Serieusquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:22 schreef Smoofie het volgende:
Wtf al mijn games op steam zijn weg, wtf is dit.
Problem solved, was iets mis met mijn steam clientquote:
1.1 mb/s, en dan duurt het nog een uurquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Problem solved, was iets mis met mijn steam client. Anyway, Steam is nu skyrim aant updaten, 30 kb/s
De mijne:quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:14 schreef maxmit het volgende:
Nog niet spelen overigensvind de vrouw niet leuk....
Ja beter fix je dan die ringquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:11 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Als je er een permanent (weet niet of er een cure is) wil worden moet je de companion quests doen
En hoe doe je dat precies? Ik draai nu met de 'Ultra' settings die je zelf kan aanzetten bij de opties. Ook FXAA aan. Maar als het nog mooier kan, is dat altijd meegenomen natuurlijk!!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:49 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb mijn ini getweaked en nu ziet het er pas echt goed uit
FXAA moet je uit doen en Antialiasing - Transparancy doen via Control panel van Nvidiaquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:53 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
En hoe doe je dat precies? Ik draai nu met de 'Ultra' settings die je zelf kan aanzetten bij de opties. Ook FXAA aan. Maar als het nog mooier kan, is dat altijd meegenomen natuurlijk!!!
Ergens anders op de map klikken en remove marker ofzo doen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:45 schreef Jesse_ het volgende:
hoe haal je in godsnaam een custom marker van je map
Ok. En die ini?! Wil je mij ff een PM sturen met al die settings, van control panel en ini? Ga nu namelijk van de pc af en morgenvroeg is dit topic al bomvolquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
FXAA moet je uit doen en Antialiasing - Transparancy doen via Control panel van Nvidia
Wat ben ik blij dat ik net als mijn vriend ook een gamer benquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:14 schreef maxmit het volgende:
Geinstalleerd en wel, met' recommended video settings op High'Op m'n laptop
![]()
Nog niet spelen overigensvind de vrouw niet leuk....
Je kan er gewoon weer opstappen als het goed isquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb per ongeluk mijn paard aangevallen.![]()
Kan ik yielden? Of blijven we vechten tot hij dood is?
Dat lijken wel sexspeeltjes joh... voor ieder wat wils zo te zien.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:13 schreef Catch_me het volgende:
Eindelijk mijn skyrim extended edition ontvangen![]()
[ afbeelding ]
Zijn dat een dildo en een fleshlight?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:13 schreef Catch_me het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker dat je niet langs de sexshop gegaan bent?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:13 schreef Catch_me het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:15 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat lijken wel sexspeeltjes joh... voor ieder wat wils zo te zien.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar als ik er dan afstap gaat hij weer verder vechten!
[..]
Zijn dat een dildo en een fleshlight?
I Lol'dquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:15 schreef Jump het volgende:
[..]
Zeker dat je niet langs de sexshop gegaan bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |