SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MissMSX op 11-11-2011 23:10:39 ]Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Onbedoeld briljant side effectquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik kon dit topic niet fatsoendelijk openen door Skype[ afbeelding ]
Wie zou je aan de telefoon krijgen als je nu zou bellen eigenlijk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Dat soort crap heb ik na een dag uitgezet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik kon dit topic niet fatsoendelijk openen door Skype[ afbeelding ]
Owh ja, ninja edit niet goed nagekeken. Zeurquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:08 schreef Tegan het volgende:
Zijn?
[..]
Dat soort crap heb ik na een dag al uitgezet.
En nu stop ik met je topic vervuilen.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wie zou je aan de telefoon krijgen als je nu zou bellen eigenlijk?Nummer bestaat niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Je hebt gebeld?quote:
Zondequote:
OK, OK, dit is gewoon een verkapt aanbidRebeccahiertopicquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dat nummer weet ik niet meer, Rebecca daarentegen
Nu je het terug ziet merk je pas hoe belabberd haar Engels eigenlijk isquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
OK, OK, dit is gewoon een verkapt aanbidRebeccahiertopic
In dat geval meld ik mij hier ook.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die spreekt in elk geval wel goed Engels. En ook Frans, naar het schijnt.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Paul King (rechtsboven), Kristiane Backer (linksmidden), Marijne van der Vlugt (onder midden) en Pip Dann (rechtsonder)quote:Op maandag 28 november 2011 21:43 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ray Cokes, Rebecca, Simone en die hardrockchick kan ik mij nog herinneren. De rest op de foto ken ik niet (meer)
Komt weer terug nu. Paul King inderdaad!quote:Op maandag 28 november 2011 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paul King (rechtsboven), Kristiane Backer (linksmidden), Marijne van der Vlugt (onder midden) en Pip Dann (rechtsonder)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |