Ja, ik wist echt niet meer waar ik was.quote:
Ik dacht dat je een grapje maaktequote:
Hier vandaag was het ook primaquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:25 schreef Wessell het volgende:
Ik loop alweer met mijn zomerjas aan
Kachels weer uit, buitenkraan weer aangeslotenquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:25 schreef Wessell het volgende:
Ik loop alweer met mijn zomerjas aan
25 november inderdaad.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:13 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Maar het kan nog, vorig jaar was het toch 25 november pas, dat we sneeuw hadden? Echt sneeuw dan, niet die meuk.
Die sneeuw bleef niet liggen (althans niet in Limburg).quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:41 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
25 november inderdaad.
http://www.nu.nl/binnenland/2387727/eerste-sneeuw-gevallen.html
Waarom doe je dat? Hobby? Medisch? Andere redenen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik fiets elke dag en hou mijn afstanden bij in een exel sheet en daarin hou ik ook bijzonder weer bij en volgens mijn gegevens heb ik hier in Belfeld voor het eerst met met sneeuw gefietst op 30 november, dus de sneeuw moet zijn gevallen in de avond en nacht van 29 op 30 November.
er zit meer dan twee uur tussen, ben meestal rond een uurtje of 10 weer thuis en rond een uurtje of 3 ga ik weer rijdenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:27 schreef Frutsel het volgende:
twee uur tussen werkdiensten is ook wel apart
ik dacht dat ik rare hobbies had
Maar goed, de jouwe is nog wel nuttig dan

Kwam deze tegen op weerwoord, wel het vermelden waard.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:28 schreef marcel-o het volgende:
Die mist is raar.
op de ene plek is er nagenoeg niks aan de hand.. 50 meter verder komen de dikke wolken langs je zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |