Sorryquote:
quote:
Ik dacht dat dit juist wel jouw humor zou zijn, na al dat gescheld vandaagquote:
Ik zie jou hier wel voor aan! +44 483 461 061quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:56 schreef Barbusse het volgende:
Dan ga ik ook maar de kroeg in hoor, mijn onkunde om MissB vrolijk te maken verdrinken
Is het erg dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie jou hier wel voor aan! +44 483 461 061
Sorry, dat kan bijna niemandquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:56 schreef Barbusse het volgende:
Dan ga ik ook maar de kroeg in hoor, mijn onkunde om MissB vrolijk te maken verdrinken
Toen kon dat nog gewoonquote:
Hallo, je hebt het tegen de TS hequote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hallo, je hebt het tegen de TS he
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat voor plaatjes zoek jij in godsnaam
Ja, vreselijk die Mike Levi-truiquote:
God heeft humorquote:
quote:
What moonsongsquote:
We zijn gewoon jaloersquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:16 schreef Aneurism het volgende:
[..]
What moonsongs
Do you sing your babies?
What sunshine do you bring?
Who belongs
Who decides who's crazy
Who rights wrongs where others cling?
I'll sing for you
If you want me to
I'll give to you
And it's a chance I'll have to take
And it's a chance I'll have to break
I go along
Just because I'm lazy
I go along to be with you
And those moonsongs
That you sing your babies
Will be the songs to see you through
I'll hear your song
If you want me to
I'll sing along
And it's a chance I'll have to take
And it's a chance I'll have to break
I'm in love with you
I'm in love with you
I'm in love with you
I'm in love with you
So in love
I'm in love with you
With you
I'm in love with you
I'm in love with you
So in love
I'm in love with you
I'm
I'm so in love
I'm in love with youEchte liefde
Nou, niet op zulke liedjes in ieder geval... Wat een kleffe bakquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, niet op zulke liedjes in ieder geval... Wat een kleffe bak
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, niet op zulke liedjes in ieder geval... Wat een kleffe bak
quote:
quote:
* wacht op iemand die hem inkoptquote:
quote:
Huh?quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:32 schreef -Engel- het volgende:
blegh... ik haat die stank van wiet... gelukkig heb 'k ook een parfum waar ik vanaf mot....
So Smell that
Die site is wel lolligquote:
Ik dacht een luchtige opmerking te plaatsen.quote:
Ja, er zitten wel grappige tussenquote:
Dat had ik kunnen zijnquote:
Vraag die sufdoos van hierboven dan mee uit... dan houdt ze tenminste op... met herriemaken en blowenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:34 schreef Aneurism het volgende:
[..]wiet... Ik vind dat wel lekker.
Ik mis de rode lensen... God als ik een paar ton zou hebben en camera's zou ik de engste horror kunnen maken...quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vraag die sufdoos van hierboven dan mee uit... dan houdt ze tenminste op... met herriemaken en blowen
Sorryquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht een luchtige opmerking te plaatsen.
quote:
Nee want dan ben je druk bezig haar mond te snoeren... en het bed is een verdieping hoger...quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:37 schreef Aneurism het volgende:
[..]Ow? Denk jij dat ze geen herrie maakt meer dan?
Oh? Vertel!quote:
quote:
Je bent me veel te blijquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
kun je niet alvast wat drugs nemen om wat blijer te worden?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:49 schreef Aneurism het volgende:
[..]sorry...
zullen we samen onder de dekens sip zitten zijn?
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dat helpt de hele tijd al niet
Gezelligquote:
Het is ook nooit goed hequote:
Oh sorry.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:52 schreef Memento-Mori het volgende:
missb stop eens met die foto's uit de jaren 70, daar word ik depressief van
quote:
Laat je ons nu al alleen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:53 schreef Aneurism het volgende:
Zeau ik ga onder de dekens kruipen.
DOE HET NIETquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:54 schreef missbehavin het volgende:
Memo, zeg even dat ik het niet moet doen.
Ik wil nog niet.quote:
quote:
quote:
Ik kan mij er van alles bij voorstellen.quote:
euh ik ben heel eng hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]En hoe moet dat me tegenhouden?
Ach nee joh.quote:
quote:
Naar mij dan maarquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:02 schreef Memento-Mori het volgende:
naar wie moeten we de foksinglesknokploeg sturen?
je moet hem niet smsen/whatsappen/bellen/mailen/postduivenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naar mij dan maarIk ben dom.
I didn't!quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je moet hem niet smsen/whatsappen/bellen/mailen/postduiven
quote:
Ja, wil er ook zo graag zin in hebben en van genieten en gewoon lol hebben.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:16 schreef Memento-Mori het volgende:
mja maar morgen heb je n leuk feest voor de boeg
Ja ga mijn uiterste best doenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:
uitzettenmaar hey probeer te doen alsof je blij bent, misschien helpt t
want hiervan ga je je niet beter voelen hoor
quote:
Dan mag ik eindelijk aan de gevulde speculaasquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:44 schreef Thornado het volgende:
Bedtijd
Morgen de intocht van St.Klaas verslaan en nog wat werken
Ik was er nog niet aan begonnen hoor...quote:
foei toch weerquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:50 schreef Thornado het volgende:
Ik heb al wel van de verboden vruchten gesnoept...
Lief bedoeld hoor, maar...quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:39 schreef -Engel- het volgende:
MissB, probeer eens te lachen.... schuddebuiken zelfs... >>>> je hersens denken dan dat je vrolijk bent en maakt daardoor stofjes aan... uiteindelijk word je er dan serieus vrolijk van....
ik ga ff op zoek naar het betreffende onderzoek
Oh ik glimlach wel hoor, grinnik zelfs nog welquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Probeer het gewoon eens ..... ga voor de spiegel staan en begin met een glimlach...
Huh?quote:
A mooi....quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik glimlach wel hoor, grinnik zelfs nog wel
Tja, mijn sarcasme ben ik niet zo snel kwijt gelukkigquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A mooi....
Dat is een begin... maarruh waarom ben je eigenlijk down?
Ik ben één en al levenservaringquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:06 schreef ayumu het volgende:
Ooit komt alles goed, Leef met die gedachte en liever een weg vol met kuilen en greppels want dat heet levenservaring en is onmisbaar in je leven hoe kut het is.
En troost je Missbehavin heb barstende hoofdpijn
Bij iemand die down is.... is dit zo 'n beetje een nog grotere dooddoener...quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:06 schreef ayumu het volgende:
Ooit komt alles goed, Leef met die gedachte en liever een weg vol met kuilen en greppels want dat heet levenservaring en is onmisbaar in je leven hoe kut het is.
Nou hequote:Op zaterdag 12 november 2011 01:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bij iemand die down is.... is dit zo 'n beetje een nog grotere dooddoener...
En nee ik hou zelf totaal niet van kuilen en greppels.... van mij mag het vanaf nu een vlakke weg zijn
maar natuurlijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou he
Maar hij bedoelt het goed.
Dan ben ik 36quote:
Mag je een dooddoener vinden maar zo is het wel, Zelf helemaal geen makkelijke leven gehad en nu nog steeds gaat alles niet van een leien dakjequote:Op zaterdag 12 november 2011 01:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bij iemand die down is.... is dit zo 'n beetje een nog grotere dooddoener...
En nee ik hou zelf totaal niet van kuilen en greppels.... van mij mag het vanaf nu een vlakke weg zijn
Serious? Bijna 36quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:13 schreef ayumu het volgende:
[..]
Mag je een dooddoener vinden maar zo is het wel, Zelf helemaal geen makkelijke leven gehad en nu nog steeds gaat alles niet van een leien dakje![]()
En heb vaak genoeg mag het wat minder alleen je krijgt het toch gewoon voor je deur gegooid of je het wil of niet, En zou trouwens nooit iets met iemand willen die alles zonder slag of stoot gewonnen heeft
[..]
Serious? Bijna 36
quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mooie leeftijddaar drink ik morgen wel een drankje op
quote:
Gokte tussen de 28 en 30 jaar zal ze wel wezen, zit ik er weer finaal langs en dat is niet de eerste keerquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dat is uiteraard wat ik wil horen. zo vlak voor mijn verjaardag.
![]()
Hoeveel jonger?![]()
Ik ken niemand bij wie het altijd 100% oke gaat... zelfs de mensen bij wie het op oog allemaal goed gaat, maken rotzooi mee.... de vraag is alleen of je het aan kan of niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:13 schreef ayumu het volgende:
Zelf helemaal geen makkelijke leven gehad en nu nog steeds gaat alles niet van een leien dakje![]()
Niet... ik zou het wel eens verfrissend vinden. Misschien leer ik er nog wat van.quote:En heb vaak genoeg mag het wat minder alleen je krijgt het toch gewoon voor je deur gegooid of je het wil of niet, En zou trouwens nooit iets met iemand willen die alles zonder slag of stoot gewonnen heeft
quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:18 schreef ayumu het volgende:
[..]
Gokte tussen de 28 en 30 jaar zal ze wel wezen, zit ik er weer finaal langs en dat is niet de eerste keer
Ik hoop wel dat het vanaf volgend jaar alles in rustiger vaarwater komtquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ken niemand bij wie het altijd 100% oke gaat... zelfs de mensen bij wie het op oog allemaal goed gaat, maken rotzooi mee.... de vraag is alleen of je het aan kan of niet.
[..]
Niet... ik zou het wel eens verfrissend vinden. Misschien leer ik er nog wat van.
Je bent even oud als...quote:
Mooi geschrevenquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:21 schreef 401k het volgende:
Kijk terug in stilte; op je hele leven
Daar in de verte, die al z'n kracht al heeft verloren
Niets is makkelijk, niets is heilig, maar waarom?
Waar brak die tak?
Het gebeurde voor jouw tijd kwam.
Er waren mensen, zo mooi als jij dat wilde
Vannacht....
Je kan nog opnieuw beginnen.
Lachend in de open lucht, zorg voor een nieuwe droom
Vannacht...
We kunnen nog opnieuw beginnen.
Alleen de jeugd kan nog wegbreken
Verloren als de wind waait, helemaal alleen
Alleen de jeugd kan nog wegbreken
Verloren als de wind waait, helemaal alleen
Nou ik heb een hoop shit gehad. En het laatste 1,5 jaar is helemaal belachelijk. Vind dat ik het nog best goed handle allemaal.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ken niemand bij wie het altijd 100% oke gaat... zelfs de mensen bij wie het op oog allemaal goed gaat, maken rotzooi mee.... de vraag is alleen of je het aan kan of niet.
[..]
Niet... ik zou het wel eens verfrissend vinden. Misschien leer ik er nog wat van.
Dat hoop ik voor iedereen.... geluk is een fijn ding....quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:22 schreef ayumu het volgende:
Ik hoop wel dat het vanaf volgend jaar alles in rustiger vaarwater komt
Neequote:Op zaterdag 12 november 2011 01:20 schreef Memento-Mori het volgende:
is je humeur nu weer beter missb?
Noem me niet oud jijquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:22 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het vanaf volgend jaar alles in rustiger vaarwater komt
[..]
Je bent even oud als...
Net zo oud als mijn...quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Noem me niet oud jij
even oud als wie?
Ah, jij hebt een oude doos!quote:
En haar oudste zoon is 10 jaar jonger als mijzelfquote:
Dan val je vanzelf wel in slaap morgen in ieder geval zekerquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:30 schreef missbehavin het volgende:
En ik moet morgen nog zwaar dansen en zuipen en zulks meer
Dat is nog maar afwachtenquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:32 schreef ayumu het volgende:
[..]
En haar oudste zoon is 10 jaar jonger als mijzelf
[..]
Dan val je vanzelf wel in slaap morgen in ieder geval zeker![]()
[ afbeelding ]
Het is inmiddels 01:35 slaap lekker, Ga zo ookquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:34 schreef Memento-Mori het volgende:
De klok op mn pc staat stil op 00.42tis al n stukje later
![]()
dus moet zo ook eens mn bedje in
truste missben de rest
Dansen, dansen, dansen!quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:52 schreef Barbusse het volgende:
Goedezonnigemorgen![]()
Nog leuke plannen voor het weekend iemand?
Leuk!quote:
Techno feestje met kluts en beetman.quote:
Veel plezier met die mensen!quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Techno feestje met kluts en beetman.
Gaat wel lukken met die 2quote:
Afgaande op jullie posts hier over vorige ervaringen zal dat vast wel goed komen jaquote:
Leugens!! MissB blijft eeuwig jong!quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:21 schreef -Engel- het volgende:
Ik wens missB een superverjaardag!!!!!
En goedemorgen allemaal
En ze zijn gewoon superleuk, dus ik zal vast goede afleiding krijgen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Afgaande op jullie posts hier over vorige ervaringen zal dat vast wel goed komen ja![]()
Dat zou leuk zijnquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Leugens!! MissB blijft eeuwig jong!
Ach, je ziet er geen dag ouder uitquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn
En dankjewel alvast Engel
Ben ik ook nog nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, je ziet er geen dag ouder uit
De enige juiste manierquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:32 schreef Barbusse het volgende:
Nu heb ik ook zin in een feestje![]()
MissB, om je verjaardag morgen te vieren zal ik een handvol cocktails achterover slaan
Speciaal voor jou:quote:
Ja om 00.00 *poof*quote:
quote:
Waar heb jij het over?quote:
Wij kennen hier geen Sinterklaas...quote:
Leugenaar!quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij kennen hier geen Sinterklaas...
Ik lieg niet, hier op Malta kennen ze geen Sinterklaasquote:
Zeg, Bolderbast, gaat het lekker vandaag?quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:34 schreef Spezza19 het volgende:
Oh die pedofiel komt ook het land weer binnen?
Echt niet? Dat is bijzonderquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik lieg niet, hier op Malta kennen ze geen Sinterklaas
Hoezo is dat bijzonder? Ik geloof dat alleen Nederland en misschien een deel Belgie aan Sinterklaas doen....quote:
quote:
En volgens mij de westelijke grensstreek van Duitsland. Maar het echt een exclusief lage landen feest.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo is dat bijzonder? Ik geloof dat alleen Nederland en misschien een deel Belgie aan Sinterklaas doen....
Maar dus nergens in zuid Europa.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo is dat bijzonder? Ik geloof dat alleen Nederland en misschien een deel Belgie aan Sinterklaas doen....
Correctie: Feesten met veel overeenkomsten, maar ook duidelijke verschillen, worden op kleine schaal in Luxemburg (Kleeschen), Suriname (Kinderdag), Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk, Duitsland, Polen (w. Mikoaj), Hongarije, Oekraïne, Indonesië, Slovenië (Sv. Miklav¸), Roemenië, Tsjechië (Mikulá¨) en Slowakije gevierd.
Had m nogmaals ge-edit... Sinterklaas is dus alleen NL en Belgie...quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dus nergens in zuid Europa.
Nou hier nooit Sv.Miklavž gevierd hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Correctie:
Sinterklaas of Sint-Nicolaas is de hoofdfiguur van het gelijknamige jaarlijkse kinderfeest dat op 5 december (pakjesavond) in Nederland en op 6 december (de eigenlijke katholieke naamdag van Sint Nicolaas) in België en in enkele (voormalige) Nederlandse koloniën wordt gevierd.
Feesten met veel overeenkomsten, maar ook duidelijke verschillen, worden op kleine schaal in Luxemburg (Kleeschen), Suriname (Kinderdag), Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk, Duitsland, Polen (w. Mikoaj), Hongarije, Oekraïne, Indonesië, Slovenië (Sv. Miklavž), Roemenië, Tsjechië (Mikulá¨) en Slowakije gevierd.
Wat is dat voor een feest?quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou hier nooit Sv.Miklavž gevierd hoorWel Dedek Mraz
![]()
Soort kerst. Grootvader Vorst is het ofzoquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zal wel wodka in voor komen....
Feast of St. Paul's Shipwreckquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:48 schreef Barbusse het volgende:
Wij hebben hier al teveel feestdagen![]()
http://www.doi.gov.mt/en/archive/publicholidays/pholidays11.asp
Yup. Superbelangrijk hier. Op die dag leed Paulus schijnbaar schipbreuk hier, en werd Malta gekerstend.quote:
Heuj Roycoquote:
Dan heb je niet genoeg gezopen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:01 schreef Cue_ het volgende:
Hi! Ondanks slechte band toch goed vermaakt in de kroeg! En geeneens een kater
Ja, die kater van je zit nu in Spezza´s achtertuinquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:15 schreef Cue_ het volgende:
Haha als ik t zelf niet gemerkt had dan werd t wel duidelijk gemaakt door de stamgasten die soms leuke gezichten kunnen trekken :p
En ben blij zonder kater, heerlijk!
Ik zou voor de verandering eens niks aan doen.... werkt verfrissendquote:
Het zal wel warm worden in die toko idd, maar of ik op zo veel aandacht zit te wachten..quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:25 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik zou voor de verandering eens niks aan doen.... werkt verfrissend
Zo WG is weer eens in tha house!
Een keer als middelpunt van de belangstelling staan geen optie?quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zal wel warm worden in die toko idd, maar of ik op zo veel aandacht zit te wachten..
Hmm house is in de tussentijd weinig veranderd.quote:
Iedereen zal dan wel om 12 uur voor je gaan zingenquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zal wel warm worden in die toko idd, maar of ik op zo veel aandacht zit te wachten..
Burqa en niets eronder aanquote:
Nou niet op die manier nee.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Een keer als middelpunt van de belangstelling staan geen optie?
[..]
Hmm house is in de tussentijd weinig veranderd.
Maar wat is de gelegenheid waar je heen gaat, en waardoor je nu voor het dilemma staat wat je gaat aantrekken?quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:31 schreef missbehavin het volgende:
En ik krijg mijn make-up niet gelijk ja ja wijvenmode
quote:
Techno feestje.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:31 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Maar wat is de gelegenheid waar je heen gaat, en waardoor je nu voor het dilemma staat wat je gaat aantrekken?
MissB gaat de 17 jarige reefteef uithangen vanavondquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:31 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Maar wat is de gelegenheid waar je heen gaat, en waardoor je nu voor het dilemma staat wat je gaat aantrekken?
Dat is echt zoooo ernstig irritant. Ik voel je, zuster.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:31 schreef missbehavin het volgende:
En ik krijg mijn make-up niet gelijk ja ja wijvenmode
Aussie natuurlijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dat is toch veel te warm, dansen in een burka?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MissB gaat de 17 jarige reefteef uithangen vanavond
Ik ben te oud voor én een luchtig topje én een kort rokjequote:Op zaterdag 12 november 2011 13:33 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kort rokje, gave laarzen, luchtig topje![]()
Kokkerrok tot over de knie.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben te oud voor én een luchtig topje én een kort rokje
Ik hoor geen verschil tussen die 2 soorten "muziek"quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik lees toch echt TECHNO feestje en geen HARDCORE feestje
Yeah right!quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben te oud voor én een luchtig topje én een kort rokje
Verdorie, dat hoort mijn neefje zelfs nog, en die is doof.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoor geen verschil tussen die 2 soorten "muziek"
En ik ben een dame hequote:
Post dan maar eens voorbeelden waar uit blijkt dat ik geen gelijk heb.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verdorie, dat hoort mijn neefje zelfs nog, en die is doof.
kleine man wil vast wel helpenquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:37 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb een leuk topje, beetje open rug, leuk met de tat, alleen werkt die vervloekte multifunctionele beha niet mee
quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Post dan maar eens voorbeelden waar uit blijkt dat ik geen gelijk heb.
Die is met een vriendje de hort op. I'm on my own.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
kleine man wil vast wel helpen
Okay ook goed, en rokje hallo ik vraag niet of het compleet upskirt moet. En ik snap ook wel dat je een dame bent.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:37 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb een leuk topje, beetje open rug, leuk met de tat, alleen werkt die vervloekte multifunctionele beha niet mee
Need some company?quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die is met een vriendje de hort op. I'm on my own.
Tijn heeft gelijk.... Ik hoor ook geen verschil.... Beide zijn kutmuziek.... (als je het al muziek kan noemen).......quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
vs
Verschillen lijken me evident.
We hebben een D,quote:
quote:
Laatst verwarde ik Bon Jovi met Cannibal Corpse.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tijn heeft gelijk.... Ik hoor ook geen verschil.... Beide zijn kutmuziek.... (als je het al muziek kan noemen).......
Zure bomquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
We hebben een D,
We hebben een E,
We hebben een S,
We hebben een P,
We hebben een E,
We hebben een R,
We hebben een A,
We hebben een T,
We hebben een E,
quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Laatst verwarde ik Bon Jovi met Cannibal Corpse.
Niet verwonderlijk, want die twee artiesten maken best wel gelijke muziek.
Ik ook, straksquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heul niet!! Ik doe er dansjes bij!
Ach het lukt je vast wel zo moeilijk kan het niet zijnquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die is met een vriendje de hort op. I'm on my own.
Nee hoor beide slecht en nauwelijks muziek te noemen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
vs
Verschillen lijken me evident.
Ik noem hem al Bolderbastquote:
Als je beide slecht hoort is het misschien tijd voor een Phonakje.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach het lukt je vast wel zo moeilijk kan het niet zijneen bh aantrekken
[..]
Nee hoor beide slecht en nauwelijks muziek te noemen.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Laatst verwarde ik Bon Jovi met Cannibal Corpse.
Niet verwonderlijk, want die twee artiesten maken best wel gelijke muziek.
My middlenamequote:Op zaterdag 12 november 2011 13:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
We hebben een D,
We hebben een E,
We hebben een S,
We hebben een P,
We hebben een E,
We hebben een R,
We hebben een A,
We hebben een T,
We hebben een E,
Zou dat het zijnquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je beide slecht hoort is het misschien tijd voor een Phonakje.
Alsof jij je wat van andere aan zou trekkenquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:45 schreef missbehavin het volgende:
Vol in de nacht-make-up zitten en bedenken dat je nog moet tanken en langs de winkel moet.
Spez, doe es niet zo serieus happen.quote:
Nee, goed puntquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:46 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Alsof jij je wat van andere aan zou trekken
Dat ligt eraan. Misschien moet je je speakers simpelweg harder zetten, dat kan ook.quote:
Op je Classé.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:46 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Op mij uiteraard! Wat anders
Schijnbaar welquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:46 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Alsof jij je wat van andere aan zou trekken
Nee, dan zou ik nu niet durven tanken enzo.quote:
En de volgende ochtend jezelf afvragen waarom je knieen geschaafd zijn en bloed op de vloer ligt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:48 schreef missbehavin het volgende:
Ik kan naar huis kruipen vannacht.
Je hebt van die kniebeschermers zoals stratenmakers hebben?quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:48 schreef missbehavin het volgende:
Het techno feestje is bij je favoriete Molukse buren ja, die met die dikke reet?quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:48 schreef missbehavin het volgende:
Dat kan of gewoon echte muziek op zetten en niet louter door de computer geneerde piepjes.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Misschien moet je je speakers simpelweg harder zetten, dat kan ook.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan of gewoon echte muziek op zetten en niet louter door de computer geneerde piepjes.
Nee, vlak bij kluts. Dus ik ga er van uit dat beetman me naar huis draagt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het techno feestje is bij je favoriete Molukse buren ja, die met die dikke reet?
Of je staat gewoon open voor meer dan een muzieksoortquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan of gewoon echte muziek op zetten en niet louter door de computer geneerde piepjes.
Het kriebelt weer! Dus ben mijzelf weer eens aan het orienteren. Receiver is knelpuntje en als ik het goed wil doen is het mogelijk dat er een SSP800 op de hoek komt kijken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe gaat het daarmee trouwens?
Is een lampenbak niets voor je, ondanks je 803's? (die had jij toch?)quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:50 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Het kriebelt weer! Dus ben mijzelf weer eens aan het orienteren. Receiver is knelpuntje en als ik het goed wil doen is het mogelijk dat er een SSP800 op de hoek komt kijken.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb nooit een lampenbak op een 803D gehoord... durf het dus niet te zeggen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is een lampenbak niets voor je, ondanks je 803's? (die had jij toch?)
Geproficiatquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
Barb, je denkt toch niet dat ik mijn verjaardag in de buurt van deze mensen wil vieren he...
Dat sta ik ook maar er zijn grenzen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of je staat gewoon open voor meer dan een muzieksoort
Kloptquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]Dan kun je van rockmuziek ook stellen dat het door een versterker gegenereerd gegier is
Nu heb je het opeens weer over dance.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat sta ik ook maar er zijn grenzen.Meeste dance is gewoon slecht.
[..]
Om 00.00 uur pas he. Alsof ik op een andere dag dan de 13e jarig zou kunnen zijnquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu heb je het opeens weer over dance.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |