SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.SPOILER: niet voor zwakke magen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat opera voor de cultuur rijken onder ons.
en supertuxxx
Thinking about thinking of you. ♫
Top, wanneer ga je me een rondleiding geven door den bosch?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk uit de jaren 90 kom. Maar niet doorvertellen he
Poging 600quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Top, wanneer ga je me een rondleiding geven door den bosch?
Die moeten mooi in hun eigen stad blijven ja.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:52 schreef SM- het volgende:
Tering druk in de stad! Wel gezellig, alleen wel redelijk veel buitenluimers.. #diemoetiknie
Zodra Lil Wayne een concertje gaat geven in Nederland of Belgiëquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Top, wanneer ga je me een rondleiding geven door den bosch?
Beter bier drinken, Tux fixen en daarna fokkenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:53 schreef shifto het volgende:
hierheen komen heeft ook niet echt zin, bijna afgelopen, ik ga dan of nog even langs een mattie zijn bier drinken anders naar huis fokken!
[..]
Poging 600
Hoezo?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:56 schreef SM- het volgende:
Overigens, weet iemand de echte naam van Muisraket?
In groep 1?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:57 schreef SM- het volgende:
Volgens mij heb ik bij haar in de klas gezeten...
Nee hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:59 schreef shifto het volgende:
[..]
BB, ik krijg nog steeds 1 picca van jou!!!!!!!!
Poging 601quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:59 schreef shifto het volgende:
[..]
BB, ik krijg nog steeds 1 picca van jou!!!!!!!!
Van je bakkes.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:59 schreef SM- het volgende:
van mijn schattigheid..?
Die past nog niet op een panorama al hedde t gere
Uiteraard.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:01 schreef SM- het volgende:
Keken jullie trouwens ook al New Kids voor t populair was? Toen t nog de Pulpshow hete enzoo?/ #hipster
Heul wel, bewijs is 40 topics geleden te vindenquote:
Touchequote:
Zijn naam i.c.m. dat mannetje naast zijn naam is verwarrend inderdaad.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:01 schreef SM- het volgende:
En DigitalGirl is een man? Jullie maken het een n00b niet makkelijk
Hallo SM waar woon je ergens in 's-Hertogenbosch?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:02 schreef SM- het volgende:
Anyway, aangenaam, mijn naam is Mike. Maar noem me SM.
sadquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Heul wel, bewijs is 40 topics geleden te vinden
[..]
Touche![]()
ik ben kanker sad, zit bij kanker vette muziek met chicks en alles te fokken met jullie
Zoek je ruzie??quote:
Ook Maaspoort.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:05 schreef SM- het volgende:
En jij?
En hoe heet je? (Ik neem aan geen Barrie?)
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ook Maaspoort.En ik heet Corry.
Ook daar in de buurt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:09 schreef SM- het volgende:
Waar op de Maaspoort?
Ik achter de schans.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ook Maaspoort.En ik heet Corry.
Ik ken maar één Mike en ik heb niet bij hem in de klas gezeten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:02 schreef SM- het volgende:
Anyway, aangenaam, mijn naam is Mike. Maar noem me SM.
Ik heb geen zus.quote:
HALLO CORRYquote:
Dat doe je ook helemaal verkeerd man, kijk naar corry en ik wij zijn onze eerste date al ana het plannen: hart van brabant of Lalalaa?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:02 schreef shifto het volgende:
Touche![]()
ik ben kanker sad, zit bij kanker vette muziek met chicks en alles te fokken met jullie
Nope.quote:
Neger alsjeblieft. Eerst Lil Wayne fixenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat doe je ook helemaal verkeerd man, kijk naar corry en ik wij zijn onze eerste date al ana het plannen: hart van brabant of Lalalaa?
Ergens in Vught, de precieze school vertel ik wel op de meet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:12 schreef SM- het volgende:
Nou, tot zover dat dan..
Op welke basisschool zat je?
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Jongens misschien kennen Fed en SM elkaar wel![]()
Nee, ook zo heet ik niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:13 schreef SM- het volgende:
Haha oke, da kans dat ik je dan ken is dan bijna 0. (Of je moet Astrid of Sandra heten.. ik ken welgeteld 2 personen in vught)
Als we ooit weten waarquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ergens in Vught, de precieze school vertel ik wel op de meet.
Pfff... OVOXOquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Neger alsjeblieft. Eerst Lil Wayne fixen
Terminus was toch gewoon afgesproken?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Als we ooit weten waarik zeg nog steeds terminus want daar verstaan we elkaar
Ik vind van wel maar TM deed moeilijk, maarja die is toch maar 16quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Terminus was toch gewoon afgesproken?
17 lichamelijk, 11 innerlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik vind van wel maar TM deed moeilijk, maarja die is toch maar 16
Dat is zeker awkward. Vooral als het ook nog een soort van date is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:14 schreef SM- het volgende:
Is wel vet trouwens, als je een mede-forumuser in het echt tegenkomt. Ik heb het met een mede-clubchartser meegemaakt, op mn studie. Was op het begin wel een beetje awkward..
Even quoten voor het nageslacht tussen SM en MRquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:15 schreef SM- het volgende:
Anyway, ik ga dagga. Morgen weer arbeit machen. Kusje voor muisraket ^____^
Poging 510.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:15 schreef SM- het volgende:
Anyway, ik ga dagga. Morgen weer arbeit machen. Kusje voor muisraket ^____^
Oké, geen 510 dan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij gaat hard, jij gaat lekker
De gemiddelde fokker neemt snel genoegen met ietsquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:18 schreef Muisraket het volgende:
Als op de meet ik me voorstel en alle mannen een![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
reactie krijgen, ga ik echt heel hard lachen, sorry.
Ik merk het.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:18 schreef shifto het volgende:
[..]
De gemiddelde fokker neemt snel genoegen met iets
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Your girl at my next show ayeee
Ik ken 2 fokkers in het echt, eentje heb ik al vaker beschreven in deze reeks ('date-ontmoeting-geval') en met de ander had ik een date voordat ik ontdekte dat hij op FOK! zat. Die tweede vind ik nu alleen een enorme faalbeerquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:20 schreef shifto het volgende:
Ik heb alleen helaas tot nu toe alleen iets met mooie fokker gehad
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:18 schreef Muisraket het volgende:
Als op de meet ik me voorstel en alle mannen een![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
reactie krijgen, ga ik echt heel hard lachen, sorry.
Was je ook naar zijn concert in Januari?quote:
Je hebt hier ook vanalles rond lopenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ken 2 fokkers in het echt, eentje heb ik al vaker beschreven in deze reeks ('date-ontmoeting-geval') en met de ander had ik een date voordat ik ontdekte dat hij op FOK! zat. Die tweede vind ik nu alleen een enorme faalbeer, eerste is wel een leuke jongen.
Idd, anders kom ik zo weinig aan het woordquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Op de meet he, ben ik echt bang dat ik super stil en rustig ben en daardoor een eckte autist lijk. Maar ach die moeten er ook zijn toch?![]()
Oke mooiquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Idd, anders kom ik zo weinig aan het woord
Ik ook hoor, dus dan kunnen we samen autistisch lijken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Op de meet he, ben ik echt bang dat ik super stil en rustig ben en daardoor een eckte autist lijk. Maar ach die moeten er ook zijn toch?![]()
Oke tofquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ook hoor, dus dan kunnen we samen autistisch lijken.
Nope, luister altijd in de beslotenheid van mijn autoquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Was je ook naar zijn concert in Januari?
Hoezo uit de toon?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nope, luister altijd in de beslotenheid van mijn auto. Denk dat ik veels te veel uit de toon gevallen zou zijn. Maar jij bent wel geweest???
Nou jah denk vooral eigenlijk vanwege dit "Wel alleen 99% gekleurd volk."quote:
Tsja dat weet je toch niet van te voren. Oke ik had wel veel zwarten verwacht maar zoveelquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nou jah denk vooral eigenlijk vanwege dit "Wel alleen 99% gekleurd volk."...
Maar take care... had alleen liever meer muziek zoals Dreams Money Can Buy en Club Paradise willen zien.
Ja lekker laten kijken dan toch, zolang jij je vermaakt? Plus die mensen zie je toch niet meer. Als je niet wil oke maar het is gewoon zonde als je bijv. wel zou willen maar dat je redenen zijnquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:59 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar dan sta je daar zo te kijk... vooral als je kleding wat conservatiever is.
Bedoel ben jij er in een vrolijk zomerjurkje naar toe gegaan?
Ah kom op, dit overleef je wel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Nee
En ik voel me nu zooo niet normaal fucked up
Overleven wel maar wow wat is dit kut zegquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah kom op, dit overleef je wel.
Heb je het idee dat je dood gaat?quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:05 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Overleven wel maar wow wat is dit kut zeg
Overigens was het feest wel erg vet
Eerder het idee dat ik overal kramp heb en nergens zin in hebquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb je het idee dat je dood gaat?
En tof van het feest!
Dankjequote:Op zaterdag 12 november 2011 11:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Haha nou TM succes ermee.
Ben nu een paar open dagen checken want ik moet keuzes gaan maken![]()
Dat hoeft toch niet slecht te zijn?quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Succesquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Niksen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
wtf moet ik doen ik weet niks
Iedereen verveelt zich wel eensquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
wtf moet ik doen ik weet niks
Dat is wel heel erg.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
zelfs geen zin om te fappe
Bel 112 dit is niet goedquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Jij gaat NU naar het ziekenhuis!quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Als ik al geen zin heb om te fappen heb ik al HELEMAAAAL geen zin in het ziekenhuisquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij gaat NU naar het ziekenhuis!
Soft, hedde koppijn menneke?quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:11 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Als ik al geen zin heb om te fappen heb ik al HELEMAAAAL geen zin in het ziekenhuis
Op zo'n moment is het wel nodig hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:11 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Als ik al geen zin heb om te fappen heb ik al HELEMAAAAL geen zin in het ziekenhuis
Koppijnquote:
Niet echt, de informatie was eigenlijk al wel bekend.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:16 schreef DigitalGirl het volgende:
Nog wat tegengekomen op de open dag van het kw1c of de avans?
Hellooooooquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Helloooooo![]()
Btw, komt Tuxxxer eigenlijk ook naar de meet?
Ja gezelligquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Misschien moeten we het lief vragen![]()
Weet je nog niet of je verder wil met HBO of andere richting MBO ofzo?quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet echt, de informatie was eigenlijk al wel bekend.Woon je in de buurt van 's-Hertogenbosch?
Welke richting HBO en of ik dat überhaupt wil/kan. Want nog 4 jaar is lang, maar aan de andere kant is 50 jaar werken ook nog lang. Maar misschien ga ik gewoon eerst eens even werken en cursussen etc. volgen die me leuk lijken en dan kijken of werken me bevalt of dat ik toch heimwee krijg naar school.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet je nog niet of je verder wil met HBO of andere richting MBO ofzo?
Groot gelijk! Dat zou ik ook doen bij twijfel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Welke richting HBO en of ik dat überhaupt wil/kan. Want nog 4 jaar is lang, maar aan de andere kant is 50 jaar werken ook nog lang. Maar misschien ga ik gewoon eerst eens even werken en cursussen etc. volgen die me leuk lijken en dan kijken of werken me bevalt of dat ik toch heimwee krijg naar school.
Ja, scheelt ook een hoop stress.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Groot gelijk! Dat zou ik ook doen bij twijfel.
Ik? Op MBO ja.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:18 schreef DigitalGirl het volgende:
Heb je al vier jaar gedaan dan??
Omdat ik een 3 jarige MBO opleiding doe (niv. 4 uiteraard), en daardoor niet in aanmerking kom voor een verkorte HBO opleiding.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:21 schreef DigitalGirl het volgende:
Waarom wil je dan nog 4 jaar gaan doen? Zou denken verkort traject HBO, afronden en vervolgens een verkort traject op de uni. Je hebt immers nog 4 jaar studiebeurs... tenzij je huidige studie je niet aanstondt natuurlijk.
wtf opnieuw aan de tekentafel?quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:25 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ja hoi daar ben ik weer, nee was gewoon goeie butsers maar zit helemaal onder de wonden de teeering heyhier moet even opnieuw voor aan de tekentafel gezeten worden
quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:28 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
oh kut ja dat bedoel ik dus
Dat dit maar even eenmalig was zo. hoe het gisteren allemaal verliep want DIT is het echt niet waard.
Was wel leuk hoor daar niet van, maar mijn lichaam had wat rare trekjes
Een kaak die nee zegt terwijl jij ja zegt?quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:28 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
oh kut ja dat bedoel ik dus
Dat dit maar even eenmalig was zo. hoe het gisteren allemaal verliep want DIT is het echt niet waard.
Was wel leuk hoor daar niet van, maar mijn lichaam had wat rare trekjes
Dacht dat je juist met niv. 4 in aanmerking kwam, er is toch geen hoger niveau.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omdat ik een 3 jarige MBO opleiding doe (niv. 4 uiteraard), en daardoor niet in aanmerking kom voor een verkorte HBO opleiding.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Krom je eigen huis binnenkomen snakkend naar water om vervolgens trillend in je bed te gaan liggen en de meest bizarre gedachtekronkels die door je lichaam beuken (echt heel erg raar) proberen te vermijden maar dat lukt dus niet. En ik kon natuurlijk niet eerder mijn bed uit om te eten want mijn ouders waren thuis waardoor ik 4 uur in bed heb liggen staren naar het fucking plafond.
Alleen bij 3,5 jaarquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dacht dat je juist met niv. 4 in aanmerking kwam, er is toch geen hoger niveau.
Kinderen en drugs, goede combinatie.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Krom je eigen huis binnenkomen snakkend naar water om vervolgens trillend in je bed te gaan liggen en de meest bizarre gedachtekronkels die door je lichaam beuken (echt heel erg raar) proberen te vermijden maar dat lukt dus niet. En ik kon natuurlijk niet eerder mijn bed uit om te eten want mijn ouders waren thuis waardoor ik 4 uur in bed heb liggen staren naar het fucking plafond.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:39 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Maar genoeg hier over, laten we het hebben over:
[ afbeelding ]
Paarse Schapen.
Pepquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:38 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Omg
Het waren geen eens pillen het was speed![]()
Och och och och ochquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:42 schreef shifto het volgende:
[..]
PepDat is helemaal lame, maar daar merk je toch geen zak van behalve dat je beetje wakker blijft. Doe het dan goed en pak lekker halfje sos. Heb je ook nergens last van de dag erna.
Ja oke das wel beterquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:42 schreef shifto het volgende:
Heb je ook nergens last van de dag erna.
Moet wel weten waar je het moet halenquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Och och och och och
Zeker nog nooit een echte dikke rush meegemaakt? Beste moment uit mijn leven. Lekker losgaan en bam bam bam.
Ohja Sos kost maar 45 euro duurder
Uurtje na je laatste heb je al nergens meer last van, en kun je lekker slapenquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja oke das wel beter
Ja het doet pijn, je ruikt er ook letterlijk naar etc. maar die dikke rush heb ik zeker wel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Moet wel weten waar je het moet halen40 voor een heeltje is makkelijk te doen. Maar een dikke rush van pep? Nee, naast dat het kanker smerig is, en stinkt. merk je er blijkbaar na een gram nog geen zak van als je mij bent
Zuipen op hardcore is zo not donequote:Op zaterdag 12 november 2011 15:47 schreef shifto het volgende:
Maar het is allemaal troep! Beter gewoon lekker zuipen en af en toe een jonko erbij
Hihi maar ik wil liever gewoon danseequote:Op zaterdag 12 november 2011 15:49 schreef shifto het volgende:
Ladderzat tussen de spaaskaakjes lopen is anders best leuk heur!
Heb je geblowd ofzo?quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Eens maar eenmaligquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Weten je ouders dat ook allemaal?
Oke. Nu over bier?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Eens maar eenmaligstop nu met het hebben over drugs
En daar gaat het weerquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan je daar nu wel aan denken?
Sorry manquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:27 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
En daar gaat het weer
IK HEB NU GEEN ZIN IN BIER NEE MAAR IK ZOU VOLGENDE WEEK WEER EEN LEKKER KOUD PILSJE LUSTEN!!!!!
quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
De motivatie om te fappen is er weer
Hoe wil jij een UI pakken?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ja ik weet niet welke UI ik moet pakken
gwoon je pik er in stouwe nou goed?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoe wil jij een UI pakken?
In die koe ja?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
gwoon je pik er in stouwe nou goed?
Doet me denken aan zo'n opblaasbare koe met een speciaal gat erinquote:
Opblaaskoe?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n plastic opblaasbare koe met een speciaal gat erin
Echt een beetje jammer dit.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en hij maakt nog geluid ook
http://www.vrijgezellenfeestshop.nl/little-daisy.html
Why?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Echt een beetje jammer dit.
deze kwaliteit:quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:43 schreef DigitalGirl het volgende:
"Opblaasbare koe met verwijderbare geluidsbox ("mooo") bij de lustopening in de achterkant"... leuk vrijgezellen feestje heb je dan.
quote:
Dan ben ik diegene die rechts stuk gaatquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Jep.
Zo word onze meet ook.
WTF for real? Wie zijn dat in vredesnaam??quote:
Ik ben de filmerquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan ben ik diegene die rechts stuk gaat
Als het goed is zitten er 2 mods tussen ofzo ik zal wel even kijken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:47 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
WTF for real? Wie zijn dat in vredesnaam??
Van 10 jaar geleden mag ik hopen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Als het goed is zitten er 2 mods tussen ofzo ik zal wel even kijken.
En ja, het is real.
Met Monopoly, JanPiraat, Beach (die vent met die paardenstaart) Patje en ze zeggen dat so surreal baby aan de muur kapot loopt te gaan.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Van 10 jaar geleden mag ik hopen?
En ik maar denken dat die 4 nog een beetje de normale van Fok warenquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Met Monopoly, JanPiraat, Beach (die vent met die paardenstaart) Patje en ze zeggen dat so surreal baby aan de muur kapot loopt te gaan.
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die 4 nog een beetje de normale van Fok waren
Ernstige shit daarquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook
Mijn hoop in Monopoly is verdwenen
Mwua, als je nou facebook had kon je me lekker checken. Maar jij kent die andere 2 al zekerquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ernstige shit daarNu ben ik bang dat jullie ook zo zijn
Ja kut wij schelen maar 1 jaar hoor. En geestelijk ben ik nog jonger dan jou.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Mwua, als je nou facebook had kon je me lekker checken. Maar jij kent die andere 2 al zeker
Sowieso als ik zou komen zou ik echt de jongste zijn en daar loop ik niet echt op te wachtten
Ben je knap of heb je andere kwaliteiten dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja kut wij schelen maar 1 jaar hoor. En geestelijk ben ik nog jonger dan jou.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Met Monopoly, JanPiraat, Beach (die vent met die paardenstaart) Patje en ze zeggen dat so surreal baby aan de muur kapot loopt te gaan.
Je brommert?quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ja ik wil eigenlijk niet in mijn eentje naar den bosch fietsen
Hoelaat, geen idee. En waar eigenlijk ook niet maar Terminus werd genoemd. Dat is net langs het station.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
hoelaat en waar eigenlijk
Oh die dingetje, dat ken ik wel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoelaat, geen idee. En waar eigenlijk ook niet maar Terminus werd genoemd. Dat is net langs het station.
Ik begrijp het hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:03 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Oh die dingetje, dat ken ik wel.
Zal er even over na moeten denken aangezien ik doodsbang voor meets ben na dat filmpje
De perfecte mensen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:05 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Probleem met meets is dat ik altijd denk dat die groep gewoon de perfecte mensen zijn (omdat jouw UI jou represent zeg maar) en dat ik dalijk zon groep met autistische berggeiten tegenkom
Als voorbeeld dan he
Ja of ik vind Kutstudent/ST juist heel erg tof en jouw en bdh twee n00bsquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De perfecte mensen?![]()
![]()
![]()
![]()
En jij denkt dat ik een zwarte neger ben die dagelijks rondloopt met een fles champagne?
Bedoel lijk jij op je plaatje?
Ja nouja dan praat je toch gezellig met KK en ST? Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:08 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja of ik vind Kutstudent/ST juist heel erg tof en jouw en bdh twee n00bs
Hoe beeld je iedereen in dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:09 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
En laat ik het maar niet perfecte mensen noemen eerder mijn eigen beeld erbij.
Ja daar gaat het mij niet om meer het feit dat jullie sws heel anders zijn dan ik mij inbeeld.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja nouja dan praat je toch gezellig met KK en ST? Probleem opgelost.
[..]
Hoe beeld je iedereen in dan?
is ook. Maar st komt toch niet?quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:08 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja of ik vind Kutstudent/ST juist heel erg tof en jouw en bdh twee n00bs
Wel dolquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:13 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja daar gaat het mij niet om meer het feit dat jullie sws heel anders zijn dan ik mij inbeeld.
of althans nu gaat het meer over jouw want ik heb KS en BDH hun gezicht al wel gezien.
Maar bij jou nog niet dus ik denk echt aan een OF zon typische missy elliot
OF gewoon meisje van ong mijn leeftijd met hiphop kleren ofzo.
Hij heeft nog hoop.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
is ook. Maar st komt toch niet?
Klopt het?quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel dol![]()
Ik ben benieuwd naar jou en ST.
Dag meneer de directeur.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
is ook. Maar st komt toch niet?
heb hem geDMtquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan bijdehand beter beantwoorden.
DM eens fotoquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dadelijk zegt tie dat ik zwart ben.
Niet liegenquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:22 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik moest van BDH ook een foto vragen
Ja Amstelquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:25 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Echt zo jammer dit niet normaal.
Ja de hele dag met zon wit blok op je hoofd lopenquote:
Ik waardeer je meelijquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb medelijden met TM
Eerst zichzelf fappend huilen in slaap brengen en daarna naar een familieparty.
Da's mooi.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:34 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik waardeer je meelij
Oh, in dat geval is dat je echte haarkleur?quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet als je hem op je achterhoofd hebt.
Nee stiekem ben ik grijs.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, in dat geval is dat je echte haarkleur?
Check dr foto uit het krantenartikel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Hoe ziet ST er eigenlijk uit
En ik zie er blijkbaar uit als iemand van 12, als ik één klant in de AH en mijn stiefnichtjes mag geloven, dus dat compenseert ook.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Mwua, als je nou facebook had kon je me lekker checken. Maar jij kent die andere 2 al zeker
Sowieso als ik zou komen zou ik echt de jongste zijn en daar loop ik niet echt op te wachtten
Hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En ik zie er blijkbaar uit als iemand van 12, als ik één klant in de AH en mijn stiefnichtjes mag geloven, dus dat compenseert ook.
Overigens noemde een keer 1 klant in de AH mij ook gewoon 'mager' en dat vond ik echt niet vet. sindsdien is mijn zelfvertrouwen gedaaldquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En ik zie er blijkbaar uit als iemand van 12, als ik één klant in de AH en mijn stiefnichtjes mag geloven, dus dat compenseert ook.
Neger alsjeblieftquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Overigens noemde een keer 1 klant in de AH mij ook gewoon 'mager' en dat vond ik echt niet vet. sindsdien is mijn zelfvertrouwen gedaald
nee het was niet gedaald maar je gaat toch niet tegen een werknemer zeggen van: 'Oh wat raar dat jij bij de toetjes werkt dan zou je nu niet zo mager zijn geweest'quote:
Net 19.quote:
Jij werkt ook in de Ap?quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Overigens noemde een keer 1 klant in de AH mij ook gewoon 'mager' en dat vond ik echt niet vet. sindsdien is mijn zelfvertrouwen gedaald
Oke dat is wel ernstig van diegenequote:Op zaterdag 12 november 2011 18:16 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
nee het was niet gedaald maar je gaat toch niet tegen een werknemer zeggen van: 'Oh wat raar dat jij bij de toetjes werkt dan zou je nu niet zo mager zijn geweest'
Bitch, please.
Jaa had daar gewerkt jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Net 19.
[..]
Jij werkt ook in de Ap?
Haha nouja ik werk niet op vkk maar op vka, dat is al minder een hel. En ik kom vrijdag ook gewoon hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:17 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Jaa had daar gewerkt javond het echt een hel dus was er gauw weggegaan. haha
Waarom kom je vrijdag ook niet meeten? Dan heb ik tenminste een maatje die ook de rest niet kent
Oh dan wil ik stiekem ook wel komen. Anders hoor ik er weer niet bijquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haha nouja ik werk niet op vkk maar op vka, dat is al minder een hel. En ik kom vrijdag ook gewoon hoor.
Niet zo onzeker doen. Je bent een toffe user.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Oh dan wil ik stiekem ook wel komen. Anders hoor ik er weer niet bij
Onelove definetly nohomo since ur a girlquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet zo onzeker doen. Je bent een toffe user.
Dit.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:22 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik kom wel even langs maar ik denk niet al te lang. En het ligt er nog steeds aan hoelaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |