Dan kan je iig niet de dark brotherhood of thieves guild spelen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:28 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Nou gewoon ik wil niet als slechterik spelen, welke factie past daar dus het beste bij
Hij is op de x-box zeker mooier dan Oblivion... vooral de gezichten, maar ook de omgeving. De UI is Oblivion dan weer beter vind ik.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het voornamelijk om de sfeer en gameplay (en mods). Ik werd zelf strontziek van het gezeur over graphics de hele tijd. Maar ik speel hem vandaag voor het eerst en het is mijn eerste indruk. Het is niet zoveel verschil met Oblivion terwijl die van bijna 6 jaar geleden is. En de UI is hier en daar vrij onhandig, dat soort dingen. Heeft niks met negatief te maken, het is gewoon een vaststelling.
Kan toch altijd nog een keertje skyrim spelen. Het is niet zo als dit spel uitgespeeld is dat ik hem meteen niet meer aanraak.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:33 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Dan kan je iig niet de dark brotherhood of thieves guild spelen.
Dat duurt nog wel even hoor, volgens mij moet je dan in de buurt van 70 Destruction hebben wil je hem kunnen kopen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:32 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wat ziet die spell Blizzard er monsterlijk vet uit zeg. Heb hem tot nu toe alleen als scroll gehad, maar hopelijk kan ik ook als spell tome kaufen ja.
Je wapen wegstoppen is yielden, toch?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:36 schreef Ericjuh het volgende:
Iemand enig idee hoe ik van de bounty afkom? Zit midden in een stad en heb perongeluk 80g bounty gemaakt, maar waar ik ook heen ren.. ik blijf dood gaan.
Waar kan je die halen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:37 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even hoor, volgens mij moet je dan in de buurt van 70 Destruction hebben wil je hem kunnen kopen.
Flame Cloak is anders wel bruut tot die tijd, gewoon alles blocken en kijken hoe iedereen dood gaat
Bedankt, dat was de oplossingquote:Je wapen wegstoppen is yielden, toch?
Spells die je kan kopen zijn afhankelijk van je skill level (of totaal lv) dus je moet even geduld hebben. Rond de 45 dacht ik kun je hem vrijwel overal halen. Ik had hem destijds bij the College gehaald in Winterhold.quote:
In de stad met je wapens getrokken rondlopenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:39 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Bedankt, dat was de oplossingZit ik me daar toch bijna een half uur dood te gaan, terwijl de oplossing zo simpel is
Haha. Graag gedaan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:39 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Bedankt, dat was de oplossingZit ik me daar toch bijna een half uur dood te gaan, terwijl de oplossing zo simpel is
Nog wel even voor mij, ben nu pas level 3quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Spells die je kan kopen zijn afhankelijk van je skill level (of totaal lv) dus je moet even geduld hebben. Rond de 45 dacht ik kun je hem vrijwel overal halen. Ik had hem destijds bij the College gehaald in Winterhold.
[..]
In de stad met je wapens getrokken rondlopen
Dat is niet zo handig nee.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hij is op de x-box zeker mooier dan Oblivion... vooral de gezichten, maar ook de omgeving. De UI is Oblivion dan weer beter vind ik.
En ik mis mijn journal met diary entries.... dat is niet handig bij quests die lang in je lijst staan en je hebt geen idee meer wat het ook alweer was.
Flame Cloak is destruction ja. Conjuration vind ik ook wel erg handig als afleiding bij bosses of om te spammen van een afstand. Illusion is voor het het ontdekken het handigst, Calm of Muffled (voor makkelijker sneaken).quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:42 schreef Banaanensuiker het volgende:
Hm, mooi. Is dat dan destruction of welke skill is het? Ben nu ook die quests aan het doen bij the College, en die zijn wel aardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paarden (net als alle creatures) accepteren yields niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:37 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Je wapen wegstoppen is yielden, toch?
Uiteraard niet. Heb je dat al eens in het echt geprobeerd? Lukt niet inderdaad.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Paarden (net als alle creatures) accepteren yields niet.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:48 schreef Banaanensuiker het volgende:
Hm nee volgens mij niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
meer verkopen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben weer gestopt. mijn game is het niet... ben steeds te zwaar.
En als ik eindelijk aan het einde van een grot ben wordt ik gekilled en kan ik opnieuw beginnen.
Nee niet tof man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |