Kaas en ik gaan vandaag kiezen welke afwerking onze muren gaan krijgen. Mijn moeder wil de stucadoor betalen omdat zij en paps het huis willen kopen als wij eruit gaan (over een jaar of 10) en zo heeft ze er zelf ook vast profijt vanquote:Op zaterdag 12 november 2011 08:41 schreef Isabeau het volgende:
Waarom zijn we zo vroeg op, Lein?
Van krak zijn we dat wel gewend![]()
![]()
Nou dat is niet de bedoeling hoor, geen tijd voorquote:Op zaterdag 12 november 2011 08:46 schreef Isabeau het volgende:
Wat leuk, jullie gaan dus noodgedwongen naar de intocht kijken
En waarom willen je ouders jullie huisje over 10 jaar kopen? Vinden ze het een leuk plekje om bejaard te worden?
Waarom ben jij zo vroeg op?quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:41 schreef Isabeau het volgende:
Waarom zijn we zo vroeg op, Lein?
Van krak zijn we dat wel gewend![]()
![]()
Oh, dat is best asociaal ja.quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:51 schreef Isabeau het volgende:
De overburen zijn een nieuw pad aan het maken (met zo'n machine die alles aanstamperdestampt), al vanaf half 8 of zo. Ik vind dat eerlijk gezegd behoorlijk asociaal op zaterdagochtend om zo ongelofelijk veel teringherrie te maken, maar zij blijkbaar niet
Beter op zaterdag dan op zondag denk ik danquote:Op zaterdag 12 november 2011 08:51 schreef Isabeau het volgende:
De overburen zijn een nieuw pad aan het maken (met zo'n machine die alles aanstamperdestampt), al vanaf half 8 of zo. Ik vind dat eerlijk gezegd behoorlijk asociaal op zaterdagochtend om zo ongelofelijk veel teringherrie te maken, maar zij blijkbaar niet
Lekkerquote:Op zaterdag 12 november 2011 09:28 schreef borisz het volgende:
Mogge
De Hema Bosvruchten Clafoutis is opgehaald
Ik wil ook.quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:54 schreef Isabeau het volgende:
En Lein, ik ben hier gisteravond mee begonnen:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |