H@ckz0r Sk1lzz , jwtz!quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Dit is eng.Waarom hebben Q en indaha van account gewisseld?
Dat klopt niet Qwea zou pizza of zand sturenquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Dit is eng.Waarom hebben Q en indaha van account gewisseld?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat klopt niet Qwea zou pizza of zand sturen
Niet the new and improoved Q.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat klopt niet Qwea zou pizza of zand sturen
Glas water is geen optie zeker?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:23 schreef Qwea het volgende:
oke, nog een borrel of bier
Keuzes, kut zeg.
Sodemieter op.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet the new and improoved Q.![]()
Ik vind haar veel leuker zo.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:23 schreef Qwea het volgende:
oke, nog een borrel of bier
Keuzes, kut zeg.
Huh? Deze week nog een pakketje naar Esprit getraceerd, wanneer is dat veranderd dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:17 schreef indaha het volgende:
Qwea je kunt niet Tracken en Tracen omdat je het naar een antwoordnummer gestuurd hebt![]()
Vraag: Kan ik de status van mijn zending naar een antwoordnummer ook via Track & Trace volgen?
Antwoord: U kunt de status van uw zending naar een antwoordnummer niet volgen via Track & Trace. Wij bezorgen zendingen naar antwoordnummers namelijk via een apart kanaal.
Ook AWN?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh? Deze week nog een pakketje naar Esprit getraceerd, wanneer is dat veranderd dan?
Ik zou het niet weten , het stond op de site van post-anaalquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh? Deze week nog een pakketje naar Esprit getraceerd, wanneer is dat veranderd dan?
quote:
Kopje thee! Voor het auwa maagje.quote:
Toch niet bij die faalzaak he?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:33 schreef Qwea het volgende:
JEUJJJJJ SPARERIBS BESTELDom 18u afhalen
Hoi, ik ben niet nieuw. Jij wel?quote:
Haaai Mopje.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoi Niet Nieuw, ik ben Zwabber
Was je weg dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
Meteen even lekke meedoen met het gesprek alsof ik nooit ben weggeweest, ik ga zo roti halen bij de nieuwe toko in de stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |