quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen antwoord op mijn vraag: vind je haar leuk?
Alsjeblieft niet. Genieten was wel een dronken vriend van me die van alles probeerde te doen en uiteindelijk zo moest lachen dat 'ie omviel met de fiets (op de weg terug naar huis viel ik ook met m'n fiets midden op de straatquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Genieten was wel een dronken vriend van me die van alles probeerde te doen en uiteindelijk zo moest lachen dat 'ie omviel met de fiets (op de weg terug naar huis viel ik ook met m'n fiets midden op de straat).
mag dat?quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:11 schreef yosander het volgende:
Je had me net toegevoegd op msn zag ik.
Op youtroep ermee dus.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Genieten was wel een dronken vriend van me die van alles probeerde te doen en uiteindelijk zo moest lachen dat 'ie omviel met de fiets (op de weg terug naar huis viel ik ook met m'n fiets midden op de straat).
oeioeioei mallerdquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Ben niet meer zo vaak/lang op FOK! nee.
Ja gaat weer beter hier haha. Vorige week (klein) dronken avontuur waardoor ik nu nog met een gekneusde knie zit, vandaag filmpje van terugzien. Om je te bescheuren
.
Maar hoe is 't met jou dan? En je broertje is uit het ziekenhuis las ik?
Ja als ik beetje dronken ben val ik altijd en overal. Ging eens krantenbezorgen direct na een feestje (twee vrienden gingen mee) en bij de eerste huizen viel ik soms zo met fiets en al in de bosjesquote:
Ja heb je geaccepteerd hoorquote:
Baasquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja als ik beetje dronken ben val ik altijd en overal. Ging eens krantenbezorgen direct na een feestje (twee vrienden gingen mee) en bij de eerste huizen viel ik soms zo met fiets en al in de bosjes. Vriend van me toen viel ook en bleef gewoon vijf minuten pitten op straat met fiets en al
.
Dronken verhalen
Ikzelf. Ik sta altijd op, misschien val ik daarom ook wel zo vaakquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Baas
en toen? wie heeft de kranten afgemaakt?
vast dé logische verklaring. daarom noemen mensen jou zeker zo vaak baasquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Ikzelf. Ik sta altijd op, misschien val ik daarom ook wel zo vaak
quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oeioeioei mallerd
Met mij oke ja! Verslagen ingeleverd, hopen dat het goed is en weer een stap dichter bij mn P!En broertje is weer thuis ja
Alsof hij nooit weggeweest is hehehe.
Het studeren bevalt je nog steeds?
Jupquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
vast dé logische verklaring. daarom noemen mensen jou zeker zo vaak baas![]()
Ik las het ja, baasjequote:Op zaterdag 12 november 2011 01:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Goed om te horen van je P en je broertje.
Ja studeren bevalt zekers, voor het tentamen van vandaag had ik 34 goed en vanaf 34 goed is voldoende
Omg bazigquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:17 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga echt één pro ei maken, met kaas knoflook en spek.
Nog suggesties?
ik wil ookquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:17 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga echt één pro ei maken, met kaas knoflook en spek.
Nog suggesties?
ei midden in de nacht bakken is sowieso baasquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:20 schreef Kaasrol het volgende:
Mijn moeder gaat zo haten morgen
Ook nog even broodje in de oven om het op te doen
schijt aan en wees een baas: bak waar je zin in hebtquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:22 schreef Kaasrol het volgende:
Er ligt ook nog biefstuk maar dat gaat een beetje te ver denk ik
Zou jij ook niet doenquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
schijt aan en wees een baas: bak waar je zin in hebt
quote:Op zaterdag 12 november 2011 02:05 schreef Kaasrol het volgende:
Slapen met een maaginhoud van bijbelse proporties
Die doen om het geringste een plastic handschoentje aan om naar aanwijzingen te zoeken in je anusquote:
Hahaha awww goedgekeurd vanavond mag je je schoentje zetten jongedamequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genot.quote:
Hoiquote:
Uiteraard, ik heb louter terechte klachten.quote:
Hoofdpijnachtig, al een week geen college gehad, lekker vakantiequote:Op zaterdag 12 november 2011 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, prima. En in Eindje?
Kom naar mijn leuke stadje? gaan we vanavond nog een pilsje vatten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En ik wil zuipen maar m'n vrienden zijn laffe borrelaars.
Zwaar leven.
hoezo, het is herkansingsweek voor de tentamens van vorig jaar, maar die heb ik lekker niet hahahhaquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Godverdommese lulhannes. Ik wil ook vakantie.
Had dat om 9 uur gezegd, dan had ik het nog wel gedaan ook.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:20 schreef xCore het volgende:
[..]
Kom naar mijn leuke stadje? gaan we vanavond nog een pilsje vatten.
ohja, hier rijden geen bussen meer naartoe na 11 uurquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had dat om 9 uur gezegd, dan had ik het nog wel gedaan ook.
jehadhet kunnen weten , sinds wanneer post ik in ONZ?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
woowow dit topic leeft en niemand die mij inlicht dan niet he :[
Ik had wel een duif gestuurd, maar die is blijkbaar nog niet aangekomen dus?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
woowow dit topic leeft en niemand die mij inlicht dan niet he :[
Wie doet er nu nog duifen sturen, ben je gek ofzoquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik had wel een duif gestuurd, maar die is blijkbaar nog niet aangekomen dus?
Hahaquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:26 schreef xCore het volgende:
[..]
Wie doet er nu nog duifen sturen, ben je gek ofzo
Zoals wij dat in Brabant zo mooi kunnen zeggen:quote:
Welk nieuwe spelletjequote:Op zaterdag 12 november 2011 23:27 schreef xCore het volgende:
[..]
Nieuwe duitse spelling jatoch
editttt:
je nieuwe spelletje al uitgespeeld?
je bent dequote:Op zaterdag 12 november 2011 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zoals wij dat in Brabant zo mooi kunnen zeggen:
DÈÈÈÈ DAAAAAAAACHHHHHTTTTTT IIIIKKKKKKK
naakt postenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
GM al tijdje niet gespot, zal ik naakt posten? Of zal ik eerst naakt posten en dan heb ik voor ik het weet een ban dankzij GM. Hmm lastig lastig.
maar zijn geile chicks die elkaar aan het zoenen zijn allesquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
naakt postenis bah
bahquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar zijn geile chicks die elkaar aan het zoenen zijn alles
In Eindhoven misschien, maar hier niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:30 schreef xCore het volgende:
[..]
eckt brabants hoor, "da had ik toch gezegd war"
oh doe dan maar wel jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar zijn geile chicks die elkaar aan het zoenen zijn alles
8.7?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja hoor
heb je mn punt voor informatica al gehoord?
In Eindhoven ook niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
In Eindhoven misschien, maar hier niet.
Heb het nog nooit iemand in Eindje horen zeggen, alleen maar bij ons mam op het plattelandquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
In Eindhoven misschien, maar hier niet.
Ja, dat kon ik me ook niet herinneren, maar goed, als die jongen dat toch wil denken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In Eindhoven ook niet.
BAAAAAAAAHquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 naakte man voor jou
Dat wordt dus hoger dan een 9.3, wat ben jij een baas zeg.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen idee.
82 punten van de 88welk cijfer dat is weet ik nog niet
NOEM ME BAAS
dat is geen man hij heft geen pimelquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 naakte man voor jou
sowieso, hoogste van heel havo en vwoquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:31 schreef xCore het volgende:
[..]
Dat wordt dus hoger dan een 9.3, wat ben jij een baas zeg.
Ik ga alleen om met buitenlandse studenten, aangezien de rest alleen maar autistische autisten zijnquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sowieso zit xCore op de TU, daar praten ze geen Brabants, daar praten ze gewoon kut en onverstaanbaar, voor ons leken dan.
man, kom volgende jaar naar TU/e en doe mijn studie, dan heb ik tenminste een Hollandse mattiequote:Op zaterdag 12 november 2011 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
sowieso, hoogste van heel havo en vwo
sowieso dat ik beter ben dan jijquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:32 schreef xCore het volgende:
[..]
man, kom volgende jaar naar TU/e en doe mijn studie, dan heb ik tenminste een Hollandse mattie
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat kon ik me ook niet herinneren, maar goed, als die jongen dat toch wil denken.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:31 schreef xCore het volgende:
[..]
Heb het nog nooit iemand in Eindje horen zeggen, alleen maar bij ons mam op het platteland
Sorry hoor,quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:33 schreef Heroinjunk het volgende:
Heb het dan niet over 'Brabant'. Debiel.
hoe komt hetquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:33 schreef xCore het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, want ik denk dat ik 2/3 vakken niet heb gehaald
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet zo van domme mensen, sorry.
Komt de inkopper van de week:quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
ohquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:34 schreef xCore het volgende:
[..]
Heb betere dingen te doen dan "studeren"
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
hahhahahhahahah die R_R toch.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Komt de inkopper van de week:
HAHA JE HEBT DUS EEN HEKEL AAN JEZELF?![]()
![]()
HAHAHA GEKKE MEID BEN IK TOCH HE DOLLETJES HELEMAAL GEKquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HAHAHAH R_R zei PIMEL !!! HIHIHIHIH
Een enorme hekel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Komt de inkopper van de week:
HAHA JE HEBT DUS EEN HEKEL AAN JEZELF?![]()
![]()
zoals chicks versieren?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:34 schreef xCore het volgende:
[..]
Heb betere dingen te doen dan "studeren"
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
HAHAHA GEKKE MEID BEN IK TOCH HE DOLLETJES HELEMAAL GEK
HOOOWKEEE EVEN DE BEZEM PAKKEN HOORquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK GA STUK RAAP ME EN VEEG ME OP
hahaha raap he niet rape xdquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK GA STUK RAAP ME EN VEEG ME OP
ik zal jou is rapequote:Op zaterdag 12 november 2011 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahaha raap he niet rape xd
jaja stiekem wil je dat zeker heel graag he beetje zo dat zeggen van doe dat niet he maar eigenlijk dnek je van nou beter doen ze het wel haha wat een gekke wereld leven we toch inquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahaha raap he niet rape xd
ohquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doe maar nie vind ik nie leuk en jan ook nie xd
wel een internationale studie hoor,quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
snap ik, een eckte nerd die informatica studeer
hallo je kan ook je post editten dat scheelt weer papier grquote:
GEEN ZIN IN Laat me okquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
hallo je kan ook je post editten dat scheelt weer papier gr
dit arme pixelbomen steeds :SSquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
nee, dat scheelt alleen maar bits, vraag maar aan etsuquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
etsu is wel een beetje bits jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:39 schreef xCore het volgende:
[..]
nee, dat scheelt alleen maar bits, vraag maar aan etsu
ik denk eerder heelveel nibbles of bytesquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:39 schreef xCore het volgende:
[..]
nee, dat scheelt alleen maar bits, vraag maar aan etsu
je bedoelt hits(ig)?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
etsu is wel een beetje bits ja
nee dat nietquote:
nibblesquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik denk eerder heelveel nibbles of bytes
ik doe helemaal niksquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:40 schreef xCore het volgende:
[..]
waarom neit
hij zegt dat altijd tegen mij
gadvrdamme gadver ransaapquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:40 schreef xCore het volgende:
[..]
waarom neit
hij zegt dat altijd tegen mij
welkom in hel, kutjequote:Op zaterdag 12 november 2011 23:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
gadvrdamme gadver ransaapgad ver damme viezerik
bah dat doe je toch niet gad ver de damme
jij negeert me ookquote:
een scheet van jou op mij is als een poepie van etsuquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik laat scheten op je met je ok
houdeo groetjesquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:42 schreef Etsu het volgende:
ik ga slaapje doen morgen weer werken toedeloedoekie kusje op jullie voorhoofd
hahahaawa t?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:42 schreef xCore het volgende:
[..]
een scheet van jou op mij is als een poepie van etsu
op zondag werkenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:42 schreef Etsu het volgende:
ik ga slaapje doen morgen weer werken toedeloedoekie kusje op jullie voorhoofd
ja nou geen geldige reden vind ikquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik laat scheten op je met je ok
[..]
heel niet wist geen reactie ok
}:(quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja nou geen geldige reden vind ik
ik voel me gepest ik ga de kindertelefoon bellenquote:
ik ben ekte baas, gister 12.00 tot 20.00, vandaag 12.00 tot 20.00, morgen 10.00 tot 18.00 en jij? HELEMAAL NIETSSSSSsss arme sloeber ik word een rijke tatta doeiiiiiquote:
gaat niet meer op dit uur, en als je mobiel belt kost dat geldquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik voel me gepest ik ga de kindertelefoon bellen
wolla ik heb vandaag gewerkt allesquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben ekte baas, gister 12.00 tot 20.00, vandaag 12.00 tot 20.00, morgen 10.00 tot 18.00 en jij? HELEMAAL NIETSSSSSsss arme sloeber ik word een rijke tatta doeiiiii
1 uurtje zekerquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:44 schreef xCore het volgende:
[..]
wolla ik heb vandaag gewerkt alles
GODVERDOMME KUTZOOIquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:44 schreef xCore het volgende:
[..]
gaat niet meer op dit uur, en als je mobiel belt kost dat geld
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik voel me gepest ik ga de kindertelefoon bellen
terechte frown-front.jpgquote:
morgen nog maar eens proberen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
GODVERDOMME KUTZOOIlaat dan maar zitten
ja denk hetquote:
hihihihiiquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
terechte frown-front.jpg
terechte laughing-baby-cropped.jpgquote:
is janneke een milf?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:46 schreef xCore het volgende:
[..]
Vraag naar Janneke, die heeft mij vroeger altijd goed geholpen.
jij bent echt grappig vandaag xd heb ej wat op??quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
terechte laughing-baby-cropped.jpg
hoeveel verdient datquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:47 schreef xCore het volgende:
[..]
Geld verdienen terwijl je poept, ze zouden er een sport van moeten maken
Weet ik niet, is net zoals met die seksreclames op TV na 12 uur, "fictieve profielen, geen echt contact mogelijk"quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
is janneke een milf?
een fles grimbergenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij bent echt grappig vandaag xd heb ej wat op??
dju de tering, wat heb ik hier nu weer aanquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:47 schreef xCore het volgende:
[..]
Weet ik niet, is net zoals met die seksreclames op TV na 12 uur, "fictieve profielen, geen echt contact mogelijk"![]()
baas, want grimbergenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
een fles grimbergen
hoeveel cl is dat? }:lquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
een fles grimbergen
Gewoon afmoppen terwijl je belt, eerste minuut is gratisquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dju de tering, wat heb ik hier nu weer aan
33 hele centilitersquote:
}:lquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
33 hele centiliters
ja goed idee bedankt mvg mart smeetsquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:48 schreef xCore het volgende:
[..]
Gewoon afmoppen terwijl je belt, eerste minuut is gratis
terechte poging tot smileyquote:
ik deed expres veranderen ik vind dit een leuke smiley }:l laat zijn autoratirairteit zienquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
terechte poging tot smiley
ja z'n autorariteiteit straalt ie wel flink uit ja ik krijg er meteen een onderdanig gevoel vanquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik deed expres veranderen ik vind dit een leuke smiley }:l laat zijn autoratirairteit zien
}:l je sarcasmse, kan het nog meer/??? ik vind dit dus echt niet kunnen vrind }:(quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja z'n autorariteiteit straalt ie wel flink uit ja ik krijg er meteen een onderdanig gevoel van
stel nou dat het geen sarcasme was en dat ik serieus wasquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
}:l je sarcasmse, kan het nog meer/??? ik vind dit dus echt niet kunnen vrind }:(
DIE KAARSEN BEWEGEN }:l ME GUSTAquote:
oke dan geloof ik je, was je het?? }:lquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
stel nou dat het geen sarcasme was en dat ik serieus was
ik was niet sarcastisch, ik was serieusquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DIE KAARSEN BEWEGEN }:l ME GUSTA
[..]
oke dan geloof ik je, was je het?? }:l
bon iverquote:
ok ok dankjequote:Op zaterdag 12 november 2011 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik was niet sarcastisch, ik was serieus
}:l zou ook een stier kunnen zijn witte wel meej van die horens enzo
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DIE KAARSEN BEWEGEN }:l ME GUSTA
[..]
oke dan geloof ik je, was je het?? }:l
i know right }:)quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
hier heb je meer bon iver
topquote:
maaaaaaaaybequote:
nee gewoon helemaal sowiesoquote:
goedgekeurdquote:
Heerlijk tochquote:
3,2 zekerquote:Op maandag 14 november 2011 14:42 schreef emzor1994 het volgende:
Hehe, eindelijk uitslag 1e tentamen terug...
Vet schattig toch!quote:Op maandag 14 november 2011 17:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kleuters die hyper zijn omdat sinterklaas in het land is.Kleuters die in hun broek plassen vd spanning omdat sinterklaas weer in het land is...
Ik moest lachen.quote:Op maandag 14 november 2011 17:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kleuters die hyper zijn omdat sinterklaas in het land is.Kleuters die in hun broek plassen vd spanning omdat sinterklaas weer in het land is...
HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 14 november 2011 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En en er hadden twee kindjes doktertje gespeeld op de wc en toen stak een van de twee een thermometer in de kont van het andere kindje..
AHAHAHAHAHAHAHA IK GA STUK AHAHAHAquote:Op maandag 14 november 2011 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En en er hadden twee kindjes doktertje gespeeld op de wc en toen stak een van de twee een thermometer in de kont van het andere kindje..
quote:Op maandag 14 november 2011 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2011 17:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHAHAHA IK GA STUK AHAHAHA
Volgende keer emo.gif ik jou wel ja, jij verdient het meer.quote:
Vind ik ook.quote:Op maandag 14 november 2011 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgende keer emo.gif ik jou wel ja, jij verdient het meer.
quote:
Oja, sorry, wacht even.quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 17:54 schreef Etsu het volgende:
HIJ MOET DE ANDERE KANT OP EIN ZWEI DREI!!!!!!!11111
Ha, daar ga ik waarschijnlijk heenquote:Op maandag 14 november 2011 17:51 schreef Heroinjunk het volgende:
http://www.b2s.nl/hardbass2012/
HIER WIL IK HEEN
Ik ben tegen Mark aan het zeuren dattie mee moet.quote:Op maandag 14 november 2011 17:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Ha, daar ga ik waarschijnlijk heen
arme jongenquote:Op maandag 14 november 2011 17:55 schreef yosander het volgende:
Van 9-5 bezig geweest. Komende drie weken alleen maar wiskunde en statistiek
Je pakt je eerste feest wel meteen groot aan hequote:Op maandag 14 november 2011 17:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben tegen Mark aan het zeuren dattie mee moet.
Ha.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |