SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MissMSX op 11-11-2011 23:10:39 ]Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Onbedoeld briljant side effectquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik kon dit topic niet fatsoendelijk openen door Skype[ afbeelding ]
Wie zou je aan de telefoon krijgen als je nu zou bellen eigenlijk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Dat soort crap heb ik na een dag uitgezet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik kon dit topic niet fatsoendelijk openen door Skype[ afbeelding ]
Owh ja, ninja edit niet goed nagekeken. Zeurquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:08 schreef Tegan het volgende:
Zijn?
[..]
Dat soort crap heb ik na een dag al uitgezet.
En nu stop ik met je topic vervuilen.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wie zou je aan de telefoon krijgen als je nu zou bellen eigenlijk?Nummer bestaat niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Je hebt gebeld?quote:
Zondequote:
OK, OK, dit is gewoon een verkapt aanbidRebeccahiertopicquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dat nummer weet ik niet meer, Rebecca daarentegen
Nu je het terug ziet merk je pas hoe belabberd haar Engels eigenlijk isquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
OK, OK, dit is gewoon een verkapt aanbidRebeccahiertopic
In dat geval meld ik mij hier ook.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die spreekt in elk geval wel goed Engels. En ook Frans, naar het schijnt.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Paul King (rechtsboven), Kristiane Backer (linksmidden), Marijne van der Vlugt (onder midden) en Pip Dann (rechtsonder)quote:Op maandag 28 november 2011 21:43 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ray Cokes, Rebecca, Simone en die hardrockchick kan ik mij nog herinneren. De rest op de foto ken ik niet (meer)
Komt weer terug nu. Paul King inderdaad!quote:Op maandag 28 november 2011 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paul King (rechtsboven), Kristiane Backer (linksmidden), Marijne van der Vlugt (onder midden) en Pip Dann (rechtsonder)
quote:Hi, Steve Blame here, with MTV News.
Goed speurwerk!quote:
Ik wil Rebecca wel als vriendinnetjequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een meer recente pic:
[ afbeelding ]
En haar Facebookaccount.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dan deden ze op MTV 's morgens steeds drie plaatjes en dan kwam Rebecca weer met een verhaaltje. Dan lag ik al met een harde tokus in m'n pyjamabroek te hopen dat ze nog in beeld kwam voordat ik er uit moest om naar school te gaan.
het is niet Lisa, maar Sonya Saul.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:56 schreef MissMSX het volgende:
Wie is dat linksonder eigenlijk? Ik herken haar maar heel vaagjes.
Overigens mis ik Steve Blame op de foto
[..]
Klopt. De dochter van de oude Sint lees ik net op wikiquote:Op zondag 8 januari 2012 12:23 schreef theKiD het volgende:
Dr was toen toch ook een Nederlands meiske wat daar voor MTV werkte toch? Uit Zeeland meen ik...
John Lilypaly was sint?quote:Op zondag 8 januari 2012 12:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Klopt. De dochter van de oude Sint lees ik net op wiki
ik weet nogal heel erg redelijk zeker dat het andersom was: 711911quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:31 schreef Mayadevi het volgende:
Ik loop nog met 035911711 galmend in m'n kop als gevolg van jeugdige hersenspoeling![]()
Dat was het nummer om lid te worden van de VARA, hebben m'n zus en ik een keer gebeld toen vader en moeder niet thuis waren , crimineel als we waren
vooral de jingle waarin een aantal kids het nummer hardop noemen (beetje zingen).quote:Op zondag 26 februari 2012 13:57 schreef Mayadevi het volgende:
Maar hij is bij jou dus ook aardig blijven hangen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |