da's herkenbaar jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als ik thuiskom miauwt hij altijd hele verhalen naar me, zo lief
daar zie ik hem ook wel voor aan jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's herkenbaar ja.. hoewel ze volgens mij dan eerder zo iets zegt van: "geef me eten bitch, wat zit je nou tegen me te praten dan.. BROKJES VERDOMME
"
hahaquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's herkenbaar ja.. hoewel ze volgens mij dan eerder zo iets zegt van: "geef me eten bitch, wat zit je nou tegen me te praten dan.. BROKJES VERDOMME
"
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
Utopie zal vast een toffe stofzuiger zijn in het echt maar als user zuigt hij harder dan een 3500 kw gozer, of was ie nou anders?
quote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef djkoelkast het volgende:
Utopie zal best een toffe gozer zijn in het echt, maar als user zuigt hij harder dan een 3500W stofzuiger![]()
Hete donder.quote:
Pizzen.quote:
Zwenkwielenquote:
whehe behalve op halloweeen zekerquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ben 364 dagen per jaar in de halloweensfeer![]()
kunnen admins geen ip natrekken van anonieme TR's ofzo?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:21 schreef BrandX het volgende:
van 6 naar 4 TT edit.
oh en kleuter TR's met gepiep doe ik niets mee. Je post zelf, alles wat je post wordt ooit een keer tegen je gebruikt. Dus denk na voordat je een topic opent. En als iemand je er dan al mee plaagt/pest, gewoon negeren, dan is de lol er snel genoeg van af. Ik ga dat soort ''meester hij pest mij''-TR's echt niets meer mee doen dan afvinken als gelezen.
EN ZEKER AL HELEMAAL NIET ALS DE TR ANONIEM IS!!!
![]()
jij snapt umquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
whehe behalve op halloweeen zeker
vandaag was 11e van de 11e (opening carnavalsseizoen)
wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:21 schreef BrandX het volgende:
van 6 naar 4 TT edit.
oh en kleuter TR's met gepiep doe ik niets mee. Je post zelf, alles wat je post wordt ooit een keer tegen je gebruikt. Dus denk na voordat je een topic opent. En als iemand je er dan al mee plaagt/pest, gewoon negeren, dan is de lol er snel genoeg van af. Ik ga dat soort ''meester hij pest mij''-TR's echt niets meer mee doen dan afvinken als gelezen.
EN ZEKER AL HELEMAAL NIET ALS DE TR ANONIEM IS!!!
![]()
vast wel, maar dat mogen ze toch niet bekend makenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kunnen admins geen ip natrekken van anonieme TR's ofzo?
ja yvonne en danny. meende dat ze dat ooit een keer tegen mij zeiquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hm ja maar het zou zonde zijn als de reeks gesloten wordt door een paar van die zeikerdsquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vast wel, maar dat mogen ze toch niet bekend maken
mgoed, sowieso een dikke "!!!!!!!!!! " voor diegene
vast niet, zolang de rest gewoon normaal verder gaat.. sowieso gaat diegene niet lang meer serieus genomen worden heb ik t ideequote:Op vrijdag 11 november 2011 23:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hm ja maar het zou zonde zijn als de reeks gesloten wordt door een paar van die zeikerds
true maar elke keer TR's wegklikken wordt ook irritantquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vast niet, zolang de rest gewoon normaal verder gaat.. sowieso gaat diegene niet lang meer serieus genomen worden heb ik t idee
zoiets als "the boy who cried wolf"
miss geen gek idee als ze eens een keer gaan checken of het steeds van dezelfde komt, om hem/haar vervolgens er op aan te spreken/bannen/whateverenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
true maar elke keer TR's wegklikken wordt ook irritant
hihi sorry, ik wil ze ook wel opeten?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:26 schreef utopie het volgende:
*skrontsj skrontsj skrontsj* dankzij rokje zit ik nu cassave chips te eten, terwijl ik net gepoetst heb
nu zie ik die baby weer voor mequote:Op vrijdag 11 november 2011 23:27 schreef WAHRHEIT het volgende:
~ I got a brand new pair of rollerskates, you got a brand new key ~
~ I think we should get together and try them out, you see ~
Neequote:Op vrijdag 11 november 2011 23:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nietsquote:
Nope, kunnen ze niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vast wel, maar dat mogen ze toch niet bekend maken
mgoed, sowieso een dikke "!!!!!!!!!! " voor diegene
Als al iemand het kan, is het uitsluitend Danny. En die zal keihard gaan lachen als die vraag zou komen. Daarbij zou hij ook nog eens een keer dat speciaal daarvoor moeten programmeren en daar begint hij echt never nooit aanquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:23 schreef utopie het volgende:
[..]
ja yvonne en danny. meende dat ze dat ooit een keer tegen mij zei
Dit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
true maar elke keer TR's wegklikken wordt ook irritant
Oh zingen ze dat.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:27 schreef WAHRHEIT het volgende:
~ I got a brand new pair of rollerskates, you got a brand new key ~
~ I think we should get together and try them out, you see ~
ja, het is gewoon sneu als onschuldige er de dupe van wordenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
miss geen gek idee als ze eens een keer gaan checken of het steeds van dezelfde komt, om hem/haar vervolgens er op aan te spreken/bannen/whateveren
Anonieme_Fokkerquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:29 schreef WAHRHEIT het volgende:
Wie heeft er nu weer een TR gemacht?
satekroepoek en croky bolognesechipsquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
laten we het over chips hebben
lays heins ketchup chips en doritos cool americanquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
satekroepoek en croky bolognesechips
hehehequote:Op vrijdag 11 november 2011 23:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
Lays Heinz tomato chips supercrunch ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |