Hmmmm, dit was vrij 'clean' kotsen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Soms dan ben je niet lekker, ga je even over je nek, en dat is het. Vieze smaak in de mond, maar ach.
Soms dan ben je niet lekker, en dan heb je gewoon zere ribben van het kotsen. Dat het niet alleen IN de pot ligt, maar ook terugspat in je gezicht en alle randjes van de pot. Onder de bril als je was vergeten op te tillen enzo. Dat je er een zere keel van krijgt. Dat.
ik werd er een beetje misselijk van jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Was dat iets te veel van het goede?
Werther's echte bedoel je?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:07 schreef rhubarbje het volgende:
waarom heten al die zwitsers dingen als shakiri en fernandez
waar zijn de heinzen en andere duitse zooi?
ja zoietsquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja zoiets
met snorren en zo
van die grijze snorren waar je aan kunt draaien
dat vind ik wel zwitsers
Volgens mij kun je me die snor best een tikkie tegen de bal gevenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:15 schreef rhubarbje het volgende:
ja precies
maar ik heb er begrip voor als voetballers hem wat korter dragen vanwege praktische voetbal overwegingen
vreemd volksvermaak trouwens dat voetbal
maar misschien zit ie in de weg met kijken en zoquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij kun je me die snor best een tikkie tegen de bal geven
Hij ziet er best gestroomlijnd uitquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar misschien zit ie in de weg met kijken en zo
en rennen en dan de wind en zo
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:15 schreef rhubarbje het volgende:
ja precies
maar ik heb er begrip voor als voetballers hem wat korter dragen vanwege praktische voetbal overwegingen
vreemd volksvermaak trouwens dat voetbal
Die heeft ook een snor!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
over woeien gesproken, morgen komt de sint!!
ik raak altijd helemaal uit balans door dat ameliequote:Op vrijdag 11 november 2011 22:19 schreef Tegan het volgende:
Ik kijk Amelie (voor het eerst) met enkel Engelse ondertiteling en nu moet ik echt opletten terwijl ik normaal altijd tijdens series kijken Fok.
en hij geeft me dingen!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ja, vertel een rhu. Waarom draag jij niks bij?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik raak altijd helemaal uit balans door dat amelie
dan denk ik: ik moet de wereld gaan verbeteren met liefde en ludieke acties! waarom die ik nooit iets! waarom draag ik niks bij? etc
Eens een Sint, altijd een Sint!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:22 schreef Tegan het volgende:
Wie is dat? En ik dacht dat Bram Sint-af was.
Niet spoilen hequote:Op vrijdag 11 november 2011 22:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik raak altijd helemaal uit balans door dat amelie
dan denk ik: ik moet de wereld gaan verbeteren met liefde en ludieke acties! waarom die ik nooit iets! waarom draag ik niks bij? etc
Oh ik dacht dat je bedoelde dat we haar vader niet zouden kennenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eens een Sint, altijd een Sint!
En wie Marijne is... tsja, daar was ik dus al bang voor... generatiekloofje
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:22 schreef MissMSX het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Marijne van der Vlught de dochter is van Sinterklaas!voor mijn tijd jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
omdat het buiten zo koud isquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, vertel een rhu. Waarom draag jij niks bij?
vast ook alleen door zijn Sinterklaaszijnquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je bedoelde dat we haar vader niet zouden kennen.
Maar goed dat je niet op de evenaar woont dan!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat het buiten zo koud is
of zo warm
ligt aan de tijd van het jaar
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
vast ook alleen door zijn Sinterklaaszijn
quote:
medisch centrum west!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
vast ook alleen door zijn Sinterklaaszijn
Ze is een beetje oud gewordenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:27 schreef Tegan het volgende:
Vind dit iig wel bizar genoeg dat het wel tof is. Blijkbaar kwam dit ooit voor in Grey's Anatomy.
Dat is die Marijne dus.
Don't let hte bed bugs bitequote:Op vrijdag 11 november 2011 22:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga naar bed! anders ben ik morgen niet wakker als de sint komt
kusjes
Ga je daarheen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga naar bed! anders ben ik morgen niet wakker als de sint komt
kusjes
nee ik ga morgen vroeg met de kat en een dekentje en de pepernoten die ik vergeten ben te kopen op de bank zitten en zeuren over hoe de nieuwe sint niet zo leuk is als de oudequote:
OMGquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |