Dinsdagnacht ziet er ook koud uit... (Hirlam)quote:Op zondag 13 november 2011 13:14 schreef meteo-online het volgende:
Eerste matige vorst?
[ afbeelding ]
Lang hebben we er op moeten wachten, maar nu lijkt aankomende nacht zich de eerste matige vorst voor te doen. De matige vorst (-5 of lager) zal mogelijk in het noordoosten van het land haalbaar zijn. Eelde registreerde vorig jaar de eerste matige vorst op 26 november, toen werd er een minimum temperatuur gemeten van -6,5 graden. De nacht daaropvolgend werd er een temperatuur gemeten van -8,3 graden. Het weermodel Hirlam (KNMI) laat in de recente berekening zien, dat de minimum temperatuur -4 graden bedraagt. Tijdens langdurige opklaringen kan het mogelijk tot matige vorst gaan komen.
Zit er dik in ja.quote:Op zondag 13 november 2011 17:13 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Hier in Ede wordt het ook weer mistig. Morgenochtend nog langere files op de A12 zo
Je kijkt naar je avater?quote:
Ok danquote:Op zondag 13 november 2011 18:27 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Nee oprecht.... uitsneeuwende mist denk ik.
Hoogeveen meldt ook al motsneeuw.
Herfst.... winter duurt nog wel ffquote:Op zondag 13 november 2011 19:21 schreef Momo... het volgende:
De eerste keer deze winter dat ik me handschoenen echt nodig had.
Dat nog net nietquote:Op zondag 13 november 2011 19:21 schreef Momo... het volgende:
De eerste keer deze winter dat ik me handschoenen echt nodig had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |