IK HEB SOWIESO GEEN POKON NODIGquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:32 schreef Loveless85 het volgende:
Als er iets aan je gerammel is gedaan is die pokon ook (tijdelijk) niet meer nodig waarschijnlijk
Ja, heerlijk geslapen! Gaat wel oke nu. Gisteren zelf even wat wezen drinken met vriendinnen, dat was erg leuk! (en vermoeiend, dus ik ben nu alsnog moequote:Op vrijdag 11 november 2011 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Bliss![]()
Weer lekker kunnen slapen?
En hoe is het verder?
Juist goed dat je dat soort dingen toch blijft doenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, heerlijk geslapen! Gaat wel oke nu. Gisteren zelf even wat wezen drinken met vriendinnen, dat was erg leuk! (en vermoeiend, dus ik ben nu alsnog moe)
En ik loop gigantisch achter met mijn werk dus zit ik nu maar weer achter de computer, keihard een beetje te werken.
Hoe is het met jou?
Waarom dan? Vroeg op op zaterdag zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Juist goed dat je dat soort dingen toch blijft doen![]()
Hier gaat alles oke heur....ik moet alleen morgen veul te vroeg op
Onze dakgoot wordt vernieuwd en dan moet eerst het hout eraf en trespa er tegen aan, dus om 8 uur staan ze tegen onze gevel te rammen enzo.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waarom dan? Vroeg op op zaterdag zou verboden moeten worden
Oh, dat klinkt helemaal te gekquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Onze dakgoot wordt vernieuwd en dan moet eerst het hout eraf en trespa er tegen aan, dus om 8 uur staan ze tegen onze gevel te rammen enzo.
En meneer I. helpt uiteraard ook mee, dus die moet ik er ook nog uit zien te krijgen om half 8![]()
De buren hadden bedacht dat het wel gezellig was om eerst ff koffie te drinken met z'n allen en aangezien hij alles geregeld heeft qua materiaal, steiger e.d. konden we daar niet onderuit
En, opgeluchtquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:02 schreef MissBliss het volgende:
Dus ja, dat wilde ik even vertellen
Nee, ik denk dat je erbij moest zijnquote:
Klinkt herkenbaar, wij hebben hier zo'n constante dramaqueenking om helemaal niks (andere kat, zusje in de buurt, aandacht nodig, etc.)quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt helemaal te gekSucces ermee dan maar!
Net zoiets raars: Ik keek de Voice en Kitty zat in de keuken voor de deur naar buiten te kijken en ineens slaakt ze toch een gilEcht alsof ze in doodsangst was, het ging door merg en been, ik heb nog nooit zoiets gehoord! [ afbeelding ] Dus ik erheen, ik dacht echt dat ze halfdood op de grond zou liggen ofzo, maar ze ging alleen maar hysterisch heen en weer rennen, tussen keuken en slaapkamer. Ik denk dat ze buiten een kat heeft gezien (is de enige verklaring die ik kan verzinnen). Maar die ijzige gil, echt nog nooit gehoord.
Dus ja, dat wilde ik even vertellen
quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je erbij moest zijn
Hoi m-m!
Ja, dat had ik dus ook wel een beetje. Ik was ook wel bang voor wat ik buiten zou zien, maar ik zag niks natuurlijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik word altijd een beetje angstig van dat soort dingen...en helemaal als ik alleen thuis ben![]()
Ze kunnen soms ook straal langs je heen kijken naar "niets", dan krijg ik helemaal de kriebels!
Maar gelukkig is Kitty still alive and kicking. Is ze alweer rustig nu dan?
Zoiets dacht ik ookquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar, wij hebben hier zo'n constante dramaqueenking om helemaal niks (andere kat, zusje in de buurt, aandacht nodig, etc.)
De eerste keer dacht ik dat 'ie vermoord werd
quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:10 schreef tombolafan het volgende:
Gister renden de katten rond in de gang, en ik hoorde mn jas vallen dus ik liep er heen om hem weer op te hangen, lag Sjefke eronder verstopt en die sprong dus omhoog toen ik mn jas wilde pakken![]()
Hartverzakking
En echt, ik ZWEER je dat het expres wasquote:
Eergisteren had ik onze huis-schredder Sooty op schoot en Fritz op mijn arm. Fritz deed stom en lazerde er ineens af. Sooty over de zeik, Fritz over de zeik; veel kabaal en veel geweldquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:10 schreef tombolafan het volgende:
Gister renden de katten rond in de gang, en ik hoorde mn jas vallen dus ik liep er heen om hem weer op te hangen, lag Sjefke eronder verstopt en die sprong dus omhoog toen ik mn jas wilde pakken![]()
Hartverzakking
Ow, op zeker. Zo zijn zequote:Op zaterdag 12 november 2011 00:14 schreef tombolafan het volgende:
En echt, ik ZWEER je dat het expres wasHij lachte me bijna uit
Het was Sjefkequote:Op zaterdag 12 november 2011 00:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Homo Spider![]()
![]()
En Sawyer komt echt helemaal los he?
Van dat kleine schattige pluizebolletje wordt het een echte donderkat![]()
Echt niet gewijzigd hoor!quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik las toch echt Sawyer net![]()
Wat raar
Nee, ik denk eerder dat in mijn gedachten het over Sawyer ging en dat ik het daarom zo las ....of zoiets....en anders blijkt 1 wijntje funest te zijn voor mijquote:
Leugenaarquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij wel, want ik zag het ook
MB DM't me net dat ze het ook zagquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leugenaar
MB, zeg ff dat ik het niet gewijzigd heb?
Ze zei grapjequote:Op zaterdag 12 november 2011 00:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Dus ik mag nog een wijntje inschenken
Te laaaaaaaaaatquote:
quote:
Ikke welquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind wijn helemaal niet zo lekker zonder sigaret
Ik zal eerlijk toegeven dat ik gisteren in het cafe wel een paar sigaretten gerookt heb. Maar vandaag weer helemaal niet en dat gaat dan zonder al te veel moeite. Dus ja, gaat best lekkerquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ikke wel![]()
Maar het gaat nog steeds "goed" dus? Het niet roken?
Gaat wel goed komenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk toegeven dat ik gisteren in het cafe wel een paar sigaretten gerookt heb. Maar vandaag weer helemaal niet en dat gaat dan zonder al te veel moeite. Dus ja, gaat best lekker
Wonderpillen zijn het
Leg ze nog ff buiten danquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:46 schreef tombolafan het volgende:
Ik eet semi-zongedroogde tomaatjes, maar zongedroogde zijn lekkerder
Ja, dat is niet makkelijk, en ik was ook nog eens met rokers. Dus ja, dan ga je al snel roken, maar dat vind ik niet eens zo erg. Als ik de volgende dag maar weer stop!quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gaat wel goed komen![]()
![]()
En cafe is idd het lastigste
Schijnt de zon nu bij jou dan?quote:
pot opendraaien en vork erin stekenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:50 schreef ElisaB het volgende:
Hoe krijg je semi-gedroogde tomaatjes
Het semi-deel dearquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pot opendraaien en vork erin steken
Ja nou dat is een andere pot dusquote:
Dat was de grapquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Schijnt de zon nu bij jou dan?
Daaromquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat is niet makkelijk, en ik was ook nog eens met rokers. Dus ja, dan ga je al snel roken, maar dat vind ik niet eens zo erg. Als ik de volgende dag maar weer stop!
Je houdt niet van een semi droge pot?quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou dat is een andere pot dus
Maar niet aan te raden vind ik, want te weinig gedroogd imo
Nee hoe droger hoe beterquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je houdt niet van een semi droge pot?
Lang leve de Beppies dan maarquote:
Truste Ingquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga zo maar es slapen![]()
Over 6 uurtjes gaat er weer een wekker
Bahquote:
ook goedemorgenquote:Op zaterdag 12 november 2011 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
Je kan beter sinterklaas hebben dan euhhh sinterkerst
quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
Je kan beter sinterklaas hebben dan euhhh sinterkerst
dat zit ze ook, bij de burenquote:Op zaterdag 12 november 2011 08:30 schreef Rewimo het volgende:
* Rewimo licht aanklikt
Niemand hier? Stelletje langslapers![]()
Ing zou allang wakker moeten zijn en aan dezitten!
Zit jij d'r te bespioneren vanuit de klikoquote:
Dordrecht toch?quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
Hij komt aan in m'n geboorteplaats
Zat nog garantie op? Netjesquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:07 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
Net even kippenvleugeltjes gehaald op de markt en kruidnootjes. Warme chocolademelk erbij en we zijn klaar voor de intocht![]()
@Qwea, de telefoon is verstuurd
En laatste bericht van de school van Joey is dat het vermoedelijke diefje niets loslaat en dat we dus eigenlijk verder niet zoveel kunnen helaas.
FU, nu wil ik ook kippenvleugels.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:07 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
Net even kippenvleugeltjes gehaald op de markt en kruidnootjes. Warme chocolademelk erbij en we zijn klaar voor de intocht![]()
@Qwea, de telefoon is verstuurd
En laatste bericht van de school van Joey is dat het vermoedelijke diefje niets loslaat en dat we dus eigenlijk verder niet zoveel kunnen helaas.
In je pm.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:24 schreef ElisaB het volgende:
Eigenlijk wilde ik gisteren al om 21:00 naar bed. Maar ik wilde ook heel graag vannacht in bed Discovery kijken (how stuff is made en Whale Wars); mijn vrijdagnachtontspanenkijkzinlozetvmomentje... Dus met moeite wakker gebleven tot 0:55. Bed in de TV-kijk-stand en genieten maar. Ben ik gofter gedurende het eerste item (hoe worden bowlingballen gemaakt) al in slaap gevallen
Het zijn ook gewoon de lekkerstequote:
Ga straks wel halenquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon de lekkersteEn ze hadden nog wat liggen
Maar maar maar... 't werd half 5 of zoquote:Op zaterdag 12 november 2011 08:30 schreef Rewimo het volgende:
* Rewimo licht aanklikt
Niemand hier? Stelletje langslapers![]()
Ing zou allang wakker moeten zijn en aan dezitten!
Hij kan alleen niet meer zo goed op commando lachen, dus hij lacht als een boer met kiespijnquote:
Ik vind hem gewoon lief lachend kijkenquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij kan alleen niet meer zo goed op commando lachen, dus hij lacht als een boer met kiespijn
Heeeeeeeej!quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Historisch moment met de nieuwe Sint!
Valt idd mee he! Hij ging wel heel soepeltjes de boot af, dat viel wel opquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeeeeeeej!![]()
Jij hier? Wat leuk!
En hij valt me alles mee
Had verwacht dat ie veel te jong zou lijken en klinken, die nieuwe!
Jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:33 schreef Bamba het volgende:
[..]
Valt idd mee he! Hij ging wel heel soepeltjes de boot af, dat viel wel op.
Ja! Ik herken 'm helemaal niet! En hij ziet er ook echt oud uitquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Maar zijn stem is stukken beter dan ik dacht!
Hij heeft veel geoefend al sinds mei, da's wel duidelijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Maar zijn stem is stukken beter dan ik dacht!
Rellertquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:46 schreef Greys het volgende:
Oh en ik heb 13 notes
En nee, die zijn niet allemaal lief
Welke?quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:55 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag. Was weer heerlijk op het asiel
. Helaas woon ik niet op mezelf, anders had ik er nu een hond bij
.
Balou, een práchtige herder x huskyquote:
Ja hij is leukquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:58 schreef Greys het volgende:
Wat was dit een zá-li-ge battle gister![]()
Ik vind die gozer echt het einde.
Oh ik zie Baloe op de sitequote:Op zaterdag 12 november 2011 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Balou, een práchtige herder x husky. Alleen is het een lastige, want hij kan absoluut niet met andere dieren en heeft een hekel aan mannen
.
Maar het is zo'n schatje verder. Oh, en Andy is geadopteerd van de week
!
Dat is een andere Baloequote:Op zaterdag 12 november 2011 13:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh ik zie Baloe op de sitemaar hij is ook al gereserveerd toch?
Dat staat iig op de site.
Super van Andy
Het is niet de beste zanger, maar wat een pretbekquote:
Ow haha ik vond hem al niet op een duitse herder/husky lijkenquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is een andere Baloe. Die wat op de site staat is al een tijdje weg, de site is weinig up to date. Baloe die er nu zit heeft het uiterlijk van een Duitse herder met het model van een husky. Echt prachtig
.
Ah, ik zie het al, het is Balou. Hij staat onder Baloe.
Ik vind deze veel leuker dan Mika, vergelijk ze totaal niet met elkaarquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vind die Mikawannabe echt gruwelijk, maar ik heb dan ook een hekel aan Mika
quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:06 schreef Qwea het volgende:
Die gratis hemataart is niet te vreten.
Komt door het bier.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:06 schreef Qwea het volgende:
Die gratis hemataart is niet te vreten.
Ik snap niet dat jij hem lekker vondquote:
Ho!quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij hem lekker vond
Dat lijf lijkt wel gephotoshopt!quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:16 schreef Greys het volgende:
WTF, dat schattige kleine kruimel uit Jerry Maguire:
[ afbeelding ]
... is nu zo![]()
[ afbeelding ]
Heb je knip en plak gedaan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:36 schreef Qwea het volgende:
wtf? Mijn aangetekende brief met een waardebon van 150 euro erin kan ik niet trackentracktrace zegt dat de code niet klopt
?
Nee, 30000X gekeken en 100% correct overgetypt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je knip en plak gedaan?
Want bij mij komt er dan automatisch altijd een spatie voor (en dus een cijfer te weinig aan het eind).
Nee, 3000VBquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:45 schreef Greys het volgende:
Bij de postcode dus je eigen postcode ingevuld?
Ohhhhh, wacht, sorry. Jij hebt dat ding verstuurd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, 3000VB
Die van centerparcs Rdam
Nee, ik heb hem verstuurd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhh, wacht, sorry. Jij hebt dat ding verstuurd.
Ik dacht dat dat ding aan jou verzonden was
Als je het specifiek over deze situatie hebt: nee.quote:
9-11quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:00 schreef Cat22 het volgende:
En je hebt hem al eerder dan vandaag verzonden?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je het specifiek over deze situatie hebt: nee.
Ik vind het maar koudquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:13 schreef Rewimo het volgende:
Wat was het trouwens heerlijk vanmiddag in het zonnetje langs de lijnChristan moest voetballen, wij stonden heerlijk in de zon. Maar goed ook want de wedstrijd was niet geweldig
Gisteren zei je heel wat anders.quote:
*schuift het laatste stukje Hema taart naar Q*quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:16 schreef Qwea het volgende:
Kan iemand me troosten? Mijn fles Malibu is bijna leeg. Dan moet ik een hele volle nieuwe aanbreken
quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*schuift het laatste stukje Hema taart naar Q*
Komt wel goedschatje.
Wtf, waarom de neuk krijg ik dan een track en trace nr? En waarom betaal ik dan 7 euro?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:17 schreef indaha het volgende:
Qwea je kunt niet Tracken en Tracen omdat je het naar een antwoordnummer gestuurd hebt![]()
Vraag: Kan ik de status van mijn zending naar een antwoordnummer ook via Track & Trace volgen?
Antwoord: U kunt de status van uw zending naar een antwoordnummer niet volgen via Track & Trace. Wij bezorgen zendingen naar antwoordnummers namelijk via een apart kanaal.
Bwahahahahaquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:18 schreef Cat22 het volgende:
Kan iemand mij troosten? Ter ere van de intocht van sinterklaas heb ik zo'n zakje chocomuntjes opgegeten. En nu ben ik een beetje misselijk.
Je zou ook blij kunnen zijn dat je geld waarschijnlijk toch niet gevlogen is.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf, waarom de neuk krijg ik dan een track en trace nr? En waarom betaal ik dan 7 euro?
EchtpostNL
Ja, truestoryquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je zou ook blij kunnen zijn dat je geld waarschijnlijk toch niet gevlogen is.
* indaha Stuurt Cat een chocoladereep want dat eet zij altijd als troostquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:18 schreef Cat22 het volgende:
Kan iemand mij troosten? Ter ere van de intocht van sinterklaas heb ik zo'n zakje chocomuntjes opgegeten. En nu ben ik een beetje misselijk.
quote:
Dit is eng.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:20 schreef indaha het volgende:
[..]
* indaha Stuurt Cat een chocoladereep want dat eet zij altijd als troost![]()
H@ckz0r Sk1lzz , jwtz!quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Dit is eng.Waarom hebben Q en indaha van account gewisseld?
Dat klopt niet Qwea zou pizza of zand sturenquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Dit is eng.Waarom hebben Q en indaha van account gewisseld?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat klopt niet Qwea zou pizza of zand sturen
Niet the new and improoved Q.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat klopt niet Qwea zou pizza of zand sturen
Glas water is geen optie zeker?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:23 schreef Qwea het volgende:
oke, nog een borrel of bier
Keuzes, kut zeg.
Sodemieter op.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet the new and improoved Q.![]()
Ik vind haar veel leuker zo.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:23 schreef Qwea het volgende:
oke, nog een borrel of bier
Keuzes, kut zeg.
Huh? Deze week nog een pakketje naar Esprit getraceerd, wanneer is dat veranderd dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:17 schreef indaha het volgende:
Qwea je kunt niet Tracken en Tracen omdat je het naar een antwoordnummer gestuurd hebt![]()
Vraag: Kan ik de status van mijn zending naar een antwoordnummer ook via Track & Trace volgen?
Antwoord: U kunt de status van uw zending naar een antwoordnummer niet volgen via Track & Trace. Wij bezorgen zendingen naar antwoordnummers namelijk via een apart kanaal.
Ook AWN?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh? Deze week nog een pakketje naar Esprit getraceerd, wanneer is dat veranderd dan?
Ik zou het niet weten , het stond op de site van post-anaalquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh? Deze week nog een pakketje naar Esprit getraceerd, wanneer is dat veranderd dan?
quote:
Kopje thee! Voor het auwa maagje.quote:
Toch niet bij die faalzaak he?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:33 schreef Qwea het volgende:
JEUJJJJJ SPARERIBS BESTELDom 18u afhalen
Hoi, ik ben niet nieuw. Jij wel?quote:
Haaai Mopje.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoi Niet Nieuw, ik ben Zwabber
Was je weg dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
Meteen even lekke meedoen met het gesprek alsof ik nooit ben weggeweest, ik ga zo roti halen bij de nieuwe toko in de stad
Ik ben twee maanden niet op fok geweest, thanks for noticingquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was je weg dan?![]()
En zo ja, welk leven had jij buiten FOK? Of buiten deze SC in ieder geval.
School is gooooood.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben twee maanden niet op fok geweest, thanks for noticing
Was best druk bezig met school
Even quoten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:56 schreef DeZwabber het volgende:
Even roti halen, brb (niet over 2 maanden)
ZWABBIE!quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben twee maanden niet op fok geweest, thanks for noticing
Was best druk bezig met school
nee, neequote:Op zaterdag 12 november 2011 16:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toch niet bij die faalzaak he?![]()
Ik heb restje van een of andere ovenschotel. met krieltjes en vis.
HAHAHAHHAHAHAHAHAHA CATJUHH TOG! JONGUH!quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:36 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Harrie de Hengst.
De volgende keer ga ik 'm eerst grondig schoonmaken.
Hahahaquote:
Wat een prachtig paardquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:36 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Harrie de Hengst.
De volgende keer ga ik 'm eerst grondig schoonmaken.
O Qwea die is ook mooi ,zo'n close-up van zijn kopquote:
Jaquote:
Ik vind deze serie briljant :quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat een prachtig paarden mooie foto's
[..]
O Qwea die is ook mooi ,zo'n close-up van zijn kop
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind deze serie briljant :
[ afbeelding ]
Boeboe! Tjek! Het sneeuwt!!!!!
[ afbeelding ]
Can I haz sneeuw?
[ afbeelding ]
Ooh lordie I prayed for this day!
Ja, om kwart voor 8 vanochtend alquote:
Gij druk mensch.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, om kwart voor 8 vanochtend al![]()
En om kwart voor 10 had ik al koffie gedronken en gesport....
Ben net pas weer binnen![]()
Zo ff eten, douchen en tukken....en dan vanavond visite
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Poesjes zijn leuk als ze stokstaartjes nadoen![]()
En smaakt het ook, of is het alleen veel?quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
OMG Ik hou nu al van deze toko, grote rotipannkoek, en daarop een gigantische berg met vulling, zo groot dat het niet op m'n bord past
Nee het is onwijs lekker, het is ook gewoon een echte roti, met de stukken bot van de kip er nog in, en erg lekkerquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En smaakt het ook, of is het alleen veel?
Je hoeft de botten niet op te eten he?quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee het is onwijs lekker, het is ook gewoon een echte roti, met de stukken bot van de kip er nog in, en erg lekker
nee, maar wel goed uitkijken als je het eetquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hoeft de botten niet op te eten he?
Ah, zo schijnt het wel te horen inderdaad, hele poot erin maar ik hou daar niet zo vanquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee het is onwijs lekker, het is ook gewoon een echte roti, met de stukken bot van de kip er nog in, en erg lekker
Schatje hequote:Op zaterdag 12 november 2011 17:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat een prachtig paarden mooie foto's
Nog een wieldop meegenomen als aandenken?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:08 schreef ferrari_rood het volgende:
oh zwabber is weer terug. Hoe is het met Steigermeisje?
Mijn dinky toy is vandaag naar de sloop gebracht. Mijn aller eerste auto die ik naar de sloop breng.
We hebben de licht metalen velgen mee terug genomen. En radio ed er allemaal uitgehaaldquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog een wieldop meegenomen als aandenken?
Ik hou het even voor gezien op dat gebied, ik word knettergek van de gemixte signalen.
Gingerbreadquote:
Also, Cyanogenmodquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
GingerbreadIk heb hem op froyo laten staan. Met name omdat er nog al wat complicaties aan GB konden hangen.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Also, Cyanogenmod
werkt vlekkeloos hier, en zelfs een beetje overgeklokt
Ooh, gvd. Nou, dan duik ik er morgen wel inquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben 20 minuten bezig geweest
omgquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:02 schreef tombolafan het volgende:
dus ik was net aan het klussen bij vriendinen er moesten kabels weg in de kruipruimte, dus ik zeg ik ben het kleinst ik ga wel
![]()
3 kabels gevonden, "wel op een rare plek" nagevraagd en ja hoor, knip maar door en neem maar mee!![]()
uur later; zeg, sinds wanneer doet de thermostaat het niet meer?![]()
![]()
ja, zij zeggen "knip maar door"quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:02 schreef tombolafan het volgende:
dus ik was net aan het klussen bij vriendinen er moesten kabels weg in de kruipruimte, dus ik zeg ik ben het kleinst ik ga wel
![]()
3 kabels gevonden, "wel op een rare plek" nagevraagd en ja hoor, knip maar door en neem maar mee!![]()
uur later; zeg, sinds wanneer doet de thermostaat het niet meer?![]()
![]()
geen idee, niet geprobeerd, maar roms zijn makkelijk te vervangen in ieder geval, als je em eenmaal geroot hebt is het een stuk makkelijker, kan je zelfs roms verwisselen vanuit de rommanager in cyanogenmod zelfquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, gvd. Nou, dan duik ik er morgen wel in
Is hij makkelijk terug te zetten ook?
Ja, dat snap ik, maar als hij terug moet naar htc om wat voor reden dat ook, moet je hem weer terug zettenquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen idee, niet geprobeerd, maar roms zijn makkelijk te vervangen in ieder geval, als je em eenmaal geroot hebt is het een stuk makkelijker, kan je zelfs roms verwisselen vanuit de rommanager in cyanogenmod zelf
trouwens, heb je een linkje adhv waar jij het hebt gedaan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen idee, niet geprobeerd, maar roms zijn makkelijk te vervangen in ieder geval, als je em eenmaal geroot hebt is het een stuk makkelijker, kan je zelfs roms verwisselen vanuit de rommanager in cyanogenmod zelf
Alles staat op mijn simquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
wat wel handig is, al je contacten aan je google account koppelen, anders ben je ze kwijt, of je moet ze backuppen met een progje daarvoor
maar voor backupsoftware moet je em wel eerst rooten
volgens mij is het wel te doen, maar ik heb er helemaal niet op gelet, de garantie is volgens mij toch al verlopenquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar als hij terug moet naar htc om wat voor reden dat ook, moet je hem weer terug zetten
die moet ik je even schuldig blijven tot aan morgen, hij staat gebookmarked op m'n computer en zit nu op m'n tabletquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
trouwens, heb je een linkje adhv waar jij het hebt gedaan?
zozo, intiem samen in de kruipruimte baggerenquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:08 schreef tombolafan het volgende:
en ik ben er braaf weer ingekropen om het te fixen hoor, met haar vriend
Als ik hem maar krijgquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die moet ik je even schuldig blijven tot aan morgen, hij staat gebookmarked op m'n computer en zit nu op m'n tablet
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
volgens mij is het wel te doen, maar ik heb er helemaal niet op gelet, de garantie is volgens mij toch al verlopen
jouwe ook dan nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijne nietnog tot en met Mei of Juni
Heb je er nu op? HC?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
misschien binnenkort maar eens ubuntu ofzo op de tablet gooien, omdat het kan, kan geen andere reden bedenken
oh, okequote:Op zaterdag 12 november 2011 20:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
jouwe ook dan nietwant je kreeg hem na mij
Jup, met een schil van Asus er overheen, om de muisaanwijzer te laten werken (het is een Transformer met toetsenbord)quote:
Hij rijdt voor nu weer even, koppeling is afgesteld. Maar we zijn behoorlijk besodemieterd bij de garage waar we hem gekocht hebben zei onze eigen garage. Er is heel veel aan mis en om dat te laten repareren is hij gewoon niet meer waardquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Kon jouw auto nog gemaakt worden Bamba?
Goed bezig geweest Tombo
Zeker balen hij had nog 7wk moeten rijden. En hij was nog wel te maken maar die kosten kregen we er niet meer uit bij verkoop (startmotor/koppelingsplaten en wellicht de versnellingsbak) we hebben hem ruim 6jaar gehad en aan onderhoud amper wat moeten doen. En ineens kapt hij ermee. Was het een 5deurs geweest dan had ik mijn vader gevraagd hem te maken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij rijdt voor nu weer even, koppeling is afgesteld. Maar we zijn behoorlijk besodemieterd bij de garage waar we hem gekocht hebben zei onze eigen garage. Er is heel veel aan mis en om dat te laten repareren is hij gewoon niet meer waard. Dus weer op zoek naar een andere auto
. Jouw auto is ook naar de sloop las ik? Balen is dat he?
Ooh failquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh, oke
niet dat het helpt, ik heb alle warranty void stickertjes al gesloopt door em uit elkaar te halen
Ooooh, die TF zijn nicequote:Op zaterdag 12 november 2011 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jup, met een schil van Asus er overheen, om de muisaanwijzer te laten werken (het is een Transformer met toetsenbord)
Wat is er allemaal mis met de matiz?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij rijdt voor nu weer even, koppeling is afgesteld. Maar we zijn behoorlijk besodemieterd bij de garage waar we hem gekocht hebben zei onze eigen garage. Er is heel veel aan mis en om dat te laten repareren is hij gewoon niet meer waard. Dus weer op zoek naar een andere auto
. Jouw auto is ook naar de sloop las ik? Balen is dat he?
Balen joh! Bij mij staat er nu 118000 op de km teller, maar dat zegt dus helaas niksquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Zeker balen hij had nog 7wk moeten rijden. En hij was nog wel te maken maar die kosten kregen we er niet meer uit bij verkoop (startmotor/koppelingsplaten en wellicht de versnellingsbak) we hebben hem ruim 6jaar gehad en aan onderhoud amper wat moeten doen. En ineens kapt hij ermee. Was het een 5deurs geweest dan had ik mijn vader gevraagd hem te maken.
Er stond/staat 97000 op de teller
Dat zijn geen leuke reparaties. Niemand in de buurt die handig is?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:32 schreef Bamba het volgende:
De koppeling zou helemaal vervangen moeten worden, de remleidingen zijn bijna doorgeroest en de uitlaat zit een scheur in. En van de week had ik een platte band..Ik heb de auto nog geen 3 maanden.
Voor de lolquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh fail
Waarom heb je hem uit elkaar gehad?
uhuh, dinges wilt er nu ook eentje, maar die neemt de nieuwe dunnere versie met tegra quadcore die binnenkort uitkomtquote:
Had je beter kunnen wachten totdat je garantie verlopen wasquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor de lol
en om te kijken als ik em eventueel ga airbrushen in hoeverre hij uit elkaar kan, heb het al een hele tijd niet meer gedaan, moet er weer eens op gaan oefenen, anders word ik nooit echt goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |