luchtpantalonquote:
ok, ik ga scheiding aanvragenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik hou niet van tomatensoep![]()
Alimentatie.quote:
Ik vertrek naar de bahama's, daar ga ik mezelf Carlos noemen.quote:
Maar je ziet er niet uit als een Carlos.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vertrek naar de bahama's, daar ga ik mezelf Carlos noemen.
De Carlos die ik kende zag eruit als een echte Carlos. Helaas zie ik hem nu niet meer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar je ziet er niet uit als een Carlos.![]()
De Carlos die ik kende heeft lang blond haar en is een metalhead.
okayquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
dan maak je een post in FB en hup, alles weer opgelost
nja hier gaat de telling automagischquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:35 schreef BobbyB het volgende:
Ach die telling, daar zijn we in KLB al tijden mee gestopt omdat we niet meer wisten of het nu #9000 of toch #3000 was....
it's like magicquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja hier gaat de telling automagisch
Goeie ouwe tijd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:35 schreef BobbyB het volgende:
Ach die telling, daar zijn we in KLB al tijden mee gestopt omdat we niet meer wisten of het nu #9000 of toch #3000 was....
I WANT BUG NOW HOMIE, CUZ I ROCKED ALL DAY LONG JUS' LIKE MAH MOMMA TOLD MEquote:
Ja, daar nu ook wel denk ik, maar jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Oh is het heus?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
I CAN SHOW YOU THE WOOOOOOOOOOORLDquote:
ik had dat ook hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh is het heus?
Ik zag 1555 staan dus ik denk: nu is het 1556![]()
Fuuu
doe maar danquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
I CAN SHOW YOU THE WOOOOOOOOOOORLD
Ja, want 6 komt ook na 4?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh is het heus?
Ik zag 1554 staan dus ik denk: nu is het 1556![]()
Fuuu
Oh gelukkig, ben ik niet de enige die..quote:
Zie edit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, want 6 komt ook na 4?Nu is wel duidelijk waarom de telling in KLB is afgeschaft
ok even mijn vliegende tapijt fixenquote:
i see what you did tharrr, 1555 komt ook niet na 1553quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh is het heus?
Ik zag 1555 staan dus ik denk: nu is het 1556![]()
Fuuu
inderdeedquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ben ik niet de enige die..
That shit just doesn't fly here sistah.quote:
vliegende tapijten welquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
That shit just doesn't fly here sistah.
Muhaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
i see what you did tharrr, 1555 komt ook niet na 1553
kom je me halen?quote:
het is je vergevenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Muhaaaaaaaaaa!
Ik ben gewoon slecht in cijfertjes, ik geef het toe![]()
Tevens is het weekend, maar mag ik morgen er niet van genieten, want lekker vroeg op![]()
Heb je nog wat aan je dag.
........quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Muhaaaaaaaaaa!
Ik ben gewoon slecht in cijfertjes, ik geef het toe![]()
Tevens is het weekend, maar mag ik morgen er niet van genieten, want lekker vroeg op![]()
Heb je nog wat aan je dag.
ik zal jou eens laten vliegenquote:
Je had het vanmiddag (of gisterenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
That shit just doesn't fly here sistah.
dan moet ik ook even een alladin outfitje fixenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kom je me halen?
[..]
het is je vergeven
sexyquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan moet ik ook even een alladin outfitje fixen
Gelukkig maarquote:
Mag ik Jasmine zijn?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan moet ik ook even een alladin outfitje fixen
IK HAAT COMIC SANS MSquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:40 schreef utopie het volgende:
Doe het volgende eens:
(gebruik je pijltjes toetsen en de A en B toets. )
up up down down left right left right b a
"IK BEN HIEWWWR.. IN DE REAUZENTUINNNNNNN"quote:
Webdings.quote:
KievitOTquote:
DOE HET NIET!!!!quote:
KievitOT > Wingdingsquote:
Inb4 past wel bij de persoon.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
DOE HET NIET!!!!
dan zit het morgen RAAAAAAAAAWWR
ldashagoinaslgm;sanglodbskfsbzlzdmrgquote:
lamon?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inb4 past wel bij de persoon.
ALSOF LAMON HAAR HEEFT>>>quote:
Sandy Dane lettertypequote:Op vrijdag 11 november 2011 22:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ldashagoinaslgm;sanglodbskfsbzlzdmrg
Ja dat is dus KievitOTquote:
................................. ik ga even plassenquote:
ik heb nog wel snoep voor je, als ik jouwntes magquote:
Watch out little J, Lonely Boy will mess you upquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ldashagoinaslgm;sanglodbskfsbzlzdmrg
als ik snoep had zou ik er niet om vragen hequote:Op vrijdag 11 november 2011 22:50 schreef utopie het volgende:
[..]
ik heb nog wel snoep voor je, als ik jouwntes magik ben even tandenpoetsen nu..
trusten alvast allemaal
HAH!!!!!!!!!! let him tryquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:50 schreef SerenaVanDerWoodsen het volgende:
[..]
Watch out little J, Lonely Boy will mess you up
met die nageltjes er zo doorheenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
Kattenmijne stampt nu mijn haar
deze stopt me altijd letterlijk in 's avonds.. al "melkende" de dekens aantrappenquote:
mijn poes doet mij altijd al ''melkend'' pijn door mijn broek heen en op mijn armenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
deze stopt me altijd letterlijk in 's avonds.. al "melkende" de dekens aantrappen
haha deze eerst mijn haar stampen, dan 20 keer over mijn rug heen denderen en dan eindelijk tussen mijn benen liggen slaponquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
deze stopt me altijd letterlijk in 's avonds.. al "melkende" de dekens aantrappen
herkenbaar probleemquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:58 schreef utopie het volgende:
[..]
mijn poes doet mij altijd al ''melkend'' pijn door mijn broek heen en op mijn armen
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha deze eerst mijn haar stampen, dan 20 keer over mijn rug heen denderen en dan eindelijk tussen mijn benen liggen slapon
awwww liefquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha deze eerst mijn haar stampen, dan 20 keer over mijn rug heen denderen en dan eindelijk tussen mijn benen liggen slapon
ze laat het wel toe. tis echt een schatje en probeert mij elk moment van de dag op te zoeken en dan gaat ze rustig slapen op mijn schoot, terwijl ik aan het pjoeteren benquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
herkenbaar probleem
af en toe knippen een optie? of laat hij/zij dat niet toe
haha awwquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:00 schreef utopie het volgende:
[..]
ze laat het wel toe. tis echt een schatje en probeert mij elk moment van de dag op te zoeken en dan gaat ze rustig slapen op mijn schoot, terwijl ik aan het pjoeteren benof ze staat op de overloop te miauwen dat ze naar binnen wil, of ik zet haar op de overloop en voor ik de deur dicht kan doen sprint ze weer mijn kamer binnen
de mijne ook, hij raakt ook echt in paniek als je hem optilt en wilt liever zelf bepalen wanneer hij bij je komtquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
haha aww.. geweldige dieren zijn t
deze is geen schootkat trouwens, meer een "tussen je benen of naast je" kat
vanmiddag zat ik op de bureau stoel en ze sprong van mijn bed op de leuning van bureau stoel en sprong over mijn schouders naar de andere kant van de stoelleuningquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
haha aww.. geweldige dieren zijn t
deze is geen schootkat trouwens, meer een "tussen je benen of naast je" kat
nja niet in paniek.. maar ze kijkt je echt aan vanquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
de mijne ook, hij raakt ook echt in paniek als je hem optilt en wilt liever zelf bepalen wanneer hij bij je komt
lenige beestjes zijn utquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:03 schreef utopie het volgende:
[..]
vanmiddag zat ik op de bureau stoel en ze sprong van mijn bed op de leuning van bureau stoel en sprong over mijn schouders naar de andere kant van de stoelleuningZe kan echt goed in evenwicht blijven
nja bij mijn vader en moeder gaat hij direct spartelen en wild miauwen en trappen met zijn pootjes maar ik kan hem al 5 minuten vasthouden zonder die ellendequote:Op vrijdag 11 november 2011 23:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja niet in paniek.. maar ze kijkt je echt aan vanals je dr op schoot neemt
idd ook zelf bepalen willen
da's een goed teken.. vertrouwen enzulksquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nja bij mijn vader en moeder gaat hij direct spartelen en wild miauwen en trappen met zijn pootjes maar ik kan hem al 5 minuten vasthouden zonder die ellende
als ik thuiskom miauwt hij altijd hele verhalen naar me, zo liefquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's een goed teken.. vertrouwen enzulks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |