SPOILER: Vrijdag de 13 11-11-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Het is toch niet zo'n oranje-Guido? Met van die fishlips??quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja. Echt, ik breng ook bij lange na niet zoveel tijd voor de spiegel, terwijl ik op een normale dag best van 't make uppen enzo ben
Ik heb aardig lang haar en doe er ook best veel mee... Maar zelfs het meest ingewikkelde kapsel lukt mij binnen 5 minutenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik doe helemaal niks aan me haar. army coupe is the way for me
Neequote:Op vrijdag 11 november 2011 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is toch niet zo'n oranje-Guido? Met van die fishlips??
Hij zit toch ook een keer per week bij Giel? Dan vind ik hem wel grappigquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:51 schreef CindieY het volgende:
Ik vind die Dijkshoorn altijd zo irritant
De 3 dagen dat ik voor 10 uur wakker ben, laat ik de radio bewust uit. Hij zit ook vaak bij dwddquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij zit toch ook een keer per week bij Giel? Dan vind ik hem wel grappig
huisdichter aldaar en hij doet dingen op kxquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
De 3 dagen dat ik voor 10 uur wakker ben, laat ik de radio bewust uit. Hij zit ook vaak bij dwdd
Ik zat dan blijkbaar de afgelopen weken toevallig in de auto, onderweg naar werk. Ik luister normaal nooit naar Giel, ik heb vanochtend blauw van het lachen gelegen, wat een leuk liedje op het eindquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
De 3 dagen dat ik voor 10 uur wakker ben, laat ik de radio bewust uit. Hij zit ook vaak bij dwdd
meestal tot een uur of half 12, 12...quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:55 schreef gewoonfaye het volgende:
Tot hoe laat is freek er eigenlijk?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:47 schreef hole1988 het volgende:
Is nr. 11 al gedraaid ?SPOILER: Vrijdag de 13 11-11-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half 12 doorgaans.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:55 schreef gewoonfaye het volgende:
Tot hoe laat is freek er eigenlijk?
Wel potverdikkemequote:Op vrijdag 11 november 2011 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meestal tot een uur of half 12, 12...
niet dat ik weet, maar Stenders draait niet altijd alles....quote:
hij heeft al sjans met een Appie-meisje..quote:
een schwa???quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:56 schreef CindieY het volgende:
En haat aan al die lui die een schwa als een O durven uit te spreken
Alles kan kapot.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet dat ik weet, maar Stenders draait niet altijd alles....
[..]
hij heeft al sjans met een Appie-meisje..
Ik moest even Googlen, ik dacht dat je het over een vriend hadquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:56 schreef CindieY het volgende:
En haat aan al die lui die een schwa als een O durven uit te spreken
De e die je als een u uitspreekt. Zoals de laatste e in werken. Verschrikkelijkquote:
ik doe dat alleen bij piemol....quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
De e die je als een u uitspreekt. Zoals de laatste e in werken. Verschrikkelijk
Ik heb een collega die dat bij bijna al dat soort woorden doet... Vanochtond, enzquote:
gelukkig wel, mute.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
grammofonedzie (oid) das lang geleden!
Was mijn gedachte ookquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
Lekker weer eens.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:05 schreef Timo20 het volgende:
Annie Mac uitzending van vanavond terug luisteren![]()
![]()
Met![]()
Little Boots
![]()
te gast
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://www.beatport.com/track/blackholes-original-mix/1568769
Techno
oh ja, ff luisterenquote:
we kunnen beter inkakken dan over je heen kakken lijkt me....quote:
Wordfeud bijwerken, kreeg de melding dat ik nog maar 24u had om te spelenquote:
Ik had 'm al gespotquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
voor Naatje de Sandstormmix: http://t.co/KStxhSWX
mag ik even aan je billen zitten?quote:
Thanks!quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
voor Naatje de Sandstormmix: http://t.co/KStxhSWX
Ik mag alleen aan de billen van naaatje zitten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mag ik even aan je billen zitten?
ik zal nog eens wat voor je postenquote:
speciaal voor jou:quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:21 schreef CindieY het volgende:
Nou heb ik dat 'hoeren neuken nooit meer werken' in m'n hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
oh ja, ff luisteren
-edit-
not bad
Go Back to the Zoo?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:23 schreef CindieY het volgende:
Zijn stem doet me ergens aan denken, ik kan er alleen niet echt de vinger op leggen.
Jaa, en ook wel iets aan de zanger van KoL, als ik zo even luister.quote:
damn, net te laat met edittenquote:
ik moest meteen aan DeWolff denkenquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:24 schreef Qunix het volgende:
Klinkt helemaal niet verkeerd. En het is live.
je luistert ook weinig 3FMquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |