Gaat wel goed komenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk toegeven dat ik gisteren in het cafe wel een paar sigaretten gerookt heb. Maar vandaag weer helemaal niet en dat gaat dan zonder al te veel moeite. Dus ja, gaat best lekker
Wonderpillen zijn het
Leg ze nog ff buiten danquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:46 schreef tombolafan het volgende:
Ik eet semi-zongedroogde tomaatjes, maar zongedroogde zijn lekkerder
Ja, dat is niet makkelijk, en ik was ook nog eens met rokers. Dus ja, dan ga je al snel roken, maar dat vind ik niet eens zo erg. Als ik de volgende dag maar weer stop!quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gaat wel goed komen![]()
![]()
En cafe is idd het lastigste
Schijnt de zon nu bij jou dan?quote:
pot opendraaien en vork erin stekenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:50 schreef ElisaB het volgende:
Hoe krijg je semi-gedroogde tomaatjes
Het semi-deel dearquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pot opendraaien en vork erin steken
Ja nou dat is een andere pot dusquote:
Dat was de grapquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Schijnt de zon nu bij jou dan?
Daaromquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat is niet makkelijk, en ik was ook nog eens met rokers. Dus ja, dan ga je al snel roken, maar dat vind ik niet eens zo erg. Als ik de volgende dag maar weer stop!
Je houdt niet van een semi droge pot?quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou dat is een andere pot dus
Maar niet aan te raden vind ik, want te weinig gedroogd imo
Nee hoe droger hoe beterquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je houdt niet van een semi droge pot?
Lang leve de Beppies dan maarquote:
Truste Ingquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga zo maar es slapen![]()
Over 6 uurtjes gaat er weer een wekker
Bahquote:
ook goedemorgenquote:Op zaterdag 12 november 2011 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
Je kan beter sinterklaas hebben dan euhhh sinterkerst
quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
Je kan beter sinterklaas hebben dan euhhh sinterkerst
dat zit ze ook, bij de burenquote:Op zaterdag 12 november 2011 08:30 schreef Rewimo het volgende:
* Rewimo licht aanklikt
Niemand hier? Stelletje langslapers![]()
Ing zou allang wakker moeten zijn en aan dezitten!
Zit jij d'r te bespioneren vanuit de klikoquote:
Dordrecht toch?quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
Hij komt aan in m'n geboorteplaats
Zat nog garantie op? Netjesquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:07 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
Net even kippenvleugeltjes gehaald op de markt en kruidnootjes. Warme chocolademelk erbij en we zijn klaar voor de intocht![]()
@Qwea, de telefoon is verstuurd
En laatste bericht van de school van Joey is dat het vermoedelijke diefje niets loslaat en dat we dus eigenlijk verder niet zoveel kunnen helaas.
FU, nu wil ik ook kippenvleugels.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:07 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
Net even kippenvleugeltjes gehaald op de markt en kruidnootjes. Warme chocolademelk erbij en we zijn klaar voor de intocht![]()
@Qwea, de telefoon is verstuurd
En laatste bericht van de school van Joey is dat het vermoedelijke diefje niets loslaat en dat we dus eigenlijk verder niet zoveel kunnen helaas.
In je pm.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:24 schreef ElisaB het volgende:
Eigenlijk wilde ik gisteren al om 21:00 naar bed. Maar ik wilde ook heel graag vannacht in bed Discovery kijken (how stuff is made en Whale Wars); mijn vrijdagnachtontspanenkijkzinlozetvmomentje... Dus met moeite wakker gebleven tot 0:55. Bed in de TV-kijk-stand en genieten maar. Ben ik gofter gedurende het eerste item (hoe worden bowlingballen gemaakt) al in slaap gevallen
Het zijn ook gewoon de lekkerstequote:
Ga straks wel halenquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon de lekkersteEn ze hadden nog wat liggen
Maar maar maar... 't werd half 5 of zoquote:Op zaterdag 12 november 2011 08:30 schreef Rewimo het volgende:
* Rewimo licht aanklikt
Niemand hier? Stelletje langslapers![]()
Ing zou allang wakker moeten zijn en aan dezitten!
Hij kan alleen niet meer zo goed op commando lachen, dus hij lacht als een boer met kiespijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |