quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen antwoord op mijn vraag: vind je haar leuk?
Alsjeblieft niet. Genieten was wel een dronken vriend van me die van alles probeerde te doen en uiteindelijk zo moest lachen dat 'ie omviel met de fiets (op de weg terug naar huis viel ik ook met m'n fiets midden op de straatquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Genieten was wel een dronken vriend van me die van alles probeerde te doen en uiteindelijk zo moest lachen dat 'ie omviel met de fiets (op de weg terug naar huis viel ik ook met m'n fiets midden op de straat).
mag dat?quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:11 schreef yosander het volgende:
Je had me net toegevoegd op msn zag ik.
Op youtroep ermee dus.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Genieten was wel een dronken vriend van me die van alles probeerde te doen en uiteindelijk zo moest lachen dat 'ie omviel met de fiets (op de weg terug naar huis viel ik ook met m'n fiets midden op de straat).
oeioeioei mallerdquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Ben niet meer zo vaak/lang op FOK! nee.
Ja gaat weer beter hier haha. Vorige week (klein) dronken avontuur waardoor ik nu nog met een gekneusde knie zit, vandaag filmpje van terugzien. Om je te bescheuren
.
Maar hoe is 't met jou dan? En je broertje is uit het ziekenhuis las ik?
Ja als ik beetje dronken ben val ik altijd en overal. Ging eens krantenbezorgen direct na een feestje (twee vrienden gingen mee) en bij de eerste huizen viel ik soms zo met fiets en al in de bosjesquote:
Ja heb je geaccepteerd hoorquote:
Baasquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja als ik beetje dronken ben val ik altijd en overal. Ging eens krantenbezorgen direct na een feestje (twee vrienden gingen mee) en bij de eerste huizen viel ik soms zo met fiets en al in de bosjes. Vriend van me toen viel ook en bleef gewoon vijf minuten pitten op straat met fiets en al
.
Dronken verhalen
Ikzelf. Ik sta altijd op, misschien val ik daarom ook wel zo vaakquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Baas
en toen? wie heeft de kranten afgemaakt?
vast dé logische verklaring. daarom noemen mensen jou zeker zo vaak baasquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Ikzelf. Ik sta altijd op, misschien val ik daarom ook wel zo vaak
quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oeioeioei mallerd
Met mij oke ja! Verslagen ingeleverd, hopen dat het goed is en weer een stap dichter bij mn P!En broertje is weer thuis ja
Alsof hij nooit weggeweest is hehehe.
Het studeren bevalt je nog steeds?
Jupquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
vast dé logische verklaring. daarom noemen mensen jou zeker zo vaak baas![]()
Ik las het ja, baasjequote:Op zaterdag 12 november 2011 01:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Goed om te horen van je P en je broertje.
Ja studeren bevalt zekers, voor het tentamen van vandaag had ik 34 goed en vanaf 34 goed is voldoende
Omg bazigquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:17 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga echt één pro ei maken, met kaas knoflook en spek.
Nog suggesties?
ik wil ookquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:17 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga echt één pro ei maken, met kaas knoflook en spek.
Nog suggesties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |