Wie?quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:11 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind die bruiloft van Jan en Liza wel 100 keer leuker dan die van Yolanthe en Wesley
nou volgens mij is ie nu in belgiequote:Op zaterdag 12 november 2011 14:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Sinterklaas is immers weer in het land!
[R&P SC] R&P. Met dates!quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
whaha lang verhaal maar ik had ergens gepost dat je toch alles mocht zeggen op fok en dat dat ook in de krant stond en dat is weg gehaald
hilarisch
nee ergens andersquote:
Wat stom in ieder gevaquote:
Was dat vandaag? Pics van de bruidsjurk?quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:11 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind die bruiloft van Jan en Liza wel 100 keer leuker dan die van Yolanthe en Wesley
Omg. Whyquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
whaha lang verhaal maar ik had ergens gepost dat je toch alles mocht zeggen op fok en dat dat ook in de krant stond en dat is weg gehaald
hilarisch
Oh, watvoor werk doet hij danquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:36 schreef rhubarbje het volgende:
ik ga straks ook pizza eten!
wat voor heb jij?
ik heb alleen geen liefdie is een weekend weg voor werk
nee kreeg er niks over te horen ik zag gewoon dat het weg was!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Was dat vandaag? Pics van de bruidsjurk?
[..]
Omg. Why. Kreeg je daar een pm over ofzo?
[..]
Oh, watvoor werk doet hij dan?
http://telegraaf-i.telegr(...)11/12/013/index.htmlquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Was dat vandaag? Pics van de bruidsjurk?
[..]
Omg. Why. Kreeg je daar een pm over ofzo?
[..]
Oh, watvoor werk doet hij dan?
quote:Eigenlijk kunnen we het hem niet kwalijk nemen. Wanneer je zo'n druk leven hebt als Justin Bieber heb je nou eenmaal niet altijd tijd voor een huisdier. Dus wat doe je dan om een stormvloed aan kritiek te voorkomen? Je bindt het beestje niet vast aan een boom, maar biedt hem heel nobel aan op een veiling voor het goede doel.
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-voor-veiling.dhtmlquote:Bieberfans worden wel gewaarschuwd voor de wurgslang. 'Het houden van een slang als huisdier is een verantwoordelijkheid voor lange termijn.
ik ben al bijna 5 jaar met mijn lief!quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:15 schreef Tegan het volgende:
Ik zou niet willen trouwen voor ik vijf jaar ofzo een relatie heb denk ik.
2,5 jaar ofzoquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:14 schreef rhubarbje het volgende:
Nou zo lang was die jan nog niet met die liza toch
niet zo lang als ik met lief!
bah ik wil ook
Echt?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben al bijna 5 jaar met mijn lief!
Ik vond 2 jaar en 2 maanden al veel te lang durenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:15 schreef Tegan het volgende:
Ik zou niet willen trouwen voor ik vijf jaar ofzo een relatie heb denk ik.
nou het is ongeveer 4 nuquote:
Ik ook!quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben al bijna 5 jaar met mijn lief!
maak deze voor haar JD!quote:
Jij kunt hem ook vragen hequote:Op zaterdag 12 november 2011 23:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou het is ongeveer 4 nu
maar dat laatste jaar neem ik dan alvast maar voor lief
hij gaat me toch niet vragen het komende jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |