De optimalisatie van Bethesda valt je wat tegen?!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:47 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja het is totaal niet geoptimaliseerd voor de PC. Valt me wat tegen van bethesda. Dat het op verouderde consoles moet draaien houdt de boel al erg genoeg op. Besteed dan iig wat extra aan het goed porten.
WANTquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:13 schreef Catch_me het volgende:
Eindelijk mijn skyrim extended edition ontvangen![]()
[ afbeelding ]
O my, zegt iemand iets slechts over je xbox jongen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:34 schreef speknek het volgende:
[..]
De optimalisatie van Bethesda valt je wat tegen?!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:43 schreef NorthernStar het volgende:
Het is gewoon zonde dat het op oude console hardware moet draaien, want monopoly
Nog een teer huidje... *zucht*quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:45 schreef Seam het volgende:
Altijd mooi die negativiteit van PC gamers.
Er staat 24 uur op de teller.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:31 schreef Ssswing het volgende:
[..]
wat de neuk, hoelang het je daarover gedaan dan?
Je snap (hoop ik) best wat ik bedoel. Ze zijn min of meer wel verplicht om hem op xbox te laten uitkomen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet is er echt geen monopolie in gameplatformland
Het gaat toch om het gevoel wat een spel geeft? Ik vind Skyrim een uitzonderlijke sfeer hebben, ongeacht de graphics. De landschappen, de muziek, de gevechten, het voelt allemaal erg episch aan. Ik vind al die negatieve reacties hilarisch. Ze komen vaak van PC Gamers toevalligquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:47 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nog een teer huidje... *zucht*
Je moet volgens mij al eerder in Dawnstar geweest zijn en dan krijg je naar verloop van tijd van een courier (bij mij in het noorden bij Winterhold) een note dat er een museum geopend is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:47 schreef Aneurysma het volgende:
Wie had nu die Mehrunes Razor quest net?? Vind hem niet.
Ze zouden stom zijn het niet te doen. Maar op pc komen er vast mods om het te verbeterenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:49 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je snap (hoop ik) best wat ik bedoel. Ze zijn min of meer wel verplicht om hem op xbox te laten uitkomen.
Je wilt nog een jaar wachten?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nee maar het is toch jammer dat ze hem niet wat beter geoptimaliseerd hebben...
Eh nee, er zegt iemand dat Bethesda bekend staat om goede engines, waarvan het tegendeel waar is. Ik vind het inderdaad wel hilarisch dat alle PC gamers van tevoren zaten te smalen dat zij met afstand de mooiste versie kregen en je mongool was als je hem voor de xbox kocht, en nadat ze vier dagen langer moesten wachten is ie praktisch precies hetzelfde. Maar dat is een hele andere kwestie. Deze engine is nu al honderd keer beter geoptimaliseerd dan hun vorigen, ik heb pas twee keer vastgezeten in de geometrie.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:43 schreef NorthernStar het volgende:
O my, zegt iemand iets slechts over je xbox jongen?
Ik een aantal keer al helaas. Een bug was trouwens wel erg vervelend. Ik kon niet meer bij magic in het menu, dan liep hij vast. Ik dus een save pakken waar het nog wel goed was, bleek het voor een boss te zijn waar ik tien minuten mee bezig geweest wasquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Eh nee, er zegt iemand dat Bethesda bekend staat om goede engines, waarvan het tegendeel waar is. Ik vind het inderdaad wel hilarisch dat alle PC gamers van tevoren zaten te smalen dat zij met afstand de mooiste versie kregen en je mongool was als je hem voor de xbox kocht, en nadat ze vier dagen langer moesten wachten is ie praktisch precies hetzelfde. Maar dat is een hele andere kwestie. Deze engine is nu al honderd keer beter geoptimaliseerd dan hun vorigen, ik heb pas twee keer vastgezeten in de geometrie.
Ja maar bij GameBryo gebeurde dat werkelijk constant. Bij Daggerfall kon je niet eens normaal de trap oplopen zonder door de wereld heen te vallen; zo vaak dat ze in Morrowind maar gewoon een resetknop hadden ingebouwd zodat je weer tussen de juiste zes muren geplaatst werden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:59 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik een aantal keer al helaas. Een bug was trouwens wel erg vervelend. Ik kon niet meer bij magic in het menu, dan liep hij vast. Ik dus een save pakken waar het nog wel goed was, bleek het voor een boss te zijn waar ik tien minuten mee bezig geweest was
Ook sprong ik een keer omlaag in een dungeon, ging ik door de vloer naar de tunnel onder de grond
Die tweede is wel een aanrader. Een stuk mooier imo, scherper vooral.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:27 schreef vosss het volgende:
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=27
en
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=21
ben ik aan het proberen. Eerst die eerste maar eens
Natuurlijk gaat het voornamelijk om de sfeer en gameplay (en mods). Ik werd zelf strontziek van het gezeur over graphics de hele tijd. Maar ik speel hem vandaag voor het eerst en het is mijn eerste indruk. Het is niet zoveel verschil met Oblivion terwijl die van bijna 6 jaar geleden is. En de UI is hier en daar vrij onhandig, dat soort dingen. Heeft niks met negatief te maken, het is gewoon een vaststelling.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:50 schreef Seam het volgende:
[..]
Het gaat toch om het gevoel wat een spel geeft? Ik vind Skyrim een uitzonderlijke sfeer hebben, ongeacht de graphics. De landschappen, de muziek, de gevechten, het voelt allemaal erg episch aan. Ik vind al die negatieve reacties hilarisch. Ze komen vaak van PC Gamers toevalligMoet je voor de grap maar eens op de officiële forums kijken wat voor een haat daar binnenkomt
de 360 heeft comfycouch support, iets wat de meeste pc's niet hebbenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:03 schreef Smoofie het volgende:
De PC versie is echt wel beter dan de x360 versie hoor! Als ik gamma correction AA en Transparancy AA supersample en 8xAA en 16xAF uit doe ziet het er echt niet uit
. En 360 kan dat niet.
Anyway, weet iemand hoe het zit met factions joinen? Ik ben nu companion en Imperial legion, maar het lijkt me logisch dat ik niet alles kan joinen als Imperial legionnaire?
Die 2e is niet nodig, kun je met Nvidia COntrol panel doen of Ati CCCquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Die tweede is wel een aanrader. Een stuk mooier imo, scherper vooral.
Gewoon die bestandjes in je C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\skyrim plempen en Skyrim opstarten.
Je kan dan met de knop "pause/break" op je toetsenbord wisselen tussen normaal en de nieuwe settings. Beetje wennen in het begin, maar het is wel mooier.
Veel strakker. Beetje richting skyrim, die had ook van die harde graphics zegmaar.
Ik vind het in elk geval mooi. Probeer het eens uit zou ik zeggen.
Bij de eerste zag ik eigenlijk geen verschil. Je moet dan eerst alles op high zetten en dan dat ding installeren, anders doet ie het niet; maargoed, ik merkte geen verschil dus die is weer eraf gehaald
Ja man afzichtelijkquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:03 schreef Smoofie het volgende:
De PC versie is echt wel beter dan de x360 versie hoor! Als ik gamma correction AA en Transparancy AA supersample en 8xAA en 16xAF uit doe ziet het er echt niet uit
. En 360 kan dat niet.
Anyway, weet iemand hoe het zit met factions joinen? Ik ben nu companion en Imperial legion, maar het lijkt me logisch dat ik niet alles kan joinen als Imperial legionnaire?
Zou ik wel krijgen als ik die transparant textures zie zonder AA, water zonder AA en de rest zonder AAquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja man afzichtelijk. Krijg spontaan hersenkanker als ik mijn xbox aanzwengel.
Hmz, zou kunnen, had ik wel getest, maar dan kon ik volgens mij niet wisselen in game dus zag ik het verschil niet zoquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die 2e is niet nodig, kun je met Nvidia COntrol panel doen of Ati CCC
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:04 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
de 360 heeft comfycouch support, iets wat de meeste pc's niet hebben
Maakt niet uit, je hebt het al.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zou ik wel krijgen als ik die transparant textures zie zonder AA, water zonder AA en de rest zonder AA. En er komen natuurlijk HD texture mods etc.
Ik heb het al want ? Ik vind deze opmerking uiterst merkwaardigquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:03 schreef NorthernStar het volgende:
Het is niet zoveel verschil met Oblivion terwijl die van bijna 6 jaar geleden is.
Volgens mij niet. Ik wil met Lydia wat van dat wederzijdse tapijtlikken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:15 schreef Seam het volgende:
Kun je overigens met iedereen trouwen? Ook merchants en quest NPC's?
Als je een vrij gemiddelde PC neemt heb je al snel de kracht van pak um beet 6 xboxen. Als je daarmee amper beter resultaat krijgt dan een xbox dan is het gewoon niet goed geport/geoptimaliseerd voor de PC. Lezen. Maw het maakt matig gebruik van de beschikbare PC hardware.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Eh nee, er zegt iemand dat Bethesda bekend staat om goede engines, waarvan het tegendeel waar is. Ik vind het inderdaad wel hilarisch dat alle PC gamers van tevoren zaten te smalen dat zij met afstand de mooiste versie kregen en je mongool was als je hem voor de xbox kocht, en nadat ze vier dagen langer moesten wachten is ie praktisch precies hetzelfde. Maar dat is een hele andere kwestie. Deze engine is nu al honderd keer beter geoptimaliseerd dan hun vorigen, ik heb pas twee keer vastgezeten in de geometrie.
En de meeste die daar aan het zeiken zijn, hebben hem niet eens gekochtquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:50 schreef Seam het volgende:
[..]
Het gaat toch om het gevoel wat een spel geeft? Ik vind Skyrim een uitzonderlijke sfeer hebben, ongeacht de graphics. De landschappen, de muziek, de gevechten, het voelt allemaal erg episch aan. Ik vind al die negatieve reacties hilarisch. Ze komen vaak van PC Gamers toevalligMoet je voor de grap maar eens op de officiële forums kijken wat voor een haat daar binnenkomt
Fighters Guild/Companions zou ik zeggen. Mages guild is niet echt een guild meer of voor het goed doen van de mages. Thieves en DB lijkt me duidelijk. Imperial of Rebels ben ik nog niet over uit. Ik vind het moeilijk om te ontdekken of er een een 'betere' factie is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:23 schreef FS1986NL het volgende:
Welke factie is eigenlijk het beste?
En daar bedoel ik mee ik wil het spel gewoon als een aardig persoon spelen. En wil dus niet bij een factie horen die iedereen vermoord etc.
Hoe bedoel je dit? Rebel of Imperial ?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:23 schreef FS1986NL het volgende:
Welke factie is eigenlijk het beste?
En daar bedoel ik mee ik wil het spel gewoon als een aardig persoon spelen. En wil dus niet bij een factie horen die iedereen vermoord etc.
Hmm in vorig topic zei iemand van wel, al kan ik begrijpen dat je niet en Imperial en Stormcloak kan zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:03 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:24 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh wacht, the Bards is de meest vredelievende eigenlijk![]()
Nou gewoon ik wil niet als slechterik spelen, welke factie past daar dus het beste bijquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:27 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit? Rebel of Imperial ?
Nog niet tegengekomen? Volgens mij moet je eerst met een Bard praten in een Inn en dan kun je ze joinen, hoewel het geen offficiele guild is.quote:
De Care Bears Guild.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:28 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Nou gewoon ik wil niet als slechterik spelen, welke factie past daar dus het beste bij
Dat heb ik vice versa... Oblivion ben ik geen moment bang geweest voor wat dan ook. Morrowind wel... en Skyrim dus ook.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:52 schreef karton2 het volgende:
Volgens mij zit er wat muziek van Morrowind in verwerkt?
Voor de rest is ie echt gááf. Die grotten zien er echt geweldig uit.. vind eerlijk gezegd de grotten van Oblivion enger, die waren een stuk donkerder volgens mij. De nacht in Skyrim is ook niet echt donker trouwens.. Maar daar komen vast en zeker wel mods voor tzt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |