt ook lekker met ons lollen
Gewoon proberenquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hmmm ik overweeg het. Een deel van mij wil heel graag weer gamen namelijk. Een ander deel kijkt kritisch naar het to do lijstje xD.
SPOILER: Haarballen alert!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, kan het niet laten.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Moet ik mijn headset dan ook maar meteen opzoeken?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gewoon proberenTis toch gratis en extra leuk met allemaal awesome slankies
Np, ben vannacht hoogstens pas tegen twaalf onlinequote:Op zaterdag 12 november 2011 19:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Moet ik mijn headset dan ook maar meteen opzoeken?Misschien doe ik het wel ja. Maar ik vermoed niet vanavond, moet mezelf en mn stem wat rust gunnen
.
Gezien mijn eigen fascinatie voor ranzige shit zou helemaal niet gek op hebben gekeken van een hartje als posticonquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:44 schreef Ewelina het volgende:
Haha Coco, dan was mijn posticon geen hartje geweest.Mijn haarballen zijn mijn oogappeltjes.
Volgens mij ken ik het nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Blocks that matter is een leuk spelletje! Leve de humble bundle!
Is dat meer of minder nerderig dan LoL?
5 'Indie games' waarvoor je zelf mag kiezen hoeveel je ervoor betaalt. De opbrengst gaat deels naar een goed doel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik het niet
Zo, klaarEven rustig bijkomen nu, hehe
League of Legends?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:08 schreef Chicolate het volgende:
Google 'LoL' levert niet de hits op die ik zoek, waar kan ik het downloaden?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Zelfgebakken speculaaskoekjes, voor het eerst niet echt verbrand![]()
Sigme, hoe gaat het met jou?
Indiana Jones? Of volg ik het nu echt helemaal niet meer?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
5 'Indie games' waarvoor je zelf mag kiezen hoeveel je ervoor betaalt. De opbrengst gaat deels naar een goed doel.
Jarig (geweest)? Heb ik helemaal gemist. Alsnog gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik werd gefeliciteerd door T-mobile, ING en de nationale vacaturebank. Wat mag ik mij toch gelukkig prijzen nietwaar? Voor de rest was het een prima dag, met taartjes en familie om dat op te eten.
Vandaagquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jarig (geweest)? Heb ik helemaal gemist. Alsnog gefeliciteerd!
Geniet ervan! Is dat wel goed?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Vandaag. Ik denk niet dat je iets gemist hebt hoor, het staat nergens.
Dank.
Maar euh, nou niet allemaal gaan doen he. Ik geloof het zo ook wel.
Hij zegt dat ik geen internet heb. Wat nu?quote:
Werkelijk geen flauw ideequote:Op zaterdag 12 november 2011 20:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hij zegt dat ik geen internet heb. Wat nu?
Veel plezierquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klaar voor de stad!
Kruidkoekje, kan je echt niet zwanger zijn? Innestelingsbloeding ofzo.
Wie heeft je die leugens verteld?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Veel plezierHeb me laten vertellen dat het bij jou leuk is
Een van mijn feestboek vriendjes, wie weet komen we volgende week op visitequote:Op zaterdag 12 november 2011 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wie heeft je die leugens verteld?
Iets meer info pleasequote:Op zaterdag 12 november 2011 21:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Een van mijn feestboek vriendjes, wie weet komen we volgende week op visite
Masquote:
Als ze afhaakt ben jij de sigaarquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oooooohh ik dacht bij mij thuisik dacht al
*wietcake gaat bakken.quote:
Wietcake? Je moet de THC er van laten opnemen door het boter, en dat gebruiken....quote:
Als het dan maar leuk isquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yes!! Opgetut en wel. Pijnstiller in mn mik en gaan!
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wietcake? Je moet de THC er van laten opnemen door het boter, en dat gebruiken....
Can I take a order prease!quote:
Pokemonquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:15 schreef V1z0R het volgende:
Sushi?
Net weerMaar LoL moet nog downloaden, dus iets anders aan het doen, en dat is Pokemon!
Zag het inderdaad veel visfood in de aanbieding.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:22 schreef V1z0R het volgende:
Was geīnspireerd door de Pokemon marathon op Disney XDEn ja, dat heb ik ook nog gekeken
Helemaal weer verslaafd aan vis etc. de laatste tijd, zag vandaag ook nog dat er wat leuks bij de Makro in de aanbieding kwamHollandse garnalen, coquilles, sockeye zalm
Bij genoeg honger gaan die zakken vanzelf opquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zag het inderdaad veel visfood in de aanbieding.
Maar die zakken met vis trekken me niet zo
Zat zelf meer te kijken naar dat harnas en bed en badgoed.
Dat is hier het probleemquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bij genoeg honger gaan die zakken vanzelf op
Badgoed er nog nooit gehaald eigenlijk? Is dat wat? Beddegoed is vaak wel goed, hetzelfde merk(Vandyck) als m'n retedure dekbedovertrek hebben ze er ook wel eens. Alleen dan de goedkope dingen voor een goede prijs
Morgen ligt 'ie er weer voor een week op
Ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is hier het probleem
Heb geen idee ik haalde het altijd bij de hema.
Beddegoed is inderdaad goed al zeur ik vaak over de motiefjes
Makro is prima voor een regenachtige dag of een werkgerelateerd shopuitje.
Die zakken gaan niet op tot ik de vriezer ontdooi.quote:
Nou dan zou de pil niet gewerkt hebben. Ik weet niet het verschil van innestelingbloeding, en ontrekkingsbloeding..moet ik even opzoeken als ik op laptop zit.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klaar voor de stad!
Kruidkoekje, kan je echt niet zwanger zijn? Innestelingsbloeding ofzo.
Ben inmiddels zo wijs dat ik voornamelijk (room)wit beddegoed + handdoekspul aanschaf. Hoef je je niet af te vragen welk wasprogramma of wasmiddel en je hebt altijd wel een machine vol.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:40 schreef Ml-etje het volgende:
Heb geen idee ik haalde het altijd bij de hema.
Beddegoed is inderdaad goed al zeur ik vaak over de motiefjes
Oh ik mik de handdoeken (waarvan ik op dit moment roomwit en mintgroen heb) altijd bij elkaar nadat ze 1x zijn gewassen.quote:Op zondag 13 november 2011 00:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben inmiddels zo wijs dat ik voornamelijk (room)wit beddegoed + handdoekspul aanschaf. Hoef je je niet af te vragen welk wasprogramma of wasmiddel en je hebt altijd wel een machine vol.
Viking.... Viking... Jouw naam zegt me wel iets...quote:Op zondag 13 november 2011 09:57 schreef Viking84 het volgende:
Mogge.
Ik ga straks ook hardlopen en ik heb wel zin. Heb het hardlopen alleen een paar weekjes verwaarloosd (vorig weekend weer begonnen met 7 km), dus ik ben benieuwd of ik de 11 km van vandaag ga redden. Anders moet ik een pokke-end naar huis lopen. Of ik neem m'n chipkaart even mee, dat kan natuurlijk ook
.
zeg, hoe weet jij dat?quote:Op zondag 13 november 2011 10:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
En wandelen is ook fijnZeker met de Duutser
Tja... Hij is niet altijd bij jou he. Plus, mijn ring kan afquote:
quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 10:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Vik! doe weer meeposten, stom dat je een leven hebt
quote:Op zondag 13 november 2011 10:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik verkeerde even in shock toen ik dit las, hahahahaVroeg me af wat ik gemist had, lol!!
Damn Uniek, je krijgt mij zelfs bijna aan het rennen. ......bijnaquote:Op zondag 13 november 2011 11:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Vik, eerst is het koud, daarna voel je je warme bloed heerlijk door je lichaam verspreiden, een soort van geluksgevoel voel je dan, daarna voel je heerlijk
zo beter?
En dudeface van Mariaquote:Op zondag 13 november 2011 10:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gisteravond nog gegamed met Maria en V1z0R. Tofheid
Balen zegquote:Op zondag 13 november 2011 11:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Toffe avond, ietwat brak, jammer dat ik mn rijbewijs verloren ben. Moet gebeurd zijn met uithalen van het garderobenummer, maar ze hebben niets gevonden. Wat moet iemand nou met mijn rijbewijs. Naja, morgenmiddag maar ff langs het politiebureau en de gemeente.
Was zeker tofquote:Op zondag 13 november 2011 10:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gisteravond nog gegamed met Maria en V1z0R. Tofheid
En die van Coco!quote:Op zondag 13 november 2011 11:19 schreef V1z0R het volgende:
Kou? Ik liep afgelopen week nog in een polo buiten...
[..]
En dudeface van MariaMaar was leuk ja!
Al was ik compleet n00b
Mic gefixed trouwens, kabeltje was kapot, dus maar even gesoldeerd net
Meh.quote:Op zondag 13 november 2011 11:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Toffe avond, ietwat brak, jammer dat ik mn rijbewijs verloren ben. Moet gebeurd zijn met uithalen van het garderobenummer, maar ze hebben niets gevonden. Wat moet iemand nou met mijn rijbewijs. Naja, morgenmiddag maar ff langs het politiebureau en de gemeente.
D'oh!, en M ook inderdaadquote:Op zondag 13 november 2011 11:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
En die van Coco!
N00b-boks![]()
Yay mic!
Niet in een andere jaszak/tas/broekzak terecht gekomen?quote:Op zondag 13 november 2011 11:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, had tasje mee en hij zat in een bepaald vakje van mn portemonnee, wat dicht zit met een drukknoopje. Had 't garderobenummer in de achterzijde van dat vakje gedaan, dus enige moment dat ie eruit gevallen kan zijn, is met wegstoppen of uithalen van dat nummer. Bij het wegstoppen had ik het gemerkt, want stonden in leeg halletje + vriendin naast me. En bij uithalen was ik enigszins beneveld. Maar stond aan een tafeltje en in herinnering boven het tafeltje eruit gehaald, maar ja. Hij zit er niet meer in. Dus moet toch toen gebeurd zijn. Kan bijna niet anders.quote:Op zondag 13 november 2011 11:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Niet in een andere jaszak/tas/broekzak terecht gekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Zwarte is idd mooier en die booty is primaquote:Op zondag 13 november 2011 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Beloofde jurkjes-foto's! Mijn eigen mening blijft hetzelfde - de roze-rode flatteert mij nietMaakt massief oids. Dus die gaat terug. Wel een foto erbij gedaan for your entertainment, ofzeu
![]()
Oh en massive booty op foto 2![]()
^^quote:Op zondag 13 november 2011 11:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Damn Uniek, je krijgt mij zelfs bijna aan het rennen. ......bijna![]()
Grappige is dat de zwarte een M is en de roze-rode een Lquote:Op zondag 13 november 2011 11:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rode is tikje te strak idd, zwart staat goed en goede bootaayyy hoor.
quote:Op zondag 13 november 2011 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Beloofde jurkjes-foto's! Mijn eigen mening blijft hetzelfde - de roze-rode flatteert mij nietMaakt massief oids. Dus die gaat terug. Wel een foto erbij gedaan for your entertainment, ofzeu
![]()
Oh en massive booty op foto 2
Prachtig achterwerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Eigenlijk: wat een kont
, maar dat klinkt misschien wat platvloers)
Rode jurkje vind ik je niet staan. Het maakt je bloot.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Platvloers of niet, ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 13 november 2011 11:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Prachtig achterwerk(Eigenlijk: wat een kont
, maar dat klinkt misschien wat platvloers)
Mwehe, dat idee heb ik wel vaker met van die strakke leggings die als broek gedragen wordenquote:Op zondag 13 november 2011 11:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Over bloot gesproken, er stond gisteravond een meisje in de kroeg die - ik vermoed - een camelkleurige skinny broek aan had, met een zwart topje erop. Tot zover niks bijzonders, maar het licht in de kroeg was wat rood-achtig waardoor het net leek alsof ze in haar blote kont stond.
Als je in Engeland was geweest had het best gekund!quote:Op zondag 13 november 2011 12:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nja, dat zal het dan wel geweest zijn, maar het zag er heel apart uit. Ik keek zo rond en echt even zo'n
wtf
moment
.
Daar was ze te slank voorquote:Op zondag 13 november 2011 12:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als je in Engeland was geweest had het best gekund!
Ik moest echt 5x kijken voor ik doorhad dat het een donkere vrouw is. Damn.quote:Op zondag 13 november 2011 12:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets?![]()
![]()
Edit: ik hou van deze fotoIedere keer als ik 'm zie moet ik giechelen
Oh wauw!quote:Op zondag 13 november 2011 12:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets?![]()
![]()
Edit: ik hou van deze fotoIedere keer als ik 'm zie moet ik giechelen
Nee, het was koud en het bleef koudquote:Op zondag 13 november 2011 11:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Vik, eerst is het koud, daarna voel je je warme bloed heerlijk door je lichaam verspreiden, een soort van geluksgevoel voel je dan, daarna voel je heerlijk
zo beter?
Ik vind dat soort afspraken ook al 'dingen hoeven' eigenlijkquote:Op zondag 13 november 2011 12:46 schreef Nallie het volgende:
Hahaha die foto![]()
Ik heb een relax-zondag![]()
Net uitgebreid koffie gedronken met vriendinnetje en zometeen lunchen met een vriend...
Niks hoeven, zo lekker soms.
Misschien vanmiddag nog sporten, misschien niet
Sja ik word echt ongelukkig van de hele dag thuiszittenquote:Op zondag 13 november 2011 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind dat soort afspraken ook al 'dingen hoeven' eigenlijk![]()
.
Maar wel leuk natuurlijk!
Datquote:Op zondag 13 november 2011 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind dat soort afspraken ook al 'dingen hoeven' eigenlijk![]()
.
Maar wel leuk natuurlijk!
Ik had gisterochtend lange broek, hempje, t-shirt lange mouwen, dunne capuchontrui en een adidas jackie. Vond t wel te doen, maar ben wel echt een koukleumquote:Op zondag 13 november 2011 12:56 schreef Quinazoline het volgende:
Wat voor kleding doen jullie aan bij het hardlopen? Ik heb een lange tight, HEMA Thermoshirt (=niet zo heel thermo), hardloopshirtje met korte mouwen en een heel dun maar wel winddicht jack. Had het gisterenochtend de eerste 15 minuten best koud eigenlijk.
De definitie van leuke dingen verschilt dusquote:Op zondag 13 november 2011 12:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat.
Voor mij is niks hoeven de hele dag thuiszitten en alléén maar leuke dingen doen.
Zo bezien is er nooit een dag waarop ik helemaal niks hoef. Vandaag komt er nog het dichtst bij in de buurt, hoef alleen maar hard te lopen
.
En nu zit ik helemaal te shaken van de kou, dus ik ga gauw douchen.
Eh een korte broek en een kort t-shirt. Geen lange broek en ook geen lange mouwen. Veel te warm nu. Als ik hardloop is het nog 12 graden, en aangezien je veel beweegt heb ik het dus echt niet koudquote:Op zondag 13 november 2011 12:56 schreef Quinazoline het volgende:
Wat voor kleding doen jullie aan bij het hardlopen? Ik heb een lange tight, HEMA Thermoshirt (=niet zo heel thermo), hardloopshirtje met korte mouwen en een heel dun maar wel winddicht jack. Had het gisterenochtend de eerste 15 minuten best koud eigenlijk.
Ik vind het leuk als mensen dat soort 'aparte' dingen doen! Weer eens wat andersquote:Op zondag 13 november 2011 13:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hardlopen in de kou, heerlijk!
Ik ga 2e kerstdag weer.
Wat ik draag in de kou: thermotight (echt een hele goede aankoop, want ik heb altijd koude benen), shirtje met lange mouwen en hardloopjack. En handschoenen, dunne fleece exemplaren. Want ik heb ook altijd koude handen.
Owja, volgens een vriendin ben ik raar omdat ik volgende week zondag om half 8 's ochtends ga ontbijten met een Amerikaanse vriendin op Schiphol.
Ik realiseer me dat het niet een heel erg gebruikelijke actie is, maar het is toch vooral een leuke actie? Of is mijn wereldbeeld nu echt zo vreemd?
Ik vind het niet eens raar, maar leukquote:Op zondag 13 november 2011 13:07 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als mensen dat soort 'aparte' dingen doen! Weer eens wat anders
Dat is het volgens mij vaak inderdaad. Waar ik vrijwilligerswerk doe werken hier in de buurt mensen (Eindhoven) die het eigenlijk niet aandurven om naar Amsterdam te gaan bijvoorbeeld. Gewoon overdag he, om te winkelen ofzo. Zo'n grote enge stad. Ik kan me voorstellen dat Schiphol ook zo'n gevoel geeft bij sommigen.quote:Op zondag 13 november 2011 15:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben blij dat jullie het gewoon een leuke actie vinden.De desbetreffende vriendin heeft gewoon een heel ander leven dan dat ik heb.
Even in de gaten houden of het niet nog een keer voorkomt.quote:Op zondag 13 november 2011 15:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, fijn even gewandeld met de duutser! Totdat hij halverwege in een keer moest kotsen. En dat zag er rood uit. Maar, nu voelt hij zich weer helemaal goed, dus ik maak me maar niet teveel zorgen...
Wel gek ook dat hij naar ammoniak ruikt, al sinds dat hij hier is..En gewoon doucht en tanden poetst en weet ik veel wat..
Ik kon het niet zo goed zien, ik geloof helderrood. Ging ook gepaard met veel hoesten, dus adertje kan goed zijn. En ik zal het ind e gaten houden!quote:Op zondag 13 november 2011 15:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Helderrood of donkerrood? Helderrood kan ook een gesprongen adertje zijn, donkerrood is niet goed.
Oppassen hiermee
nee, geen andere symptonen, gelukkig. En inderdaad, hij lowcarbt absoluut niet...quote:Op zondag 13 november 2011 16:03 schreef conleche het volgende:
Als je naar ammoniak/aceton ruikt kan het zijn dat je in ketose bent en dat kan diabetici die niet (juist) worden behandeld gebeuren, maar ook als je lowcarbt. Maar aangezien de duutser vegetarier is, lijkt mij lowcarben niet de oorzaak. Misschien zijn er ook nog andere oorzaken hoor, dat zou ik niet weten. Dit zegt de wiki over ketose
Heeft de duutser ook andere symptomen van diabetes 2?
Bij elkaar gooien en het gas aanzettenquote:Op zondag 13 november 2011 17:06 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb bouillon en soepgroentes, wat moet ik doen om soep hiervan te maken?
Okquote:Op zondag 13 november 2011 17:09 schreef Tinkepink het volgende:
Bouillon opwarmen met groente erin, kwartiertje koken, peper en evt. Andere kruiden erbij. Klaar.
Ik eet een broodje met makreel (uit een blikje dat ik terugvond op zoek naar de bouillon). Mijn lunch. En dan straks bij het avondeten een kipdrumstick en gebakken krieltjesquote:Op zondag 13 november 2011 17:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Zuurkoolovenschotel is allang klaar maar die wordt morgen opgegeten, wij gaan zo lekker naar de chinees, gewoon omdat het kan.
Jager ik bedoelde dat jij niet alles naar ammoniak vind ruiken want als ik veel heb bewogen en te weinig heb gegeten dan ruikt voor mij alles naar ammoniak maar niemand vind dan dat ik naar ammoniak ruik, hooguit zweet
Bouillon en groente in een soep is heerlijk maar qua voedingsstoffen zet het geen zoden aan de dijk dus er wel wat bij eten (lekker een afgebakken broodje met zelfgemaakte hamburger ofzo)
Kwam een beetje laat op gang vandaag.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:21 schreef KathyH. het volgende:
O/L havermout&appel
T magere kwark&kiwi's&yoghurt
L 2 bth smeerkaas met rauwkost, 1 bth pindakaas
T banaan, bth huttenkase
D andijviestamp met vegaballetjes
T ??
S hardlopen en terug wandelen
Dat heb ik nu ook!quote:Op zondag 13 november 2011 14:18 schreef _Calimero_ het volgende:
Goedemiddag!
Misschien dat jullie 't al hebben gemerkt, maar ik ben er niet zoveel meer. Merk dat ik niet echt meer aan bijlezen toekom en dat ik 't de laatste tijd ook wat vind veranderd hier, waardoor ik minder behoefte heb om te blijven meeposten.
Spiek af en toe zeker nog wel eens om het hoekje, maar mocht er iemand zich afvragen hoe het komt, dan is 't dus om bovenstaande![]()
Hoop dat het goed gaat met iedereen!
Lol ik had het pas door toen jij het zeiquote:Op zondag 13 november 2011 12:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik moest echt 5x kijken voor ik doorhad dat het een donkere vrouw is. Damn.
En hier nog iemand. Vandaag wat meer gepost, maar ook hier minder activiteit.quote:
Meer nietslankgerelateerd denk ik?quote:Op zondag 13 november 2011 18:59 schreef Ml-etje het volgende:
Als er iets zou moeten veranderen dan denk ik dat het handig is dat uitgesproken wordt wat "het probleem" is.
Als er niets is verder dan niet uiteraard.
Koeien borstelenquote:Op zondag 13 november 2011 19:05 schreef sigme het volgende:
Lijst:
• muesli & yoghurt
• halve foccacia & stuk of 4 krekkers
• Koeien borstelen en verweiden en gesleep met dingen
• stukje taart
• 1 port
• avondeten: capucijners met siepel, wortel, paprika en ui en een beetje rollade
• toe: stukje taart
Ik vrees dat ik ergens de zelfdiscipline moet opkrikken als ik niet rond januari ruim boven de 65kg wil wegen. Geen koekjes eten op het werk zou een goed begin zijn, en braaf 5 km hardlopen 's ochtend voor het werk moet ik ook niet laten versloffen. Deze week niet gehardloopt wegens tijd tekort en spierpijn.
Dat vermoeden had ik ook, vandaar mijn verkapte vraag het eens te concretiseren.quote:Op zondag 13 november 2011 19:19 schreef V1z0R het volgende:
Ik snap het ook niet, heb even gekeken in het topic van vorig jaar, 14 lijstjes in 300 berichten. Topic ervoor maar 7.
Nu is het al 10 op 185...
Reden om hier te postten is voor iedereen gewoon anders, en als de situatie verandert vervalt de functie van het topic voor sommigen.
Ja, best wel. Heb je niet dan de hele dag honger?quote:Op zondag 13 november 2011 19:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lijstje dan maar hč!
O: twee croissantjes, zachtgekookt eitje en capuccino op bed gebracht door het lieve vriendje
T: appel
B: naar de stad lopen en dingen kopen
T: koffie bij simon levelt en een zakje amandelen in choco en kaneel gedeeld
T: stukje gevulde speculaas
T: speculaaskoek
D: vlaams stoofvlees met frieten
T: kopje thee
Sugar, sugar and sugar
Neuh. Je mag heus wel blijven posten als je naar het ziekenhuis gaat en zo hoor, bij jou heb ik me er ook nooit aan geërgerd. Je vertelde wel hele verhalen zeg maar.quote:Op zondag 13 november 2011 19:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Naja, das dus precies de reden dat ik mijn gedoe maar buiten slank laat, hooguit sporadisch nog iets nav zkh-bezoek. Voel me wel aangesproken, maar heb wel geprobeerd leed metontopic en reacties af te wisselen. Excuses als ik mensen geīrriteerd heb met m'n verhalen.
Nogal laat ontbeten, eenmaal in de stad hadden we wel honger, daarom dus die nootjes bij de koffie en speculaas toen we weer thuis waren en het eten nog opstond.quote:Op zondag 13 november 2011 19:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, best wel. Heb je niet dan de hele dag honger?
Krijg inderdaad honger van je lijstje!quote:Op zondag 13 november 2011 19:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nogal laat ontbeten, eenmaal in de stad hadden we wel honger, daarom dus die nootjes bij de koffie en speculaas toen we weer thuis waren en het eten nog opstond.
Morgen weer gewoon bruine boterhammen en een bak tomaatjes
Denk trouwens dat mij wel bedoeld wordt, met goedemorgen en posten tijdens mn dienst enzo. Zal erop letten!!
Voor ons tweeen:quote:Op zondag 13 november 2011 19:52 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Uniek wat mik je in die ovenschotel? Heb een pakje zuurkool gekregen en weet alleen nog dat ik vroeger de vruchtjes eruit at en rillingen kreeg vd rest.
quote:Op zondag 13 november 2011 19:54 schreef Ewelina het volgende:
Ik heet geen uniek, maar ik maakte het met een laagje gehakt onderin, erbovenop zuurkool, daarbovenop een laag aardappelpuree en daarboven op stukjes appel en banaan. Bestrooien met kaneel en dan in de oven. Lekker!
Nou, dit zo'n beetjequote:Op zondag 13 november 2011 19:33 schreef conleche het volgende:
Het is altijd veel offtopic gegaan. Maar het was vaak heel grappig, of interessant. Nu zijn er een paar die veel ellende meemaken, dat hier een paar x per topic neerzetten om hun ei kwijt te kunnen en dan voelt iedereen zich verplicht om daar aandacht aan te geven en oh en ach te roepen. Dat is niet leuk bijlezen. Tenminste niet als het te vaak gebeurt. Dus dan denk ik: lamaar, ik post niks. En als dat te vaak gebeurt, dan ben je de feeling met het topic kwijt.
Ik heb het al eerder gezegd: offtopic is prima: maar bedenk je of het interessant is om te lezen alvorens het te posten. Het is trouwens ook niet alleen de ellende. Goeiemorgen, ik ga vandaag naar mijn werk is ook geen fijn leesvoer. Bedenk je gewoon bij alles wat je post: is dit voor iemand anders, behalve ikzelf, enigszins interessant om te lezen en vaak is dat niet het geval. Probeer dan een post te schrijven die iedereen begrijpt en geen vage verwijzing naar hoe je je voelt. Of begin er niet over. Dit is een beetje een libelletheekrans aan het worden af en toe.
Dus ik zou zeggen: minder dagboek en meer algemeen interessant. En dat is natuurlijk niet heel strikt, want sommige dagboekonderwerpen zijn interessanter dan andere en iets wat vaak terugkomt behoeft misschien gewoon een eigen topic.
En dat bedoel ik nu met grappig!!quote:Op zondag 13 november 2011 20:03 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nou, dit zo'n beetje
En blijkbaar heb ik er nu even genoeg aan om mijn energie te verdelen tussen een nieuwe baan, een sociaal leven en een relatie (die blijkbaar op de derde plaats komt)
quote:Op zondag 13 november 2011 20:05 schreef conleche het volgende:
[..]
En dat bedoel ik nu met grappig!!
Denk dat er bedoeld wordt dat iemand zegt:quote:Op zondag 13 november 2011 19:51 schreef Ewelina het volgende:
Geen idee of ik ermee bedoeld word, hoewel ik nog wel eens wil posten dat ik op m'n werk zit. De meeste shit heb ik hier bewust niet gepost maar per PM gedaan.
Nou ja als je haar alleen zo kan zien en haar niet zo vaak ziet vind ik het juist een logische actie. Het is niet alsof ze bij je om de hoek woont toch?quote:Op zondag 13 november 2011 13:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hardlopen in de kou, heerlijk!
Ik ga 2e kerstdag weer.
Wat ik draag in de kou: thermotight (echt een hele goede aankoop, want ik heb altijd koude benen), shirtje met lange mouwen en hardloopjack. En handschoenen, dunne fleece exemplaren. Want ik heb ook altijd koude handen.
Owja, volgens een vriendin ben ik raar omdat ik volgende week zondag om half 8 's ochtends ga ontbijten met een Amerikaanse vriendin op Schiphol.
Ik realiseer me dat het niet een heel erg gebruikelijke actie is, maar het is toch vooral een leuke actie? Of is mijn wereldbeeld nu echt zo vreemd?
Hier is je voorbeeld!quote:Op zondag 13 november 2011 20:25 schreef Syrena het volgende:
Coco, hoe lang duurt een hoorcollege van jou? Ik moet er eentje geven van een uur en nu ben ik benauwd dat ik niet lang genoeg voorbereid hebeh eigenlijk moet ik nog beginnen zeg maar
Ik ga maar eens kieken naar wat colleges op Youtube als voorbeeld, want de laatste keer dat ik zelf eentje gevolgd heb was..... in de jaren 90 geloof ik
O, die man is geweldig!quote:Op zondag 13 november 2011 20:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hier is je voorbeeld!
Laat je weten hoe het ging?
Het is een magische altijd kloppende regel dat de eersten die zich aangesproken voelen, niet degenen zijn die bedoeld worden.quote:Op zondag 13 november 2011 19:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Naja, das dus precies de reden dat ik mijn gedoe maar buiten slank laat, hooguit sporadisch nog iets nav zkh-bezoek. Voel me wel aangesproken, maar heb wel geprobeerd leed metontopic en reacties af te wisselen. Excuses als ik mensen geīrriteerd heb met m'n verhalen.
Mijn baas denkt in 30 minuten klaar te zijn, maar ik ken hem en zijn woordenwaterval.quote:Op zondag 13 november 2011 20:33 schreef Ml-etje het volgende:
Zou erg blij zijn als een docent het bij een uur kan houden en dan ook alles heeft gezegd.
Jup.quote:Op zondag 13 november 2011 20:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is een magische altijd kloppende regel dat de eersten die zich aangesproken voelen, niet degenen zijn die bedoeld worden.
Vrijwel al mijn hoorcolleges duren 45 minuten. Voorbereiding ligt een beetje aan hoe leuk ik een vak vind & hoe 'diep' ik erin zit. Denk dat ik gemiddeld een uurtje of 2,3 bezig ben met een hoorcollege dat ik vanuit scratch moet ontwikkelen.quote:Op zondag 13 november 2011 20:25 schreef Syrena het volgende:
Coco, hoe lang duurt een hoorcollege van jou? Ik moet er eentje geven van een uur en nu ben ik benauwd dat ik niet lang genoeg voorbereid hebeh eigenlijk moet ik nog beginnen zeg maar
Ik ga maar eens kieken naar wat colleges op Youtube als voorbeeld, want de laatste keer dat ik zelf eentje gevolgd heb was..... in de jaren 90 geloof ik
quote:Op zondag 13 november 2011 20:36 schreef sigme het volgende:
Het is een magische altijd kloppende regel dat de eersten die zich aangesproken voelen, niet degenen zijn die bedoeld worden.
Ik voel me ook altijd snel aangesproken, maar ik ga er tegenwoordig maar vanuit dat zolang men mij ergens niet persoonlijk op aanspreekt, ik me er niet druk om moet maken.quote:
+quote:Op zondag 13 november 2011 20:51 schreef sigme het volgende:
Overigens stoor ik me niet aan de offtopic. Het probleem van het storen vaagjes aanstippen is helaas wel dat de verkeerden zich aangesproken voelen. En rechtstreeks benoemen is ook weer zo hard en relgevoelig.
Mij lijkt het uitgangspunt van Co me best bruikbaar. Denk even na voor je offtopic post, over de amusementswaarde voor de lezer. Maar post wel offtopic als je beoordeling het toestaat. En we moeten er toch ook ietwat op vertrouwen dat wanneer het iemand echt irriteert, er niet alleen vaag gehint wordt.
Blijft lastig maar dat bedach ik me al toen ik Co's post las.quote:Op zondag 13 november 2011 20:36 schreef sigme het volgende:
[..]
En dat komt dus omdat voor sommigen de "houdbaarheid" verstreken is.quote:Op zondag 13 november 2011 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
Het gaat ook niet om bepaalde mensen. Het is gewoon de algehele "flow".
Ja, dat artikel heb je wel eens hier gepost. Was een leuk stukje.quote:Op zondag 13 november 2011 20:52 schreef Syrena het volgende:
Ik heb ooit een artikel gelezen op internet dat hierover ging maar kan het niet meer vinden. Het ging over de cyclus van nieuwsbrieven (de voorloper van de fora) en het klopte zo mooi wat er stond.
Die was toch viesquote:Op zondag 13 november 2011 21:17 schreef Syrena het volgende:
Ik ga met mijn boek onder mijn donzen dekbed liggen (zomer+herfstdeel), en m'n lekkere flanellen overtrek![]()
En vooral de lilapause negeren in de kast. Waarom koop ik dat ook
Ja, dat is een betere woordkeuze, denk ikquote:Op zondag 13 november 2011 21:35 schreef Amsel het volgende:
Ontgroeid Vik, echt? Bedoel je niet uit elkaar gegroeid?
Daaromquote:Op zondag 13 november 2011 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat is een betere woordkeuze, denk ik.
"Ontgroeid" klinkt alsof dit een peuterspeelzaal is en ik te oud ben geworden.
Ik ben helemaal niet met lijstjes bezig, eigenlijk. Ik heb ook al zeker een jaar niet meer op de weegschaal gestaan, dus géén idee hoeveel ik weeg en dat wil ik ook niet weten, want dan ben ik bank dat ik in paniek raak. Ik vind dat het nu fijn gaat: ik zorg dat ik elke dag kook, probeer elke dag veggies naar binnen te proppen, eet voldoende, probeer braaf twee keer per week hard te lopen en dat moet nu maar genoeg zijn hoorquote:Op zondag 13 november 2011 21:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ohja, heb ook nog een Westmalle op! Maar dat maakt mn lijstje er niet persé beter op
Vik, het is niet erg om af en toe een stukje te lezen en een lijstje te posten, dat houdt ons allemaal in het gareel wellicht
Of je vond de peuterspeelzaal juist leuker!quote:Op zondag 13 november 2011 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat is een betere woordkeuze, denk ik.
"Ontgroeid" klinkt alsof dit een peuterspeelzaal is en ik te oud ben geworden.
Zonde idd Vikquote:Op zondag 13 november 2011 21:41 schreef Viking84 het volgende:
Oh, hier ook maar even een weeklijstje dan, als ik er toch benWe doen nog steeds weekboodschappen en dat bevalt zeer goed
.
Zaterdag: gnocchi met spinazie en Gran Padano
Zondag: kipkerrie met banaan
Maandag: groene tagliatelle met kipfilet en mosterdsaus
Dinsdag: aardappeltjes uit de oven met sla en een kipburger
Woensdag: lasagne a la Jagär
Donderdag: same
Vrijdag: weet ik nog niet
Carbs, zoals jullie zien.
Waarom zonde? Ik vind het prima gerechten en vik doet het er goed op.quote:Op zondag 13 november 2011 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zonde idd Vik
Maar je kan natuurlijk veel sla nemen en 1/4e van je bord met aardappeltjes vullen?
Enne speltlasagnebladen?
Die kipkerrie doe je daar rijst bij?
Speltlasagnebladen? Nooit van gehoord, wat is dat? Zitten daar minder carbs in?quote:Op zondag 13 november 2011 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zonde idd Vik
Maar je kan natuurlijk veel sla nemen en 1/4e van je bord met aardappeltjes vullen?
Enne speltlasagnebladen?
Die kipkerrie doe je daar rijst bij?
Wat is er mis met die augurken?quote:Op zondag 13 november 2011 21:44 schreef Amsel het volgende:
Ik bedenk me opeens dat mijn lijstje van vandaag wel écht bizar slecht is trouwens: 2 tosti's en een pot augurken![]()
![]()
Zo laat opgestaan dat ik het ontbijt heb overgeslagen, en toen m'n pannenkoeken mislukten heb ik dus die pot augurken gepakt
Dat ben ik met je eens, maar als er bij of tussendoor kan dat toch wel?quote:Op zondag 13 november 2011 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
een pot augurken is geen fatsoenlijk avondeten.
Iedereen hier sport wel een paar x perweek als het lichaam het toelaat. Of bedoelde je dat niet?quote:Op zondag 13 november 2011 21:43 schreef -Engel- het volgende:
Wie doet er hier ook aan een sportplan mee?
Ja.quote:Op zondag 13 november 2011 21:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar als er bij of tussendoor kan dat toch wel?
Maar ik val niet afquote:Op zondag 13 november 2011 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom zonde? Ik vind het prima gerechten en vik doet het er goed op.
Maar het was dus wel m'n avondetenquote:Op zondag 13 november 2011 21:47 schreef -Engel- het volgende:
Dat ben ik met je eens, maar als er bij of tussendoor kan dat toch wel?
En iedereen maakt zich er schuldig aan. Ik ook. Het is hier ook net een theeclupje. Het is lastig om de balans te vinden denk ik.quote:Op zondag 13 november 2011 20:51 schreef sigme het volgende:
Overigens stoor ik me niet aan de offtopic. Het probleem van het storen vaagjes aanstippen is helaas wel dat de verkeerden zich aangesproken voelen. En rechtstreeks benoemen is ook weer zo hard en relgevoelig.
Mij lijkt het uitgangspunt van Co me best bruikbaar. Denk even na voor je offtopic post, over de amusementswaarde voor de lezer. Maar post wel offtopic als je beoordeling het toestaat. En we moeten er toch ook ietwat op vertrouwen dat wanneer het iemand echt irriteert, er niet alleen vaag gehint wordt.
jij bent toch op dit moment met andere dingen bezig? 1 ding per keerquote:Op zondag 13 november 2011 21:40 schreef Amsel het volgende:
Ik zou wel weer op lijstjes moeten letten, ik ben 10 kilo zwaarder dan ik zou willenMaar ik kan me er gewoon even niet toe zetten, ik doe het zo goed als ik kan op dit moment en ik heb me er maar even bij neergelegd dat het is zoals het is.
Klinkt alsof je ook aan het weekmenu moetquote:Op zondag 13 november 2011 21:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
En iedereen maakt zich er schuldig aan. Ik ook. Het is hier ook net een theeclupje. Het is lastig om de balans te vinden denk ik.
Oh, en als iemand moeite met mij heeft, dan hoor ik dat heel graag direct!
Ik merk dat ik het lastig vind om gezond te eten met m'n übervolle dagen. Heeft iemand hier tips voor?Als ik thuis kom uit het werk wil ik alleen snel snel snel, en als ik om 6 uur nog op het werk zit en honger heb zijn de ongezonde snacks het makkelijkst.
Een vrouw hoort te kunnen multitaskenquote:Op zondag 13 november 2011 21:48 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
jij bent toch op dit moment met andere dingen bezig? 1 ding per keer
Toch van te voren al dingen klaarmaken.. heb je een vriezer?quote:Op zondag 13 november 2011 21:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
En iedereen maakt zich er schuldig aan. Ik ook. Het is hier ook net een theeclupje. Het is lastig om de balans te vinden denk ik.
Ik merk dat ik het lastig vind om gezond te eten met m'n übervolle dagen. Heeft iemand hier tips voor?Als ik thuis kom uit het werk wil ik alleen snel snel snel, en als ik om 6 uur nog op het werk zit en honger heb zijn de ongezonde snacks het makkelijkst.
Nee, ik bedoel begeleid sporten en voedingsadvies >>>> in dit geval zo'n 12 weken....quote:Op zondag 13 november 2011 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Iedereen hier sport wel een paar x perweek als het lichaam het toelaat. Of bedoelde je dat niet?
Nou, prima toch? Ik zit al jaren rond het zelfde gewicht. Waarom wil je nog afvallen? Je bent toch slank xonder er moeite voor te doen?quote:Op zondag 13 november 2011 21:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar ik val niet af.
Nu hoeft dat ook niet zo nodig meer van mij, maar ik wil ook gewoon afvallen zonder ermee bezig te zijn. Gewoon door elke dag vier boterhammen, yoghurt, twee stuks fruit, groente en aardappels/pasta/rijst te eten.
Ze vindt zelf dat ze teveel carbs eetquote:Op zondag 13 november 2011 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom zonde? Ik vind het prima gerechten en vik doet het er goed op.
http://www.biovoordeel.nl/castagno-spelt-lasagne.htmlquote:Op zondag 13 november 2011 21:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Speltlasagnebladen? Nooit van gehoord, wat is dat? Zitten daar minder carbs in?
En kipkerrie is met zilvervliesrijst ja.
Een collega van me overweegt om een personal trainer in de arm te nemen. Maar dat is dúúr.quote:Op zondag 13 november 2011 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel begeleid sporten en voedingsadvies >>>> in dit geval zo'n 12 weken....
jonge, volgens mij heb ik jou aan het weekmenu geholpen. Maar, mijn weekmenu's zijn vaak ambiteuser in het weekend dan dat ik me realiseer dat ik door de week aankan. Zo heb ik bijvoorbeeld zuurkoolovenschotel op het menu staan. Maar, dat betekent aardappels schillen, aardappelpuree maken, spul in de oven, wachten...boh. Misschien verander ik dat wel in stamppot.. En ik moet de Duutser maar wat instructies geven..quote:Op zondag 13 november 2011 21:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klinkt alsof je ook aan het weekmenu moet.
Als ik geen weekmenu had, ging het hier precies zo!
Als avondeten lijkt me wat eenzijdigquote:Op zondag 13 november 2011 21:48 schreef Amsel het volgende:
[..]
Maar het was dus wel m'n avondeten
Wat voor sportplan bedoel je?
Wat Vik zegt idd, weekmenu's waardoor je alleen domweg nog even de handelingen moet doen.quote:Op zondag 13 november 2011 21:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Lol. Tja, minder ambitieus zijn danquote:Op zondag 13 november 2011 21:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jonge, volgens mij heb ik jou aan het weekmenu geholpen. Maar, mijn weekmenu's zijn vaak ambiteuser in het weekend dan dat ik me realiseer dat ik door de week aankan. Zo heb ik bijvoorbeeld zuurkoolovenschotel op het menu staan. Maar, dat betekent aardappels schillen, aardappelpuree maken, spul in de oven, wachten...boh. Misschien verander ik dat wel in stamppot.. En ik moet de Duutser maar wat instructies geven..
Is Duutser bij jou dan nog?quote:Op zondag 13 november 2011 21:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jonge, volgens mij heb ik jou aan het weekmenu geholpen. Maar, mijn weekmenu's zijn vaak ambiteuser in het weekend dan dat ik me realiseer dat ik door de week aankan. Zo heb ik bijvoorbeeld zuurkoolovenschotel op het menu staan. Maar, dat betekent aardappels schillen, aardappelpuree maken, spul in de oven, wachten...boh. Misschien verander ik dat wel in stamppot.. En ik moet de Duutser maar wat instructies geven..
Ik ben niet dik, maar ik ben ook niet slank, eerder normaal. Ik heb nog steeds dat stomme buikje. En ik denk dat ik daar alleen maar van af ga komen door buikspieroefeningen e.d. te doen, maar daar heb ik zo'n hekel aan dat ik het buikje maar bijna voor lief zou nemenquote:Op zondag 13 november 2011 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, prima toch? Ik zit al jaren rond het zelfde gewicht. Waarom wil je nog afvallen? Je bent toch slank xonder er moeite voor te doen?
Hij heeft het ook pokkedruk. Dus we koken meestal samen. Maar goed, het is lastig een balans te vinden. Het komt wel goed!quote:Op zondag 13 november 2011 21:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is Duutser bij jou dan nog?
Dan kan hij toch prima koken als hij geen andere verplichtingen heeft?
*ik eet op dat soort dagen meestal een salade... kan je makkelijk meenemen of al klaar zetten op het werk in de koelkastquote:Op zondag 13 november 2011 21:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Thanksquote:Op zondag 13 november 2011 21:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze vindt zelf dat ze teveel carbs eeten dat lijkt ook wel zo al weet ik niet wat ze buiten deze D's eet.
[..]
http://www.biovoordeel.nl/castagno-spelt-lasagne.html
Ja minder carbs, de uitleg ga ik je nu even schuldig blijven. Het is kort gezegd makkelijker verteerbaar en sneller weg te sporten/uit je systeem.
Witte rijst vervangen door donkere soorten kan gezonder zijn.
Eens! Ik heb zelfs moeite met diepvriesaardappeltjes!quote:Op zondag 13 november 2011 21:56 schreef Jagärtrut het volgende:
en stiekem vind ik 's avonds uit de magnetron/diepvries eten echt onbevredigend. Op de een of andere manier vind ik avondeten pas echt het eten waard als ik het zelf gekookt heb, 's avonds.
Daar zat ik ook aan te denken en ik vind dat idd ook duur.... dus nu probeer ik dit.quote:Op zondag 13 november 2011 21:52 schreef Amsel het volgende:
[..]
Een collega van me overweegt om een personal trainer in de arm te nemen. Maar dat is dúúr.
Een grote pan lekkere tomatensaus maken en die in porties verdelen is toch geen schande? Hoef je alleen nog maar wat pasta te koken (wat je ook vers kunt maken en in kunt vriezenquote:Op zondag 13 november 2011 21:56 schreef Jagärtrut het volgende:
en stiekem vind ik 's avonds uit de magnetron/diepvries eten echt onbevredigend. Op de een of andere manier vind ik avondeten pas echt het eten waard als ik het zelf gekookt heb, 's avonds.
quote:Op zondag 13 november 2011 21:52 schreef Laureline het volgende:
Ik merk dat ik ook minder interesse heb gekregen in het topic: deels door mijn eigen drukte, deels doordat voorheen, āls ik na een afwezige periode weer bijlas, er altijd wel iets (meestal zelfs meerdere dingen!) stond(en) waarop ik wilde reageren. Nu blijft dat uit, ik lees eigenlijk weinig meer waar ik mij mee wil bemoeien/aan kan bijdragen.
Maarja, le temps passe, le souvenir restedus jullie blijven me wel dierbaar, dames
Ja heb ik ook gehoord en net als touwtjespringen een geweldige cardio oefening is.... maar beide hou ik nog geen minuut volquote:Op zondag 13 november 2011 21:58 schreef Amsel het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe hobby: hoepelen! Ze zeggen dat het geweldig is voor je buikspieren maar daar merk ik niets van. Ik word er gewoon supervrolijk van
Sommige dingen zijn zelfs lekkerder als je ze niet op de dag dat je het maakte opeet. Tomatensoep bijvoorbeeldquote:Op zondag 13 november 2011 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Een grote pan lekkere tomatensaus maken en die in porties verdelen is toch geen schande? Hoef je alleen nog maar wat pasta te koken (wat je ook vers kunt maken en in kunt vriezen) en klaar, bijvoorbeeld!
Dan haal ik dat er 's ochtends al uit, als ik weet dat ik pas laat thuis zal zijn, en dan is 't nog steeds net zo lekker als de avond dat ik het vers maakte
En hoe pak je dat precies aan?quote:Op zondag 13 november 2011 21:59 schreef Tinkepink het volgende:
Ik doe het met de 80 - 20 regel. Met 20% inspanning 80% resultaat. Voor de overige 20% perfectie moet ik te hard werken.
Heel veel dingen maak ik extra en vries ik dan in.... ik hanteer het idee dat als ik het zelf gekookt heb nog altijd beter is dan wat er kant - en klaar gekocht kan worden.... (of denk ik nu maf)quote:Op zondag 13 november 2011 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Een grote pan lekkere tomatensaus maken en die in porties verdelen is toch geen schande? Hoef je alleen nog maar wat pasta te koken (wat je ook vers kunt maken en in kunt vriezen) en klaar, bijvoorbeeld!
Dan haal ik dat er 's ochtends al uit, als ik weet dat ik pas laat thuis zal zijn, en dan is 't nog steeds net zo lekker als de avond dat ik het vers maakte
Dat deed minilot toch ook ooit? Hoepelen lijkt me idd typisch zoiets waar je heel blij van wordtquote:Op zondag 13 november 2011 21:58 schreef Amsel het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe hobby: hoepelen! Ze zeggen dat het geweldig is voor je buikspieren maar daar merk ik niets van. Ik word er gewoon supervrolijk van
Snert (of mag dat tijdens een ik eet gezond periode niet? )quote:Op zondag 13 november 2011 22:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn zelfs lekkerder als je ze niet op de dag dat je het maakte opeet. Tomatensoep bijvoorbeeld.
Nasi is ook zoietsquote:Op zondag 13 november 2011 22:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn zelfs lekkerder als je ze niet op de dag dat je het maakte opeet. Tomatensoep bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 13 november 2011 21:58 schreef Amsel het volgende:
Oh, dat kan ik ook wel danquote:Op zondag 13 november 2011 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]heb een vriendin die het ook doet, 3 keer per week een maand volhouden en je hebt succes.
Half uurtje per dag doet ze het voor de tv.
Die 2e vind ik challenging, mijn Mr zou me aankijken of ik gek geworden wasquote:Op zondag 13 november 2011 22:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb de Duutser nu een to-do list gemaakt voor de volgende 3 dagen. Stamppot zuurkool, gevulde pasta met citroenroomsaus en broccoli en bietensalade met brood.
Ik ben benieuwd.
Klinkt als iets wat goed te doen isquote:Op zondag 13 november 2011 22:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb de Duutser nu een to-do list gemaakt voor de volgende 3 dagen. Stamppot zuurkool, gevulde pasta met citroenroomsaus en broccoli en bietensalade met brood.
Ik ben benieuwd.
In huis sporten na het werk isquote:Op zondag 13 november 2011 22:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik ook wel dan.
Wel even alle breekbare spullen wegzetten voor ik begin.
de boodschappen zijn al in huis zelfs.quote:Op zondag 13 november 2011 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat goed te doen is
Boodschappenlijst al gemaakt?
Ennuh je gaat zelf pasta maken? Want dat kan misschien de zin om het te doen verminderen als je druk bent
heel simpel. gevulde pasta kopen. in koekepan, sjalotje en wat knoflook even aanbakken. Pakje room erbij. Citroenrasp (biologisch) en citroensap er bij totdat het lekker is. Parmezaanse kaas erdoorheen. Broccoli koken, pasta koken. Pasta en saus door elkaar, broccoli ernaast.quote:Op zondag 13 november 2011 22:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar Jagärs gevulde pasta met citroenroomsaus. Receptje?.
Mee eensquote:
quote:Op zondag 13 november 2011 22:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar Jagärs gevulde pasta met citroenroomsaus. Receptje?.
Aha dat verklaart een hoop, dan wil hij het vast wel zelf maken.quote:Op zondag 13 november 2011 22:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
de boodschappen zijn al in huis zelfs.
En MI, de duutser vindt die lekker. En als hij het niet klaar kan maken kan ik die ook zelf wel in 10 minuten in elkaar flansen..
quote:Op zondag 13 november 2011 22:08 schreef Tinkepink het volgende:
Normaal eten, 2 x per week sport, ook ruimte voor rommel. En toch na de geboorte van 2 kinderen weer terug op mijn oude maat 36 en dat al jaren bijven. Dat is de 20% moeite.
Het is een jaar perfect geweest, maar dan moet ik 4 x per week sporten en heel gezond eten. Heel veel extra inspanning voor een klein beetje resultaat.
Ik heb toch geen pastamachinequote:Op zondag 13 november 2011 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]foei.
[..]
Aha dat verklaart een hoop, dan wil hij het vast wel zelf maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |