misschienquote:Op zondag 13 november 2011 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Mijter verkeerd omWas dat niet expres dan?
Ik ga binnekort ook een cheesecake maken met waarschijnlijk bastogne op de bodem. Ik wou hem eigenlijk met zo'n doosje frambozen en wat suiker daar een sausje van maken en er bovenop. En verder gewoon plain makenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maak deze voor haar JD!
http://www.stumbleupon.co(...)-no-bake-cheesecake/
Waarom gaan jullie ook al sneller dan ik en lief met de baby en zo?
ik voel me een liefdesslakje
Och, met die vorige sint ging er ook altijd iets *bijna* mis.quote:Op zondag 13 november 2011 11:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij had zijn muts verkeerd om aan. Wat dom eigenlijk zo voor de eerste keer.
Optie gewoon niet vierenquote:Op zondag 13 november 2011 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
oh verdorie
ik ben gek op de feestdagen maar het geregel en gedoe is al weer begonnen
zo veel mensen en mening en data en zo blegh
ik hou van de feestdagen en in mijn familie zijn het echte tradities (en het is ook niet bij mij thuis)quote:Op zondag 13 november 2011 14:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Optie gewoon niet vierenof bij andere en die alles laten regelen.
Het idee van feestdagen is leuk. Alleen bij mij in mijn familie pas ik er voor. Sinterklaas is al vakkundig verpest en met kerst is het nooit gezellig. Ik pas.quote:Op zondag 13 november 2011 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik hou van de feestdagen en in mijn familie zijn het echte tradities (en het is ook niet bij mij thuis)
maar door extra familie (nieuwe aanwinst van mijn vader en haar kinderen, schoonfamilies etc) is het gewoon zo'n geregel en gedoe
Als ik niet vrij was tussen kerst en oud en nieuw was het gewoon een lang weekend en verder niets.quote:
het word mijn eerste jaar ooit zonderquote:Op zondag 13 november 2011 15:28 schreef Anthraxx het volgende:
je bent niet alleen Rhu. Wij nemen er ook geen.
Dat doe ik al genoegquote:Op zondag 13 november 2011 15:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Om de economie draaiende te houden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |