Nee joh!!!quote:
Ik was 15, vergeef mequote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
OMG
OMG
OMGik heb het adres van Most Wanted heel lang uit m'n hoofd gekend. Iets met 8UH en dat UH werd altijd kreunend uitgesproken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Engels leren van MTV
Tap tap tap
Owh ja, dat ookquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb het adres van Most Wanted heel lang uit m'n hoofd gekend. Iets met 8UH en dat UH werd altijd kreunend uitgesproken.
Engels leren van MTV
+44 483 461 061quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb het adres van Most Wanted heel lang uit m'n hoofd gekend. Iets met 8UH en dat UH werd altijd kreunend uitgesproken.
Engels leren van MTV
Aan haar heb ik toch wel mijn borstenfetisj overgehouden denk ik.quote:
Andy Camquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat was m, was m even kwijt.
En je had Nina en Pathetic Pat
Toen wij jong waren was MTV een muziekzender.quote:
Mmmmmmmmmmmmm TVquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen wij jong waren was MTV een muziekzender.
En gewoon lekker engels. Het ultieme één Europaquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen wij jong waren was MTV een muziekzender.
Ik merkte het aan de filmpjes en ik kan me er weinig bij voorstellenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En gewoon lekker engels. Het ultieme één Europa
Net als Sky Channel nog vroegerder. Echt, de jeugd van tegenwoordig weet niet wat het mist. Mijn kinderen gaan verplicht aan de buitenlandse zendersquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik merkte het aan de filmpjes en ik kan me er weinig bij voorstellen. Klinkt wel beter, internationale zenders
.
Daarom staat er ook dat je toestemming moet vragenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:19 schreef Tegan het volgende:
Maar even naar het buitenland bellen. Zouden je ouders vast niet tof vinden.
Vroeger deed je dat dan ook als kind.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:20 schreef MissMSX het volgende:
Daarom staat er ook dat je toestemming moet vragen
Dat ken ik ook niet. Hopelijk bestaat tv in zijn totaliteit niet meer over tien jaar. Internettv ftw.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Net als Sky Channel nog vroegerder. Echt, de jeugd van tegenwoordig weet niet wat het mist. Mijn kinderen gaan verplicht aan de buitenlandse zenders
Je deed het een keer niet en dan aan het eind van de maand kreeg je ineens klappen van je pa. Deed je het nooit meerquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger deed je dat dan ook als kind.
Corrigerende tikken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je deed het een keer niet en dan aan het eind van de maand kreeg je ineens klappen van je pa. Deed je het nooit meer
Owh ja, dat mag tegenwoordig ook al niet meer hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |